Aivan liian ylikiperä kysymys taas suosijafanaatikoille kun hätärääky kävi? XD
Valo pimeässä
Ihmisen kunnioittaminen
1.11.2014 20:07
Sytyttääkö abortööri kynttilää surmaamansa lapsen muistolle?
traumasoluklimpit1.11.2014 21:42
täällä taas valehtelemassa tappamiaan lapsia "olemattomiks".
Teoria ja todelisuus2.11.2014 11:39
Muistokynttilän korkeus on n. 15 cm. Jos jokaisen 650 000:n
Suomessa viime vuosikymmenenä mukavuusabortissa surmatun lapsen
muistokynttilät pinottaisiin päällekkäin, kohoaisi n. 100 kilometriä
korkea torni.
Tällainen ulkoavaruuteen kurottava mielipuolinen torni on mahdollinen vain teoriassa, mutta järjen vastainen naisten kyykytys ja lasten massamurha aborttimyllyssä on veristä todellisuutta sivistyneeksi hyvinvointivaltioksi kutsutussa Suomessa.
nolo logiikkas2.11.2014 13:00
sairas paatostelus2.11.2014 15:59
"joiden hädälle ei abortinvastustaja lotkauta eväänsäkkään."Tällainen ulkoavaruuteen kurottava mielipuolinen torni on mahdollinen vain teoriassa, mutta järjen vastainen naisten kyykytys ja lasten massamurha aborttimyllyssä on veristä todellisuutta sivistyneeksi hyvinvointivaltioksi kutsutussa Suomessa.
nolo logiikkas2.11.2014 13:00
"keskustelee täällä itsensä kanssa"
Meinaat siis ett alottaja on myös mm. nimimerkit "Ei soluklimpeille" ja "kerronpa minäkin"?
"käy napsimassa plussaa omille viesteilleen"
Ja todisteet oli taas siellä mutuhatussas? :)
"Kukaan täysjärkinen ei sytytä kynttilää millekään solumöykylle, "
Käyppä vaikka julistamassa tätä "täysjärkisyyttä" tuolla keskenmeno ja lapsettomuus -palstoilla, miten mahtaa olla?
Mutta eihän suosijakiihkolla muuta tekemistä ookaan kun julistella ympäriinsä "solumöykkyjen mitättömyyttä" omien traumojensa hoidatuksena..
Voi voi, joulu lähestyy, sääliksi käy tämän häirikön lapsia, kun äiti vain viettää aikaa huudellen aborttipalstalla. Jos mitään lapsia edes on hengissä eikä vain survastuna viemäriin.
Meinaat siis ett alottaja on myös mm. nimimerkit "Ei soluklimpeille" ja "kerronpa minäkin"?
"käy napsimassa plussaa omille viesteilleen"
Ja todisteet oli taas siellä mutuhatussas? :)
"Kukaan täysjärkinen ei sytytä kynttilää millekään solumöykylle, "
Käyppä vaikka julistamassa tätä "täysjärkisyyttä" tuolla keskenmeno ja lapsettomuus -palstoilla, miten mahtaa olla?
Mutta eihän suosijakiihkolla muuta tekemistä ookaan kun julistella ympäriinsä "solumöykkyjen mitättömyyttä" omien traumojensa hoidatuksena..
Voi voi, joulu lähestyy, sääliksi käy tämän häirikön lapsia, kun äiti vain viettää aikaa huudellen aborttipalstalla. Jos mitään lapsia edes on hengissä eikä vain survastuna viemäriin.
ja sinäkö muka sitten lotkautat kun himoitset murhata ne jo kohtuun???? :DDDD
"abortinvastustaja ostaa mielummin kynttilöitä"
Ja ne TODISTEET sitten vaan esille näillekin sontasyytösvalheharhalles ;DDD ei vaan oo ikinä ennenkään näkyny... mutta mitäs muutakaan suosijakiihko vois kun mylviä naurettavia tekopyhiä törkyvalheitaan räkä pärskyen ympäri hiekkistunkioonsa...
ei oo tod. XD2.11.2014 16:06
"Kas kummaa kun näiden "muiden" vastaajien kirjoitustapa sopii niin hyvin aloitukseen."
Eli sä itekin oot nyt sitten "sama" kun alottaja....???? :DDDDD
"odotetaan että aikaa aikaisempaan viestiin on kulunut, sitten uudestaan koneelle ja jälleen saadaan napsittua itselle plussa."
Mitä jos vaikka hakisit jo vihdoin apua näihin harhoihis... alkaa olla jo sen verran huolestuttavalla tasolla..
"Mutta kun et selvästi hallitse kaksoiskonsonantteja"
Ja sieltähän se näppäinvirheeseenkin takertuminen tuli XDDD kuten suosijasakilta on aina odotettavissakin kun sitä asiaa ei vaan ole.. Säälittävää..
"näyttäisi kuin moni muukin olisi samaa mieltä tästä solumöykkyjen kunnioittamisesta."
Ja sinä osallistut siihen? Vaiko ehkä siihen että näyttäs niinkun monikin puolustelis sitä tollasella raivovimmalla ja pitäs sellasta oikeutettuna?
"on jonkinnäköisiä traumoja hoidatettavanaan. Noh, sinä olet siitä palstan paras esimerkki. "
Ilmeisesti, tai on muuten vaan sen kiihkofemakoinnin sumentamia sekopäitä..
Vieläkin odotellaan mitä syyllisyyksiä tai muitakaan traumoja lapsiaan tappamatomilla vastustajilla onkaan hoidettavana :)))))
hääähhh???
2.11.2014 23:31
Omat teot...
2.11.2014 23:49
miten onEli sä itekin oot nyt sitten "sama" kun alottaja....???? :DDDDD
"odotetaan että aikaa aikaisempaan viestiin on kulunut, sitten uudestaan koneelle ja jälleen saadaan napsittua itselle plussa."
Mitä jos vaikka hakisit jo vihdoin apua näihin harhoihis... alkaa olla jo sen verran huolestuttavalla tasolla..
"Mutta kun et selvästi hallitse kaksoiskonsonantteja"
Ja sieltähän se näppäinvirheeseenkin takertuminen tuli XDDD kuten suosijasakilta on aina odotettavissakin kun sitä asiaa ei vaan ole.. Säälittävää..
"näyttäisi kuin moni muukin olisi samaa mieltä tästä solumöykkyjen kunnioittamisesta."
Ja sinä osallistut siihen? Vaiko ehkä siihen että näyttäs niinkun monikin puolustelis sitä tollasella raivovimmalla ja pitäs sellasta oikeutettuna?
"on jonkinnäköisiä traumoja hoidatettavanaan. Noh, sinä olet siitä palstan paras esimerkki. "
Ilmeisesti, tai on muuten vaan sen kiihkofemakoinnin sumentamia sekopäitä..
Vieläkin odotellaan mitä syyllisyyksiä tai muitakaan traumoja lapsiaan tappamatomilla vastustajilla onkaan hoidettavana :)))))
hääähhh???
2.11.2014 23:31
"Sitäkä se Jeesus teettää, vai mikä siinä
on, että kiihkeimpiä uskovaisia yhdistää tuo tiukkapipoisuus"
Mitäs se suosijaharhakko siellä taas kiukkuaa? Missä tässä nyt jotain uskovaista jeesustelua tms. on näkyny?! :D
on, että kiihkeimpiä uskovaisia yhdistää tuo tiukkapipoisuus"
Mitäs se suosijaharhakko siellä taas kiukkuaa? Missä tässä nyt jotain uskovaista jeesustelua tms. on näkyny?! :D
Omat teot...
2.11.2014 23:49
Näin omat teot syyllistävät. Kysymys siitä sytyttääkö abortööri
lapselleen edes kynttilän on neutraali. Eikö olisi inhimillistä ja
kaunista kunnioittaa lasta kynttilällä vainajien päivänä?
Jos aborttiväki tuntee piston sydämessään, niin eihän tämä ole kysyjän vika. Onko ilkeyttä ja pahaa tahtoa, jos kadulla abortööriä vastaan kävelee onnellinen äiti lapsineen?
Jos aborttiväki tuntee piston sydämessään, niin eihän tämä ole kysyjän vika. Onko ilkeyttä ja pahaa tahtoa, jos kadulla abortööriä vastaan kävelee onnellinen äiti lapsineen?
3.11.2014 00:48 Noihin tuomiosyytöksiin suosijasakki jaksaa aina vetoilla :D mutta sanotaan siellä näinkin,
"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."
"Rakasta syntistä ihmistä, mutta älä rakasta, äläkä tue syntiä."
...mutta ehkä teeskentelijät ei tahdo nähdä mitään eroja omilla (ominaisuuksiin perustuvilla) tuomioillaan ja muiden (näitä tekoja ei-tukevilla) toimilla.
ihan sama
3.11.2014 12:11
"eikä ollut mitenkään opetuslapsille tarkoitettu, eikä varsinkaan kuulu Jeesuksen opetuksiin eikä rakkauden käskyyn,"
näin on kuitenkin Raamatussa neuvottu :) mutta eihän täällä eräille kelpaa tietenkään kun ne itelle mieluisat kohdat..
"omissa synneissä on aina aihetta enemmän kuin toisten."
No, omalle syntilistalle ei nyt satu kuuluun kenenkään tappamista, että ihan oikeutetusti sen suhteen voi niitä "kiviä heitellä" :) ja mitäpä noilla tuomitsemishöpinöillä muutenkaan on väliä kun ehkä jollekin uskovaisille.
näin on kuitenkin Raamatussa neuvottu :) mutta eihän täällä eräille kelpaa tietenkään kun ne itelle mieluisat kohdat..
"omissa synneissä on aina aihetta enemmän kuin toisten."
No, omalle syntilistalle ei nyt satu kuuluun kenenkään tappamista, että ihan oikeutetusti sen suhteen voi niitä "kiviä heitellä" :) ja mitäpä noilla tuomitsemishöpinöillä muutenkaan on väliä kun ehkä jollekin uskovaisille.
on joo
4.11.2014 00:40 "Miksi kiihkouskovainen on usein myös patologinen valehtelija?"
Mistäs edeltävä sen tietäs? Ehkä osaat ite vastata tähän parhaiten?
osu ja uppos XD
4.11.2014 13:56
taas yhteen mielipuoliseen sekoverikäsi paskalortto-lapsenmurhaaja kalmankammioon :DDDDDDDDDDD
hätärääky käy :DDD4.11.2014 19:56
ja eikun takasin vaan tääkin ylikiperä kysymys tasan niin
monesti kun häirikkörynkky runkuttaa kiimapoistanappulaorkkujaan XDDD
joko sait?? :))))
poistoon siis? :)
4.11.2014 22:43 "ei ole asiallinen, se on halpamainen ja törkeä"
kuten likimain kaikki suosijafanaatikkojen halpamaiset törkysonta-alotukset tälläkin hetkellä jo pelkästään etusivulla ;)))) että annetaankos poistonappulan sauhuta?
"Lapsentappajia ei täällä ole"
Taidat kuulua mitä ilmeisimmin samaan kalmanräyhäsakkiin joita täällä törkyhiekkiksellään sekoilee traumojaan valheellisilla itsepetoksilla hoidattaen... hakkaa vaikka kyntesi verille, tosiasioita et pysty muuttamaan. Kilju välillä suureen ääneen että saat pahimman vimmasi purettua.
Näinkö se on?4.11.2014 22:50
Siis ajatus siitä, että abortööri muistaisi lastaan hyvällä
tavalla on "halpamainen ja törkeä". Jaaha, aloituksessa sentään
oletettiin abortööreillä olevan hiukka inhimillisyyttä ja sääliä.
HYSHYSS??!
5.11.2014 12:47
muahhahhaaa5.11.2014 17:38
"Olet väärässä kaikkien muiden mielestä paitsi yhden samakaltaisen ihmisen kuin itse olet."HYSHYSS??!
5.11.2014 12:47
"Kyllä tappajaksi haukkumnen pitäisi saada palstalla loppumaan."
Mikä haukkuminen? Sehän on vaan rehellinen totuus palstan aiheesta, mutta eräille tietenkin katkeran kivulias pala nieltäväks.. joten kyllä tästä tullaan puhumaan tappamisena jatkossakin. Pysy toki poissa täältä jos et totuutta kestä.
Mikä haukkuminen? Sehän on vaan rehellinen totuus palstan aiheesta, mutta eräille tietenkin katkeran kivulias pala nieltäväks.. joten kyllä tästä tullaan puhumaan tappamisena jatkossakin. Pysy toki poissa täältä jos et totuutta kestä.
Kuka se siellä taas rääkyy kaikkien puolesta sivupersoonineen? :DDDD Mutupalloks se taas tarinoi?
Kuten sanoin, saat hakata sormenpääsi rikki koneellasi, silti lasten ihmisoikeudet tulee olemaan ennallaan, ja sortolakiin tulee kiristyksiä vieläkin.
Eikö olekin turhauttavaa potkia tutkainta vastaan vuosikausia ja olla yleisenä naurun aiheena.
"siihen tulee helpotuksia vieläkin."
Ainahan sitä unelmoida saa ;))))
"Se on mielipiteesi totuudesta, "
Se on mutuharhaas että totuus ois pelkkää mielipidettä.
Totuus on se, että "raskauden keskeytyksessä" (ja lässynlää..) murhataan lapsia.
"Kannatan sormien katkomista palstahäiriköltä,"
Kerro nyt verenhimonen runkkuräähkänen väkivallakkomylvijä, näinkö oot jo tehny lapsilles?
sitähän sä toivot ;)
5.11.2014 18:27
:DDDDD
5.11.2014 20:53
"Jossain muulla palstalla hänet olisi hiljennetty."
Ja kukahan sinä sitten KUVITTELET olevas? Joku kaikkivoipa palstapoliisien ylijumaluus vai?? ;DDD
"poistun kiitos"
Lupaatko, oikeesti? :) jäis tääkin turhuuksien tunkio vihdoin rauhaan pahimmalta häiriköltä..
sama pska eri paketi6.11.2014 13:08
"Abortti nyt vain yleisesti tarkoittaa raskauden keskeytystä, eikö murhaa."Ja kukahan sinä sitten KUVITTELET olevas? Joku kaikkivoipa palstapoliisien ylijumaluus vai?? ;DDD
"poistun kiitos"
Lupaatko, oikeesti? :) jäis tääkin turhuuksien tunkio vihdoin rauhaan pahimmalta häiriköltä..
ja mitään
5.11.2014 21:03
" synonyymisanakirjassakin abortin löytäisi murhan kohdalta. "
murhia ei sun logiikallas oo olemassa kun siellä ei oo lueteltu mitään muitakaan murhakeinoja?? .DDDD Voi äly hoi.. aina toi sama naurettava jankkaus....
"Jos se lisi murha, se olisi rangaistava teko kaikkialla, "
Häh???? Siis erilaisia lakejakaan ei voi enää olla? Seköhän The Suuri ja Mahtava Lakikirjas se ainoa määrittäjä teoille oli? ;DDDDDD Siis eutanasia ja kuolemantuomiokaan ei oo murhia koska ne on jossain sallittu? Ja entäs itsemurha, eipä sen yrityksestä täälläkään rangaista ;)) eikä muuten siinä avustamistakaan, eli ei oo mikään murha?
Se on lapsia suojelevien kertoma karu tosiasia että abortti on murha ja että abortööri tappaa lapsia.
murhia ei sun logiikallas oo olemassa kun siellä ei oo lueteltu mitään muitakaan murhakeinoja?? .DDDD Voi äly hoi.. aina toi sama naurettava jankkaus....
"Jos se lisi murha, se olisi rangaistava teko kaikkialla, "
Häh???? Siis erilaisia lakejakaan ei voi enää olla? Seköhän The Suuri ja Mahtava Lakikirjas se ainoa määrittäjä teoille oli? ;DDDDDD Siis eutanasia ja kuolemantuomiokaan ei oo murhia koska ne on jossain sallittu? Ja entäs itsemurha, eipä sen yrityksestä täälläkään rangaista ;)) eikä muuten siinä avustamistakaan, eli ei oo mikään murha?
Se on lapsia suojelevien kertoma karu tosiasia että abortti on murha ja että abortööri tappaa lapsia.
Pelkkä kaunistelutermi eräänlaiselle murhalle.
"Kyllähän se jossain tarkennettaisiin ihan virallisestikin että abortti on murha,"
Ja ne tarkentavat tunnusmerkit löytyy edelleen sieltä sanakirjan murhan 1. määritelmästä ;)
"Onko eutanasia ja kuolemantuomio murha?"
Miksei ois? Molemmissa tunnusmerkit sopii myös siihen murhan 1. määritelmään.
"niin miten siitä pitäisi rangaista?"
Ei kai kukaan väittäny että pitäiskään. Mutta ihmisen suunnitelmallisen tappamisen yrityshän sekin on ollu. Siitä huolimatta että uhri on tekijä itse.
suosija=perseestä
7.11.2014 16:43
Ilmeisesti myös monissa kiihkokiimoissaan abortinsuosija surmaa
ihmisiä mielisairaissa huorahoureissaan. Lapsen teilaus on
abortinsuosijalle kuolahuulisen vimman huipentuma tai multiorgastinen
paskahalvaus. Kustannukset lunastaa viaton lapsi hengellään.
Tulisi tarkemmin tutkia kuinka monta lasta menettää vuosittain henkensä tällaisistakin kusiaivoisuuksista palstahäirikön jauhaessa mielisairasta paskansyöjä-rappiosontaansa ja posauttaa äpärältä pää kahtia.
Tulisi tarkemmin tutkia kuinka monta lasta menettää vuosittain henkensä tällaisistakin kusiaivoisuuksista palstahäirikön jauhaessa mielisairasta paskansyöjä-rappiosontaansa ja posauttaa äpärältä pää kahtia.
********
henki pois..
4.11.2014 14:45 Lapsen saa tappaa mukavuusabortissa myöhäisilläkin viikoilla. Kuten näemme, syyksi riittää ettei abortööri tiedä mitä haluaa tai mitä tekee. Aborttiautomaatti odottaa kita ammollaan jokaisen heikkopään lapsia.
muahhah, menee läpi?4.11.2014 20:14
"Raskaus on nyt keskeytetty. -Ap "
Traumoihinsa sekoova sairas suosijakiihkoräähkä trollaamassa "ap:nä" jotta pääsee fantasioimaan lapsen veren vuodatuksella ittensä sinne kiimasen murharunkkukliimaksinsa huipulle!!! XDDDD mahtaa olla löyhkäävä kalmankammio ammollaan..
********
hohhoijjaa..27.10.2014 16:51
kiva kiitti!
31.10.2014 00:31
Traumoihinsa sekoova sairas suosijakiihkoräähkä trollaamassa "ap:nä" jotta pääsee fantasioimaan lapsen veren vuodatuksella ittensä sinne kiimasen murharunkkukliimaksinsa huipulle!!! XDDDD mahtaa olla löyhkäävä kalmankammio ammollaan..
********
hohhoijjaa..27.10.2014 16:51
tällekään turhalle häirikön spämmimassa-alotukselle et sitten
tee mitään, vaan päinvastoin osallistut lapselliseen, aiheen ohittavaan
riekkumiseen.. ?!
niin nähty on
27.10.2014 19:30
oik. lapsille
28.10.2014 08:54
*******niin nähty on
27.10.2014 19:30
"Nauratko koskaan tai edes hymyilet?"
Montako kertaa tai vuotta sinä jaksat nauraa samalle vitsille?
"Kyllä, mitään ei kannata tehdä, kun heti tulee takaisin."
Niin, asialliset ja aiheettomasti poistetut ehkä tuleekin, mutta täähän onkin sitten "hyvä" syy olla poistamatta näitä selkeitä törkymassoja :) ilmeisesti et kykene erottamaan näitä toisistaan.
" kuka häiriköi, joko arvaat sen? "
Yleisesti ottaen kyllä ne pahimmat häiriköt heiluu siellä luotsien puikoissa.
Montako kertaa tai vuotta sinä jaksat nauraa samalle vitsille?
"Kyllä, mitään ei kannata tehdä, kun heti tulee takaisin."
Niin, asialliset ja aiheettomasti poistetut ehkä tuleekin, mutta täähän onkin sitten "hyvä" syy olla poistamatta näitä selkeitä törkymassoja :) ilmeisesti et kykene erottamaan näitä toisistaan.
" kuka häiriköi, joko arvaat sen? "
Yleisesti ottaen kyllä ne pahimmat häiriköt heiluu siellä luotsien puikoissa.
oik. lapsille
28.10.2014 08:54
Paljon keskustellaan abortista ja naisten oikeuksista päättää siitä.
Nyt kuitenkin pitäisi mennä sinne alkulähteille ja miettiä sitä miten saataisiin vältettyä epätoivottuja raskauksia. jotka sitten johtavat lapsen surmaamiseen.
Olen mies ja katson, että se suurin ja alkuperäinen vastuu on miehellä siitä, ettei näitä eitoivottuja raskauksia tulisi. Jos miehellä on niin suuri tarve toteuttaa himonsa ja halunsa, että on sukupuoliyhteydessä naisen kanssa, hänen on siinä vaiheessa myös otettava vastuu, ettei nainen tule raskaaksi, jos raskautta ei haluta. Sellainen mies, joka ruiskii nesteitään ajattelematta sitä, on verrattavissa eläimeen joka toimii siten.
Sitten tulee kysymykseen se, että eikö kuitenkin olisi ollut inhimillisempää jattää eloon ne 10000 vuosittain Suomessa abortoitua lasta, kuin ottaa lapsia vastaavasti jostain toisista maista , jotka tulevat varmaan kalliinmaksi elättää, kuin omat Suomensukuiset lapsemme.
Tuntuu todella epäinhimilliseltä ja tyhmältä, että lopetetaan omien lapsien elämä tuhansilta ja paikataan puutetta vierailla, mikä on kuitenkin loppupeleissä paljon epävarmempi tapa lopputuloksen kannalta.
Nyt kuitenkin pitäisi mennä sinne alkulähteille ja miettiä sitä miten saataisiin vältettyä epätoivottuja raskauksia. jotka sitten johtavat lapsen surmaamiseen.
Olen mies ja katson, että se suurin ja alkuperäinen vastuu on miehellä siitä, ettei näitä eitoivottuja raskauksia tulisi. Jos miehellä on niin suuri tarve toteuttaa himonsa ja halunsa, että on sukupuoliyhteydessä naisen kanssa, hänen on siinä vaiheessa myös otettava vastuu, ettei nainen tule raskaaksi, jos raskautta ei haluta. Sellainen mies, joka ruiskii nesteitään ajattelematta sitä, on verrattavissa eläimeen joka toimii siten.
Sitten tulee kysymykseen se, että eikö kuitenkin olisi ollut inhimillisempää jattää eloon ne 10000 vuosittain Suomessa abortoitua lasta, kuin ottaa lapsia vastaavasti jostain toisista maista , jotka tulevat varmaan kalliinmaksi elättää, kuin omat Suomensukuiset lapsemme.
Tuntuu todella epäinhimilliseltä ja tyhmältä, että lopetetaan omien lapsien elämä tuhansilta ja paikataan puutetta vierailla, mikä on kuitenkin loppupeleissä paljon epävarmempi tapa lopputuloksen kannalta.
kiva kiitti!
31.10.2014 00:31
"missä näytetään millasia abortinvastustajat ja abortinvastustus
on suomessa. olen keränny netistä muualtakin ja näistä ettei mitään
oikeita perusteluja ole"
Kerää ja näytä oikein mielellään :) kaikki näkee sitten mitä todellisuudentajunsa kadottanutta raivopäistä kiihkosakkia suosijafanaatikot onkaan...
*******
suosija=paskakasa
7.11.2014 16:41
En kunnioita yllä olevaa vastaajaa, sillä hän ei ole ihminen vaan paskakasa.
Pään sisältö
7.11.2014 16:44
Kerää ja näytä oikein mielellään :) kaikki näkee sitten mitä todellisuudentajunsa kadottanutta raivopäistä kiihkosakkia suosijafanaatikot onkaan...
*******
suosija=paskakasa
7.11.2014 16:41
En kunnioita yllä olevaa vastaajaa, sillä hän ei ole ihminen vaan paskakasa.
Pään sisältö
7.11.2014 16:44
Aborttiväki raottaa verhoa sielunmaisemaansa. Ja mitä näemmekään...
*********
(Siitiöriekko-tumputööri jne. massaspämmihäirikölle)
aloittaja=perseestä
7.11.2014 16:57
Aborttipalstalla on jälleen ripuloinut järkyttävä harhainen abortinsuosija, joka ilmeisesti tahallaan oksentaa sontapaskaa, aidshuoraa itseään sekä viemärisurvastuja ja huostaanotettuja lapsiaan. huoraa, hourii ja vääristelee. Arvattavasti tämänkin paskansyöjämielisairaan hullunhoureet saavat traagisen lopun.
7.11.2014 16:57
Aborttipalstalla on jälleen ripuloinut järkyttävä harhainen abortinsuosija, joka ilmeisesti tahallaan oksentaa sontapaskaa, aidshuoraa itseään sekä viemärisurvastuja ja huostaanotettuja lapsiaan. huoraa, hourii ja vääristelee. Arvattavasti tämänkin paskansyöjämielisairaan hullunhoureet saavat traagisen lopun.
**********
(Murhasakin alotus jostain valhepropagandaa levittävästä törkyblogista)
äläkä palauta
23.10.2014 23:47
23.10.2014 23:47
ja poistoon vaan tääkin naurettava yleistystörkypaska :))))
valhevääristelyä
24.10.2014 11:58
työtönkin
24.10.2014 16:58
huhhuh...
23.10.2014 23:53
mitä feminististä pro-choice propagandasontaa koko
blogiteksti....!! Vilisemällä samoja tyypillisiä epäloogisia
mutuvalheita mitä täälläkin näkee harva se päivä.
valhevääristelyä
24.10.2014 11:58
"kun hän syntyy, ei hänellä ole enää mitään väliä ja häntä saa kohdella miten väärin tahansa."
Tämä juuri on sitä abortinsuosijioiden viljelemää valheellista syytöspropagandaa. Tarkotuksena on kääntää hädissään syntyneiden varjolla huomio pois niistä suosijoiden uhreista joista tän aiheen alla keskustellaan. Se, ettei syntyneiden jo olemassaoleviian ja viranomaistahojenkin valvomiin oikeuksiin kiinnitetä tässä aiheessa huomioo suosijafanaatikon haluamalla tavalla, tarkottaa näille sitä ettei muka lapsilla "ole mitään väliä"! Tässä korostuu vielä se irvokas tekopyhyys, että lapsia vihaaville suosijoille ei ole väliä paitsi syntymättömillä niin harvoin syntyneilläkään lapsilla.
Toki turhan tappamisen vastustajat nostais metelin siitäkin, jos laki yhtäkkiä sallis lasten tappamisen vaikkapa 1-vuotiaaks saakka. Suosijafanaatikon mielestä tässäkin ois kyse vain "naisen oikeudesta" hankkiutua ei-toivotusta lapsesta eroon, koska lakihan ei voi olla väärässä ja moraali ei asiaan liity mitenkään.
"Abortin uskonnolliset vastustajat useimmiten vastustavat myös ehkäisyä"
Tässäkin taas vedellään väkisin mukaan jotain pinttynyttä stereotypiaa uskovaisuudesta vastustukseen, ihan kun se liittyis jotenkin yleisesti tänkään palstan vastustukseen ja vastustajiin.
Tämä juuri on sitä abortinsuosijioiden viljelemää valheellista syytöspropagandaa. Tarkotuksena on kääntää hädissään syntyneiden varjolla huomio pois niistä suosijoiden uhreista joista tän aiheen alla keskustellaan. Se, ettei syntyneiden jo olemassaoleviian ja viranomaistahojenkin valvomiin oikeuksiin kiinnitetä tässä aiheessa huomioo suosijafanaatikon haluamalla tavalla, tarkottaa näille sitä ettei muka lapsilla "ole mitään väliä"! Tässä korostuu vielä se irvokas tekopyhyys, että lapsia vihaaville suosijoille ei ole väliä paitsi syntymättömillä niin harvoin syntyneilläkään lapsilla.
Toki turhan tappamisen vastustajat nostais metelin siitäkin, jos laki yhtäkkiä sallis lasten tappamisen vaikkapa 1-vuotiaaks saakka. Suosijafanaatikon mielestä tässäkin ois kyse vain "naisen oikeudesta" hankkiutua ei-toivotusta lapsesta eroon, koska lakihan ei voi olla väärässä ja moraali ei asiaan liity mitenkään.
"Abortin uskonnolliset vastustajat useimmiten vastustavat myös ehkäisyä"
Tässäkin taas vedellään väkisin mukaan jotain pinttynyttä stereotypiaa uskovaisuudesta vastustukseen, ihan kun se liittyis jotenkin yleisesti tänkään palstan vastustukseen ja vastustajiin.
työtönkin
24.10.2014 16:58
pärjää paremmin yh:na kun kokonaan ilman lasta. Saa sentään ne
lapsi/yh-etuudet, asumistuen ja jos se ei oo noussu, niin sossuhan sen
korotusosankin sitten huomioi laskelmissaan.
niinkö?24.10.2014 17:12
niinkö?24.10.2014 17:12
"Sinäkin uskot että abortin tehneet menevät helvettiin tai
johokin tuomiolle teoistaan, samoin uskot ihtiriekkoihin ja muihin
kummituksiin, eli onko kyseessä sitten jonkin sorttista uskovaisuutta
kuitenkin?"
No eihän sitä periaatteessa voi tietää kun ei oo todisteita esitetty suuntaan eikä toiseen? Vai uskotko sä sokeesti vaan ettei mitään tällästä VOI olla olemassa?
Uskovaisuudella taas tarkotetaan jotain ihan muuta kun näiden vaihtoehtojen mahdollisena pitämistä.
"Sinä et tosiaankaan ole koskaan vastustanut ehkäisyä."
En niitä jotka estää hedelmöityksen.
"Et ole fanaattinen abortinvastustaja mielestäni. "
Miksi sitten väität tän palstan vastustajia usein sellasiks? Minä en siis kuulukaan niihin? Ketkä niitä on?
"Jos henkilö on aborttioikeuden puolustaja "
Ei pidä paikkaansa. Missä olinkaan hyväksyny kuolemantuomiot pelkän mielipiteen perusteella (toisin kun oma sakkis usein hyväksyy ja toivookin)?
"Jos sikiö on vammainen"
Riippuu miten vaikeasti. Ja en todellakaan koko raskauden ajan, kuten olet sitäkin vääristelly :)
"Jos abortti on laiton (suljet silmät laittomilta aborteilta)"
HÖPÖ HÖPÖ :D tänkin keksit taas ihan harhahatustas.
"Olet fanaattinen muuten, lähinnnä rankaisunhalussa, sokeassa kostonhimossa ja epäloogisuudessasi,"
Kas niin :D nyt voitkin sitten miettiä omaa fanaattisuuttas..
"En ole ikinä nähnyt, että kukaan aborttioikeuden puolustaja haluaisi sallia lasten tappamisen. Tämä on siis fiktiota."
Olet tyypillisesti kova valehtelemaan :) sakkisi ydinajatus ja toive on juurikin tämä, vaikkakin yleensä kohdun sisäpuolella oleville lapsille.
"Juuri syntyneiden elämällä sitä väliä on ja siksi aborttioikeutta puolustetaan"
Lisäksi olet tekopyhä. Mutta antaa tulla ne todisteet missä vastustajille ei oo syntyneillä väliä, kun meille on niilläkin joita sinä sakkeines haluat sortaa :)
"Eli älä laita sentään toisten suuhun sanoja, joita he eivät ole koskaan sanoneet. Eikö niin? :) "
Kuka alottikaan ;) muistappa tämä tosiaan seuraavan kerran kun tekee taas mieli paatostella kuinka vastustajat sitä ja tätä..
justiin niin
24.10.2014 22:20
No eihän sitä periaatteessa voi tietää kun ei oo todisteita esitetty suuntaan eikä toiseen? Vai uskotko sä sokeesti vaan ettei mitään tällästä VOI olla olemassa?
Uskovaisuudella taas tarkotetaan jotain ihan muuta kun näiden vaihtoehtojen mahdollisena pitämistä.
"Sinä et tosiaankaan ole koskaan vastustanut ehkäisyä."
En niitä jotka estää hedelmöityksen.
"Et ole fanaattinen abortinvastustaja mielestäni. "
Miksi sitten väität tän palstan vastustajia usein sellasiks? Minä en siis kuulukaan niihin? Ketkä niitä on?
"Jos henkilö on aborttioikeuden puolustaja "
Ei pidä paikkaansa. Missä olinkaan hyväksyny kuolemantuomiot pelkän mielipiteen perusteella (toisin kun oma sakkis usein hyväksyy ja toivookin)?
"Jos sikiö on vammainen"
Riippuu miten vaikeasti. Ja en todellakaan koko raskauden ajan, kuten olet sitäkin vääristelly :)
"Jos abortti on laiton (suljet silmät laittomilta aborteilta)"
HÖPÖ HÖPÖ :D tänkin keksit taas ihan harhahatustas.
"Olet fanaattinen muuten, lähinnnä rankaisunhalussa, sokeassa kostonhimossa ja epäloogisuudessasi,"
Kas niin :D nyt voitkin sitten miettiä omaa fanaattisuuttas..
"En ole ikinä nähnyt, että kukaan aborttioikeuden puolustaja haluaisi sallia lasten tappamisen. Tämä on siis fiktiota."
Olet tyypillisesti kova valehtelemaan :) sakkisi ydinajatus ja toive on juurikin tämä, vaikkakin yleensä kohdun sisäpuolella oleville lapsille.
"Juuri syntyneiden elämällä sitä väliä on ja siksi aborttioikeutta puolustetaan"
Lisäksi olet tekopyhä. Mutta antaa tulla ne todisteet missä vastustajille ei oo syntyneillä väliä, kun meille on niilläkin joita sinä sakkeines haluat sortaa :)
"Eli älä laita sentään toisten suuhun sanoja, joita he eivät ole koskaan sanoneet. Eikö niin? :) "
Kuka alottikaan ;) muistappa tämä tosiaan seuraavan kerran kun tekee taas mieli paatostella kuinka vastustajat sitä ja tätä..
justiin niin
24.10.2014 22:20
"Aina tulee heti tuo "poistoon vaan tää pläpläplä..." Kun olis tarkotus keskustella asiasta. "
Näinhän se ilmaantuu yleensä heti kaikkien vastustavien alotusten alle :)
Eikö ole merkillistä, että tuo samainen rääkyperse toitottaa itse oka toisessa viestissä hätärynkyistä?
Hoh hoijaa
24.10.2014 20:46
Näinhän se ilmaantuu yleensä heti kaikkien vastustavien alotusten alle :)
Eikö ole merkillistä, että tuo samainen rääkyperse toitottaa itse oka toisessa viestissä hätärynkyistä?
Hoh hoijaa
24.10.2014 20:46
Tällaista aborttimyönteistä sekamelskaa päästävä ihminen on palstan "luotsi"....
pelkkää persnettoo
24.10.2014 22:26
pelkkää persnettoo
24.10.2014 22:26
"abortti parempi "
Ja mielenterveyskuluhoidatukset päälle... ehkä myös koko loppuelämän laitospaikka ja työkyvyttömyys. Se vasta kalliiks tulee.
Lapsen elämä parempi.
"Käytännössähän ne voi kuluttaa mihin tahansa, ei niiden kulutusta vahdita."
Niinpä. Vaikka tuskimpa niitä oo mukavuusaborttien tehtailuunkaan tarkotettu.
Ja mielenterveyskuluhoidatukset päälle... ehkä myös koko loppuelämän laitospaikka ja työkyvyttömyys. Se vasta kalliiks tulee.
Lapsen elämä parempi.
"Käytännössähän ne voi kuluttaa mihin tahansa, ei niiden kulutusta vahdita."
Niinpä. Vaikka tuskimpa niitä oo mukavuusaborttien tehtailuunkaan tarkotettu.
en paatostelis
24.10.2014 22:28
"Sallit siis vammaisten lasten murhaamiset? ;) "
Sallitko sinä kuolemansairaiden kärsivien armomurhat?
LJR
26.10.2014 22:01
28.10.2014 11:46
Sallitko sinä kuolemansairaiden kärsivien armomurhat?
LJR
26.10.2014 22:01
Juha Sipilä ei kuulu ehkäisykielteisyydestään tunnettuun
vanhoillislestadiolaisuuteen, vaan lestadiolaiseen Rauhan Sana
-liikeeseen, joka ei tietääkseni suhtaudu ainakaan yhtä kielteisesti
ehkäisyyn.
http://www.iltalehti.fi/ raskausjalapset/ 2014101618750692_rb.shtml
Abortit ovat vähentyneet koko ajan 70-luvulta. Ehkäisy on tullut varmemmaksi ja helpommaksi.
En ihmettele yhtään laittomién aborttien määrää ennen E-pillereitä ja muita kunnollisia ehkäisykeinoja.

Abortit ovat vähentyneet koko ajan 70-luvulta. Ehkäisy on tullut varmemmaksi ja helpommaksi.
En ihmettele yhtään laittomién aborttien määrää ennen E-pillereitä ja muita kunnollisia ehkäisykeinoja.
sinä hyväksyt
28.10.2014 22:02
"Sinä siis hyväksyt vammaisten lasten murhaamiset, kun et kieltänytkään? :D "
terveidenkin (tai suorastaan hekumoit niillä)? ;)
terveidenkin (tai suorastaan hekumoit niillä)? ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti