perjantai 8. elokuuta 2014

Kuolemaanpakottajien siivottuja ripulointeja

(SS-fanaatikolla hirvee uho päällä "naisasialiikkeestä" ja sen verisistä, päivänvaloa kestämättömistä tavoitteista :D)

psska tuotokses
10.6.2014 20:52
Aikaisemman aloituksen kopio, joka on väännetty päinvastaiseksi eli aborttia suosivaksi. Päätelmäni on, että abortin suosijalla ei riitä aivokapasiteetti tuottaa omia ajatelmiaan vaan turvautuu idioottimaiseen kopiointiin.
Siinä taas nähtiin abortinsuosijoiden taso, häpeällistä sakkia.
Mitä tuo meuhkaaminen auttaa, et Sinä sillä maailmaa muuta mihinkään. :D
Joka kerta on paljastunut, että valehtelet niin että kitapurje huutaa hoosiannaa. Epärehellisyys tuntuu olevan abortinsuosijoille fanaattisuuden lisäksi tyypillistä.
Koitahan nyt sinä rauhoittaa sitä mutupallosi pyörintää edes pikkuisen ja opettelehan käyttäytymään ja ihan ensimmäisenä lopettaan ton paskanjauhannan. :D
Säälittävää miten yrität sepostaa asiasta josta et tiedä tuon taivaallista. Ja vielä kuvittelet, että joku uskoisi sun paskanjauhantas? :D
Ei jeesus oikeesti kun tajuaisit tekstisi typeryyden!!! xD Vaan ethän sä sitä tajua, vaan edelleen kuvittelet ihmisten uskovan sun syöttämää paskaaa!! xD xD xD
Vainoharhaisuus ja hallusinaatiot on tainneet vallata sut aika totaalisesti? Hyökkäätkö ihmisten kimppuun tälleen livenäkin syyttäen tuntemattomista ihmisiä millon mistäkin? Kenet olen tappanut ja milloin? Mistä tunnet minut tai tiät mitään elämästäni? Anna tästä jotain todisteita. Muualta kuin sieltä pöytälaatikostas. Tohtorilla on näköjään aika iso urakka saada sut reaalielämään takaisin.
Kun epätoivon tuskissa tiuskiva abortinsuosija trollaa
aborttipalstalla on käsillä persoonallinen katkeruus.
Katkerasta trollaamisesta ja herjausta lähenevien ja tökeröiden
valheiden levittämisestä abortinsuosijan tuntee.
Pro Choice propagandaa, paskat poistoon XDDD hähähähhhääää!!!!

selitys kusee17.6.2014 19:44
"Naisilla on samat oikeudet kuin miehilläkin, harrastaa seksiä ja omaan kehoon oikeutus."

Se vaan ei mitenkään tarkota sitä MUIDEN kehojen tappamis"oikeutta" vaikka eräät niin kuinka mieluusti yrittäskin väännellä.

"Sellainen selitys kusee, jonka mukaan sikiö on muka jokin erillinen naisen kehosta riippumaton."

Aha :D että naisenko kehoon sitten kuuluu mm. kaks päätä, neljä kättä ja jopa pippeli?? :DDDDD ja jos elintärkeän avuntarpeisuus oikeuttaa tappamiseen, niin kannattaa toivoo ettet koskaan ite tarvis sellasta ;)

mitenkähän oli
17.6.2014 20:56
"Vielä kertaakaan ei ole tullut minun tietooni, että tässä sivistyneessä maassa olisi joku joutunut pakolla synnyttämään."

ennen vuotta 70 ja vielä pitkään sen jälkeenkin kun niitä "sosiaalisyitä" joutu oikeesti todisteleenkin..? Ja mistä tiedätkään moniko lähetetään kotio miettiin vielä pidempään eikä sitten enää haekaan sitä. Ja tuleehan niitä hylsyjä Valvirasta joka vuosi sen 1%n... Mutta pakkosynnytyksistä ei tosiaan ookaan tietoo, se kun on aina vapaaehtosen seksin jälkeen vastuusynnytystä.

" Ja ihan oikein, vapaudenriistohan se olisi. "

:.DDDDDDD juu, ihan niinkun se vapaaehtonen haarojen levityskin... ja voi nyyh, onhan se nyt ihan hirrrveetä "menettää vapaus" :DDDD sillä että säästää jonkun hengen!!! Siltä toiseltahan "vaan" riistettäs koko ELÄMÄ!!!

"Harmi vain, ettei ole mitenkään verrattavissa. Elintärkeän avun evääminen sitä tarvitsevalta on rikos, abortti ei."

Harmi vaan ettei taida olla mikään laissa määritelty juttu, eikä varsinkaan rikos.. Eikä se periaate lakipykälistä mihkään muutu.

"Mitenkään ei voi laittaa syntynyttä ja alkuraskauden alkioita samalle viivalle"

Tietenkin voi, sama tilannehan se on periaatteessa, vaikka tietenkin sun kannaltas kiusallisen osuvaa.

"Vaikka tokihan vastustaja sen avun tarvitsevalta eväisi, mikäli kohde paljastuisi puoltajaksi"

Missä täällä vastustajat on toivonu kuolemaa "väärän" mielipiteen takia (toisin kun sun sakkis..)?

"Että kukahan siinä tilanteessa se sairas rikollinen olisi..."

Tuskin kukaan :) ja kukahan se tässä on sairaista teoista muille tekopyhisteleen...
Mitenkähän suurin osa ihmisistä tekis, jos pitäs tappaa lapsi tai jättää lapsen murhaajaa auttamatta hengenhädässä, miten mahtas olla?

elämä vs itsekkyys17.6.2014 23:07
"Plussailet sitten omia keskusteluitasi,"

Juu, kukaan muuhan täällä ei taatusti teekään niin :D ja senku todistelet sitten vaan ;) mut harmittaahan se varmasti kun et pääse miinustaan niitä enää nollille..

"tässäkään ei ole kyse pakosta,"

Voishan sen olla pakko hakee johonkin toiselle lääkärille eikä luvan saanti ois sittenkään varmaa. Ja sit on tosiaan se Valvirassa hylätty prosenttikin.

"Vapaaehtoisesta seksistäkään rangaistus ei saa olla (eikä olekaan) synnytys. Eikä kenenkään velvollisuus ole lisääntyä vastoin tahtoaan. "

No sitten senku pidetään vaan ne holtittomat haarat ummessa :)
Mukavuusabortti on lasten ja usein myös naisten mielenterveyden vihollinen nro 1.

"Mikäli esim. vain töllistelet pahasti loukkaantuneen vieressä elvyttämättä tätä tai kutsumatta apua, niin rikoshan se on. "

Laita se laki tänne esille sitten vaan. Niin minäkin aiemmin luulin mutta sakkis sen sitten kertoi että ei ole..

"Selaappa keskusteluita niin johan alkaa löytyä. mm itsemurhaa on ehdoteltu todella monelle ihan vastustajien omin sanoin "Toivottavasti tajuat hävittää itses täältä pilaamasta meidän normaalien ihmisten elämää". "

Todisteet esille sitten siitäkin vaan. Todennäkösestihän noin sanotaan vaan tappajille tai niille jotka ensin alotti uhoileen vastustajien kuolemaa....

"Mikset saman tien puhu myös teistä sakkina, vaan kummasti olette kaikki yksilöitä?"

Missä olinkaan kiistäny ettei vastustajat vois olla mikään sakki?
Tää palsta on jakautunu selkeesti kahteen väkeen vai eikö?

"Jos tosiaan vaihtoehtona on vain nämä kaksi, niin suurin osa "tappaisi lapsen" (kun kerran abortista tätä termiä käytätte)."

Ja sinähän senkin taas tiedät :D ihanko mutupallos kerto?

"se avun evääminen syntyneeltä ihmiseltä tosiaan on RIKOS."

Odotellaan niitä lakitekstejä sitten.

"Toisin kuin abortti."

No kyllä sekin vaan RIKOS taitaa tietyissä tapauksissa olla ja ihan tän maan nykyajassakin. Vaan mikä näyttää olevan sinun "sakillesi" niin vaikea pala niellä.
*******
(Suosijatrollin typerä provo-väännelmä vastustajan alotuksesta jossa kerrottiin ystävän seonneen lapsen tappamisesta)

hohhoijjaa joo5.6.2014 16:50
Trolliiii. Älkää lapsen tappamista hautovat uskoko näitä suosijoiden propagandaprovoja.
Kiihkosakin apina ei sit parempaakaan matkimista taas keksiny ;DD heikkoo...

höpön löpöt
6.6.2014 20:38
"Raskaushormonit on monen asian takana, esim. masennus. "

Abortin jälkeinen masennus ym. mielenterveysongelmat kestää lopun ikää, kun taas synnytyksen jälkeen voi tulla korkeintaan pientä tilapäistä alavireisyyttä hormonitasojen romahduksen takia. Harvalle kehittyy mitään masennusta, ja sehän voi sitten johtua ihan mistä tahansa muustakin, esim. jos vaikka aiempi lapsi on tapettu abortilla... elävä muistuttaa kipeästi siitä mitä tuli lähetettyä manan majoille ja mitä ois voinu olla. Vaan se asia kun ei enää muutu mihinkään eikä saa peruttua, koskaan.
oletko sinä
6.6.2014 21:20
kuullu abortin jälkeisestä psykoosista? Sitäkin kun on....

"Myöskin monilla jotka synnytyksen jälkeen masentuu niin oireet ovat aikasenlailla voimakkaampia kuin mainitsemasi pieni tilapäinen alavireisyys. "

Lue nyt mitä kirjotettiin. Sitä kun nyt vaan EI tapahdu monilla, vaan useimmilla joilla jotakin tulee, se on pelkkää hormoonitasojen aiheuttamaa alavireisyyttä.
Ja moni joutuu aborttimasennuksenkin takia laitoshoitoon. Moni tosin (6 kertaa useampi kun synnyttäneistä) päätyy oman käden kautta ennenaikaseen hautaan...

"Vaikka aborttia oletkin vastaan, niin älä kuitenkaan viitsi todellista masennusta vääristelemään."

Vaikka suositkin abortteja niin älä sentään ala liiotteleen naurettavia kärjistelyjä jostain synnytysmasennuksista.

älä nyt jaksa6.6.2014 21:37
" sinun lauseesi jossa väität että synnytyksen jälkeinen masennus on vain pientä alavireisyyttä."

Oletko tosiaan sokea vai etkä vaan TAJUA mitä on kirjotettu??? Jotain vikaa luetun ymmärryksessä??? Missä tollasta siis olinkaan väittäny?? Etkö kykene tajuaan että ne on kaks ERILISTÄ asiaa toisistaan?!

"vaan sillä että sinä sanoit että se on KORKEINTAAN pientä tilapäistä alavireisyyttä."

Niin sinä väität että mitään alavireisyyttä tms. masennusta lievempää ei olekaan ja suunnileen kaikki masentuu synnytyksen jälkeen :DDD

"Jos on vähän alavireinen niin ei ole masentunut. Masennus on jotain ihan muuta. "

Mutta kun se alavireisyyskin ON olemassa, pidit siitä tai et, ja se on paljon yleisempää kun demonisoimas masennus.

"kun mitätöit synnytyksenjälkeisen masennuksen, se on kuitenkin todelinen asia 10-15% synnyttäjistä."

Ja MISSÄ olin väittäny jotain muuta??

Omasta linkistäs
>Yli puolella synnyttäneistä äideistä ilmenee heti synnytyksen jälkeen muutaman päivän kestävää ja itsestään ohimenevää masentuneisuutta, mielialan vaihtelua, itkuisuutta, joskus ruokahaluttomuutta ja unettomuutta. Tämä synnytyksen jälkeinen herkistymisen oireet ovat voimakkaimmillaan 3–5 päivää synnytyksen jälkeen, minkä jälkeen ne häviävät yleensä parissa viikossa.>
Tätäkin sinä haluat pitää masennuksena :) vaikka..
>Noin 10–15 %:lle synnyttäneistä kehittyy kuitenkin synnytyksen jälkeinen masennustila,>

ja odotellaan6.6.2014 22:18
edelleen että sinä näytät sen kohdan missä väitinkään ettei kukaan voi masentua synnytyksen jälkeen :)) tai että alavireisyys on sama asia kun masennus!

" Puhuin NIISTÄ JOTKA MASENTUU "

Ja minä niistä (suuremmasta osaa) jotka on vain alavireisiä. Ja juuri niistä siinä aiemmassakin lauseessa puhuin. Ja edelleen, kukaanhan ei varmasti tiedä mistä se varsinainen masennus johtuu joka sattuu tulemaan synnytyksen jälkeen, sille voi olla ihan muut syyt kun se synnytys.... se alavireisyys selittyy kuitenkin niillä hormoonitasoilla.

"Jumaliste että risoo tapella ihmisen kanssa joka väenväkisin etsii jotain mitä ei ole olemassa."

Juuri näinhän sinä näytät tekevän kun väität mun väittäneen olemattomia.
lisäys...
6.6.2014 22:23
"Sinä tässä lauseessa sanot hyvin selkeästi että synnytyksen jälkeen voi tulla korkeintaan pientä tilapäistä alavireisyyttä."

lauseen jälkeen jatkoin,
"Harvalle kehittyy mitään masennusta," joten puhuttiin enimmästä osaa mikä tilanne yleensä on. En todellakaan kieltäny etteikö kellekään vois tulla masennusta, kuten varmaan tästä jatkosta järkevimmät tajuskin.

tyhmyys taas kukoist
7.6.2014 09:47
Voi nyt pyhä lehmä!

Älä sinä enää koskaan syö mitään koska voit tukehtua, älä mene pihalle sillä voit jäädä rattijuopon alle, älä juo vettä, kun siihenkin voit tukehtua. Älä ajattele voit seota. Aivoveritulppakin voi muuten tulla yhtäkkiä, samoin sydänkohtaus vaikka muuten terve olisitkin. Yhtäkkiä voit epileptisen kohtauksen saada ratin takana. Joku hullu voi myöskin murtautua kotiisi ja tappaa sinut. yms pikkukivaa

Eiköhän jokainen ole nuo asiat tiennyt ennenkin, niin miksi pitää tehdä itsestään täysi idiootti? Vai oletko nyt sitä mieltä että kaikki raskaana olevat naiset ovat hyvinkin itsetuhoisia kun tuollaiseen leikkiin lähtee mukaan? vai oliko tämä sinun kantasi nyt siihen että kaikkien kannattaa tehdä keskeytys kun raskaudesta voi seurata vaikka mitä?

Aloituksesssa käsiteltiin sairautta joka yleisesti ottaen EI tule raskauden/synnytyksen myötä. Minkätakia siis pitää näitä jonninjoutavia asioita alkaa kirjoittamaan. Hae netistä mielummin lähtetietoa niihin sairauksiin jotka ovat oikeasti tulleet raskauden/synnytyksen myötä ja linkkaile tänne (siis niistä jotka ei yleensä liity raskauteen) ala-asteelainenkin pystyy noi kyseiset linkit mitä sinä laitoit niin tänne liittämään ja jokaisesta raskaudesta käsittelevästä kirjastakin noi löytyy. Mutta yritäppä saada sisällytettyä sama tieto kuin "ei täyttä potaskaa" kirjoittaja on laittanut, niin sitten tekstilläsi olisi joku painoarvokin

odotellaan...
7.6.2014 13:40
listaappa niitä abortin vaaroja vaan... taitaa olla melkein kaikki kymmenkertasina tai sitten jotain marginaalisen harvinaisia. Unohtamatta varsinkaan kuoleman vaaran MONINkertasuutta ja abortin jälkeisen itsemurhien määrän 6 kertasuutta synnytykseen nähden..
vinhasti pyörii
7.6.2014 22:11
"olen melko varma että siitä aiheutuneet itsemurhat johtuvat yhteisön syrjinnästä ja halvennuksesta tekoa kohtaan "

ylimeedion mutupalloko kertoili taas? Mitäs jos ne ei oo edes kertonu juur kellekään (mikä kai hyvin yleistä), kuka niitä sillon paheksu tai jätti yksin, ja miks ois altistanu ittensä yleiselle paheksunnalle ym., jos altisti?

"niin syyllistäminen vain vie tämän syvemmälle suruun."

Ihan ansaittua ja oikein vaan sellasen julmuriteon jälkeen. Mitäs tappoi, iteppä hinkus.

no mut
8.6.2014 00:26
"jättämään myös sinun haukkusi toisarvoiseen asemaan ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos"

vaikeetahan toi sullekin näkyy olevan :D koita nyt vaan kestää ne omistas eriävät mielipiteet :)

nettimutulistoja
24.6.2014 13:56
"Aborttikuolemia ei ole viime vuosina lainkaan tilastoitu. "

Se jos tilastoja ei näy missään (tai et ole halunnut niitä löytää) ei tarkota ettei kuolemia ole. Ne kuolemat näkyy myös kuusinkertasissa itsemurhatilastoissa.
joo joo..
28.6.2014 19:23
" äidilleni puhkesi vakava synnytyksen jälkeinen masennus siskoni syntymän jälkeen."

toihan kertookin sit kaikkien muidenkin tilanteesta.

"Varmasti masentuu abortinkin jälkeen ihmisiä ja paljon. "

Niin, mistä tiät vaikka äitiskin sairastuminen ois johtunu sellasesta, eikä vaan oo ikinä pystyny edes kertoon sullekaan..? Mistä tiedät että johtu just synnytyksestä, eikä jostain ihan muusta?

et tosiaan ite
28.6.2014 20:20
"Synnytyksen jälkeinen masennus on melko yleistä, joillakin todella vaikea jopa laitoshoitoa vaativa."

näytä olevan tietonen että tosiaankin se varsinainen masennus on paljo harvinaisempaa kun muutaman päivän hormooneista johtuva alavireisyys, varmaan monta kertaa masennukset ym. mt-ongelmat yleisempää abortin jälkeen :)

"Yhtään abortin jäkeistä masennustapausta en tiedä."

No eipä siitä varmaan niin paljoo kehdata puhuakaan, hyshys vaan... 
******
(Jopa kahdessa massa-alotuksessa suosijaseko oksenteli vastustajien "pilalle mennyttä" elämää!)

tervemenoo massapska
10.6.2014 14:35
Tästäkin harhatörkystäs näkee että todellakin ainoa jonka elämä on lapsen koko elämän pilaamisen jälkeen todellakin pilalla, on se murhaajan OMA elämä!!
Ja miksi vtussa sonnit jo toisen kalmantuotokses palstalle kun edellinenkin oksennukses lojuu ja vielä etusivulla???

kuka hekumoikaan
10.6.2014 17:28
"Hyvä että voit haaveilla ja hekumoida pitatuila elämillä."

Suosijamassaräyhähän se tässä joutuu haaveileen harhojaan kuinka nyt lapsia suojelevien elämät on niin pilalla jostain käsittämättömästä syystä :D sen sijaan 10 tuhatta pientä vainajaa vuosittain ei ole pelkkää "haaveilua" vaan valitettavan karu totuus. Joillekin "elämän kunnioitusta" on murhalupien jakelu kaikille sitä hinkuville.

vinksahtaneelle
10.6.2014 21:11
Juu, onhan se nyt niiiin "vinksahtanutta" suojella lasten elämää sunkaltasten sekopollasten umpisairailta lasten henkeä kärkkyvien murhanhimokkien raatelukynsiltä!! :DDDD
Etkö itse tarvi mielenterveysapua, jos olet mielenrauhan menettänyt toisten mielipiteiden ja lasten suojelun takia.

"Ennen vanhaan kylissä asuikin juoruakkoja joilla ei mitään omaa elämää ollut vaan ne eli muiden ihmisten tapahtumien kautta samalla lailla pahanilkisesti. "

Sinähän siitä näytätkin kaiken tietävän :)

Mitä naisten oikeuksia sinä puolustat, kun nimität lapsensa hengen säästäneitä naisia "synnytyskoneiksi, -emakoiksi ja -lehmiksi"? Kummallista naistensuojelua.
pidä lappuses
22.6.2014 19:38
" tuntuu olevan suomessa ongelma pelkästään abortinvastustajille."

niin vastustajille, eli lapsia suojelevien enemmistölle... mutta tyypillisesti sinä kuvittelet olevas se enemmistö jos olet sitä ehkä täällä kuppasella Suolen tunkiollas.

" jokainen tietää kyllä kohdallaan milloin on kyse hätätapauksesta."

Ja monelle se on vain ne vakavat terveyssyyt.

"Mutta ongelmia tulisi jos ei aborttioikeuttta olisi. "

Mutumutu... ongelmahan se tuntus olevan vaan sunkaltasten marginaalille vähemmistölle.

kun edelleen
22.6.2014 20:24
"Vaikka enemmistö jättääkin abortit tekemättä, niin enemmistö ei kyllä kuulu vastustajiin vaan hyväksyy abortin "

ne TODISTEET puuttuu eikä se mielivaltasen lainsäätösakin kyhäämä lepsu(pakko)laki tarkota mitään "hyväksyntää" jota ei koko kansalta oo koskaan uskallettu ksyelläkään! Hiljaa oleminen ei myöskään oo automaattista hyvksyntää kuten kuvittelet.

"eivät näe mitään syytä miksi pitäisi tällä palstalla kipata jatkuvasti moskaa abortintehneiden niskaan."

...tai lapsia suojelevien niskaan.

" Että jospa puhuisit vain omasta puolestasi, et siitä mitä oletat muiden olevan vain koska sinä niin haluat. "

Mitä jos vaikka taas kerran tuijottelisit sinne peiliis?

todisteet esille :)23.6.2014 00:06
"oman plussan arvoinen? No edes sen kun ei muidenkaan."

ai ei löydy taaskaan.... no kas "yllätys" :D harmittaahan sen kun et voi enää runkutella siihen sitä ylimielistä miinustas.

"Ne todisteet on laitettu tänne lukemattomia kertoja, "

Niin ne (harvat) mitkä on kumottu yhtä monta kertaa. Itseasiassa mitään muuta ei oo näkyny kun yks ainoo epämääränen Hesarin gallup joltain 1000 hengeltä, että oliko niitä jotain muitakin vielä?
Ja nykyäänhän täältä ei juuurikaan mitään edes poisteta, eli ei käy tekosyynä että antaa tulla nyt vaan :)

"On tehty "koko maan" ja keskustelupalstojen mielipidekyselyitä, "

Ja jokkut keskustelulpalstatko yhtäkkiä todistaa jotain, etenkin jos niihin on kerääntyny koko maasta se kaikki sunkaltasten vähemmistö? :D tännekin voi kuka tahansa laittaa miten monta "hyvksyntää" vaan, mutta tietenkin se muuttus epäluotettavaks vasta jos vastustajat alkas massapostailla niitä vastustuksia :)
Et kai tosissas väitä että keskustelupalstat todistais yhtikäs mitään??? :DDD

halooo.....
24.6.2014 02:17
"Miksi sinne on äänestetty sellaisia edustajia jotka ovat sorvanneet "lepsulain"?"

No kato tarvisko siinä ajatella vähän muitakin juttuja kun yhtä ainutta lakia??

"Entä miksi aborttilaki olis niin "kuuma peruna" että siitä pitäs kansalta kysellä?"

Juurikin siks että se kansan todellinen tahto toteutuis... mutta tätähän ei haluta.

"Mahtaa vastustaja-paran elämä olla sikäli hankalaa, kun ei voi luottaa juuri missään asiassa siihen, että laki olisi mitenkään kansan mielipideilmastoa vastaava"

Vääntelet taas tapojes mukaan näitä kärjisteltyjä naurettavuuksia. Varmaan suurin osa laeista onkin tahdon mukasia, ja sitten on näitä poikkeuksia jotka jakaa mielipiteet jyrkästikin. Ja sehän on arvattavissa miksei tätä kysellä kansalta...

"myös ne nykyistä aborttilakiamme edeltävätkin lait olivat juurikin näitä pienen lainsäätöpoppoon mielivaltaisesti kyhäämiä pakkolakeja"

Vai oiskohan kansan tahto ollu enemmän sen mukanen? Minkähän takia sitä muutosta vastustettiin niin monelta viralliseltakin taholta?
Sitäpaitsi vaikka joku laki ois joskus ollu kansan tahdon mukanen, ei se ois sitä välttämättä enää vuoskymmeniä myöhemmin.
mitä "faktaa"??
24.6.2014 13:35
"siinä sinulle faktaa."

Kun se nyt ei vaan edelleenkään kerro mistään muusta kun että ne allekirjottaneet vastustajat on löytäny sen adressin...

niinkö?
24.6.2014 14:45
"Ja minkähän takia ne vastustajatahot oli silloinkin fundamentalisiuskovaisia tai konservatiivipolitiikkoja,"

ettäkö ihan kaikki lääkäritkin oli sit tälläsiä :DDD ja oikeinko sitä on tutkittu mitä ne KAIKKI oli???

"Eikös todellinen abortinvastustaja etsi sellaisen edustajan joka on hänen kanssaan täysin samaa mieltä, viis muista mielipiteistä!?!? "

Näinkö sinä sitten teet? Pääasia että suosii abortteja, muuten ei mitään väliä vaikka ois kaikesta muusta eri mieltä?
Tietenkään en äänestäs sellastakaan joka on tunnettu pro-murder aktiivi.

jep,..
24.6.2014 17:41
"homojen avioliitto kyselyyn tuli hirveä määrä vastauksia,"

ja miten oiskaan mahtanu käydä jos koko alote ois jätetty jonnekin netin uumeniin ;) että eipä voi verrata taas mitenkään.

ainahan sitä voi
24.6.2014 17:51
"Abortinvastustajien oma elämä tuntuu oikeastikin menevän enemmän sekaisin kuin niiden, jotka abortin ovat tehneet."

vaikka mitä mielipuolista haaveilla niitä omia traumoja helpottaakseen ;)

"Abortin tehneiden ei tarvitse suinkaan kärsiä niin paljon abortistaan kuin abortinvastustaja toivoisi."

Voi voi kuule, ketähän luulet täällä huijaavas? Eihän sitä tarvi toivoo kun se NÄKYY ja kauas sustakin mistä tollanen fanaattisen kiihkoisa tappamisen ylistys johtuukaan ;)

"Abortin negatiiviset vaikutukset on suurelta osin ympäristötekijöitä ja tuomitsevien ja ymmärtämättömien ihmisten suhtautumisen seurausta. "

Sinähän senkin sitten näet jostain mutupalloistas :D ja kummasti niitä vaan tulee niillekin jotka ei oo sille ympäristölle edes kertonu tekosistaan... eiköhän likimain jokainen aborttööri tiedä kipeästi syvällä sisimmässään mitä on todellisuudessa tehny ja kenelle vaikka sen itseltääkin raivosalla vimmalla kieltää. Siinä ei muilla oo mitään tekemistä, että se iljettävä totuus traumatisoi eräitä ja aivan turha hädissään sitä syytä itse valituista teoista muille vieritellä.

"Hänhän ei sitä koe tarvitsevansa, vaikka koko muu ympäristö on sitä mieltä, että syytä olisi."

Apua mihin?? Eihän täällä olla osattu sanoo vielä edes sitä mistä kummasta lapsiaan tappamattomille jotain hoitoo vaativia traumoja ois tullukaan :D
Ja mikä "muu ympäristö"? Sinä ja muutama vakiräksy sivupersoonas täällä kuppatunkiolla? :DDDD Mitä jos pitäsit ihan vaan huolta siitä oman pollas hoidatuksesta, kiire kun näkyy jo olevan...
m.aborttöörille
24.6.2014 22:31
"Abortinvastustajille taitaa tulla traumoja siitä kun kaikki eivät tarvitsekaan sitä psykiatrien apua eivätkä he ole tappamassa itseään."

tulee lisää traumoja kun tajuaa taas haaveharhakoineensa tämänkin.

olinko väittäny25.6.2014 16:18
"Miten voit luottaa siihen, että jokin laki on kansan mielen mukainen, kun kuitenkin tiedät, että kansan tahtoa ei olla uskallettu kysyä?"

että tietäsin jostain laista sen??

" gynegologit eivät puolla hoitohenkilöstölle omantunnonvapautta kieltäytyä abortista ja viikkorajojen laskemista"

Montakohan kertaa näitäkin on tällä jo vatvottu, mitkä ihan järkiperäset syyt siihen on ollu? Eikä ne ollu tai osota ihan sellasia mitä ehkä sinä ja sakkis oisitte toivonu.

"Ja mitkä ovat ne tekijät, joiden perusteella sinä teet omia päätelmiäsi siitä, mitkä lait ovat kansan tahdon mukaisia nykyisinkin?"

Eihän monistakaan laeista keskustellakaan mitään eikä oo ties miten pitkiin aikoihin tai ollenkaan tehty muutosehdotuksia. Mitä eettistä erimielisyyttä esim. punasia päin kävelyn kieltäminen on aiheuttanu?

no kappas :D
25.6.2014 22:51
"Kovasti sinä tietäväiseltä tunnut aborttilain suhteen sen kansan suosiosta..."

täällä kun jotkut väittää joka välissä "tietävänsä" että se kertoo kansan tahdosta ;)) minä en sen sijaan oo väittäny sellasia mistään laista. Korkeintaan niistä joista todella on järjestetty kansanäänestys.

"Aborttilain suhteen ainoastaan KD on tehnyt konkreettisia muutosehdotuksia, ja sekään ei ole kajonnut sosiaalisten syiden abortteihin ennen 20 raskausviikkoa muutosehdotuksissaan."

Tokihan siihen voi tässä uskossa tuudittautua ettei mitään tulla tekeen jatkossakaan ja hurvittelu jatkuu tästä ikuisuuteen.

"Minun tietääkseni ei yhtäkään."

Niin, kato kun kansa ei tosiaan edelleenkään päätä näistä mielivaltalaeista!
Tänään saatiin taas lisää vahvistusta sillekin kuinka joutavia ne kansalaisalotteetkin on.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/eduskunnan-lakivaliokunta-on-hylannyt-aloitteen-tasa-arvoisesta-avioliittolaista/3483768
kun edelleen26.6.2014 14:33
"selvästi kuitenkin oletat nykyisen aborrttilain olevan kansan tahdon vastainen."

en mä väitä siitä sellasia tietäväni, vaan täällä on puututtu siihen ett eräät kuvittelee "tietävänsä" että se on kansan tahdon mukanen!

tivaa sakiltas28.6.2014 19:09
Millä perusteella oletat että on?

en oleta mitään29.6.2014 13:32
"Millä perusteella uskot ettei nykyinen aborttilaki ole enemmistön hyväksymä?"

On vaan todettu ettei ne niiden oletukset ja perustelut (?) oo mitään faktaa eikä todista mitenkään että se ois just niin. Edelleen kun se todellinen tahto selviäis vain kansanäänestyksellä.

ja vielä..
29.6.2014 13:37
en usko että valtaosaa kansasta haittais pätkän vertaa vaikka lakia kiristettäis esim. nyt alkuun sosiaaliset syyt kieltämällä. Tietysti jotkut marginaalit kiihkofemakkoryhmät pullikois raivolla vastaan, siinä missä kansan enemmistöllä ei ois lasten suojelua mitään vastaan, siis hyväksyis lasten oikeuksien parantamisen, eikä varsinkaan aktiivisesti lähtis vastustaan sitä.
******
(Kalmanpalvoja pilkkasi vastustajien alotteita adressit.comissa)

voi äly hoi...23.6.2014 15:13
"Eipä juurikaan aborttia vastusteta."

No jossain netin uumenissa lojuvat adressithan sen kertookin, joista juuri kukaan ei edes tiedä mitään :D

siellä taas23.6.2014 17:05
paraskin paatosteleen :DD montakos alotetta olitkaan tehny sen täysvapaan lain puolesta? Niinpä.. ainiin, ethän sä nyt enää edes halunnukaan sitä ;D

"eräs joka syytää solvauksia tälle saitille ympäri vuorokauden vuodesta toiseen."

Niin, SINÄ :)
Olet sinä muutaman sivupersoonas kans riehumassa täällä kalmanylistyksiäs, ja sit ollaan me kaikki muut normaalit, lapsia suoelevat ihmiset.

niinkö?
23.6.2014 17:07
"Jo tekstisi osoittaa sinun kuuluvan luultavasti useampaankin noista aloituksen luokista"

Eli sakkis kuuluu :D niistä kun on monet ihan vaan lainauksia sieltä puolen... ;DDD että pussukkaas pujahdit jälleen kerran :)

voi että
23.6.2014 17:12
oispa jännä nähdä jos tänne ei vaikkapa viikkoon kirjottelis kukaan vastustaja, kiihkosakki sais riehua täällä mielin määrin ihan keskenään, kuinkahan pian ne kyllästys siihen ja alkais parkuun vastustajien perään... vaikka nähtiinhän se jo toisaalta tässäkin ketjussa, alle tunnissa.. :D Jos "lakko" sitten jatkuis vaan niin koskahan tää sontatunkio mätänis pois?
murhasakin "moraali"
23.6.2014 17:47
niin niin, että valehdellaan minkä keretään ja tungetaan lepsulain ammottavista porsaanreijistä... kuinkas muutenkaan :) sehän on "vaan" lain kiertämista ja rikkomista...

>>Suomessakaan ei ole vapaata aborttioikeutta, toisin kuin suurimmassa osassa Länsi-Euroopan maita. Suomessa abortin saamiseksi ei riitä naisen oma tahto, vaan tarvitaan sosiaalinen tai taloudellinen peruste sekä kahden lääkärin puoltava lausunto. <<

http://www.vasemmistonuoret.fi/?/site/vasemmistonuoret_eu_kay_kauppaa_ihmisoikeuksilla/

>>Voimassa oleva laki raskauden keskeyttämisestä asettaa
suhteellisen tiukat edellytykset raskauden keskeyttämiselle.
Tämä koskee sekä sosiaalisia että lääketieteellisiä perusteita.
Julkisuudessa on kuitenkin toistuvasti selvitetty, että käytäntö
on muotoutunut lain tarkoitusta vastaamattomaksi siten, että
käytännössä raskauden keskyytyksen saa lähes aina, kun nainen
sitä vain pyytää.

Tällainen lain valvomatta jättäminen heikentää yleistä
lainkuuliaisuutta. Käytännössä riittävän monipuolinen neuvonta,
johon osallistumista edellytettäisiin silloin, kun keskeytystä
anotaan sosiaalisin perustein, ja jossa voisi
luottamuksellisesti keskustella sosiaalityöntekijän kanssa
muistakin vaihtoehdoista ja tarjolla olevista erilaisista
sosiaalisista tukitoimista siinä tapauksessa, että nainen
luopuu raskauden keskeyttämisestä, ei myöskään ole toteutunut.<<

http://www.parlement.fi/triphome/bin/akxhref2.sh?%7BKEY%7D=TA+1129/1991

?Koska naisen oma tahto ei voi olla Suomessa abortin saamisen peruste, joidenkin naisten näkökulmasta lääkärikohtaamisissa pitää osata myös valehdella."

http://www.tulva.fi/index.php?k=15650

>>Raskaudenkeskeytykseen hakeutumisen syyt ovat yhä harvemmin selvästi sosiaalisia.

Abortti myönnetään useimmiten sosiaalisista syistä.

- Se on tietysti eri asia, onko kyseessä ihan todellinen sosiaalinen peruste. Jokaiselta meistä löytyy velkaa, opiskelua ja muita taloudellisia ongelmia. Sieltä kuultaa hyvin herkästi taustalta se, että tähän elämäntilanteeseen ei nyt ole kiva, että lapsi syntyy, kuvailee Tuppurainen.<<

http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2007/08/549911

>>?Joo, muodollisesti aborttiin tarvitaan Suomessa jokin syy, mutta abortti on de facto vapaa. En tiedä, onko sitä evätty viimeaikoina keneltäkään, joka on sitä keksinyt pyytää ja joka on toiminut ajoissa.

Aika pitkään oli myös jokaisella maatilalla velvollisuus kasvattaa kolme humalasalkoa, mutta vähiin kävivät tuomiot tämän velvoitteen laiminlyömisestä."<<

http://www.soininvaara.fi/2009/02/08/syntymattoman-oikeus-elamaan/

>>Tuhatta elävänä syntynyttä lasta kohti Suomessa tehdään lähes kaksisataa aborttia.
Abortin saa vain lääkärin tai viranomaisten luvalla. <<

http://www.yle.fi/mot/hs061106/kasikirjoitus.htm
siellä se taas
23.6.2014 19:07
"etkö keksi mitään omaperäisempää?"

paraskin muille räkyttään XDD ja oliko oikein aiheeseenkin jotain vai etkö muutakaan ikinä keksi kun näitä tyhjänpäiväsiä kusimerkkejäs?????

******
(Joku pelkuri velttoperse kyseli laittomien myrkkynappien perään)

yllytys laittomuutee8.8.2014 14:04
Joo vetele vaan napaas jotain epämääräsiä mitä lie puoskarimyrkkyjä... voit päästä vaikka itekin lapses perässä sinne manan majoille, niissähän voi olla vaikka syanidia tai muuta kivaa. Samahan se sitten toisaalta on mitä lapsenmurhaajalle tapahtuu, saispa vaan ansionsa mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti