sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Abortin katuminen on valtava tabu!

Avoimen rehelliset tunnustukset, jotka on ääri härvinaisia tuolla räkytys-hehkuttajien tunkiolla, poistetaan nekin kaikki. Negatiiviset seuraukset ovat törkytraumaatikkojen hiekkiksellä hirvittävä HYSHYSS!!

"Abortin tehneenä.
suoraan sydämestä
20.3.2013 13:22
Nyt haluan vähän avautua. Olen tehnyt abortin 18 vuotiaana, ja se on asia jota tulen katumaan koko loppuelämäni. Ja abortin vastustajien iloksi voin kertoa, että pidän itseäni murhaajana.

Itse tein toki päätöksen, mutta kuitenkin 18 vuotiaana, ei vielä osaa käsitellä asoita kunnolla ja hädissään tapahtuneesta, pienen painostuksen alla tekee vääriä päätöksiä. Lääkärille mennessäni sain saman tien lähetteen sosiaalisiin syihin vedoten. Olin aivan sekaisin, paniikissa ja epätoivoinen, ja lääkäri ei edes keskustellut asiasta, antoi vain lähetteen eteenpäin.

Mielestäni aborttia hakiessa tulisi naisen kanssa jutella asiasta vaikkapa muutaman kerran, niin että nainen todella tajuaa mitä on tekemässä ja että muitakin vaihtoehtoja on.
Jossittelu on toki typerää, mutta uskon että lääkäri olisi voinut saada minut pitämään lapsen, jos olisin voinut puhua avoimesti peloistani ja syistä miksi halusin abortin. Suomen käytännöissä on siis jotain pahasti vialla.

Ja kaikille teille vastustajille vielä: onko teidän pakko tuoda kerta toisensa jälkeen esiin sitä miten me olemme tappajia. en muista ihmisistä tiedä, mutta minulla on muutenkin paha olla tämän asian kanssa, vihaan itseäni enemmän kuin mitään muuta, ja kyllä ennenkö kukaan sanoo niin se on varmaan ihan oikein minulle.Odotin löytäväni edes jonkunlaista tukea tältä palstalta, mutta se jää haaveeksi."

"abortin saa kyllä aivan liian helposti. Itse olen tehnyt abortin 18-vuotiaana. Ja se on asia jota kadun lopunikääni (ja tähän ei tarvitse kenenkään vastustajan sanoa mitään, pidän itseäni tappajana muutenkin)
Olin vain niin nuori, tulin hädintuskin toimeen ja minua painostettiin tekemään abortti. Lääkärille mennessä sanoin etten pysty siihen. tulot eivät anna periksi, jo silläkin syyllä sain lähetteen.

Abortin saa siis todella helposti, aborttia harkitseville täytyisi ensin järjestää muutaman juttutuokio, eikä vain laittaa lähetettä nopeasti eteenpäin.

Turha sitä on tässä vaiheessa jossitella, mutta jos olisin saanut enemmän tukea ja jonkun ihmisen jonka kanssa keskustella peloista ja ahdistuksesta olisin ehkä päätynyt toiseen ratkaisuun, ja en vihaisi itseäni näin paljon."

----->
sonia80
11.4.2013 14:37
Tein abortin 7-vuotta sitten (olin 25v.). Silloin se tuntui ainoalta vaihtoehdolta. En edes miettinyt onko se oikein. Häpesin että olin tullut vahingossa raskaaksi. En voinut kertoa kun kahdelle ystävälleni, eikä kumpikaan heistä edes kysenalaistanut minua. Lääkäri kysyi vain yhden kysymyksen haluanko? Ja hän kirjoitti lähetteen sosiaalisin perustein. Miksei kukaan kyseenalaistanut minun silloista valintaani? Mielestäni pitäisi lisänä olla psykologin haastattelut, jotta jokainen joutuisi miettimään niitä todellisia syitä ja sitä myötä omia vaihtoehtoja.

Edelleenkään mieheni lisäksi siitä tietää vain kolme kaveriani. Kumpa minulla olisi sillon ollut rohkeutta ja joku olisi kysynyt "miksi en pitäisi?" Toinen ystävistäni oli ehdottomasti sitä mielä etten voi pitäää lasta, ja rikoa miehen parisuhdetta (kihloissa). Mies oli ystäväni hyvä kaveri. Näin jälkeen päin ajateltuna itsehän hän olisi suhteensa rikkonut vehdatessani munun kanssani 1,5 vuotta joka loppuin vappuun 2006. Kun ymmärsin mitä saan jos jatkan seksisuhdetta. Minä halusin enemmän. Miedän suhteestakaan ei tiennyt kun meidän kaveripiiri. Omat läheiseni eivät tienneet. Ja siksi se olisikin ollut häpeällistä myöntää odottavansa lasta varatulle miehelle. Olisinko kuollut häpeään, en....
Olen myös sitä mieltä että abortin saa liian helposti...

Nyt 33v. ja vielä lapsettomana, olemme yrittäneet aviomieheni kanssa lasta jo vuoden. Kadun ja ikävöin, mietin miten minulle olisi käynyt. Olisinko tässä vai jossain muualla. Minulla olisi nyt noin tammikuulla 7-vuotta täyttänyt lapsi. Mitä kaikkea siihen aikaan olisi mahtunut. Ensi syksynä alkaisi koulu. Toivon että olisin vielä joskus raskaana enemmän kun 8vkoa, ja saisin vielä lapsen.
Kun siskoni sai pari kuukautta sitten pienen suloisen tytön, joka näytttää ihan tädiltään, minulta. Tekee se välillä aika kipeää ja repii omia haavoja auki.

Tehtyä ei saa tekemättömäksi, toivon vain että seuraava joka harkitsee abottia, Miettisi tarkkaan kaikkia vaihtoehtoja...
Abortti ei minulle ollut ratkaisu, vaan pakenemien...

En koe isteäni murhaajana. Minulla ei ollut rohkeutta ja uskallusta. Olin epävarma ja toisten sanomisita liikaa välittävä nuori nainen. Ja luulen että taidan olla vieläkin sitä koska en asiasta ole kenkään kanssa puhunut. Mieheni kanssa viimeksi vuosia sitten.

hätäkätyri häärii
7.4.2013 19:17
Totuus halutaan täällä mitä raivokkaimmin piilottaa mutta se on syytä tuoda julki.

"onko teidän pakko tuoda kerta toisensa jälkeen esiin sitä miten me olemme tappajia"

Eihän täällä sitä muille tuodakaan paitsi niille (suurimmalle osaa?) jotka ei sitä ite tajua tai pikemminkin traumojensa ja kieltodefenssiensä takia kykene myöntään. Usein nämä vielä suorastaan kerjäävät "turpaansa" lapsellisesti ylpistellen, uhoillen ja rehvakkaasti leuhkien teollaan, suoltamalla valhevähättelyjään ja räkyttämällä joutavia haukkumistörkyjä lapsia suojeleville.

Hienoa että välillä joku kykenee rehellisyyteen, se on sentään arvostettavaa.
Olen pahoillani ikävästä päätöksestäsi ja mitä olet joutunut sen jälkeen käymään läpi. Kiitos että varoitat muita ajautumasta tekemään samaa virhettä.

"ei sotaa/ei aborttia
29.3.2013 07:45"

Sodissakin varmaan on kivempi ajatella että viholliset on jotain epäihmismäisiä "solumöykkyjä, loisia, saastaisia rottia" jne. jotai mahdollisimman ikävää ja mitätöntä, jotta niiden tappaminen ei tuntus ihan niin pahalta..

"aborttia ei luokitella murhaksi missään"

Lapsellisia valhekiistonoiuhotuksia taas.. No siitä sitten vaan todisteleen ettei aborteissa tapeta suunnitellusti ihmisiä! Eipä vaan tunnu ikinä löytyvän... :))

Tälläsiä väittävät on tainnu pehmittää tosiaan pollansa sillä lapsen tappamisella, mutta sehän ei mitään uutta ookaan täällä että jumuriteko sumentaa tosiasiat. Joudutaan vaan hädissään kiistään muille itsestäänselvät tosiasiat, että kieltodefenssit ne senkun jylläilee vaan....

Ei kuluttajansuojaa
7.4.2013 19:10
Edellä on tyypillinen aborttiasiamiehen julma kommentti, jossa abortin uhri syyllistetään. Samalla tavoin väkivallantekijät syyllistävät esim. raiskauksen uhreja. Väkivallan tekijät pitävät häntä syyllisenä.

Odottavan äidin on syytä varoa aborttiväkeä, sillä heidän kuolemanhajuisella tuotteellaan ei ole valitus- eikä palatusoikeutta eikä muutakaan kuluttajansuojaa. Suruaan ja lastaan itkevä saa aborttiväeltä potkun ja märkää rättiä kasvoihinsa.

Juuri näin naisia aborttiin pakottavat vaativat uhrejaan vaikenemaan ja nöyrtymään.

Kun julma aborttiväki ei sääli lastaan, kuinka he armahtaisivat lasta kaipaavaa äitiä. Itsekkyys on edellytys lapsen teilaamiselle mukavuusabortissa. Eihän tällaiseen erheeseen muuten suistuttaisi.

Sivistymätön aborttiväki edistää naisten kyykytystä ja lasten teilausta keskiaikaisilla uskomuksilla ja moraalittomilla vaatimuksillaan.

Aborttiväki, inkivisitiolta oppinsa saaneine - anonyymeine - sensoreineen, pyrkii salaamaan, että lasten massamurha ja naisten kyykyttäminen mukavuusaborteissa on valtava ihmisoikeusrikos, jota panevat toimeen "sivistyneenä" itseään pitävät sievistelijät.

Lapsen surmaaminen ja naisen kyykyttäminen mukavuusabortissa on ikiaikaisen elämän ketjun katkaisu. Jokainen Lapsi on jo äitinsä kohdussa yksilöllinen, persoonallinen ja ainutkertainen ihminen sillä yksilöllisellä elinkaarella joka voi kestää 100 vuotta ja jonka aikana lapsi antaa elämän liekin omille lapsilleen.

Aborttiasiamies syyllistää uhrin: "....Ihan tekijän oma vika se abortti on, turha muita syyttää, vaikka helppohan se onkin..." jopa tilanteessa jossa uhri nimiesi mukavuusaborttiin painostajan.

Varsinainen ongelma on mukavuusaborttijärjestelmä, joka tuottaa naisten oikeusturvaongelman ja lasten ihmisoikeusongelman. Mukavuusaborttijärjetelmää puolusteleva aborttiväki on osasyyllinen jokaiseen surmattun lapsen vereen ja jokaisen kyykytetyn äidin kuolemansuruun. Ei sellaisesta raskaasta vastuusta aborttiväki vapaudu omalla mutu-mutulla, vaikka ei sitä kykenekään kantamaan.

paranna maailmaa
7.4.2013 17:02
"Meitä on liikaa"
"Jos nainen voi yhdenkin uuden ihmispolon säästää tältä kaikelta abortoimalla, niin hyvä vaan! "

Taas tätä tekopyhää sanahelinää.
Jokainen saa toki oikeutetusti vähentää tästä maailmasta "liika"väkeä, aloittamalla harvennuksen ITSESTÄÄN. Muiden henkeä on turha kärkkyä ihan silkasta itsekkyydestä. Miksi sinä olet mieluummin täällä kuin "säästäsit itsesi pahalta loppuelämältä"?

"mitään lasta ei ikinä ole ollutkaan"

No sillonhan mitään ei tartte kohdusta abortilla "poistaakaan".

juu...
20.3.2013 20:35
ja kaikki puhuu aina pelkästään totta ja myöntää virheensä ym. ikävät tuntemukset ja kun ei kadu ei tietty tunne syyllisyyttäkään, eikä ainaskaan kieltodefenssejä oo olemassakaan vaan se on kaikki abortinvastustajien keksintöö! ;)

raskaus..
7.4.2013 12:16
ja sen alkaminen on täysin erillinen asia / teko sen väkivalloin lopettamisesta.

"Miksi nainen ei saisikin päättää raskauksistaan"

Eli jos jonkun henki on tilapäisesti toisen kehon avun varassa, niin sillä auttamiskykysellä ei pidä olla mitään velvollisuutta antaa elintärkeää apua, vaan saa suorastaan tappaa avun tarvitsijan?

"Ja nyt ei aleta jauhamaan adoptiosta"

Niin, ei tietenkään kun se ois se todellinen vaihtoehto tappamislle, jollei se ylenpalttinen itsekkyys ja mukavuudenhalu ajais lapsen koko ihmiselämän yli..

"Täten naisella on oikeuskin päättää, mitä tekee"

Samalla periaatteella sitten nainen saa kohdella miten kaltoin vaa syntynyttäkin lasta kun ei halua eikä pysty antaan muillekaan, eli saa vaikka tappaakin sen.

pro sananvapaus
7.4.2013 01:23
"Liikutaan niin intiimillä ja yksityisellä alueella naisen elämässä, ettei siihen voi toinen ihminen tulla määräilemään"

Näistä teoista jokainen saa edelleen olla vapaasti sitä mieltä mitä lystää, eikä keltään tartte kysellä lupia niiden sanomiseen tai julmuuksia oo pakko hyväksyä.

"Vastuuta ei voi siirtää yksinomaan silloin vain ja ainoastaan naisen kontolle"

No kyllä vaan voi, koska nainenhan siitä abortista loppuviimein päättää, ei mies.

Raskas vastuu
26.3.2013 16:11
Aborttiasiamies syyllistää uhrin: "....Ihan tekijän oma vika se abortti on, turha muita syyttää, vaikka helppohan se onkin..." jopa tilanteessa jossa uhri nimiesi mukavuusaborttiin painostajan.

Varsinainen ongelma on mukavuusaborttijärjestelmä, joka tuottaa naisten oikeusturvaongelman ja lasten ihmisoikeusongelman. Mukavuusaborttijärjetelmää puolusteleva aborttiväki on osasyyllinen jokaiseen surmattun lapsen vereen ja jokaisen kyykytetyn äidin kuolemansuruun. Ei sellaisesta raskaasta vastuusta aborttiväki vapaudu omalla mutu-mutulla, vaikka ei sitä kykenekään kantamaan.

Abortti=barbariaa
26.3.2013 08:43
Juuri näin naisia aborttiin pakottavat vaativat uhrejaan vaikenemaan ja nöyrtymään.

Kun julma aborttiväki ei sääli lastaan, kuinka he armahtaisivat lasta kaipaavaa äitiä. Itsekkyys on edellytys lapsen teilaamiselle mukavuusabortissa. Eihän tällaiseen erheeseen muuten suistuttaisi.

Sivistymätön aborttiväki edistää naisten kyykytystä ja lasten teilausta keskiaikaisilla uskomuksilla ja moraalittomilla vaatimuksillaan.

Aborttiväki, inkivisitiolta oppinsa saaneine - anonyymeine - sensoreineen, pyrkii salaamaan, että lasten massamurha ja naisten kyykyttäminen mukavuusaborteissa on valtava ihmisoikeusrikos, jota panevat toimeen "sivistyneenä" itseään pitävät sievistelijät.

Lapsen surmaaminen ja naisen kyykyttäminen mukavuusabortissa on ikiaikaisen elämän ketjun katkaisu. Jokainen Lapsi on jo äitinsä kohdussa yksilöllinen, persoonallinen ja ainutkertainen ihminen sillä yksilöllisellä elinkaarella joka voi kestää 100 vuotta ja jonka aikana lapsi antaa elämän liekin omille lapsilleen.

jylläilee vaan
30.3.2013 15:55
Oletko siis tappanu syntymättömän lapsiparkas vai mistä moiset naurettavan lapselliset kiistomutu-kieltodefenssit?

kuvottavaa on
5.4.2013 08:05
"Lapsen seksuaalinen väkivalta on niin kauheaa lapselle"

Ja lapsia sitten pitäs suojella tälläseltä TAPPAMALLA ne?? Eihän tossa oo mitään järkee...

"En voisi ikinä antaa omaa synnyttämääni lasta vieraille ihmisille"

Onneksi monet muut mieluummin antaa lapsenkin jatkaa elämäänsä, kun sinä ja kaltaisesi mieluummin tapat ne. Tulee mieleen joku läpeensä hemmoteltu kakara joka saa uuden lelun mut kun se ei tykkää siitä eikä tee sillä ite mitään, niin sehän pistää ihan paskaks sen ettei siitä vaan vahingossakaan ois kellekään muullekaan iloo.. omanapasuuden huippuja, hyhhyh.

kuten todettu,
5.4.2013 00:20
elävänä on mahdollisuus hyvään elämään.

"kaikenlaista häiriintyneisyyttä esiintyy myös adoptioperheiden sisällä"

Kumpaa pitäsit todennäkösempänä, onnellista elämää hyvässä perheessä vai niin häiriintynyttä että toivoisi olevansa kuollut?

Terveen lapsen on aina parempi elää. Muutenhan kenet tahansa vois tappaa ihan "varmuuden vuoks" koska EHKÄ loppuelämä tulee oleen ihan hirveetä :D tai ainakin jotenkin kärsimyksellistä, elämään kun tuppaa sellastakin kuulumaan. Ja senhän saa tietenkin tappamishaluinen määrittää mikä uhrille ois liian huonoa elämää :)

tiedetty on
4.4.2013 22:46
"Että mitä enemmän, sen parempi :)"

Kas sieltähän se murhamielisakin yllytys-kiihkoomisen motiivi taas kerran koko raadollisessa rehellisyydessään paljastui.. ;) ..huhhuh... sairasta.

mutupallosta?
4.4.2013 21:13
"lapsen koko lapsuus ja nuoruus tulisi olemaan kurjaa. "

Sellasenko elämän sä oisit lapselle antanu? Mistä tiedät minkälaisen ois saanu jossain häntä kauan odottaneessa adoptiokodissa?

"Näen abortin pieneksi pahaksi verrattuna siihen"

Turha selitellä yhtään paremmaksi silkkaa itsekkyyttä. Terveelle lapselle tietenkin ELÄMÄ on aina se paras vaihtoehto. Ilman elämää ei ole edes mahdollisuutta hyvään elämään.

todettaisko näin
1.4.2013 11:52
Voit syyttää vain itseäsi. SInun olisi itsesi kuulunut ottaa asioista selvää. Hyvä se nyt jälkikäteen on poistaa kaikki oma vastuusi ja syytellä muita.

"järkyttävintä on mennä kertomaan lapsille"

Sulle siis järkyttävintä oli oman mainees ja "kultaisen mamman" kulissien menetys lastes edessä kuin sen esikoislapses kohtalo jonka tapoit?
No, iteppä valitsit kaiken, sen narsisiäijän tossun alle jäämisenkin.

tapetaan köyhät?
31.3.2013 11:28
No mitähän hyvää siitä vois seurata vuosittain jopa yli 10 tuhannelle lapselle..???
Onko kaikki tai edes enemmistö abortoijat jotain sossun tuilla ja leipäjonoilla eläviä köyhimpiä? Tuskin. Ja mitä sitten vaikka oiskin. Tappaakko kaikki ne pitäs jotka käy "liian kalliiks" yhteiskunelle?

näinpä..
30.3.2013 22:07
"Eivät ihmisvihaajat välitä elävistä ihmisistä,eivätkä välitä lapsiin ja perheisiin kohdistuvista leikkauksista."

Lapsia vihaava ja heitä kohtuun tappava telaketjujengi ei tämmösistä tosiaan välitä. Poistaisivat mieluusti kaikki lapsiperheiden etuudet!

"Myöskin sosiaalitoimistot syrivät ja vainoavat yksinhuoltajia."

Kuten tekee myös aborttien edistäjät. Kaikkien suurin viha kohdistuu urheisiin, vähälläkin budjetilla pärjääviin sinnikkäisiin ja suoraselkäisiin yksinhuoltajiin, joiden abortointitilanne ois ollu kaikin puolin suorastaan "ihanteellinen", mutta antoivat lastensa silti jatkaa elämää. Ja hyvin on menny :) sekös tän palstan kiihkosakkia kismittää ja kirveltävästi.

mutupallosta?
30.3.2013 12:27
"On myös outoa etteivät abortin vastustajat välitä lainkaan nykylasten oloista"

Ja mistähän sä senkin taas tiedät?? Onko syntymättömien elämän puolutus jotenkin pois syntyneiltä?
Mistä tiedät moniko aborttia vastustava on itse yh äiti?

"Siis vastuuttomia MUKAVUUSmielipiteitä viljellään rajoituksetta,motiivina kai jonkinlainen sadismi,"

Mitähän tyhjää sekavaa hölinää tääkin taas oli... sitä samaa tekopyhää hurskastelua valhetörkysyytösten kera kuten suosijasakilla yleensä.

laki muuttu vielä
27.3.2013 21:43
eikä mun tartte vinkua mitään. Eikä pysy lepsuna sun vinkumisillas. Vtuttaako?

täälläpä joudut
27.3.2013 21:31
aneleen ja rukoileen suu vaahdossa, polvet ruvella ja selkä vääränä jotain mitä et tuu saamaan KOSKAAN. Vtuttaako?

kunnon ihmisille
27.3.2013 21:26
ihan sama mitä rääyt ja mutuharhakoit, hyväksyntää julmuriteolles et tuu saamaan KOSKAAN. Vtuttaako?

moraalilla
27.3.2013 21:13
on väliä, lakipykälillä ei. Vtuttaako?

ja kun edelleen
27.3.2013 10:16
normaali älyllä ja yleisellä perussivistyksellä ymmärretään että alkio on tietyn ikänen ihminen. Siihen ei syyllisyystraumojen patoomat kiistomutulappuset auta.

tekopyhää hurskastel
27.3.2013 09:56
"mutta muistakaamme, että isossa kirjassakin sanotaan näin: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi". "

Erinomanen ohje, meinaan suosijasakille.. että mitä jos vaikka tosiaan jätettäs ne lapsiparat tuomitsematta kuolemaan?? :)

mutta voi voi
27.3.2013 09:49
"Abortti ei vaikuta lisääntymiskykyyn"

kun se lapsetttomuus voi johtua monesta muustakin syystä eikä sitä usein saada edes selville. Riskit on aina olemassa kun aletaan ronkkiin sisuksia ja tunkeen elimistöön luonnottomia myrkkyjä.

"Sinäkö kuvittelet olevasi joku Jumala"

Ketkähän ne tässä kuvittelee jotain jumalia olevansa tuomitessaan viattomia lapsia kuolemaan??!

No niin justiinsa
27.3.2013 09:29
"Ja sitten on vielä sekin puoli, että lääkärit eivät välttämättä ole sosiaalisesti taitavia: heille tuo on rutiinijuttu ja empivän naisen tunnistaminen voi olla hankalaa."

Tää on hei niin totta. Jos empii eikä ole varma ratkaisustaan, pitäisi lääkärin pystyä antaa aikaa miettiä asiaa. Jos lääkärillä on ollut just 3 aborttipotilasta niin hän saattaa antaa asian mennä samalla painolla, eikä esim. kiireen tai väsymyksen vuoksi jaksa kiinnittää huomiota empivaan potilaaseen. Lääkäri ei ole välttämättä psykologisesti, ja tosi kouhoja ja suorastaan taitamattomia tapauksia näkee, ei tosin gynekologia ja erikoislääkäripuolella juurikaan, paitsi kirurgeissa jotka on monesti sosiaalisesti vammaisia eli eivät kykene mihinkään normaaliin kommunikointiin, vaan se on huutoa ja *ittuilua kollegoille ja ilkeilyä potilaille. Taitavuus ja osaaminen ilmentyy leikkelypuolella.

Mulle sattu joskus todella järkky akka terveyskeskuksessa v uosia sitten. Menin siis
ihan alapään hiivan ja tulehduksen takia sinne. Silloin ei saanut hiivalääkettä ilman reseptiä. Mutta tämä akka ei antanut mulle reseptiä vaan käski hoitona lopettaa seksuaalisen kanssakäymisen kokonaan (olin kuitenkin saanu hiivan antib.kuurin takia). Oli niin ilkeä muija ja kireä, tiuski ja illkeili ,itse ehkä puutteessa hermot katkeamaisillaan ja halus kieltää muiltakin seksin. Oli kyllä ainutlaatuinen "resepti". ;D

Mutta kai joku perusoletus lääkärilläkin on, että jos aborttia hakee niin siitä on jo varmuus. Moni varman päätöksen tehnyt saattaa kokea lääkärin juttelut manipulointina ja omien arvojen tyrkyttämisenä. Mitä ne ehkä joskus onkin.

miksi sitten
26.3.2013 23:49
joudut vähätteleen lastasi "solumöykyksi" ja hänen tappamistaan jotenkin "normaaliksi" teoksi?

Ja jos vielä ei ole katunut, ei tarkota ettei tule koskaan katumaan.. ehkä sitten kun haluaisit lapsia, et niitä enää saakaan. Voi olla vähän toinen ääni sitten kellossa :) ja vaikka saiskin, niin monet lapsen abortilla tappaneet ymmärtää vasta lapsen elämän säästettyään mitä todella tekivät aiemmin ja kenelle..

no niin,
26.3.2013 23:30
ja noin raivolla joudut sinäkin seliselitteleen julmuritekoos parhain päin ja sääittävästi vähätteleen pikku lapsiuhrias.

kokee ihan mitä vaan
26.3.2013 23:16
normaalista lasten tappaminen on kaukana.
Mutta kyllähän ne psykopaatit massamurhaajatkin vissiin hauskan harrastuksensa ite ihan normaalina kokee..

Äidin suru
26.3.2013 15:49
Varo aborttiasiamiestä. Hän on manipulaattori joka tekeytyy uhrin "ystäväksi" ja "asiantuntijaksi". Hänellä on aivan oma agenda, jossa aborttien uhrit ovat vain pelinappuloita.

Tässäkin tapauksessa aborttiväki (tässä: lapsen isä) painosti epävarmaa äitiä rikollisella ja vastuuttomalla tavalla lapsen surmaan. Seurauksena oli lapsen kuolema ja äidille kuolemansuru.

Aloittajalle sanon: Kohtaat lapsesi ajan lopussa. Elä elämäsi viisastuneena kokemuksetasi. Kiitos että kirjoitit. Varoita ystäviäsi lankeamasta samaan onnettomuuteen. Rakasta elämää ja rakasta lapsiasi, joita toivon Sinun saavan. Uskon että osaat kokonaan eri tasolla arvostaa elämää kun kuolema on Sinua näin läheltä koskettanut.

mutta onneks
24.3.2013 12:02
on paljon ja suurin osa sellasia menetelmiä jotka tosiaan estää lapsen koko olemassaolon (hedelmöityksen). Eikä niitä heitteillejättö-menetelmiä tarvi kenenkään käyttää jokka ei halua.

"kierukka voi nitistää jo hedelmöityneen solun"

Kuinka tätä vois olla täällä tietämättä :D mutta sinä et ilmeisesti tiedä että kuparikierukankin ensisijainen menetelmä on hedelmöityksen esto ja sitten vasta se kiinnittymiseen vaikuttaminen? Hormoonikierukka puolestaan estää usein jo ovulaationkin.

olemattomia "lapsia"
23.3.2013 19:12
eli ennen hedelmöitystä on hiukan hankalampi tappaa. Mutta suosijasakki ei taas hädissään halua nähdä mitään eroja elimistön (suku)soluilla ja ihmisyksilöillä (alkioilla).

miksi sitten
22.3.2013 15:38
monelle on niin ylitsepääsemättömän vaikee myöntää tiettyjä tosiasioita? Jos joku sanoo rehellisen suoraan että "kyllä, tapoin syntymättömän lapseni abortilla, ja tein se ihan vaan itsekkäistä mukavuussyistä", niin voi ehkä jo uskookin että tunnontuskia yms. ongelmaa ei asian kans oo. Kieltodefenssit, uhrin vähättely, tekonsa raivoisa puolustelu jne. ei oikein vakuuta vaan sen sijaan kertoo että jotakin siinä on sellasta mikä on psyykelle liian raskasta tajuta perinpohjasesti.

näin se vaan on
22.3.2013 13:27
Nielurisaleikkauksessa ei sentään tapeta ketään toista ihmistä, eikä siitä jää mitään loppuiän omaatuntoo kärventävää syyllisyyttä kuten abortista.

Näinkin päin
22.3.2013 10:59
Jos abortissa ei ole mitään katumista ja että se on tarpeellinen toimenpide samaan tapaan kuin nielurisojen ja umpilisäkkeiden leikkaus, niin miksi se pitää laillistaa? Miksi ylipäänsä nykyään kaikki täytyy laillistaa, virallistaa ja keinotekoistaa? Eivätkö ihmiset osaa nykyään enää elää ilman, että se olisi äärimmilleen normitettu, ohjeistettu, virallistettu?

minäpä kerronkin
22.3.2013 10:37
"Onneksi on tälläinen toimenpide. Onko todella niin vaikea uskoa että joillekin abortti on nielurisaleikkaukseen verrattava toimenpide"

Hohhoijjaa blablaa.... Aina tää sama vanha virsi. Tämä höpötys on jo luettu useampaan kertaan jotta eiköhän asia ole tullut jokaiselle selväksi!? Jonninjoutavaa siansontahuttua.

muistutus edelleen
21.3.2013 12:30
"Ja nämä palstat ovat pahimmasta päästä- vastaukseksi saa suurimmalta osalta vain asiattomia "törkyviestejä"."

Kuinka monesti olet nähnyt näin vastattavan niille jotka katuu aborttiaan, myöntää tekonsa, tietyt tosiasiat, syyllisyyden jne.?

""onko teidän pakko tuoda kerta toisensa jälkeen esiin sitä miten me olemme tappajia"

Eihän täällä sitä muille tuodakaan paitsi niille (suurimmalle osaa?) jotka ei sitä ite tajua tai pikemminkin traumojensa ja kieltodefenssiensä takia kykene myöntään. Usein nämä vielä suorastaan kerjäävät "turpaansa" lapsellisesti ylpistellen, uhoillen ja rehvakkaasti leuhkien teollaan, suoltamalla valhevähättelyjään ja räkyttämällä joutavia haukkumistörkyjä lapsia suojeleville."

samaa mieltä
21.3.2013 12:08
Minäkin kadun aborttiani,lopun elämääni! Siinä tilanteessa, kun nainen on ei-toivotusti raskaana, hän on suorastaan eräänlaisessa henkisessä shokissa ja todella herkkä muiden mielipiteille. Tuota tunnetta en ole kokenut koskaan aikaisemmin minkään muun surun yhteydessä. Ja päätös on naisen kuitenkin lopulta tehtävä aivan itse. Näin jälkikäteen ajateltuna olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että ennen aborttia lääkärin tai jonkun muun terveydenhuoltohenkilökuntaan kuuluvan kanssa pitäisi olla huomattavasti enemmän keskusteluja kuin mitä niitä nyt on.

Toki kyse on aina rahasta ja resursseista, mutta monta uutta elämää olisi ehkä alkanut ja moni olisi välttänyt lopunikäisen syyllisyyden tunteensa, jos olisi todella oikeasti tarpeeksi pitkään pohtinut tekeekö abortin vai onko tekemättä. Jonkun olisi pitänyt vain ääneen sanoa minullekin, että älä tee sitä! Terveydenhuoltohenkilökunta yrittää toki ammattinsa puolesta olla neutraali näin vaikeassa asiassa, mutta se ei taidakaan olla pelkästään hyvä juttu!

Abortin jälkeinen suru on vaikein mahdollinen suru eikä sitä voi verrata mihinkään muuhun suruun! Siitä ei voi jutella juuri kenenkään kanssa, koska asia on niin suuri tabu. Ei ole keskusteluryhmiä tms.joissa voisi purkaa pahaa oloaan ja kuulla muita saman kokeneita. Ja nämä palstat ovat pahimmasta päästä- vastaukseksi saa suurimmalta osalta vain asiattomia "törkyviestejä". Tätä surua ei voi oikeasti ymmärtää kukaan muu kuin itse saman kokenut. Ja todella - ilman omaa kokemusta tästä raastavasta asiasta on todella helppo tulla tänne haukkumaan murhaajiksi ja tappajiksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti