maanantai 22. syyskuuta 2014

Takertuvaa tivausta kansalaisalotteista

miksi oletat
9.9.2014 15:52
että tekijä lukee palstaa saati kirjottaa täällä?

Jos näin onkin, niin miksi häntä kiinnostaisi vastailla sun joutavuuksiin, kun olet herjannut häntä jo ihan riittävästi jopa kunnianloukkaavuuksiin saakka, nimeltä mainiten näiden alotteiden puitteissa?

"Onpa oikea kannatusvyöry kaikissa noin 20 kannattajaa."

En sano ehkäsyalotteista mitään, mutta moniko edes on tienny että aborttilakia koskeva alote on olemassa jossain netin uumenissa? En mä ainakaan tienny ennenkun sen joku otti täällä esille. Miten mahtas käydäkään kun nimiä lähdettäs kerään ulos kaduille.. vois tulla äkkiä se 50 tuhatta täyteen :) vaikka sehän onkin jo nähty sitten mikä valtava "hyöty" siitäkään on, kun ne hylätään yks toisensa jälkeen siellä pikku lainsäätöryhmän kekkereissä.

monikohan alote
9.9.2014 17:07
on menny käsittelyyn pelkällä netissä olemisella?

" kuten tasa-arvoisen avioliittolain aloite sai hetkessä vaaditut 50 000 kannatusta,"

Mitä tää tähän kuuluu kun ei voi vertaillakaan?

*****************
älä ny jaksa
9.9.2014 17:09
"Aloitteiden perustajan nimi on julkinen tieto, jonka aloitteiden tekijä itse laittaa aloitteeseen,"

Tämäkö sun mielestä oikeuttaa sellasen HENKILÖN (EI siis "alotteen arvostelun" tms.) herjaamisen mitä sinäkin olet täällä tehny?

niin....
9.9.2014 17:14
" varmaan ainakin "se tänne kirjoitteleva mukavuusaborttiasiamies" osaisi kommentoida "

Miks joku tietty kirjottaja ois velvollinen kommentoimaan täällä yhtään mitään, ja vielä sun mieliks?

Voihan joku olla omaksunu saman kirjotustyylin, sanoja ym. tältä palstalta omiin alotteisiinsa, joista joku toinen samoin kirjottava ei oo edes samaa mieltä.
tuliko hätä?
9.9.2014 17:56
"Pysytäänkö aloituksen aiheessa,"

Onhan se kiusallista kun niistä mokistas muistutetaan ja miks yleensä nää massativaukses on tupannu katoomaan ;) on muuten vielä ne kunnianloukkaukses tallessakin...
Mutta jatkappa sitä huutelua keskenäs ja ihmettele kun kukaan ei vastaa :D

pidä peilis :D
9.9.2014 22:19
Ei täällä vastustajat ketään oo solvannu lähellekään kunniaa loukaten eikä mitenkään muutenkaan "rikollisesti" vaikka näitä perättömiä syytöksiäkin näkee vähän väliä, anonyymejä nimimerkkejä kun ei voi kunnialoukata :) että on se huvittavaa kun taas yritetään paniikissa vieritellä muille sitä syytä kun suosijakiihkotkin on saanu niihin törkyoksennuksiinsa takasin ihan vaan sen mitä ryhtyy joka ketjussa kerjäileen :)

"Mitkä kunnianloukkaukset?"

Ne missä mm. "sosiologi" on haukkunu ja halventanu kyseistä alotteiden tekijää ;)

###########
ei kuulu ei
10.9.2014 16:39
"Kyllä se sillä tavalla juuri kuuluu, kun vertaillaan asian tärkeyden kokemista, vaikkei se itseä koskisikaan."

Sitä kun ei voi tietää koettasko samaa alotetta likikään yhtä "tärkeeks" jos se lojuis ilman mitään mainontaa vaan jossain netin uumenissa....tuskin, jos ei siitä enemmistö edes tietäis!
Ja mitä pahaa siinä on jos alotteeseen kerätään nimiä tietynlaisilta kohderyhmiltä? Mistä tiedät monissako Setan tapahtumissa, homobaareissa sun muissa gaypride paraateissa niitä nimiä tasa-arvoseen lakialotteeseen on kerätty? Oisko niitä kannattanu mennä kyseleen jostain körttiseuroista?
Samahan se ja yhtä pätevää keltä tai minkälaisilta henkilöiltä ne nimet on, jos niitä on se 50 tuhatta.

tekeydyttävä yksinke
10.9.2014 20:48
Naisen terveydellä tarkotetaan varmaankin ettei oo mitään sellasta sairautta minkä takia raskaudesta ois vakavaa ja jopa hengenvaaraa. Samanlaisia mitkä tilastoidaan terveyssyinä. Tuskin sinne mitään kynsisieniä, flunssia yms. on laskettu. Jokaiselta varmaan löytys jotain jos oikein kaiveltas.
Lapsen sairaustapauksia on niin marginaalisti että ne voitas määritellä jokainen erikseen. Ei varmaan tarkotettu jotain huulihalkioo tms. pientä kosmeettista haittaa, tai lievää kehitysvammasuutta.
mutuharhasyytöstä..
12.9.2014 19:44
" jonka mukaan terveenkin lapsen surmaaminen on ok, mikäli tämän vanhempien parisuhde on epävakaa...?"

Missä näin olikaan sanottu? Vai pitikö taas päästä saivarteleen tikusta "asiaa"..

senku unelmoit
12.9.2014 19:46
"Minusta nuo aloitteet pikemminkin lisäsivät abortteja,"

Niinhän sä tietysti toivoisit ;D
13.9.2014 19:46
?????????

"tilanteissa joissa vanhempien parisuhde ei ole vakaa tai parisuhdetta ei ole, olisi aborttikin sallittu nykylain mukaisesti. "

En löytäny sieltä mistään tällästä kohtaa.

"Selvästi siis abortti epävakaaseen parisuhteeseen vedoten on Kimmo Kemppaisen mielestä ainakin sen verran ok, ettei hän niitä halua kieltääkään."

Noinkohan on... vai onko toi vaan taas sitä pakollista omaa saivartelupäätelmääs.
aha :D
14.9.2014 13:08
että kun todistetta ei lopultakaan löytyny ite keksimilles jutuille, niitä "ei tarvi ollakaan" ;D

"Eihän kansalaisaloitteen ideana olekaan kertoa, miltä osin olemassaolevaan lainsäädäntäön ei halua muutoksia"

Siis oliko jossain kielletty kertomasta sitä?
Se maininta vakaista parisuhteista on ehkä tarkotettu korostaan sitä miten lepsuilla syin niitä nykyään saa.

"se ei muuttaisi nykyistä lakia millään muulla tavalla, kuin kieltämällä abortit tilanteissa joissa sekä tuleva lapsi että äiti ovat terveitä ja vanhemmilla se vakaa parisuhde"

Siis meinaatko että tilanteessa jossa nainen ja lapsi on terveitä mutta parisuhdetta ei ole tai se ei ole vakaa, alotteentekijän mielestä abortti ois ok? Täyttyyhän siinä jo ne 2 muuta ehtoo..

"Hänhän olisi voinut myöskin olla ottamatta kantaa vanhemien parisuhteen laatuun, "

Kieltämättä se ois kannattanu jättää kokonaan pois epäselvyyksien välttämiseks, jos haluaa ettei sitä sallittas enää muuten kun vakavilla terveyssyillä.

jos oletetaan14.9.2014 13:40
että kirjottaja ois sama kun täällä kirjottanu vastustaja, niin mistään ei ole ilmennyt että hyväksyis abortit epävakaan/ olemattoman parisuhteen takia. Vai onko?

sinähän väännät
15.9.2014 20:53
väkisin sitä kieltoo toteemuksesta että se pitäs kieltää vakaissa parisuhteissa olevilta eli tarkottas muka yhtä kun sitä ei tarttis kieltää muunlaisissa parisuhteissa :D
Ehkä tässäkin on takana se ajatus että edetään pienin askelin, eli alkuvaiheessa hyvä jos edes jotain saadaan kiellettyä. Esim. jos mä sanon että abortit pitäs kieltää sosiaalisilla syillä, niin tuskin tarkotan samalla että millään muilla syillä ei tarvis kieltää, saati että ois niillä ihan ok?! Myöhemmin vois sitten edetä niihin ikä ja lapsiluku ym. syihin.

Vai tarkotatko sä ehkä jos sanot että kyllä vauvojen väkivaltanen kohtelu on kamalaa, että hyväksyt sitä isompien lasten kaltoinkohtelun?

"Kimmo Kemppainen on omassa aborttikieltoa koskevassa kansalaisaloitteessaan täysin selväsanaisesti ehdottanut aborttien kieltämistä niin, että se ei koske epävakaissa parisuhteissa ja sinkkuina eläviä naisia."

Ikävää ettet niitä "suoria sanoja" sieltä vaan vieläkään kyenny löytään.

"ei tarvitse listata niitä kohtia miltä osin lakia ei haluta muuttaa"

Halutaan muuttaa siltä osin ettei niitä enää sais vakaissa parisuhteissa (toisin kun nyt käytännössä saa).

"Mitä ilmeiseemmin ainakin niin ok, että hän ei ole halukas ehdottamaan aborttikieltoa heillekin."

Syy tällle on arveltu yllä. Se mitä muutosta halutaan, ei kerro välttämättä täysin mitä mieltä on tai mitä hyväksyy.

"Miksi sinun arvelusi mukaan hän olisi laatinut sellaisen kansalaislaoitteen, jota ei itsekään kannata? "

Ei mulla oo mitään syytä epäillä etteikö alotteentekijä kannattais niiden kieltämistä vakaissa parisuhteissa. Sinä olet vaan keksiny siitä niitä omia kehäpäätelmiä mitä muka kannattaa tai ei kannata.

kumma vaan
16.9.2014 18:56
" tässäkin ketjussa minun lisäkseni mm. sosiologi, lindqvist ja puolueetonjaneutraali "

ettet niitä "suoria sanoja" voi sieltä esille kopioida :) vaan joudut väänteleen jostain kohtaa niitä omia mutupäätelmiäs.

No kas "kummaa", sakkis koolla :D lindqvist ei sentään taida väittää kuitenkaan samaa mitä sinä intät.

" joka näitä suoria sanoja ei ole löytänyt:"

Montaa kertaa on löytyny, ne nyt vaan ei tarkota suoraan sitä mitä väität. Eli että alotteentekijä kannattaa tai hyväksyy abortteja epävakaissa suhteissa.

"Toisin sanoen aborttikieltoehdotus on rajattu niin, että se ei koske epävakaassa parisuhteessa ja sinkkuina eläviä. Onko sinulle vielä jokin kohta tässä epäselvä?"

Ei mulla tässä mitään epäselvää oo, enkä muuta väitäkään.
Enkä toki varmaks voikaan tietää vaikka alotteentekijä hyväksyis ne epävakaissa parisuhteissa.

lappujen takaa
21.9.2014 01:42
" kellään muulla kuin sulla tässä mitään epäselvää on."

Niinpä tietysti.. :) no missähän kohtaa se "epäselvyys" sitten olikaan?
Mikä kohta sulle(kin) jäi tässä epäselväks?
"ne nyt vaan ei tarkota suoraan sitä mitä väität. Eli että alotteentekijä kannattaa tai hyväksyy abortteja epävakaissa suhteissa." 
********
(Toisessa ketjussa kysellään hoitohenkilökunnan suhtautumisesta hupitappajiin)

jaha, sonta poistoon 
22.9.2014 11:55
sitten vaan kun ei taas sallittu ainuttakaan vastustavaa vastausta :))))))

  "Mitäs menit nauttimaan seksistä, kärsi sitte. "

Sen huomaa ettei palstan sosiopaattinen multipersoona kehtaa käyttää vieläkään vakinikkiään näissä naurettavissa harhasyytöksissään :D

Onhan se lasten elämän suojelun yritys niiin törkeetä että...!!! Onneksi mielipiteitään voi ilmaista myös elein, äänensävyin jne. hienovaraisemmin, ja jonkun herkkänahka-aborttöörin raivokantelut voidaan kuitata traumasiks luuloharhasekoiluiks. Pumpuliprinsessan ylpeys ja ylimitotettu omanarvontunto saa vaan pikku kolauksen, joka on näille pelkästään oikein :)

Tähän se hoitohenkilökunnan kyykytys sitten johtaa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12495218

no voi voi
 20.9.2014 22:30
"2 minuuttia ja vastustajan viesti plussattu"

No MITÄ SITTEN?? Ei luulis sun persetttäs noin paljo kutiavan aina vaan :DDD
Mutta miksikäs sun raivoräyhääminen voidaan sitten kuitata :D. Ymmärrän että aiheuttaa valtaisaa raivoa ja traumoja kun ei saakaan niitä lapsia hautaan tuolla meuhkaamisella :)

vapaa valinta lapsel
HYSHYSSS vaan kun oli taas aivan liian kiperää!!!! ;))))) 


"Monet abortinvastustajat näyttää hyväksyvän painostamisen synnyttämiseen"

No voi hirveetä... onhan se nyt "julmaa" suojella lapsia ja kieltää niiden tappaminen eli kuolemaan pakottaminen.

"Moisten aloitteiden ajatus on tuhoon tuomittua"

Ompa se monessa muussa maassa toiminu.. Suomi on vaan yks jälkeenjääny takapajula missä sitä vapautta ei vielä ole.

"kun on itse työpaikan halunnut. "

Ja mites sitten kun kukaan ei enää valitsis näitä töitä sen yhden likasen sivuvelvotteen takia... joku siihen pyövelin hommaan ois aina pakotettava kun läpimätä lepsulaki sallii..
etpä tietenkään21.9.2014 18:44 " mitään suojelua siinä että huudellaan täällä törkeyksiä "

Sulle ja sakilleshan ne ikävät tosiasiat on tietenkin aina "törkeyksiä"... mutta todisteet esille vaan ettei ne oo koskaan pelastanu yhtäkään lasta :)

"keksisit taas jonkun vastakysymyksen jotta voit livetä vastaamatta."

Sullehan tää tyypillisempää on. Sen sijaan tivaat vastustajilta sellasta minkä "väitteen" revit jostain omasta hatustas.

"Olisi eri asia, jos olisit esim adoptoinut kodittoman lapsen"

Mistä sinä tiedät onko joku tehny näin? Ja vaikkei oiskaan, keksit jälleen sieltä omista harhoistas jonkun "kelpaamattomuuden" jotta vaan pääset räkyttään syytöstörkyjäs.

"tämän on eräs jo itse tunnustanutkin. "

Todiste esille sitten vaan.

"synnyttämään pakottaminen olisi suurempi ihmisoikeusrikos kuin alkion "pakottaminen kuolemaan""

Jossain sun rinnakkaistodellisuudessas varmaan, ei tässä maailmassa, missä ei mikään tappaminen (edes abortilla) oo minkään sortin ihmisoikeus.
Lapsen elämänoikeus vaan sattuu menemään jonkun muun itsekkäiden hinkuamisten edelle, vaikka miten yritätkin lapsivihassasi pompottaa muita oikkujesi mukaan.

------>
(Ja tietenkin kaikkivaltias luotsikamu pyyhälsi suosijasakin apuun palauttaen ylläolevan poistetun turhakeketjun palstalle! Toinen törkysyytös on sentään pysyny poissa..)

rynggy gäyny taas
17.9.2014 23:25
syytöspska poistoon!
16.9.2014 09:06

koska rynkky uskoo24.9.2014 11:07
hätärynkytirynxxxx......
syytöspska poistoon! XDDDDD

Millonka se hätärynggy oppii että turha runkuttaa sitä poisto-orkkunappulaas, valheiden ylikiperä oikominen ilmaantuu tänne takasin tasan niin kauan kun tätä valhesonta-alotustakin lojutetaan täällä???? :))))) Käyhän nyt hopihopi kiiruusti rääkymässä, laitellaan takasin sitten taas ;DDDDDD

Aijai kun kiperää!
Luotsi siellä mellastaa taas poistoon mitä sattuu... .mutta törkysyytösalotus senku lojuu vaan....ja valheiden oikominen onkin sit HYSShysss!!! :)))
 
Siinäpä sitä kuoleman toivetta ja väkivallan himoa.... suosijafanaatikoilta. Ja ihan vaan pelkkien "väärien" mielipiteiden takia.

"NoBabies
19.7.2014 21:11
Tällä palstalla on hyvinki paljon sellaisia ihmisiä joiden kohdalla toi jälkiabortti olis aika helkkarin hyvä. :D Just vaikka sun kohdalla. ;)"

",,l..ll
20.7.2014 11:55
Ei sinuun tehoa lääkkeet, olet päässyt niin sairaaksi. Myöhäinen abortointi voisi auttaa :DDDDDD"

"tapa ittes vaan
17.7.2014 12:45
voi vittu oot tyhmä jätkä (tai ämmä)."

"tapa ittes vaan
17.7.2014 12:46
ja tota abortinvastustajaa tarkotin. tappais ittesä vaan."

"olet kyrpääri
9.7.2014 16:09
Kyrpääri, runkkukaari, paskalaari. Kuse kintuilles ja kuole pois. Jälkiabortti tuollaiselle."

"runopetteri
8.7.2014 18:58
Hymiöhuora sönkkää, mielisairaana nurkassa runkkaa. Olet täysin paska, vammaisempi kuin cp-Jaska. Abortoi itsesi ja kuole pois."

"nainen=päättävä elin
31.5.2014 15:58
Minun puolestani ihmiset saisivat kuollakin sukupuuttoon, jos kaikki olisivat kuten sinä, mutta onneksi kaikki eivät olekkaan kuten sinä."

"Abortti ei rikos
26.3.2014 15:09
Tiedätkö mitä, äitisi on tehnyt elämäsi mittaisen virheen, ettei aikoinaan abortoinut sinua siellä jossakin.:DDDDDDDDD"

"olet HULLU
18.3.2014 14:57
Älyäisit nyt jo vetää ittes kiikkuun täältä nillittämästä laillisesta abortista, jotka eivät sulle kuulu, eivätkä näy, vitun hullu, mielisairas!!!!!"

"vitun ääliölle
18.3.2014 14:53
Tappaisitko ittesi täältä nillittämästä aborteista, jotka eivät ole sun juttujasi."

"Helvettiin joudut
18.3.2014 15:00
Mene kiikkuun, sinähän kuvittelet sairaassa mielessäsi pääseväsi taivaaseen Jumalan sihteeriksi noilla sairailla luulotautisilla jutuillasi."

"läträä ittes hirteen
18.3.2014 15:29
Sinä et ole normaalia nähnytkään, kun peilikuvaasi kattelet, meeppä kattoon, niin näet epänormaalin ällötyksen, jonka joutais abortoida pois täältä inisemästä hulluuksiaan manian voimin."

"Abortoidaan hänet:)
18.3.2014 13:16
Olen kanssasi aivan samaa mieltä tuosta yhdestä...."

"Kristityn Rukous
7.3.2014 13:15
Voihan se meteroriittikin tipahtaa sun päähäs, kun istust siellä terassilla kiskomassa kaljaa. Näin toivottavasti käy."

"kdsfhfdf7
12.8.2013 22:50
Sun kaltaisillesi uskonnollisille/hulluille alkionpalvojille olisi ihan oikein että teidän äitinne olisi aikoinaan keskeyttänyt teidät ollessanne vielä alkioita. Ai että tekisi mieli että sinun kaltaisesi sairaat paskanjauhajat katoaisivat iäksi maanrakoon ja katoaisivat maapallolta. Saatanan mielenvikanen roisto."

"Toivon että sinut raiskataan, ihan vilpittömästi toivon, jottaa saisit kokea itse tuon ihanan onnnen, mistä maalailet kuvia täällä.

Ihan oman henkisen kehitykses kannalta toivon sinulle mitä raainta raiskausta."

Näkökulma oikeassa
13.6.2014 01:21
"Kehtaapas sanoa tuo kadulla minulle tai jollekin toiselle, haastan sinut. Näet että pitää sinun (aikuisenkin) osata jotain käytöstapoja ja saada esimerkkiä siitä missä raja menee. Tulee turpaan herkästi tuollaisesta, jos minun lapselleni joku sanoisi noin."
"Ansaitsisit omasta haukkumisestasi saada vyöllä perseeseen niin oppisit olemaan tahdikkaampi."

"vapise jo
16.2.2014 11:46
Ei ihme,jos sinut tapetaan joku päivä näiden sairaiden tuotostesi perusteella, mut iteppähän oot tilannut kohtalosi."

"Abortoi itsesi
25.8.2013 03:27
Sinun kiihkomoskat sietää laittaa poistoon koska vain, kuten sinutkin. :)"

"Abortti o kiva juttu
27.7.2013 00:46
Minun puolesta te kaikki vastustajat voisitte tappaa itsenne. :)"

Mikset muuten laittanu esille niitä oman sakkis kiihkotörkyjä joihin monet noista alotuksen viesteistä oli vaan vastauksena samalla mitalla?

Pro-abortionistien väkivaltaisuus on muutenkin tunnettu ilmiö.
http://www.prochoiceviolence.com/index-of-criminal-activity
"vastustajaväen mielenmaisemaa ja kuolemista iloitsemista:"

Alotus on vain vastaavasti mukailtu oman sakkis kuolemaa ihannoivasta sonta-alotuksesta.

tarkennus ^^
10.9.2014 16:54
"(kopioituja vastustajan tekstejä)

Kaikki hengiltä jotka ovat eri mieltä kanssasi."

Oli siis suosijan törkyvalhesyytös vastustajasta.

jaahas :DDD
10.9.2014 16:55
POISTOON sitten vaan koko sairas valhesyytösalotus kun ei sitte vastauksiakaan sallita!!!

t. vastustajaväki
10.9.2014 19:00
Ja p*skat poistoon :)
uskomatonta...
11.9.2014 11:44
kaikki vastaavat vastustavat alotukset sabotoitiin poistoon mutta tää sairas valhesyytössonta senku lojuu vaan???!!!! Missä se luotsien tasapuolisuus taas olikaan?? Voi halooo......että tällänen tästä törkypalstasta sitte halutaan.

että näin.
11.9.2014 14:12
Tää aiheeton passka senku lojuu mutta JÄLLEEN lähteny vastustava alotus!
Taitaa toinen luotsi poistaa sen minkä toinen palauttaa :D

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12510536

vainoharhaa11.9.2014 19:10
Emmää ainakaan ketään naisia tai muitakaan sen takia vihaa et ne on naisia ja harrastaa seksiä (vai vihaisinko myös itteeni? :D), vaan niitä jotka tappaa huvikseen lapsiaan aborteilla (huom. voi olla myös painostavia miehiä), tai pakottaa/viekottelee muitakin siihen.

"Mikä naisen seksissä on sellaista,"

Käytähän nyt vaan rohkeesti sitä vakionikkiäs, "sosiologi" ;)
Mutta miksi lapsia vihataan niin paljo että ne halutaan tappaa??

luetunymmärrys?
12.9.2014 00:07
"kuinka ihmeessä et huomaa että itse olet suuna ja päänä asiohin joista syytät toisia."

Kuinka sinä et huomaa syytellessäs mihin ne on ollu vastauksena, tai jopa oman sakkis räyhän tekeleitä vain ehkä hieman muunneltuna?

" _oman sakkis kiihkotörkyjä_ joihin monet noista alotuksen viesteistä oli vaan _vastauksena samalla mitalla_?"

tottakai on12.9.2014 00:13
"Ei tämä aloitus ole yhtään enempää valhesyytössontaa tai törkypaskaa"

koska (jos) ne vastustavatkin on ;) sitähän tässä nyt on ihmetelty miks kuitenkin vaan ne toiset "törkypaskat" lähtee mutta tälle ei tehdä mitään. Tänäänkin lähteny yksinmaan vastustavia alotuksia... että sellasta "tasapuolisuutta" tänne näköjään nyt luotsienkin (tai ainakin erään) toimesta halutaan. Tosin eipä se vastustajien massamittanen sorto mikään uus ilmiö edes ookaan.
sitkee stereotypia
12.9.2014 11:58
"onko lukijoiden mielestä naisiin ja tyttöihin kohdistuvalla (väki)vallankäytöllä ja abortinvastustuksella jokin yhteys"

Joillain lahkoilla tms. hihutahoilla korkeintaan sellaseen yhteys on, mutta haluat kytkeä sen yleisesti abortin vastustukseen koska nää uskisjoukot usein on myös abortin vastasia.
Todellisuudessahan niillä ei oo mitään tekemistä toistensa kanssa. Pedarijutut ym. linkkiytyy uskisryhmiin, joka taas linkkiytyy abortin vastasuuteen, ei ensi ja viime mainitut toisiinsa.

marginaalisakkia
13.9.2014 14:49
"miksi samat ihmiset jotka tuomitsee abortin alistaa naisia kieltämällä ehkäisynkin, ettei naiset saa itse päättää lisääntymisestään?"

Mistä mä tiedän? Sitä pitää kysyä niiltä (ääriharvoilta) jotka näin tekee.
matkijamanta tivaile16.9.2014 01:20 
" millaisiin vastustajasakin törkyoksennuksiin nuo ovat olleet vastauksina? "

Mites laittaa tai tarkistaa mitään jos ne on poistettu? ;) ja eipä tarttenu laittaa alotuksessakaan.

Mutta riittäähän toki niitäkin jossa nimenomaan suosijakiihko alottaa sen henkilöön hyökkäävän haukkunälvintäoksennuksen..

>>>>>>>>

sonnanlennätys alkoi
16.9.2014 01:25


>>>>>>>> (esimerkkejä koko liuta)

lue uudestaan
16.9.2014 11:07
"Enääkö se ei sulle sovikaan vai?? "

"törkysyytösalotus senku lojuu vaan....ja valheiden oikominen onkin sit HYSShysss!!! :)))"

Kyse on siitä että valheiden oikomista ei sallita vaan tälläset viestit katoaa kummasti kerta toisensa jälkeen, eikä suosijafanaatikoista saa tietenkään näyttää vastaavaa... että mitäpäs niitä harhasia törkysyytöksiäkään sitten pitäs sallia :)

hohhoijjaa..
16.9.2014 18:47
"Eli mitä törkysyytöstä tässä on yhtään sen enempää "

Mitäs sulle mitään hyötys kertoo kun ne lappuset on silmillä niin on, etkä kuitenkaan oman sakkis oksennuksissa näe yhtikäs mitään törkyä...

"valheiden oikomista ei sallittu myöskään tuossa vastustajien laatimassa aloituksessa. Siitähän katosi kaikki ketjuun tulleet vastaukset vajaassa vuorokaudessa ja aloitus pelkästään jäi jäljelle!"

Mitähän valheiden oikomista niissä muutamassa poistetussa edes oli, niistä ainakin osa oli vaan tätä sarjaa "massapaskat poistoon" -ilmotus? Eihän täälläkään sitä sallittu.

"Joten jos kaikille täällä pitisi olla samat säännöt, eikö ole vain oikeus ja kohtuus, ettei samaa sitten sallita sinullekaan? "

Kumma vaan että vastustajien oikomiset lähtee useemman kerran, nyt vastustavista on lähteny enää tuskin mitään suosijoiden vastauksia...

"Ja jälleen kerran, muista nyt, että se oli vastustajapuoli, joka katsoi tarpeelliseksi tälle linjalle lähteä."

Siis mille, valheita oikovien poistorääky -linjalle vai? Kyllä se tais olla täältä kun se vastaus ensin katos...

"Eikös se niin sinusta mennyt, että samalla mitalla saa antaa takaisin ja kaikille samat säännöt? "

Niin, suosijoillahan täällä pitäs olla se ylivaltaoikeus päättää mitkä on harhasta törkysyytöstä, mikä ei.. vaan vois olla vaikka ihan loogistakin ja jopa karua faktaa. Ja sitten ollaan niin pirun kiukkusia kun vastustajatkin edes joskus käyttää tasapuolisesti omia oikeuksiaan :)

no juu :D
16.9.2014 22:10
"minä en asiallisena tätä vastapuolta mustamaalaavaa tyyliä pidä."

Siltähän se tosiaan näyttää :)

"Mitä törkysyytöstä tässä aloituksessa on yhtään enempää "
"Eli mitä törkysyytöstä tässä on yhtään sen enempää "

....siis sillon jos "mustamaalaajana" on vastustaja.
turha nillittää
18.9.2014 12:53
"vastustajaväen mielenmaisemaa ja kuolemista iloitsemista:"

Alotus on vain vastaavasti mukailtu oman sakkis kuolemaa ihannoivasta sonta-alotuksesta.

kamus hylkäs
18.9.2014 20:31
"Paitsi tietysti luotsikamusi :) "

Aijai kun rynggyvalheturpahäirikköö kirpoo ja v'tuttaa se karvaan pettymyksen kalkki..... ja pitkään XDDD ettei vaan ois tullu nyt lopuniän traumat, tästäKIN :(

;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

pidä lappuses
22.9.2014 19:39
"kun itse olet koko palstahäiriköinnin ja nimittelyn täällä aloittanut"

No niinpä tietysti, millonkas sinä tai sakkis mitään törkyjä alottaiskaan ;DDD törkyturvat ja rääkyrynkyt täällä vaan saa sen mitä ryhtyy tilaileen, että turha sille peililles urputtaa..
toisen laput siellä
22.9.2014 19:57
"Olet ainoa palstalla joka aloittaa haukkumisen"

Otappa se simmu kätees ja kato jos se peilis kertois vaikka senkin kuka ja ketkä tässä TAAS olikaan ENSIN ryhtyny syytteleen väkivalloista, tappamisista, törkyistä jne... mutta kuinkas sinäkään oman sakkis törkeyksiä ikinä näkisitkään (ja vastustajien provoutumista niistä).

ja taas...!!
24.9.2014 01:50
"Kun kaikki tietää ja näkee "

"kaikki" = sinä "tiedät" yksinäs ;D että turha leikkiä mutupallos kans.

" voi lukea ja keskustella abortista sivistyneesti. "

Älä ny jaksa taas tunkee tännekin niitä naurettavia pro-murderien proppislinkkejäs.

seleevä...
24.9.2014 11:26
täytyypä ryhtyä sitten laittaan ilmotusta etiäppäin terrorisoivan luotsin puolueellisuudesta ja asiattomasta käytöksestä.... valheita syyttelevä paska-alotus saa senkun lojua vaan mutta valheiden oikomien on näemmä edelleen valtava HYSSHYSSSS!!!! Hetken jo näytti paremmalta että tää luotsi ois voinu olla edes jotenkin puolueeton ja siedettävissä mutta väärä arvio näyttäs sekin taas olevan...tainnu alkaa se keltanen neste nousta päähän siitä vallasta ja todellinen luonne alkaa paljastua kummalle puolelle tääkin on suosiollinen ja vahvasti. No, onhan näiden linjat nähty ennenkin mihin se lopulta menee...
Oletko sinä mielestäs näillä kommenteillas asiallisesti käyttäytyvä luotsi mitä sulta edellytetään?
rynkytä tääkin
24.9.2014 11:29
katotaan kauanko ylläpito kattelee tota riehumistas ja keskustelujen pilaamista :)))) kun ilmotuksia alkaa sadella... ;)))) ellet sitten älyä sitä ennen häipyä täältä vapaaehtosesti kuten se kamus jo fiksusti tekikin (ellei sitten kuitenkin saanu potkuja :D)...

nallekarkit jaossa
24.9.2014 11:55
"Molemmilla on "valhesonta" avauksensa, siitä vain tyytymään siihen, luotsi ei anna kummallekaan yhtään enempää karkkia. Kauhalla ne kaikki vaati, eivätkä tyydy lusikkaan. Kuka jaksaa jonkun keskenkasvuisen ihmisten kommentteja nähdä uudelleen ja uudelleen, mitä valheita ne oikoo?"

Eli aletaas sitten laittaa poistoon sieltä vastustavastakin alotuksesta niitä suosijoiden vastauksia, siis keskenkasvusten kakaroiden kommentteja :)) sinähän et niille törkysonnille tee mitään, mutta ehkä siellä ylläpidossa on joskus joku joka osaa tasapuolisemmin sen karkkien jakelun...

Kerroppa nyt ihan tarkalleen MIKÄ kohta alkuperäsessä esim. tässä tekstissä olikaan sitä yhtään asiattomampaa mikä koko alotus on? Alotukseen saa lainata vapaasti mitä tahansa kommentteja mutta vastauksissa ei saa näyttää vastaavasti mihin suosijat kykenee?

"Siinäpä sitä kuoleman toivetta ja väkivallan himoa.... fanaattisilta suosijoilta. Ja ihan vaan pelkkien "väärien" mielipiteiden takia.

"NoBabies
19.7.2014 21:11
Tällä palstalla on hyvinki paljon sellaisia ihmisiä joiden kohdalla toi jälkiabortti olis aika helkkarin hyvä. :D Just vaikka sun kohdalla. ;)"

",,l..ll
20.7.2014 11:55
Ei sinuun tehoa lääkkeet, olet päässyt niin sairaaksi. Myöhäinen abortointi voisi auttaa :DDDDDD"

"tapa ittes vaan
17.7.2014 12:45
voi vittu oot tyhmä jätkä (tai ämmä)."

"tapa ittes vaan
17.7.2014 12:46
ja tota abortinvastustajaa tarkotin. tappais ittesä vaan."

"olet kyrpääri
9.7.2014 16:09
Kyrpääri, runkkukaari, paskalaari. Kuse kintuilles ja kuole pois. Jälkiabortti tuollaiselle."

"runopetteri
8.7.2014 18:58
Hymiöhuora sönkkää, mielisairaana nurkassa runkkaa. Olet täysin paska, vammaisempi kuin cp-Jaska. Abortoi itsesi ja kuole pois."

"nainen=päättävä elin
31.5.2014 15:58
Minun puolestani ihmiset saisivat kuollakin sukupuuttoon, jos kaikki olisivat kuten sinä, mutta onneksi kaikki eivät olekkaan kuten sinä."

"Abortti ei rikos
26.3.2014 15:09
Tiedätkö mitä, äitisi on tehnyt elämäsi mittaisen virheen, ettei aikoinaan abortoinut sinua siellä jossakin.:DDDDDDDDD"

"olet HULLU
18.3.2014 14:57
Älyäisit nyt jo vetää ittes kiikkuun täältä nillittämästä laillisesta abortista, jotka eivät sulle kuulu, eivätkä näy, vitun hullu, mielisairas!!!!!"

"vitun ääliölle
18.3.2014 14:53
Tappaisitko ittesi täältä nillittämästä aborteista, jotka eivät ole sun juttujasi."

"Helvettiin joudut
18.3.2014 15:00
Mene kiikkuun, sinähän kuvittelet sairaassa mielessäsi pääseväsi taivaaseen Jumalan sihteeriksi noilla sairailla luulotautisilla jutuillasi."

"läträä ittes hirteen
18.3.2014 15:29
Sinä et ole normaalia nähnytkään, kun peilikuvaasi kattelet, meeppä kattoon, niin näet epänormaalin ällötyksen, jonka joutais abortoida pois täältä inisemästä hulluuksiaan manian voimin."

"Abortoidaan hänet:)
18.3.2014 13:16
Olen kanssasi aivan samaa mieltä tuosta yhdestä...."

"Kristityn Rukous
7.3.2014 13:15
Voihan se meteroriittikin tipahtaa sun päähäs, kun istust siellä terassilla kiskomassa kaljaa. Näin toivottavasti käy."

"kdsfhfdf7
12.8.2013 22:50
Sun kaltaisillesi uskonnollisille/hulluille alkionpalvojille olisi ihan oikein että teidän äitinne olisi aikoinaan keskeyttänyt teidät ollessanne vielä alkioita. Ai että tekisi mieli että sinun kaltaisesi sairaat paskanjauhajat katoaisivat iäksi maanrakoon ja katoaisivat maapallolta. Saatanan mielenvikanen roisto."

"Toivon että sinut raiskataan, ihan vilpittömästi toivon, jottaa saisit kokea itse tuon ihanan onnnen, mistä maalailet kuvia täällä.

Ihan oman henkisen kehitykses kannalta toivon sinulle mitä raainta raiskausta."

Näkökulma oikeassa
13.6.2014 01:21
"Kehtaapas sanoa tuo kadulla minulle tai jollekin toiselle, haastan sinut. Näet että pitää sinun (aikuisenkin) osata jotain käytöstapoja ja saada esimerkkiä siitä missä raja menee. Tulee turpaan herkästi tuollaisesta, jos minun lapselleni joku sanoisi noin."
"Ansaitsisit omasta haukkumisestasi saada vyöllä perseeseen niin oppisit olemaan tahdikkaampi."

"vapise jo
16.2.2014 11:46
Ei ihme,jos sinut tapetaan joku päivä näiden sairaiden tuotostesi perusteella, mut iteppähän oot tilannut kohtalosi."

"Abortoi itsesi
25.8.2013 03:27
Sinun kiihkomoskat sietää laittaa poistoon koska vain, kuten sinutkin. :)"

"Abortti o kiva juttu
27.7.2013 00:46
Minun puolesta te kaikki vastustajat voisitte tappaa itsenne. :)"

Mikset muuten laittanu esille niitä oman sakkis kiihkotörkyjä joihin monet noista alotuksen viesteistä oli vaan vastauksena samalla mitalla?

Pro-abortionistien väkivaltaisuus on muutenkin tunnettu ilmiö.
http://www.prochoiceviolence.com/index-of-criminal-activity "

(toinen viesti)

""vastustajaväen mielenmaisemaa ja kuolemista iloitsemista:"

Alotus on vain vastaavasti mukailtu suosijasakin kuolemaa ihannoivasta sonta-alotuksesta."

Ja tääkin lapsellinen syytöstörky "Kyllästynyt 18.9.2014 12:48" senkun lojuu vaan mutta siihenkään ei saanu vastata edes ylläolevaa.... :D

peiliä esille
24.9.2014 11:58
"aina löytyy jostakin ne henkilöt jotka tahtovat pilata keskustelun."

Sinä olet nykysin se suurin häirikkö ja keskustelujen pilaaja ylivaltaoikeuksines, joita ei tulis antaa täällä kellekään.

??????????????24.9.2014 12:08
"Ei nyt jaksa olla asiallinen sinua ja sinua vastustavia kohtaan, kun aina niin keskenkasvuisesti jaksetaan syyttää ja mustamaalata vedoten aina samoihin latteuksiin."

Missähän täällä ennen tätä häiriköintiäs on näin tehty?? Se riippuu ihan omasta käytöksestäs miten sua tullaan täällä kohteleen ;) jos annat ilmotuksiin aihetta, niin minkäs muut sille sitten voi...

"huomaisit että ei ole puolueellisuutta,"

Kun se puolueellisuus ei vaan tätä jankuttamalla katoa :D

"Olen pahoillani, jos jotkut käyttäjät on niin keskenkasvuisia että ovat sitä mieltä että sinut pitäisi abortoida, se ei ilmeisesti kuulu tähän keskusteluun ja näiden tällaisten henkilöiden viestit toivottavasti poistuu..."

"Toivottavasti poistuu"?? Sinä et siis näiden törkyjen takia evääs räväytä..?!

"Onko avauksessa jotain sellaista, mikä koskettaa sinua henkilökohtaisesti tai jotain mistä sinua syytetään,"

Kerroppa nyt miksei täällä saa paljastaa vastaavaa suosijoista.

"Mitä se luotsi terrorisoi? Molempia osapuolia mahdollisuuksien mukaan niin hyvin kuin vain jaksaa ja ehtii. :P"
"pitäisi jaksaa keskittyä tähänkin ja ei ei jaksa olla asiallinen vaikka ehkä pitäisi, mutta eipä ne moni muukaan jaksa olla asiallisia. :D"

Tämän takia joutaisit täältä poistoon. Sunko mukaan siis luotsikin saa ryhtyä asiattomaks kun sen mielestä jotkut muut kirjottajat on sitä?

"mitä jos jatkossa merkkaat ne valheelliset väittämät tai kohdat, jotta ehkä puusilmäkin jotain huomaisi? =) "

Mitä jos sinä kerrot jatkossa miksei vastustajat saa täällä vastaavaa vapautta ja mitä asiatonta ja alotusta asiattomampaa siinä vastauksessa olikaan.
kattellaan....
24.9.2014 12:16
"Mä en lähde täältä mihinkään, lähden vain saappaat jalassa. En ole luovuttanut sodat palstalla ja en todellakaan tule luovuttamaan tässä. :P"

En minäkään :D
Eihän sen sun oma päätös tarvikaan olla ;) voit toki jatkaa sitten tavallisena keskustelijana täällä kun sulla ei oo enää niitä luotsin ylioikeuksia.

joopa joo...
24.9.2014 12:27
"Hyvä, en ole sinua täältä pois haluamassakaan. :P"

ei oikein järjettömien poistojen perusteella siltä vaikuta.. ja mitähän täällä sellasten hyötyy mitään kirjottaa mitkä sinä tulet heti rynkkään poistoon?
niinpä niin24.9.2014 12:50
" Niillä muilla on niistä poistoista eri mielipide. :P"

ja sepä juuri onkin sitä puolueellisuutta jolle olet ilmeisen sokea ;)

"Eikö ne kaikki muut olemassa olevat aiheet kerro, ettei kaikkea heti rynkytetä poistoon? :P "

Ne suosijoiden vastustajista oksentamat ja yhä palstalla lojuvat nälvintäsonnat, valheelliset propagandat ym. lapselliset aiheenohittavat massaspämmit nimenomaan kertoo sen.

sama logiikka
24.9.2014 13:00
"jos häiritsee keskustelua ja käyttää sopimatonta kieltä."

Sehän on vaan sun mielipitees "häirinnästä" ja "sopimattomasta kielestä" ;) ja muilla on niistä eri mielipide. :P

"Mielipiteet puolesta ja vastaan luetaan varmasti jos kirjoittaa ilman kiihkoilua ja törkeyksiä. "

Kun sallittaiskin.

pikaseen luetun tark
24.9.2014 13:03
Joo, siis luetaan varmasti mitkä tahansa, mutta kun niitä kiihkottomia ja törkyttömiäkään ei sallita...
niinpä niin24.9.2014 13:08
"Räväytänhän minä, mikäli näen asioita laajasta näkökulmasta."

Kummastihan se tuntuu sen mukaan laajenevan ja rajottuvan onko viesti aborttia suosiva vai vastustava :D

"mikä on asiatonta. :P"

No justhan sä ite myönsit omasta mielestäs olevas myös asiaton ;DD

"kun vastustajat saa jotain erityisvapauksia mitä heidän ei pitäisi saada? :P "

Joo, toki. Aihetta sellaseen ei vaan oo näkyny, ja tuskin näkyykään niin kauan kun mellastukses palstan ylivaltiaana jatkuu.

mutu mutu24.9.2014 13:55
"He lähtevät häpeissään pois kun saavat heti murhaajan nimen"

Mistäs sinä tänkin taas tiedät?

"Tämän yhden kirjoittajan mielestä vastustamista on vain hirveä älämölöö ja solvaaminen.
Olen käynyt vuoden verran palstalla, puhun tietoa, en kuvittelua. "

Kaikki kun on edelleen vaan sitä omaa kuvitelmamutuas joka ei oo yhtään sen enempää "tietoa" kun muidenkaan :) useimmitenhan täällä vaan älämölö-solvaamisen alottaneille suosijoille vastataan takasin siten kun ne ilmeisesti haluaa "keskustella", mutta täähän on tietenkin vastustajilta hyihyi, millonkas ne nyt saiskaan puolustautua!!
toisin sanoen
24.9.2014 14:00
sinä sakkeines haluisit tietenkin ne ylioikeudet vastustajien nimittelyyn, mutta takasin ei sais sanoo yhtikäs mitään :) no näinhän se täällä pitkän aikaa olikin, kunnes mitta täyttyi, ja vastustajat kyllästyi ykspuoliseen terroriin.

"Sinä olet kertonut, että sinulla on oikeus nimitellä "

Ei täällä kukaan mistään nimittelyoikeuksista oo sanonu paitsi sinä (ja muutama muu?), mikä on taas sitä omaa mutuas :)

"Kun lopettaisit sen nimittelyn ja häirintäpoistelun niin varmaan palsta rauhoittuisikin. "

Lopetellaan sitten kun se loppuu ensin sieltä puolen.

silmät päässä24.9.2014 14:04
"Eli lokeroit suoraan ja syytät tietämättäsi heistä yhtään mitään. :P"

Nähtyhän se on minkä mukaan sinäkin täältä mitäkin poistelet :D

"Myönsinkö, vai myötäilinkö sinua? :PP"

Luehan ne omat tekstis uudelleen jos sattu unohtuun. Miksi myötäilit jos et ookaan sitä mieltä?

""Joo, toki. Aihetta sellaseen ei vaan oo näkyny"

Ei sulla ei oo aihetta tehdä aihetta, kiitos kun tunnustit sen. :P "

Häh? Mitä aihetta ei oo aihetta tehdä?
Luehan nyt taas mistä olikaan kyse, mihin vastattiin.. vai ihan huvikseenko piti ruveta väänteleen jotain ihmeen saivarteluja?

mahti logiikka
25.9.2014 11:46
"Kyllä kiihkeä abortin vastustaminenkin on naisen oikeuksien loukkaamista. "

Siis aborttia vastustava nainen loukkaa omia "oikeuksiaan"? Vai ehkä kuitenkin kunnioittaa lasten oikeuksia (kuten toki normaalit naiset tekee)?
tapa hulluna
25.9.2014 15:27
Tajuaisit jo siellä murhankiihkosuosimisen sumentamassa kuupassas ettei lasten liiskaukset eikä edes niiden fanaattinen puolustelukaan oo todellakaan normaalien, lapsia suojelevien naisten touhuja! Pikku marginaalisakki jaksaa pitää tänkaltasilla tunkioilla hirveetä älämölöö jonkun naurettavan naisten (muka) "oikeuden" puolesta.

hävisit taas luuseri
25.9.2014 17:37
"Osaisit edes pysyä asiassa, mut kun et, niin annan olla."

Eli taas tuli vastustajalta liian kiperän tyhjentävät perustelut joten paras paeta kiiruusti paikalta :D mutta kun et osaa edes voimatonta epätoivoos myöntää niin antaa tosiaan olla.

mitäs v...un
25.9.2014 21:23
voimttomuutta ja huutoon hukkumista mulla ois :D sullahan se kipeä totuus näkyy koville ottavan kun pitää ölistä samaa mantraa päivästä toiseen. Maailmassa syntyy lapsia joka sekunti ja tunti lapsia moninkertasesti kun kuolee aborteissa... että voi voi, siinäpä kärsit.

semmosta se on
25.9.2014 21:30
Jos luotsi pysyy vaan edes jotakuinkin järjissään ja kannassaan, oppii kyllä huomaamaan kumpi puoli täällä aina alottaa valhesyyttelynsä ja kuinka niitä joudutaan joka välissä oikomaan. Ja kun valheita tosiaan ei saa oikoa, alkaa se hätärääkyminen jopa puolueellsielle linjalle harhautuneen luotsin suosiollisella avulla, sitten itketään krokotiilinkyyneliä kun ne omatkin valhetuotokset alkaa kadota, ja alotettuihin alkiosakki ym. törkyhaukkumisiin tulee vastauksia samalla mitalla. Näinhän se tosiaan aina menee... Kyllä sen kierouden oppii aika nopeasti huomaamaan, kun täällä näitä lukee.
Varmaan tämäkin näkemykseni asiasta on "mutuvalhepaskaa", joka pitää poistaa.
Voit suhtautua tähän mustamaalauksena, mutta luotan siihen, että ajan kuluessa totuus kyllä paljastuu normaalin tervejärkiselle ;)
harhoja edelleen
25.9.2014 21:41
"käyttää seksuaalisesti halventavia nimittelyjä vain naisista."

Ei naisista, vaan lapsia tappavista naisista (marginaalisakkia, onneks). Fanaatikot pyrkii sekottaan normaalit, lapsia suojelevat naiset murhamielisiin lapsenliiskaajiin.
Miehethän ei lasten kohtalosta voi päättääkään.

??????????????
26.9.2014 00:55
"Esittämäs perustelut sille, että yksin saat nimitellä ja haukkua ihmisiä:"

Siis missä siinä sellasia oli perusteltu? Missä oli puhuttu nimittelystä ja haukkumisesta? Vai näitkö taas kerran omias ja vetelit niistä ne harhasyytökset.. :)
kieli ruskeena26.9.2014 12:01
lipiti lipi vaan ;DDD noin se mielipide sitten muuttuu terroristin perseennuolijalla, miten itelle vaan sattuu sopimaan ;DDDD

tuherra parkuas nyt
26.9.2014 17:07
Häh?? Ei mua kärsitytä yhtikäs mitenkään muiden lisääntymiset tai lisääntymättömyydet... kuten ei harhoistas huolimatta ne naisten seksistäkään nauttimiset :)) että kärsi ihan keskenäs nyt vaan. Taitaa olla itsellesi kovinkin kipeää tekevää aborttitrauma ja muiden putipuhtonen omatunto, voivoi, mikähän siinä niin sulle kipua aiheuttaa?????

lipi lipi lipslurps
26.9.2014 18:50
perseennuolijat vauhdissa 3 :'9999

aijai joo XD
26.9.2014 22:53
Mikäs siinä ny vitutttas kun ei mitään riemukiimoja luultu eikä hehkuteltukaan, vaan se linja oli pikemminkin arvattavissa ;DDDD toisin kun sun voitonriemun kiimas katkera haihtuminen.. ja saapa nähdä taas mikä rääkyparku käy kun tuuliviiri-luotsikamun takki taas kerran kääntyy ;))) taitaa harmittaa jo valmiiks... ;))

uuh ja aah
26.9.2014 22:55
"Otahan se oma perseesi pois siitä nuolemisringistä"

Anna mennä nyt vaan ;DDDD jatka jatka.... siitähän sä nautit :DDD 
 
********
(Aiheen ohittava, synnytystä demonisoiva aloitus)
 
väärä palsta13.9.2014 01:04
Niin?! Miten tää nyt liitty aiheeseen? Eikö synnytyspalsta ois ollu oikeempi osote? Miten sä täältä niitä synnyttäjien "seurauksia" luulet paremmin löytäväs, palstalta joka vilisee lapsentappamisen traumatisoimia katkerikkoja?

Ainiin, oletkin pelkkä trolli levittämässä millä tahansa ja jopa noin epätoivosinkin keinoin tota keksittyä abortteja edistävää propagandaas... ;)

13.9.2014 10:21
Menet AT-kerhoon. (Anonyymit trollit)

äly hoi...
13.9.2014 19:24
menikö tässä nyt jotain taas noin pahasti ohi??
"väärä palsta
13.9.2014 01:04
Niin?! Miten tää nyt liitty aiheeseen? Eikö synnytyspalsta ois ollu oikeempi osote?"

" täällä saa puhua näköjään vain abortin jättämistä traumoista. Synnytyksen jälkeinen masennus ja traumat ovat hys hys-tabu, "

Kun ne synnytystraumat ei nyt vaan kuulu tähän aiheeseen että jospa meet levittään sitä propagandaas edes oikeelle palstalle...

"Tällaisten naisvihaajien, jotka antavat naisille arvoa vain synnytyskoneina, "

Hohhoijjaa.. taas tätä naurettavaa kärjistelyä.. ja abortti sitten varmaan onkin se orgastinen onnen kliimaksi, ainakin lapsivihaajille jotka antaa "solumöykyille" arvoa pelkkinä vallantunteen täyttävinä kiimavälineinä..

"yhä useampi vihaa nykyään lapsia ja lapsiperheitä, enkä ihmettele miksi syntyvyys on laskussa ja kenties aborttienkin määrä nousussa"

Varmaan juu, siellä rinnakkaistodellisuutes toiveharhafantasioissa :D kannaltas kurjaa tietenkin, että tappamisluvut on ollu laskemaan päin, että ketkähän niitä vihattuja mahtaa olla...

*********
(Häirikköluotsi nosti oikein pysyvästi ylös palstalla massaspämmin törkyalotuksen!! Palstan vakiot on näitä "hauskuuksia" nähny jo vuosien mittaan aivan riittämiin..)
 
suolen bugi?
25.9.2014 21:08
Voiskohan vaikkapa arvovaltainen luotsimme kertoa miksi tällänen häirikköspämmääjän massatörkyalotus on jopa oikein "neulattu" ylös palstalla??????

ikivanhaa vitsiä
25.9.2014 21:46
eiköhän tätä "parodiaa" oo nähty täällä jo ihan riittämiin. No voihan ne vielä tätä alottajaa naurattaa kun muuallakin joutuu yksinään keshuskeleen näitä säälituotoksiaan ;)

että sillee.26.9.2014 00:31
"Kyllähän tuollainen täi pthirus pubis nyt selvästi vaatii suojelua ja suojelualueita ihan valtiontuella. :P "

Siis lisää kerrottavaa ylläpidolle. Saa nähdä kauanko "satiiri"törky saa lojua tällä kertaa. Ja kauanko ne ylivaltaoikeutes pysyy.

Kyllästynyt
26.9.2014 01:11
Montako vuotta vielä ajattelit samaa levyä soittaa?
näin tehdään :)
26.9.2014 12:38
"Tekisitkin sen palautteen sinne ylläpidolle"

Voit olla varma että lähtee, ja joka ikinen kerta kun käyttäydyt vähänkään sikamaisesti.

tiedät kyllä
26.9.2014 17:03
"Sikamainen käyttäytyminen? ;) "

mitä tarkotetaan ;)) katotaan mitä mieltä muu yp on.

Satiaistason porukka
26.9.2014 17:33
Tasonsa voivat aborttiasiamiehet itsekin vastaansanomattomasti määritellä,, kun he vertaavat surmattuja lapsia satiaisiin ja kun tappohomaan pakotettuja lääkäreitäkin herjataan. Ajatus tällaisesta rinnastuksesta on sairas ja kuvottaa tavallista ihmistä.

Uhrin epäinhimillistäminen on väkivallan kynnyksen alentamisen edellytys. Juuri näin kaikki massamurhaajat ovat toimineet.

Lasten tappamisen edistäminen ja naisten kyykyttäminen on puhdasta pahuutta. Sellaisen voiman palveleminen ei jää vaikuttamatta alamaisen mieleen ja kieleen.
kyykytetyt26.9.2014 22:57
viruu siellä murha-asiamiehen viemärissä.

maanantai 15. syyskuuta 2014

Kiusahäirikkö aloitti kostotoimensa

eli alkoi rääkyä poistoon lähtevän luotsin alotuksia, kun huomasi harmikseen tämän abortin vastaisuuden :) luotsi ilmoitti luopuvansa tehtävästä alotuksessa "Iloinen uutinen :P".

kiitos!
12.9.2014 16:12
Näin on ehkä kuitenkin parempi, koska olen yleisesti ottaen sitä mieltä ettei kukaan ole oikein tällä(kään) palstalla kyenny puolueettomasti luotsin tehtäviin. Luotsien virat voisi yhtä hyvin lopettaa kokonaan. Luotsittomuudella taataan varmin ja tasapuolisin keskustelurauha palstoille.

Kommenttisi aiheeseen liittyen on olleet kuitenkin mukavaa luettavaa ja olet tuonut kantasi rohkeasti liikoja kaunistelematta esiin. Toivottavasti poikkeat joskus vielä täällä tavallisena keskustelijana.

Terveisin, se toinen "fanaatikkovastustaja, sikiösanna, räyhäraisa" ja mitä kaikkee niitä oli ;D

suoli24/7
12.9.2014 19:32
"...jotta sinä saisit hallita palstaa"

juu just niin ja ihan joka palstalla ;DD
Mitenkähän täällä kukaan muu tavallinen käyttäjä voi "hallita" palstaa yhtään sen enempää kun sinäkään? Onko toi taas niitä sun "naisille rangaistus seksistä" -vainoharhojas..?

heh,..
12.9.2014 19:41
No täällä on kyllä paljon rauhallisempaa noin yleensä kun ketään luotseja ei oo ollu sotkemassa keskusteluja.. törkyjä on ehkä enemmän joo, mutta ne turhat poistotkin ja puolueellisuus aiheuttaa ylimäärästä sotaa. Kun kellään ei ole ylivaltasia oikeuksia muihin keskustelijoihin nähden, ainakin edes jonkinlainen tasapuolisuus säilyy paremmin.

"Perseennuolija."

Tätä mieltä eräs sitten on kun uus kamu ei täyttänykään niitä voitonriemun toiveita häätää täältä pois kaikki vastustajat ja osottautukin jopa itekin vastustajaks :D että voi pettymyksen karvas kalkki!! XD
: DDDD
12.9.2014 20:28
"Pahin törkyilija ja poistattaja olet sinä, olet sama vanha valehtelija kuin aina ennenkin."

Häirikkö katteli taas peiliinsä ja yhtä kipeetähän se näemmä teki niinkun aina ennenkin :)

"Karvasta kalkkia taitaa SULLE olla se, että luotsi häipyykin sopivasti, kun tuli esiin, että onkin todellisuudessa puolueellinen abortinvastustaja :D"

Mikähän kohta siinä mulle ois karvasta kalkkia, eikä pikemminkin sulle?? :D Mulle sopii oikein hyvin että kuka tahansa ex-luotsi käy täällä jatkossakin sillon tällön keskustelemassa (oli vastustaja tai ei), ilman luosin oikeuksia :) sullehan se kitkerin pala on nieleksiä että taas on yks luotsi vähemmän ja joista ainakin yks on vastoin voitonriemusia apukätyri-odotuksias paljastunu harmillisesti abortinvastustajaks :)))

"Että ketä mahtaa harmittaa?!"

Sua, ilmiselvästi ;D no, otan osaa.. koita kestää :)

"Toiveesi toteutui :))))) "

Juuri näin. Ja sekös sua vasta kirpookin.

oijoi XD13.9.2014 23:49
"Lips, lips, lips "

aih ja voih, näin sitä häirikkörääkyräyhää vitutttaa ja raskaasti kun se suuresti alkuhekuman voitonriemun kiimassa ylistetty ja karvaan pettymyksen tuottanu luotsikamu keskustelee ystävällisesti vastustajienkin kanssa :DDDD

juuri niin
13.9.2014 23:59
"Miksi minua kirpoisi se, että puolueellinen luotsi lähti livohkaan? Sehän on hyvä asia. Luotsin tulee olla puolueeton."

No sittenhän kumpaakaan ei pitäs kirpoo mikään, vai kirpooko sittenkin..? :)
Vaikka luotsi oli ilmeisen abortin vastainen, poisteli paljon enemmän vastustavia viestejä, joten ei todellakaan harmita että lähtee (tai "autettiin" lähtemään ;)).
Eniten sua kirpoo tietenkin se että luulit jo voittanees koko hiekkistunkios niiden avulla ittelles ja sakilles, ja että saisit kätyrikamujes suosiollisella avustuksella häädettyä vihdoin kaikki vastustajat pois täältä, mutta kuinkas kävikaan.. ;D tuskin tajuat vieläkään ettei toi tuu onnistuun, KOSKAAN..... :)

" luotsi käytti huomattavasti aikaa sinun ymmärtämiseesi, kunnes oikein intoutui perseennuolenta-asteelle ;D"

Eli kirpoo sittenkin XD mitäs tää sun persettäs kutiaa, vai kirpooko sitä kun jäit vaille nuolentaa?
Ja kuten todettu, olihan se "kumma" että kuitenkin poisteli ehkä eniten ilman mitään järkevää syytä juuri sen viestejä jonka valitsi "perseennuolentaan".. ;)
ja voihan se valtavaks harmikses tulla tänne myöhemminkin jatkaan sitä, vaikkei luotsin oikeuksia oiskaan.. ja hyvä tosiaan että tajuaa niistä luopua.
ei haittaa ei...
14.9.2014 17:11
"Nälvinnät ja haukkumiset poistoon vaan. "

Muista toki että koskee ihan samoin niitä omiakin tuotoksias ;)

""asialliset" nimittelysi ja nälvintäsi poistetaan. "

Se mikä toisen luotsin toiminnassa häiritsi, oli juurikin niiden viestien poisto joissa yhtikäs mitään sellasta ei ollu, ja toisaalta suosijoiden vastaavien ja todellisten haukkumatörkyjen jättäminen palstalle. Mutta nyt siis ongelma on poistunu eikä tää toinen oo vaikuttanu yhtä puolueelliselta :) palauttanu jopa alotuksia jotka suosijoiden häirikkörääky (sinä?) on sabotoinu poistoon monet kerrat :) epäilen tosin että sekin taitaa poistua pikkuhiljaa vähin äänin takavasemmalle kun ei oo enää sitä chattikaveriakaan täällä..

oksenna katkeruuttas
14.9.2014 17:17
"Alussahan tuo osasi olla kunnolla"

Varmasti kirpoo vielä piiiiitkään toi karvaan kirveltävä kätyripettymykses XDDD sitä on oikein viihdyttävää seurata... että anna tulla lisää vaan :))))) kuka viittiskään olla alkua pidemmälle sun hengenheimolaisias, sontaturpanen rääkyhäirikkö.

"hänhän lopettaa"

Niin luotsina (jollonka et harmillisesti voi enää käyttää sen suosiollisia rynkkynappulapalveluja hyväkses), muttei välttämättä täällä kirjottelua ;)) eli sitä mikä sua tässä eniten vitutttaa, sen muun pettymyksen ohessa.

keskustelurauhako14.9.2014 21:00
Kommenttisi ovat jatkossakin täällä tervetulleita, mutta nähtävästi kumpikaan puoli ei halua että jatkat enää palstan "luotsaamista". Miksi haluaisit jatkaa ylivaltaista häiriköintiä täällä? 
*******
(Toinen otsikolla Urbaanilegendoja abortin suhteen)

mietitty monesti
12.9.2014 11:50
Tutkitusti valtaosa vastustajistakin (9/10?) hyväksyy sen naisen (tai tytön) hengenhätä-syyllä, että eiköhän tilanne oo tossa ihan selvä, oli raiskattu tai ei.

vahinkototuus lipsah
12.9.2014 17:04
"Eli raiskaankin aikeen synnyttää uutta elämää."

Ups,.... aika mehukas virhe (?) abortinsuosijalta ;D

niin, tosin
14.9.2014 00:22
ei siitä taida vieläkään olla esitetty pitäviä todisteita ettäkö tyttö ois ollu hengenvaarassa ennen keskosviikkoja, tai välttämättä sitä hiukan myöhemmilläkään raskausviikoilla. Sehän oli jo likipitäin niillä viikoilla että lapset (muistaakseni kaksoset) ois voinu nekin selvitä.

Ja sitä tuttua raivopaskamyrskyä tähän perään taas odotellessa XDDD
oisko vaarantanu14.9.2014 17:03
"etenkin tuonikäiselle, "normaalisynnytys" ja leikkaus ovat molemmat riskejä."

No tuskin leikkaus juuri minkään ikäselle on sen vaarallisempi kun toisellekaan. Ja leikattiinhan ne sieltä joka tapauksessa.

"Lapset ovat itsekkäitä, joten en usko että kauhean moni 9-vuotias raiskaajansa lasta haluaisi synnyttää"

Ei ois tarvinnukaan kun ne ois mitä ilmeisimmin leikattu sieltä. Eikä niitä tietenkään tytön ois sen jälkeen tarvinnu hoitaa, ei yksin tai ollenkaan jos ei ois halunnu.
Ei sitä elämässä paljo muutkaan asiat mee aina just niinkun haluis ja ois kivointa. Joskus on jopa huomioitava muidenkin etuja, oman mukavuuden kustannuksella.

"vastustajien puolelta homma taitaisi mennä propagandaksi ja pikkutytölle sepitettäisiin valheita"

Eiköhän se menis valheiks tasan toiselta puolen, kun hönkäiltäs jostain "limaisen raiskarisedän iljettävistä loismöykyistä, joiden pikainen poisto ois kaikkien parhaaksi" ym.

"Oliko esitetty pitävät todisteet, että tuo pikkutyttö olisi varmasti selvinnyt vahingoittumattomana niille keskosviikoille"

Tuskin sellasia takuita voidaan antaa kellekään, kuten ei myöskään aborttiin menijöille.

niin eli
14.9.2014 20:44
"vaan ihan tämän raiskatun tytön päätöksestä. Vai ilmoittaisitko tuollaisessa tilanteessa suoraan, että aborttia ei sitten tule? Ehei, sehän olisi ihmisoikeusrikos,"

pohjimmiltaan siitä samasta itsekkyydestä ja mukavuudenhalusta mitä täällä muutenkin meuhkataan kokonaan vapaaks.
Odotellaan yhä minkä virallisen lähteen mukaan se abortin kieltäminen ilman hengenhätää olikaan "ihmsoikeusrikos" D eikä suinkaan ihan pelkästään lapsen pelastaminen mitä törkeimmältä ihmisoikeusrikokselta (elämän riistolta)..

"mikäli pakottaisit tämän tekemään omien oikkujesi mukaan"

Kuka tässä mihkään kellareihin ketään on sulkemassa?? Rupeisitko sinä siis sorkkiin tyttöä sukkapuikoilla jos ei vaan sun mieliks tajuais "kaikkien parasta"?

"Vaan ei lapsen, etenkään tällaisessa asiassa."

Voihan ne mamman pikku prinsessat piloille hemmotellakin, ettei vaan tuu paha mieli... aina saa tehdä just niinkun tykkää, eikä ikinä tartte välittää muista. Näinköhän niitä moraalivajeisia kriminaaleja ym. psykopaatteja sitten kasvaa....

"tässä tapauksessa se syntynyt lapsi tosiaan menee alkion edelle"

Ihan omaa mutuas. Jopa lapsi tajuaa ettei muita ihmisiä saa tappaa kun nyt vaan ittee sattuis huvittaan, eivätkä haluais tappaa omia lapsiaan, paitsi jos jotkut omia traumojaan niiden kustannuksella hoidattavat katkerat mammat sellasia aivopesuja niille kuiskuttelee..

"mitä itse tuollaisessa tilanteessa tytölle kertoisit"

Että hänen sisällään kasvaa ja elää hänen oma lapsensa, ja toisen, etenkin pikkuisen viattoman lapsen elämää on kunnioitettava niin pitkälle kuin mahdollista. Eli jos ei ole itse suuremmassa, pakottavassa hengenhädässä. 
********
(Suosijamatkijan paskaketju sabotoitiin torsoksi.)

oma asia loppui
13.9.2014 14:45
Voi että, taas matkittu vastustajan viesti ja pian kai napattu vielä se oma plussakin sinne. Taisi olla osuva se alkuperäinen teksti. Eikö aivojesi kapasiteetti riitä tuottamaan omaa tekstiä? ;D Säälin sinua ja erityisesti tuota ihannointisi innokuutta "alkioväkeä" kohtaan. ;D Mutta matkiminen on suurin ihailun ja palvonnan osoitus. Kiitos! :))

BUUUUUU, törkeetä passkaa, poistoon vaan, ei tarvii kiittää ;;;)))))

hihhihhiiii
13.9.2014 19:52
"Sahaat oksaa sanojesi alta matkimalla itse. Mutta mitä muuta sinulta voi odottaakaan kuin epäloogista käytöstä. "

Tiedätkö miks.... on aina yhtä viihdyttävää seurata eräiden raivoisan kiihkon sumentamaa otsasuonten lopullista poksahtelua XDDD

sielläpä sitä14.9.2014 00:05
"tällainen äiti kasvattaa sitten niitä tulevia koulu- ja työpaikkakiusaajia,"

Tarkotit siis varmaankin ittees... no en epäile, jos sieltä sun rööristäs edes mitään elävää ikinä tuleekaan pihalle. Kelpaa paatostella kun kiusaat jopa omia lapsias KUOLIAAKS myrkyillä ja silppureilla...

"Mutta hei, teidän takianne niitä lapsia ja lapsiperheitä vihataan aina vain"

Edelleen siellä sun sysimustan mieles harhasopukoissa... kumma kun ei normaalijärkiset oo tällästä missään huomannu :D

"meitä kunnollisia ihmisiä"

Juu, "kunnollisia" lapsentappajia ym. murhamieliä :DDDD

"Saimme sentään nähdä sinun otsasuontesi raivokkaat pullistelut ;D "

????? Niinkun missä kohtaa? :DD ainiin, siellä harhafantasoissas...
lisää poksuntaa
14.9.2014 12:54
"Sinä plussaat heti oman viestisi. "

Ja sekös sua korpee kun et voi rynkätä enää sinne sitä miinustas ;DD mutta mutumutu, todisteita noillekin harhoilles vaan odotellessa :)))

"Olet jatkuvan ilon aihe palstalla"

Niinkö? No ei luulis olevan sitten mitään nillitettävää ;D

saastaa siellä14.9.2014 13:37
"Kertoo vain omasta säälittävästä yrityksestäsi puolustella omaa käytöstäsi"

Mitähän mun täällä pitäskään puolustella? Ei mulla oo mitään hävettävää. Tottakai valheräkyttäjille vastatataan takasin niihin sontasyytöksiin.

" et siis pahemmin poistu tältä palstalta rääkymästä? "

Kato sitä elämää on tosiaan muuallakin kun täällä sun 24/7 törkyhiekkistunkiollas ;)

"Mistäköhän tämäkin johtuisi?"

Varmaan siitä kun sunkaltaset lapsivihaajat levittää sitä propagandaansa ja toivoo muidenkin normaalijärkisen yhtyvän siihen. Onneksi jäät minimaalliseen marginaaliin räyhäsakkeines, joiden säälittävyydelle voidaan vaan naureskella..

Taitaa kuitenkin olla moninkertasesti vihaajia lapsen tappajilla ja sitä puolustelevilla kiihkoilla.. Kaiken niskaan saamanne vihan olettekin kyllä ansainneet.

"Kas kun abortintehneitä ja puoltajia ei kukaan (muu kuin te) vihaa eikä heistä mitään pahaakaan juuri kuule sanottavan, johtuisikohan ehkä siitä, että eivät ole kellekään häiriöksi, "

Mruahhahahahhaaaa ..... päivän paras vitsi...!!!! XDDDDD mut joo, pidä ne ummikkolappuset simmuillas vaan ;))))

"Ei varmaan ole tämä palsta pakkomielle kuin teille vastustajille kun pitää jo omia viestejäkin plussailla"

Ja kummasti vaan sinne suosijoidenkin viesteihin sit myöhemmin niitä plussia ropisee, ettei muka ois niin huomioo herättävää jos heti laittas ;D muka-"ovelat" ressukat..

"Yrittäisit edes valehdella kunnolla ja napsisit ne plussat vasta myöhemmin jos kerran on niin huono itsetunto "

Näinhän sinä sakkienes teet, epärehellisiä kun ootte viimeseen saakka... mutta hyvä kun avauduit ja kerroit syynkin siihen.

*********
(Kummallista että aborttöörin kertomus "Minun tarinani" runkutettiin ilmottamatta (?) poistoon..?)

nyyh ja yhyy.
17.9.2014 10:31
"Olin saanut SÄRKYlääkkeitä vaikka kuuluisi olla kipulääkkeitä."

Ja mikähän näiden ero oli?
Ihan kivutontako sen lapsentappamisen pitäs olla?
Olit muka kotona (?) vaikka viikkoja oli jo melkein 12.. keksittyä trollia tais olla taas koko juttu. Tollasilla viikoilla joutuu oleen kyllä yleensä ihan sairaalassa seurannassa.

"En ole hetkeäkään katunut päätöstä. En ole tämän miehen kanssa enää hänen väkivaltaisuuden takia"

Et oo katunu ehkä VIELÄ, mutta sitä kun ei voi tietää mitä pskaa elämä vielä eteen heittää.. Turha paatostella jonkun muun väkivaltasuutta, kun teit ITSE lapselles sitä pahinta, kuolettavaa väkivaltaa!

"en myöskään pystyisi olemaan yksinhuoltaja. "

Ja sitäkään et voi tietää jäätkö joskus myöhemmin yksin syntyneen lapsen kanssa (jos niitä nyt ikinä enää saat), ehkä alat sitten hautoa myös sen murhaamista kun on se niiiin hirveetä olla yh?

" tapailen todella viisasta, hienotunteista, kohteliasta ja ajattelevaista miestä. Hän tietää abortista"

Hiukan ristiriitasta, ukko jota kiinnostaa itsekkään mukavuustappajan rööri, ei oikein voi olla itekään yhtään sen hienostuneemmasta puusta veistetty :D mutta olet saanu tasoistas seuraa...

"En tiedä haluanko koskaan lapsia, ehkä en, mutta saa nähdä "

Toivottavasti et saa enää vaikka haluaisitkin. Et ole todellakaan ansainnu.

alondra
17.9.2014 10:39
Miksi et huolehtinut ehkäisystä sen ekankin tyypin kanssa ja miksi ylipäänsä ryhdyit suhteeseen hänen kanssaan, jos oli "väkivaltainen"? Vai muuttuiko se sitten vasta väkivaltaiseksi kun olitte tapattaneet lapsenne? Ja et ole katunut, et tietenkään. Mahtoiko äitisi koskaan katua että synnytti sinut.

niele mitä ansaitset17.9.2014 20:14
Taas kerran suosijaväki osoitti epäasiallisuutensa ja epäempaattisuutensa surmattua lasta ja hänen suojelijoitaan kohtaan. Moukkamaista käytöstä kerrassaan.

empatiaa moukille?
17.9.2014 21:31
Mitäs empatiaa itsekkäät lapsenmurhaajat ois ansainnu?

"vastustajaväki osoitti epäasiallisuutensa"

Osoita missä kohtaa?

????????
17.9.2014 23:13
"niin ketään et ole oikeutettu täällä haukkumaa"

Sulla ei oo mitään ylioikeuksia määrittää mikä täällä on haukkumista, saati kuka täällä saa kirjottaa mitäkin.

Et siis kyenny osottaan PERUSTEIDEN kera mitään epäasiallista vastustajien viesteistä.

njäh njäh17.9.2014 23:20
"Luulin kun saatiin luotsit että tilanne palstalla korjaantuu"

Niin että "korjaantuu"....:) Kuvittelitko tosiaan että saisit uusien apukätyrien avustuksella vihdoin savustettua kaikki kiusallisia totuuksia kertovat vastustajat ulos palstalta??? :DD Ei kai nyt vaan se ylimielinen voitonriemus päättyny jälleen kerran karvaan katkeraan pettymykseen XD Millon opit että TURHA UNELMOIDA?!!

hätäkantelua kehiin
17.9.2014 23:54
"Kysytään luotseilta heidän mielipidettään."

Senku häiriköit niitäkin vaan, tuskin jaksaa pahemmin kiinnostaa sun parkumises :D mulle ihan yks hailee mitä ajattelee. Ja miltä luotsEilta? Eihän täällä oo enää kun yks aktiivinen. 
 
***********
(Hätäryngyn vittuilualotuksesta, luotsipyrkyrin trollauksesta "abortti alaikäiselle(16)" ym. vakiopaniikkirunkkua..)

aborttööri on jumala
5.8.2014 01:52
SOLUMÖYKYN POISTO-OIKEUS ON LAHJA!!! HYVÄKSY HOHTAVA YLIMUTUMAALLINEN FEMAKKOVALO!

Vakavasti puhuen elämä lapsellekin on paras vaihtoehto

niin olet.
16.9.2014 23:59
"Kui törkeesti voit ajatella omaa kantaas"

Onhan se nyt toooosi "törkeetä" suojella viattomia lapsia tollasilta ittensä traumatisoineilta murhamieliltä...!!

"mitään ajattelematon sikiö kärsii enemmän"

Siis jos joku ei (ehkä) kärsi, sen saa tappaa vai? No miten se köyhä sillä pelastuu tai parantaa elämäänsä että tappaa lapsensa? Kyllä siinä taitas käydä tasan päinvastoin....alkais kadotukseen vievä lopullinen syöksykierre.

"se ei ole vielä ihminen ennen kuin viikkoja on tullut tarpeeksi,"

Uskotko ite näihin valhehuijauksiis? :D Se parkuva omatuntosko tälläsiä naurettavia itsepetoksia pakottaa vakuutteleen?
Kerroppa nyt MIKÄ se sitten mahtaa olla jos ei ihminen?

"Sinäkin kukkahattutäti siinä saisit hävetä, koitat onnettomasti pilata nuoren naisen tulevaisuutta, on hienoa jos tiedostaa ettei ole valmis äidiksi eikä halua pienen ihmisen elämää hankaloittaa! "

Traumakiihkon tekopyhyys taas tursuilee että ripuli raikaa!! :DD Kukahan tässä HÄVETÄ sais, se joka yrittää suojella viattomia lapsia sunkaltasilta kalmanviekottelijoilta vaiko se joka himoitsee omien lisäks toistenkin lasten henkeä ja todellakin pilata paitsi tapettavan lapsen, myös sen tappamiseen "neuvomas" mielenterveyden kautta koko syyllisyystuskasen loppuelämän??? Tietenkin hinkuat että mahdollisimman moni kokis ton sun surkean kohtalon ja kärvistelis lopun ikänsä siellä kiduttavalla aborttöörien traumasuolla....

" aloittaja on voinut joutua seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi,"

Kuule eiköhän sellasesta yleensä mainita, ja jollen nyt ihan väärin muista, tais se yks luotsipyrkyri (joka sai sittemmin potkut koko hommasta muualtakin) myöntää tän alotuksen omaks provotrollikseen ;)) eli koko juttu oli keksittyä sontaa ja se siitä.

"Ei varmasti monikaan halua kasvattaa raiskaajan lasta"

Kuka sellasta ois vaatimassa? Ei sitä lasta silti tartte tappaakaan. 
 
heippa ja poistoon:)
16.9.2014 21:37
Ja jos poistettais kaikki vastustajia halventavat valhesontasyytösnälvinnät, palstasta tulis aika tyhjä ;DDDD

"poistaa nämä epäasiallisuudet jo ENNEN kuin ketjuihin alkaa tulla vastauksia."

Ainahan sitä unelmoida saa :D
Kuule kun se itsestäänselvä sananvapaus kuuluu edelleen vastustajillekin etkä vaan onnistunu savustaan niitä ulos täältä 24/7 hiekkikeltäs että koita nyt kestää ja nieleksiä vaan... :)) tai tokihan voit häipyä täältä millon vaan.. 
 
 sama hätärynggy
17.9.2014 23:26

riehunu taas tuollakin,
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12508772

(kopioidut vakiorynkyt)

paskaketjut lojuu
17.9.2014 23:33
ja tuollakin,

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12523205

oma asia loppui
13.9.2014 14:45
Voi että, taas matkittu vastustajan viesti ja pian kai napattu vielä se oma plussakin sinne. Taisi olla osuva se alkuperäinen teksti. Eikö aivojesi kapasiteetti riitä tuottamaan omaa tekstiä? ;D Säälin sinua ja erityisesti tuota ihannointisi innokuutta "alkioväkeä" kohtaan. ;D Mutta matkiminen on suurin ihailun ja palvonnan osoitus. Kiitos! :))

BUUUUUU, törkeetä passkaa, poistoon vaan, ei tarvii kiittää ;;;)))))

....Että kumman nopeestippa tosiaan näkyy Ryngyn nappi sauhuavan...!! 
 
**********
(Siinäpä se ylikiperä valheiden oikominen ym. suosijakiihkon syytöspaskaketjuun)
 
rynggy gäyny taas
17.9.2014 23:25
syytöspska poistoon!
16.9.2014 09:06

ja TAAAS XDDDD18.9.2014 12:08
Millonka se hätärynggy oppii että turha runkuttaa sitä poisto-orkkunappulaas, valheiden ylikiperä oikominen ilmaantuu tänne takasin tasan niin kauan kun tätä valhesonta-alotustakin lojutetaan täällä???? :))))) Käyhän nyt hopihopi kiiruusti rääkymässä, laitellaan takasin sitten taas ;DDDDDD

Aijai kun kiperää!
Luotsi siellä mellastaa taas poistoon mitä sattuu... .mutta törkysyytösalotus senku lojuu vaan....ja valheiden oikominen onkin sit HYSShysss!!! :)))

Siinäpä sitä
kuoleman toivetta ja väkivallan himoa.... suosijafanaatikoilta. Ja ihan vaan pelkkien "väärien" mielipiteiden takia.

"NoBabies
19.7.2014 21:11
Tällä palstalla on hyvinki paljon sellaisia ihmisiä joiden kohdalla toi jälkiabortti olis aika helkkarin hyvä. :D Just vaikka sun kohdalla. ;)"

",,l..ll
20.7.2014 11:55
Ei sinuun tehoa lääkkeet, olet päässyt niin sairaaksi. Myöhäinen abortointi voisi auttaa :DDDDDD"

"tapa ittes vaan
17.7.2014 12:45
voi vittu oot tyhmä jätkä (tai ämmä)."

"tapa ittes vaan
17.7.2014 12:46
ja tota abortinvastustajaa tarkotin. tappais ittesä vaan."

"olet kyrpääri
9.7.2014 16:09
Kyrpääri, runkkukaari, paskalaari. Kuse kintuilles ja kuole pois. Jälkiabortti tuollaiselle."

"runopetteri
8.7.2014 18:58
Hymiöhuora sönkkää, mielisairaana nurkassa runkkaa. Olet täysin paska, vammaisempi kuin cp-Jaska. Abortoi itsesi ja kuole pois."

"nainen=päättävä elin
31.5.2014 15:58
Minun puolestani ihmiset saisivat kuollakin sukupuuttoon, jos kaikki olisivat kuten sinä, mutta onneksi kaikki eivät olekkaan kuten sinä."

"Abortti ei rikos
26.3.2014 15:09
Tiedätkö mitä, äitisi on tehnyt elämäsi mittaisen virheen, ettei aikoinaan abortoinut sinua siellä jossakin.:DDDDDDDDD"

"olet HULLU
18.3.2014 14:57
Älyäisit nyt jo vetää ittes kiikkuun täältä nillittämästä laillisesta abortista, jotka eivät sulle kuulu, eivätkä näy, vitun hullu, mielisairas!!!!!"

"vitun ääliölle
18.3.2014 14:53
Tappaisitko ittesi täältä nillittämästä aborteista, jotka eivät ole sun juttujasi."

"Helvettiin joudut
18.3.2014 15:00
Mene kiikkuun, sinähän kuvittelet sairaassa mielessäsi pääseväsi taivaaseen Jumalan sihteeriksi noilla sairailla luulotautisilla jutuillasi."

"läträä ittes hirteen
18.3.2014 15:29
Sinä et ole normaalia nähnytkään, kun peilikuvaasi kattelet, meeppä kattoon, niin näet epänormaalin ällötyksen, jonka joutais abortoida pois täältä inisemästä hulluuksiaan manian voimin."

"Abortoidaan hänet:)
18.3.2014 13:16
Olen kanssasi aivan samaa mieltä tuosta yhdestä...."

"Kristityn Rukous
7.3.2014 13:15
Voihan se meteroriittikin tipahtaa sun päähäs, kun istust siellä terassilla kiskomassa kaljaa. Näin toivottavasti käy."

"kdsfhfdf7
12.8.2013 22:50
Sun kaltaisillesi uskonnollisille/hulluille alkionpalvojille olisi ihan oikein että teidän äitinne olisi aikoinaan keskeyttänyt teidät ollessanne vielä alkioita. Ai että tekisi mieli että sinun kaltaisesi sairaat paskanjauhajat katoaisivat iäksi maanrakoon ja katoaisivat maapallolta. Saatanan mielenvikanen roisto."

"Toivon että sinut raiskataan, ihan vilpittömästi toivon, jottaa saisit kokea itse tuon ihanan onnnen, mistä maalailet kuvia täällä.

Ihan oman henkisen kehitykses kannalta toivon sinulle mitä raainta raiskausta."

Näkökulma oikeassa
13.6.2014 01:21
"Kehtaapas sanoa tuo kadulla minulle tai jollekin toiselle, haastan sinut. Näet että pitää sinun (aikuisenkin) osata jotain käytöstapoja ja saada esimerkkiä siitä missä raja menee. Tulee turpaan herkästi tuollaisesta, jos minun lapselleni joku sanoisi noin."
"Ansaitsisit omasta haukkumisestasi saada vyöllä perseeseen niin oppisit olemaan tahdikkaampi."

"vapise jo
16.2.2014 11:46
Ei ihme,jos sinut tapetaan joku päivä näiden sairaiden tuotostesi perusteella, mut iteppähän oot tilannut kohtalosi."

"Abortoi itsesi
25.8.2013 03:27
Sinun kiihkomoskat sietää laittaa poistoon koska vain, kuten sinutkin. :)"

"Abortti o kiva juttu
27.7.2013 00:46
Minun puolesta te kaikki vastustajat voisitte tappaa itsenne. :)"

Mikset muuten laittanu esille niitä oman sakkis kiihkotörkyjä joihin monet noista alotuksen viesteistä oli vaan vastauksena samalla mitalla?

Pro-abortionistien väkivaltaisuus on muutenkin tunnettu ilmiö.
http://www.prochoiceviolence.com/index-of-criminal-activity
tarkennus ^^
10.9.2014 16:54
"(kopioituja vastustajan tekstejä)

Kaikki hengiltä jotka ovat eri mieltä kanssasi."

Oli siis suosijan törkyvalhesyytös vastustajasta.

jaahas :DDD
10.9.2014 16:55
POISTOON sitten vaan koko sairas valhesyytösalotus kun ei sitte vastauksiakaan sallita!!!

t. vastustajaväki
10.9.2014 19:00
Ja p*skat poistoon :)
uskomatonta...
11.9.2014 11:44
kaikki vastaavat vastustavat alotukset sabotoitiin poistoon mutta tää sairas valhesyytössonta senku lojuu vaan???!!!! Missä se luotsien tasapuolisuus taas olikaan?? Voi halooo......että tällänen tästä törkypalstasta sitte halutaan.

että näin.
11.9.2014 14:12
Tää aiheeton passka senku lojuu mutta JÄLLEEN lähteny vastustava alotus!
Taitaa toinen luotsi poistaa sen minkä toinen palauttaa :D

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12510536
 
(Loputkin runkutellut esille jahka koko törkyketju lähtee :))

perjantai 12. syyskuuta 2014

Yksi mielivallakko pelistä pois!

Tämän päivän ilouutinen (kuten luotsi itse otsikoi) on että hän älyää vihdoinkin luopua häirikön toimestaan!! Jospa tämä on jo askel kohti keskustelurauhaa, tai sen palautusta. No eipä tuo onneksi kovin pitkään jaksanutkaan mellastaa :)

Tänään tuttuun tapaan vastustavien alotusten sabotaasi on jatkunut. Saa nähdä missä määrin tulee vähenemään, vai jatkaako jäljelle jäävä(t) lopultakin samaa suosijoita paapovaa apukätyrilinjaa kun muutkin..

Mistä sensuuri johtuu ?

Lopputulos
11.9.2014 21:55
Palsta on vajonnut tsaristiseen sensuuriin. Ongelman syy on se, että aborttiväki ei kykene perustelemaan mukavuusabortteja millään argumentilla. Lisäksi he säännöllisesti munaavat asiansa ja henkilönsä ristiriitaisilla, epäeettisillä ja muutenkin noloilla puheilaan. Seurauksena tästä on epä-älyllinen valitus ja sensuuri.

Abortin tarkoitus on lapsen tappaminen. Muuten koko toimitusta ei olisi olemassa. Tämän sanominsta aborttiväki kuitenkin pitää "loukkauksena" ja vaatii sensuuria. Sama koskee muita abortin piirteitä. Ei tästä päästä eteenpäin, jos sensuuri jatkuu.

Sensuuri on huutomerkki siitä, että aborttiväki kokonaisuudessaan ja ehdottomasti hävisi mukavuusabortteja koskevan keskustelun.

Intressi+teko
12.9.2014 08:48
Ihmisten välisessä viestinnässä jokaisella lauseella on esittäjänsä eli subjekti.
Ja
Jokaisella teolla on tekijänsä eli agentti.

Sensuuri ja abortin olemuksen muu vääristäminen on yksi aborttien ylläpidon ja edistämisen menetelmä.

jep...
12.9.2014 10:06
"Mahtaakohan henkilö olla edes tosissaan tuon asian kanssa?"

nää tälläset on jotain suosijoiden trolleja jotka yrittää vaan mustailla vastustajien mainetta törkyillään. Menee vaan homma hiukan överiks eli läpi näkyy.

********
(Jälleen lähti... nyt uudella otsikolla, tais mennä taas kerran murhasakille ihan liian kiperäks XD)

Totuus abortista on häpeällinen tabu
12.9.2014 17:13
 
pakkoväki siellä
12.9.2014 19:52
"abortinvastustajan perinteinen
lisääntymismenetelmä"

Taitaa olla tutumpaa kuitenkin ihan omalle sakilles, pakottaahan abortinsuosijat vuosittain kymmenet miljoonat lapset kuolemaan... että pakko sitä ja pakko tätä.

juu juu :)
12.9.2014 23:03
"Alkio kehityksensä alkumetreissä ei kuitenkaan ole yhtä kuin lapsi."

Eihän niitä syntymättömiä lapsia oo olemassakaan, EI.. mitä se lakikin horisee omiaan... että hyshyss vaan!! :D

"Niin kauan kuin joka aloituksessa nimittelet muita, ainakin minä pyydän poistamaan aloituksesi,"

Jatkakaamme siis likimain kaikkien suosijoiden sontatärkyalotustenkin ym. naurettavien absurdien väitteiden ilmottelua ;))) jos kaikki missä vaan on mitään "nimittelyjä" lähtis, niin mitähän kuvittelet jäävän palstalle? :D
Ja mitä ihmeen nimittelyä on ABORTTIVÄKI??? .DDD Juuri tästähän alotuksessakin puhutaan, kun eräille ne tosiasiat ja täysin neutraalit termitkin on "loukkaavaa nimittelyä" jotka rääytään pikavauhtia sensuuriin.. kuten sinäkin teet ;)) että en ihmettele taas tota räyhäraivoos, kun osu ja uppos niin kipeesti taas kerran ;)

Alkumetreillä vasta
13.9.2014 08:09
Aborttien edistäjä
-on tunteeton ja vailla empatiaa lasta, ihmisyyttä, elämää ja naiseutta kohtaan,
- ei kykene selvään ajatteluun, vaan kulkee mutujen ja itsepetosten vallassa
- eikä ymmärrä aikuisen vastuuta teoistaan, ei välitä lapsensa elämästä
- kyykytää naiset ja raastaa lapset äitinsä kohdusta

dementia riivaa?13.9.2014 14:27
" Kuka nyt on väittänyt että syntymättömiä lapsia ei ole?"

Juurikin SINÄ olet väittäny ettei alkiot oo syntymättömiä lapsia. Että niitä todisteita sitte vaan odotellessa... :)

"Alkio ei nyt ole "lapseudessa" samalla viivalla rv30 olevan sikiön kanssa."

Ei kai tässä nyt oltukaan väitetty että eri ikäset lapset ois "samalla viivalla"? Kaikille alle 18-vuotiaille ihmisille on kuitenkin yhteistä se että ne on LAPSIA.

" sinun mielipiteesi ei ole enemmän totuuta kuin minun mielipiteeni."

Kuten ei sunkaan (mutu)määritelmäs lapseudesta.

niin mutta
13.9.2014 14:38
"Alkioita tulee ja menee, suuri osa abortoituu hyvin varhaisessa vaiheessa itsestään,"

niitä ei olla tapettu kuten aborteissa tehdään.

"hänelle on suotava vapaus toimia kuten parhaaksi näkee itsensä kannalta. "

Kuten sitten varmaan myös kaikille murhanhimosille, jotka vaan sattuu olemaan 'sitä mieltä'? Uhreista viis...

On se jumankauta kun pitää näille sivistymättömille hörhöille vääntää kerta toisensa jälkeen sitä ratakiskoo alkeellisimman peruskoukutason biologisista faktoista... Ihmisen elämä alkaa hedelmöityksestä ja lapsia on sekä syntyneitä että syntymättömiä!!

"Eläinmaailmassa lopetetaan heikoimmat yksilöt jotka eivät tulisi pärjäämään. "

Ihminen (tai normaalit ihmiset) ei toimi pelkkien eläimellisten vaistojen varassa vaan useimmilla on myös sellanen kun moraali, mikä lienee joillekin täysin vieras asia. Ja usein nekin eläinemot jotka tappaa jälkeläisiään on jotenkin pahasti häiriintyneitä.

"Täällä olisi liuta ihmisiä joilla olisi ollut syytä tehdä "mukavuusabortti" kun eivät kykene sitä lasta edes kasvattamaan. "

Aha. Missä "täällä"? Sun rinnakkaistodellisuudessas? Mikäs kaikkitieto-ylimeedio se siellä kattelee mutupalloonsa?

"Läheltä seuranneena ihmisten itsekkyys on aivan ällistyttävää eivätkä he ole abortin tekijöitä tai yksin eläviä. Itse olen käynyt abortissa kun en halua jostain hetken huumasta alkaa ketään rahastamaan 18 vuotta."

Juurikin SINÄ olet ääriesimerkki osuvimmasta päästä siitä pohjattomasta itsekkyydestä jolla riistetään toisen ihmisen henki. Et ole yhtikäs mikään tekopyhisteleen muiden (muka)"itsekkyydestä".

"Sehän olisi täysin väärin. Ehkäisyn pettäminen on helppohomma mennä aborttiin eikä siinä mitään muuta kuin vaikkapa luomi tai syöpäkasvain poistettaisiin."

Se mitä teit oli todellakin VÄÄRIN, ja tollasia säälittäviä vähättely-itsepetoksia joudut nyt sitten vakuutteleen ittelles koko surkean loppuelämäs.

"Ihan sama se mihinkä kaatopaikalle näitä ihmisen osia laitettaisiin. "

Niin, voithan sä itekin päätyä sinne osina vielä joku kaunis päivä.. jos esim. joku keksii käyttää sun kohdalla sitä "vapautta toimia kuten parhaaksi näkee" ;)

ilman tarkennuksia
13.9.2014 19:29
" uskallan väittää että valtaosalle lapsi tarkoittaa syntynyttä sellaista, "

Tästä(kään) ei ilmeisesti ole mitään todisteita, ja ihan ne viralliset tahotkin puhuu myös syntymättömistä lapsista. Kyse on tarkennuksista, onko lapsi syntynyt vai syntymätön. Tällä palstalla oletetumpaa on että puhutaan aiheeseen liittyen niistä syntymättömistä, ja jos syntyneistä, se on useinkin syytä tarkentaa.

"nälvintä"harhat
13.9.2014 19:35
Jälleen kerran suosija aloitti henkilöön käyvän perättömän valhesyyttelyn!

Niin ja jos tarkotit sitä "hörhöä" niin ihan vaan samaa termiä käytettiin mitä suosijakiihko ENSIN... ;)) mutta kuinkas ne oman sakin haukkumasonnat sinne sokkolappusten taa näkyiskään.. eli tässä
"On se jumankauta niin kuin rautalangasta vääntää näille hörhöille ettei ole lasta"
että kukapa sen törkynälvinnän taas kerran alottikaan :))))
sinä pyrit
13.9.2014 23:22
vääntään yksselitteisestä termistä jotain medikaalista kylmistelyä.
Tietenkin googelsta löytyy eri ikästen lasten kuvia.
Voit laittaa kuvahakuun myös syntymätön lapsi ja katot jääkö tyhjäks, vai näkyskö jopa niitä alkioita joiden väität olevan olemattomia lapsia.

en huomaa, näytätkö
13.9.2014 23:28
"Huomaatko.......? "

Missä siinä oli yhtään sen enempää törkynälvintää kun esim. näissä
"Täällä olisi liuta ihmisiä joilla olisi ollut syytä tehdä "mukavuusabortti" kun eivät kykene sitä lasta edes kasvattamaan."
"Annetaan ne lastenkotiin siiten kun ei murkun kanssa enää pärjää heikon älykkyysosamäärän takia ja elämän hallintamattomuuden. Ollaan itsekuin lapsen tasolla eikä ole iän mukana kehittynyt."
"Läheltä seuranneena ihmisten itsekkyys on aivan ällistyttävää eivätkä he ole abortin tekijöitä tai yksin eläviä." ?

Jäi taas sokkolapuilta huomaamatta..?
Onko siis itsekkyydestä sanominen törkynälvintää? Siinäkin tapauksessa sakkis alotti ENSIN ;))

todisteet esille
14.9.2014 01:55
" lapsista, ja siitä että sinä tarkoitay sanalla muuta kuin valtaosa muista ihmisistä."

että valtaosa ei tarkota sillä muuta(kin) kun syntyneitä lapsia.

seli seli..
14.9.2014 02:06
"Tuo toinen puhuu esimerkeistä, kasvottomasta massasta."

Sun sakkis ryhtyi käyttämään vastapuolesta halventavia törkynälvintätermejä.
Ja vastaa nyt vaan, "Onko siis itsekkyydestä sanominen törkynälvintää?"?
Siis jos sanotaan että joku on esimerkki itsekkyydestä, niin se on törkynälvintää? :D

Sitäpaitsi ihan sen häipyvän luotsinkin mukaan on "hyökkäystä" vaikkei ois kohdistunukaan kehenkään yksittäiseen henkilöön ;) vai pätiköhän sekin "sääntö" ihan vaan vastustajien viesteihin..

V:
"yleistasolla
1.9.2014 14:23
Mutta jos sanoo "Uskon että paskaisella omallatunnolla pystyy tappamaan viattoman lapsen, mutta kukaan tervejärkinen ei tee niin!" <- ei viittaa kehenkään henkilökohtasesti kun jättää pois "sinun"."

L:
"Eli tuokin olisi silti hyökkäävä ja siten väärin, vaikkei menisi henkilökohtaisuuksiin."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11206618#comment-69629402-view