Nyt sitten keräilemään sabotöörien poistoja tännekin... tyngiksi riivityistä ketjuista tulee nyt kaikki esille, vaikka seassa saattaa olla joitain harvoja (epähuomiossa?) poistamattakin jääneitä viestejä.
Lammikkokuolema ei pahaa tee!
14.7.2014 22:07
Maailmassa on jo ties montako kymmentä ja satoja
miljoonia mukavuusaborttöörejä, ja olisi
varmaan miljardeja jos lasten aborteilla tappaminen sallittas vapaasti
missä vaan. Tämä ihmiskunnan halveksituin pohjasakka kylvää kuolemaa
ympärilleen ja saastuttaa muun maailman moraalia niin
paljon että tästähän koituisi katastrofi! Onneksi moni kuolee lasta
listiessään verilammikkoonsa itsekin, näin näistä kuvotuksista päästään
näppärästi ja edullisesti eroon. Mitäs tähän sanotte, murhien suosijat?
mitä sekoilet :D
15.7.2014 19:21
16.7.2014 11:27
mitä sekoilet :D
15.7.2014 19:21
menikö jotenkin yli ymmärryksen mitä siinä tarkotettiin vai
mistä vetelet taas näitä säälittäviä mutuvalheitas? Että missä tässä nyt
jotain harhasia pussejas olikaan?? Tuleeko siis aborttöörien lapsista
jotenkin automaattiesti uusia aborttöörejä?? :DDDD Vai oisko ihan yhtä
viattomia kun muutkin niin kauan kun ei niihin veritekoihin ryhdy?!
Missä kohtaa näitkään jotain "tyytyväisyyttä" ainoastakaan
mukavuusabortista, HÄHH?? XDDD
turha toivo15.7.2014 21:06
helpottix?? ;DDDDturha toivo15.7.2014 21:06
"ettet pujahda pussiin eli kaadu omaan muka nokkeluuteesi"
Ja kun edelleen, missäänhän tälläsiä ei oo edes tapahtunu sun rinnakkaistodellisuutes noloja mutusekoharhoja lukuunottamatta ;DDDD
Että niitä vastauksia kipeän kiusallisen kysymyksiin yhä odotellessa... :))
Ja kun edelleen, missäänhän tälläsiä ei oo edes tapahtunu sun rinnakkaistodellisuutes noloja mutusekoharhoja lukuunottamatta ;DDDD
Että niitä vastauksia kipeän kiusallisen kysymyksiin yhä odotellessa... :))
16.7.2014 11:27
Oi voi myrkkysappeaan oksentavaa murhalorttoraasua, kovillehan
ne lapsenmurhatraumat näkyy aina vaan ottavan... joko on köysi
silmukalla? ;)))) tee nyt jo kalmanviemärikammioinen paskaturpapönttö
kiireesti se mikä ois kaikille parhaaksi.. XDDD vai oletko liian vajukki
verikiimakeuhko siihenkin.
anna tulla tuskas16.7.2014 18:45
16.7.2014 19:29
anna tulla tuskas16.7.2014 18:45
Sehän se tarkotus onkin että traumasekopilluvajukkia vitutttaa
maximaalisesti ;DDDDD suonet poksuu ja lopullinen hajoomispistees ei oo
kaukana :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD murhamantarevittyvittupolla.
opettele kirjoileen
16.7.2014 18:50
sokee leenaopettele kirjoileen
16.7.2014 18:50
"Siis KIROILUA."
Ja missähän tässä vastustajat varsinkaan ensin oli mitään kiroillu?
"Ei tätä maailmaa rakenneta vihalla, vaan rakkaudella."
Mitä jos lässytät vaikka niille jotka sitä "rakentaa" vihalla, väkivallalla ja TAPPAMISELLA? Kuka on tehnyt sinulle ja mitä pahaa? Kärsitkö vaaleanpunaisesta murhanpuutospsykoosista kenties?
Oot niin olevinas kaikkien yläpuolella, oikee ylijumalainen pyhimys..., ressukka.
Ja missähän tässä vastustajat varsinkaan ensin oli mitään kiroillu?
"Ei tätä maailmaa rakenneta vihalla, vaan rakkaudella."
Mitä jos lässytät vaikka niille jotka sitä "rakentaa" vihalla, väkivallalla ja TAPPAMISELLA? Kuka on tehnyt sinulle ja mitä pahaa? Kärsitkö vaaleanpunaisesta murhanpuutospsykoosista kenties?
Oot niin olevinas kaikkien yläpuolella, oikee ylijumalainen pyhimys..., ressukka.
16.7.2014 19:29
ei näe sitä mitä reettakin, eli omia sekopollasia
mutuharhatoiveitas ;DDDD toivottavasti edes helpottaa toi katkeran
myrkkysappes vuodattelu niissä kiduttavissa traumoissas :(
murhalortto hirteen
18.7.2014 00:32
Sielläpä se huomiohuora vaan haaveilee pehmosessa
paskantuhrusellissään niitä räkärunkun fantasioitaan XDDDD kuulaa
kalloon vaan ja kiiruusti....
huomiohoro hirteen
22.7.2014 00:49
ummikon hätälaput
28.7.2014 17:35
30.7.2014 13:53
huomiohoro hirteen
22.7.2014 00:49
Spermahuuruisen matkijapapukaijan loispummipaskaroiske on taas
vääntelemässä muiden sanomisia ja revittämässä kurahaarojaan kiimaista
murhahuorausta varten. Mokoma paskapersetäi on tainnut oppia lapsellisen
lällättelyn itseään viisaammilta viisivuotiailta aivovaurioisilta,
joita käy niljaisesti käpälöimässä.
Murhahuora paskantaa edelleen mielisairaita huorahoureitaan. Huuhdo itsesi viemäriin, oksennusta imevä paskakeuhko.
Sinä raatorunkattu kusihuora pidät kiimaturpasi kiinni etkä kirjoita enää mitään.
Olet mielisairas murhahuora eikä se totuus vikinälläsi miksikään muutu.
Typerät valheesi ja paskaturpasönkkäys ovat osoitus kroonisesta vajaamielisyydestäsi. Teinipilluvajakki.
Jatkan herjaamistasi, paskasuon oksettava silmäke. Vittutikku, kusikeppi, paskakeuhko, orjatäi. Mulkkuruuvin mutka. Vammalan vammaisin vammapää. Murhahuoraava puolen tähden perse.
Olet mielisairas paskarunkattu murhahuora ja matkijasonta. Ei noin vähä-älyinen itse mitään osaakaan sanoa, toistelet vain kuin räkäruton turmelema papukaija.
Turpa kiinni, räkäreetta. Olet paskaa ahmiva mielisairas hullu. Kuolaava vittukuono.
Sinusta on tehty ilmoitus kaatopaikan valvojalle, että kusisessa pahvihökkelissä asuvalta paskaasyövältä mielisairaalta pitää katkaista nettipiuha, ettei pääse huomiohuoraamaan vittupäisiä hullunhoureitaan. Mene vaan haistelemaan käytettyjen vessapapereiden kokoelmaasi.
Huomiohuora taas mussuttaa sontaista paskaansa maanisen räkärunkkarin innolla. Tautinen vaahto vaan valuu paiseiden turvottaman pallinaaman roikkuvista suupielistä.
Sinähän tässä hajoat, kun valkotakkiset kärräävät sinut hulluhuoran takaisin mielisairaalaan tuhertamaan paskalla huoraripulias pehmustetuille seinille. Piuhat ohimoille ja vähän laakia, niin voi murhahuorastakin vielä tulla lähes ihmismäinen yksilö.
Mielisairas paskansyöjämme murhahuora epätoivoisesti kerjää vaan kiimakankea peräluukkuunsa. Mädät aivot tuolta lobotomiapotilaalta onkin jo poistettu.
Bensahuurujen imppaamisesta sekopäiseksi maanikoksi taantunut ihraperse-tihrusilmä- hulluhihhuli-murhahuora mussuttaa paskaa suu ruskeana ja huoraa jälleen perselimaansa näppäimistön avulla ilmoille. Mielisairas sossupummi menee nyt vaan teetupaansa rinkirunkkaamaan.
Olet ihrakuoriaisen ja viemärikuonon vittusaastainen paskaperseristeytys eikä mikään määrä matkimista ja ripulirääkyä sitä tosiasiaa muuta.
Hinttihomo-paskansyöjä- huomiohuoran ulostefetisistiset homofantasioinnit
räjähtivät siinä näytölle visvaisena purkauksena. Kaatopaikkaonanisti
mouhottaa ja vouhottaa hullunkiilto tihrusilmissä ja kuolavana turpeilla
huulilla.
Mielisairas murhapummi-kusileuka vaan jaksaa juputtaa hyytynyttä raatopaskaansa vajaan mielen voimin.
Imaise paskaa suolesta ja kuole pois.
Lässypaska älä ulise. Mielisairas paskansyöjä on taas ulostamassa räkähuoraustaan. Lässysössö.
Mitä paskahuora? Kusilautalla seilaava runkkulisko siellä taas hourii ja huorii.
Murhahuora paskantaa edelleen mielisairaita huorahoureitaan. Huuhdo itsesi viemäriin, oksennusta imevä paskakeuhko.
Sinä raatorunkattu kusihuora pidät kiimaturpasi kiinni etkä kirjoita enää mitään.
Olet mielisairas murhahuora eikä se totuus vikinälläsi miksikään muutu.
Typerät valheesi ja paskaturpasönkkäys ovat osoitus kroonisesta vajaamielisyydestäsi. Teinipilluvajakki.
Jatkan herjaamistasi, paskasuon oksettava silmäke. Vittutikku, kusikeppi, paskakeuhko, orjatäi. Mulkkuruuvin mutka. Vammalan vammaisin vammapää. Murhahuoraava puolen tähden perse.
Olet mielisairas paskarunkattu murhahuora ja matkijasonta. Ei noin vähä-älyinen itse mitään osaakaan sanoa, toistelet vain kuin räkäruton turmelema papukaija.
Turpa kiinni, räkäreetta. Olet paskaa ahmiva mielisairas hullu. Kuolaava vittukuono.
Sinusta on tehty ilmoitus kaatopaikan valvojalle, että kusisessa pahvihökkelissä asuvalta paskaasyövältä mielisairaalta pitää katkaista nettipiuha, ettei pääse huomiohuoraamaan vittupäisiä hullunhoureitaan. Mene vaan haistelemaan käytettyjen vessapapereiden kokoelmaasi.
Huomiohuora taas mussuttaa sontaista paskaansa maanisen räkärunkkarin innolla. Tautinen vaahto vaan valuu paiseiden turvottaman pallinaaman roikkuvista suupielistä.
Sinähän tässä hajoat, kun valkotakkiset kärräävät sinut hulluhuoran takaisin mielisairaalaan tuhertamaan paskalla huoraripulias pehmustetuille seinille. Piuhat ohimoille ja vähän laakia, niin voi murhahuorastakin vielä tulla lähes ihmismäinen yksilö.
Mielisairas paskansyöjämme murhahuora epätoivoisesti kerjää vaan kiimakankea peräluukkuunsa. Mädät aivot tuolta lobotomiapotilaalta onkin jo poistettu.
Bensahuurujen imppaamisesta sekopäiseksi maanikoksi taantunut ihraperse-tihrusilmä-
Olet ihrakuoriaisen ja viemärikuonon vittusaastainen paskaperseristeytys eikä mikään määrä matkimista ja ripulirääkyä sitä tosiasiaa muuta.
Hinttihomo-paskansyöjä-
Mielisairas murhapummi-kusileuka vaan jaksaa juputtaa hyytynyttä raatopaskaansa vajaan mielen voimin.
Imaise paskaa suolesta ja kuole pois.
Lässypaska älä ulise. Mielisairas paskansyöjä on taas ulostamassa räkähuoraustaan. Lässysössö.
Mitä paskahuora? Kusilautalla seilaava runkkulisko siellä taas hourii ja huorii.
ummikon hätälaput
28.7.2014 17:35
"Onko sinulla mitään tilastotietoa tämän väitteen tueksi?"
Pidä ne lappuset simmuilla vaan liian ikävien totuuksien ja miljoona kertaa annettujen tilastotietojen edessä :)))) kerro nyt MiSTÄ ihmeestä kuvittelet niiden riskiprosenttien tulevan???
" jonka mukaan lapsia saa toki hyväksikäyttää ja panna paksuksi, haukkua ja halveksia, polttomerkitä, tappaa ja kaataa suolaa hyväksikäytettyjen lasten haavoihin ja vieläpä olet julkisesti kertonut, että nautit näiden lasten kärsimyksen katselemisesta. :D "
Tässä nähdään taas mikä umpisairas paskantursuttaja sinäkin olet. Todisteitahan näille lapsivihafantasioilles ei oo tietenkään koskaan nähtykään. Ja TOOOODELLA nääkin lisää uskottavuuttas ja kaikki hinkuaa tulla sunkaltsiks valheturpailijoiks!!!! No tollasta säälipellen sekopollasuutta ne lapsentappamistraumat sitten teettää... Äärimmäisen varottava esimerkki sinäkin ressukka :))))
Pidä ne lappuset simmuilla vaan liian ikävien totuuksien ja miljoona kertaa annettujen tilastotietojen edessä :)))) kerro nyt MiSTÄ ihmeestä kuvittelet niiden riskiprosenttien tulevan???
" jonka mukaan lapsia saa toki hyväksikäyttää ja panna paksuksi, haukkua ja halveksia, polttomerkitä, tappaa ja kaataa suolaa hyväksikäytettyjen lasten haavoihin ja vieläpä olet julkisesti kertonut, että nautit näiden lasten kärsimyksen katselemisesta. :D "
Tässä nähdään taas mikä umpisairas paskantursuttaja sinäkin olet. Todisteitahan näille lapsivihafantasioilles ei oo tietenkään koskaan nähtykään. Ja TOOOODELLA nääkin lisää uskottavuuttas ja kaikki hinkuaa tulla sunkaltsiks valheturpailijoiks!!!! No tollasta säälipellen sekopollasuutta ne lapsentappamistraumat sitten teettää... Äärimmäisen varottava esimerkki sinäkin ressukka :))))
eipä yllätä
30.7.2014 01:16
Odotellaan yhä niitä TODISTEITA näillekin sekoharhasille valhepaskasyytöksilles... eipä vaan oo näkyny :DDDD
1. "sinähän halusitkin, että ne naiset kuolevat ja kituvat, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä!"
2. "jonka mukaan lapsia saa toki hyväksikäyttää ja panna paksuksi, haukkua ja halveksia, polttomerkitä, tappaa ja kaataa suolaa hyväksikäytettyjen lasten haavoihin"
3. "olet julkisesti kertonut, että nautit näiden lasten kärsimyksen katselemisesta"
... vai tulitkohan tässäkin taas vaan paljastaneeks ne OMAT runkkukiimaset orkkufantasias...? ;)))) ainiin, omalleshan sinä suunnilleen tällästä olet tehnytkin. Ja itseasiassa pahinta mitä kuvitella saattaa...
mutupallopyörii1. "sinähän halusitkin, että ne naiset kuolevat ja kituvat, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä!"
2. "jonka mukaan lapsia saa toki hyväksikäyttää ja panna paksuksi, haukkua ja halveksia, polttomerkitä, tappaa ja kaataa suolaa hyväksikäytettyjen lasten haavoihin"
3. "olet julkisesti kertonut, että nautit näiden lasten kärsimyksen katselemisesta"
... vai tulitkohan tässäkin taas vaan paljastaneeks ne OMAT runkkukiimaset orkkufantasias...? ;)))) ainiin, omalleshan sinä suunnilleen tällästä olet tehnytkin. Ja itseasiassa pahinta mitä kuvitella saattaa...
30.7.2014 13:53
"Lailliseen aborttiin ei ole kukaan kuollut "
No kerroppa sitten mistä ne kuolinriskitilastot ja uutiset maailmalla tuleekaan... :) vai pidätkö aina vaan ne ummikkolappuset simmuila.. ja kaikki on niiiiin hyvin!!
"abortteja tehtiin ja tullaan aina tekemään laillisuudesta välittämättä."
Ja samalla hullulla logiikalla pitäs laillistaa kaikki muutkin murhat ym. rikokset, ku jotkut niitä tekee kuitenkin ;D totuus on, että niitä tehdään radikaalisti vähemmän jos yritetään edes estää lainsäädännöllä.
"kukaan abortin hyväksyvä ei mässäile noin toisten ihmisten ahdingolla eikä kieriskele verisissä fantasioissaan."
No kuinkas sä niitä oman sakkis törkyhekumointeja huomaisitkaan ;))
mitä missä häh
27.8.2014 01:25
näin se paha olo
12.8.2014 22:14
No kerroppa sitten mistä ne kuolinriskitilastot ja uutiset maailmalla tuleekaan... :) vai pidätkö aina vaan ne ummikkolappuset simmuila.. ja kaikki on niiiiin hyvin!!
"abortteja tehtiin ja tullaan aina tekemään laillisuudesta välittämättä."
Ja samalla hullulla logiikalla pitäs laillistaa kaikki muutkin murhat ym. rikokset, ku jotkut niitä tekee kuitenkin ;D totuus on, että niitä tehdään radikaalisti vähemmän jos yritetään edes estää lainsäädännöllä.
"kukaan abortin hyväksyvä ei mässäile noin toisten ihmisten ahdingolla eikä kieriskele verisissä fantasioissaan."
No kuinkas sä niitä oman sakkis törkyhekumointeja huomaisitkaan ;))
mitä missä häh
27.8.2014 01:25
"Mistä ne tulee? Mitkä tilastot?"
Mites se menikään...
Nyt tais iskeä se sokeus? Ensin tulee lukutaidottomuus, sitten muistihäiriöt, sen jälkeen sokeus. ;D
"Kerropa ensin Suomen tilastot. "
Mistä luulet että esim. käypähoito saa ne? Ameriikan fundamentalistihihhulivastusta jiltako? :D
" niin aborttiin ei kuoltaisikaan. "
Kun kuollaan länsimaissakin ja ihan laillisiin, että voi voi :)
Mites se menikään...
Nyt tais iskeä se sokeus? Ensin tulee lukutaidottomuus, sitten muistihäiriöt, sen jälkeen sokeus. ;D
"Kerropa ensin Suomen tilastot. "
Mistä luulet että esim. käypähoito saa ne? Ameriikan fundamentalistihihhulivastusta
" niin aborttiin ei kuoltaisikaan. "
Kun kuollaan länsimaissakin ja ihan laillisiin, että voi voi :)
**********
**************
jotain uhohtu
22.8.2014 20:11
Kestätkö yövalvomisten ym. tilapäisen fyysisen rasituksen sijaan
mukavuusabortin aiheuttamat koko lopunelämän jatkuvat henkiset tuskat,
kiduttavan syyllisyyshelvetin, omantunnon ryvetyksen, jopa jokaöiset
painajaiset joissa surmatun lapsipolon henki kyselee julmuudella
riistetyn elämänsä perään, monet tekijät oman käden kautta ennenaikaseen
hautaan ajavan masennuksen, mahdollisen hedelmättömyyden jne. "pikku"
vaivat?
abortin jälkeen
23.8.2014 04:02
" jotka raiskaa, kiduttaa ja muuta oikein mukavaa."
Monetko vanhemmat on tälläsiä siellä sun pinkkikuplas fantasiatodellisuudessas?
"eivät ole lukeneet näistä kiduttaja-adoptiovanhemmista."
Joita on kenties... montako promillee kaikista? Tietenkin sellaset marginaalit päätyy otsikoihin. Mutta laitappa tänne niitä lukuisia tapauksia sitten esille vaan niin katotaan :)
Ihan turha taas vetoilla tohonkin naurettavuuteen, että jos suosii adoptioo tappamisen sijaan niin "voit sitte varmaan ottaa hoitoos kaikki adoptiolapset" :DD no montaakos traumatisoitunutta aborttööriä sulla on siellä hoivissas? :) Vai saiskohan ne hoitoo ihan muiltakin tahoilta (jotka häpeältään sellaseen on kehdannu hakeutua)?
(Kokoelmasta "22 kelvotonta väitettä abortin puolesta")
>11. Minusta kenelläkään ei ole oikeutta vastustaa abortteja, ellei hän ole valmis huolehtimaan kaikista niistä ei-toivotuista lapsista, jotka syntyisivät abortin kieltämisen tuloksena.
Sovelletaan periaatetta kahteen muuhun tilanteeseen. "Sinä et ole naimisissa vaimoni kanssa. Sinulla ei siis ole oikeutta vastustaa sitä, että pahoinpitelen häntä." Tai: "Jos et adoptoi esikouluikäistä vekaraani, teloitan hänet huomenna."
Väitteessä ei ole mitään järkeä. Hengen riistäminen toiselta on moraalisesti väärin siitä huolimatta, onko joku kolmas halukas pitämään henkilökohtaisesti huolta tuosta hengestä.
Lisäksi väitteen valossa jokaisella, joka on valmis auttamaan lapsista huolehtimisessa taloudellisesti tai ajallisesti, on täysi oikeus vastustaa abortteja. Juuri näin toimii suurin osa ihmiselämää puolustavista aktiiveista.>
http://jjmarkka.net/docs/ abortti.htm
lapsi parkaa24.8.2014 17:10
25.8.2014 19:42
abortin jälkeen
23.8.2014 04:02
masennus tappaa (johtaa itsemurhaan) 6 kertaa useemmin kun
synnytyksen jälkeen. Sehän johtuu pelkästään hormoonitasojen
romahduksesta ja on useimmiten täysin tilapäistä.
Mutta hys hys tosiaan vaan tästäkin... "solumöykyn poisto" tuo vapauden onnen huuman eikä lapsella väliä kunhan omanapa-akka saanu toimia murhakoneena.
"abortti kun on huomattavasti pahempi asia kuin syntyneen tappaminen"
Onko? Sama asia tehdään eri ikäselle lapselle, mutta mitäs väliä nyt "limakilmpeillä" onkaan..
Kerroppa mitä sinä teet aborteistaan traumatisoituneiden auttamiseksi, ennenkun alat tivaileen muilta mitään,..?
kaikki vaivathan
23.8.2014 16:28
antaa tulla nyt vaan24.8.2014 01:55 Mutta hys hys tosiaan vaan tästäkin... "solumöykyn poisto" tuo vapauden onnen huuman eikä lapsella väliä kunhan omanapa-akka saanu toimia murhakoneena.
"abortti kun on huomattavasti pahempi asia kuin syntyneen tappaminen"
Onko? Sama asia tehdään eri ikäselle lapselle, mutta mitäs väliä nyt "limakilmpeillä" onkaan..
Kerroppa mitä sinä teet aborteistaan traumatisoituneiden auttamiseksi, ennenkun alat tivaileen muilta mitään,..?
kaikki vaivathan
23.8.2014 16:28
"Miksei mulle ole tullut mitään noista sinun luettelemistasi vaivoista: "
sulla on, myönsit tai et. Ja sekös sua kismittää kun muut huomaa ne heti vaikka kuinka intät ja kiistät ummistuslappuset simmuilla :) siitä kertoo jo sekin ettet kykene vielä vuosikymmenten jälkeenkään rehellisyyteen siitä mitä teitkään ja kenelle.
"- mahdollinen hedelmättömyys"
Mistäs sen tiedät ettei tullu jos et sen jälkeen oo yrittänykään etkä ollu raskaana?
" Vai ovatko ne vaan toiveita että kaikille abortin tehneille kävisi näin."
Kaikista kukaan ei oo väittäny mitään mutta eipä sitä tartte monelle toivookaan kun näin näkyy käyvän jokatapauksessa. Onneks.
mutu mutu..
23.8.2014 16:39
sulla on, myönsit tai et. Ja sekös sua kismittää kun muut huomaa ne heti vaikka kuinka intät ja kiistät ummistuslappuset simmuilla :) siitä kertoo jo sekin ettet kykene vielä vuosikymmenten jälkeenkään rehellisyyteen siitä mitä teitkään ja kenelle.
"- mahdollinen hedelmättömyys"
Mistäs sen tiedät ettei tullu jos et sen jälkeen oo yrittänykään etkä ollu raskaana?
" Vai ovatko ne vaan toiveita että kaikille abortin tehneille kävisi näin."
Kaikista kukaan ei oo väittäny mitään mutta eipä sitä tartte monelle toivookaan kun näin näkyy käyvän jokatapauksessa. Onneks.
mutu mutu..
23.8.2014 16:39
"Tuollainen "6 kertaa useemmin" ei taida pitää paikkansa."
Ei taida? :D Voithan sä kiistää sen mikä ei miellytä vaikka tutkimukset kertoo ihan muuta :)
"Ei siis auta, että lapsen antaa pois. Lapsesta ei tule terve muutenkaan. Myös viinanhimo periytyy. Näissä tapauksessa abortti on hyvä ratkaisu."
Hahhah!!! Todisteita sitten vaan näillekin mutuilles, että siitä tulis varmasti ja jotain pysyvää vahinkoo, ja etenkin että väkivallon tappaminen ois parempi kun joku mahdollinen riski johonkin ongelmiin elämässä, mitä nyt tulee väitäsmättä jokaiselle jokatapauksessa, mutta useimmat on kappas vaan, silti mieluummin hengissä :)
"Eikä se masennus johdu siitä abortista vaan on ollut abortin tekemisen syy. "
No juu eipä tietenkään, millonkas lapsentappaminen syyllisyystuskineen oiskaan se syy :DDD ja ne todisteet tästäkin uupuu tottakai. No, eipä johdu sitten samalla logiikalla synnytyksestäkään, ikinä, vaan siihen on aina jotkut ihan muut taustasyyt :)
Ei taida? :D Voithan sä kiistää sen mikä ei miellytä vaikka tutkimukset kertoo ihan muuta :)
"Ei siis auta, että lapsen antaa pois. Lapsesta ei tule terve muutenkaan. Myös viinanhimo periytyy. Näissä tapauksessa abortti on hyvä ratkaisu."
Hahhah!!! Todisteita sitten vaan näillekin mutuilles, että siitä tulis varmasti ja jotain pysyvää vahinkoo, ja etenkin että väkivallon tappaminen ois parempi kun joku mahdollinen riski johonkin ongelmiin elämässä, mitä nyt tulee väitäsmättä jokaiselle jokatapauksessa, mutta useimmat on kappas vaan, silti mieluummin hengissä :)
"Eikä se masennus johdu siitä abortista vaan on ollut abortin tekemisen syy. "
No juu eipä tietenkään, millonkas lapsentappaminen syyllisyystuskineen oiskaan se syy :DDD ja ne todisteet tästäkin uupuu tottakai. No, eipä johdu sitten samalla logiikalla synnytyksestäkään, ikinä, vaan siihen on aina jotkut ihan muut taustasyyt :)
" jotka raiskaa, kiduttaa ja muuta oikein mukavaa."
Monetko vanhemmat on tälläsiä siellä sun pinkkikuplas fantasiatodellisuudessas?
"eivät ole lukeneet näistä kiduttaja-adoptiovanhemmista."
Joita on kenties... montako promillee kaikista? Tietenkin sellaset marginaalit päätyy otsikoihin. Mutta laitappa tänne niitä lukuisia tapauksia sitten esille vaan niin katotaan :)
Ihan turha taas vetoilla tohonkin naurettavuuteen, että jos suosii adoptioo tappamisen sijaan niin "voit sitte varmaan ottaa hoitoos kaikki adoptiolapset" :DD no montaakos traumatisoitunutta aborttööriä sulla on siellä hoivissas? :) Vai saiskohan ne hoitoo ihan muiltakin tahoilta (jotka häpeältään sellaseen on kehdannu hakeutua)?
(Kokoelmasta "22 kelvotonta väitettä abortin puolesta")
>11. Minusta kenelläkään ei ole oikeutta vastustaa abortteja, ellei hän ole valmis huolehtimaan kaikista niistä ei-toivotuista lapsista, jotka syntyisivät abortin kieltämisen tuloksena.
Sovelletaan periaatetta kahteen muuhun tilanteeseen. "Sinä et ole naimisissa vaimoni kanssa. Sinulla ei siis ole oikeutta vastustaa sitä, että pahoinpitelen häntä." Tai: "Jos et adoptoi esikouluikäistä vekaraani, teloitan hänet huomenna."
Väitteessä ei ole mitään järkeä. Hengen riistäminen toiselta on moraalisesti väärin siitä huolimatta, onko joku kolmas halukas pitämään henkilökohtaisesti huolta tuosta hengestä.
Lisäksi väitteen valossa jokaisella, joka on valmis auttamaan lapsista huolehtimisessa taloudellisesti tai ajallisesti, on täysi oikeus vastustaa abortteja. Juuri näin toimii suurin osa ihmiselämää puolustavista aktiiveista.>
http://jjmarkka.net/docs/

lapsi parkaa24.8.2014 17:10
"Lapsella oli onni syntyä ehjään kotiin taloudellisesti turvattua elämää. "
Parempihan sen ois ollu syntyä sellaselle joka kykenee aitoon äidinrakkauteen, eikä kylmäävän tunnevammaseen omanavan mädättämään ilmapiiriin jossa on jatkuvassa hengenvaarassa kun "äippä" saa itsekkyysoikun missä lapsi on vain koko "elämän" tiellä ja nirri pois... Sääli todellakin lasta, ja toivottavasti pääsee ajoissa turvaan kunnollisten ihmisten hoiviin, ennenkun on liian myöhästä..
Hoh-hoijaa
24.8.2014 11:42
naurettavaa onParempihan sen ois ollu syntyä sellaselle joka kykenee aitoon äidinrakkauteen, eikä kylmäävän tunnevammaseen omanavan mädättämään ilmapiiriin jossa on jatkuvassa hengenvaarassa kun "äippä" saa itsekkyysoikun missä lapsi on vain koko "elämän" tiellä ja nirri pois... Sääli todellakin lasta, ja toivottavasti pääsee ajoissa turvaan kunnollisten ihmisten hoiviin, ennenkun on liian myöhästä..
Hoh-hoijaa
24.8.2014 11:42
Aborttiasiamisten provo-kirjoituksissa synkistellään hyvää
elämää. Tavoitteena on lapsi- ja perhevastaisuuden sekä yleisen apatian
lietsominen. Valheesta, nurjamielisyydestä, pahoinvoinnista ja
väkivallasta syntyvät mukavuusabortit.
marginaalikortit24.8.2014 17:27
marginaalikortit24.8.2014 17:27
"Pahoinvointia ja väkivaltaa onkin monen lapsen kohtalo nyky-suomessa. "
Ja mukavuustappamista hehkuttavat ylistyskiihkot haluaa vain lisätä sitä.
Ja mukavuustappamista hehkuttavat ylistyskiihkot haluaa vain lisätä sitä.
läpäti läpälääh
25.8.2014 19:38
Vois olla ylimieliköllä toinen ääni kellokkaassa jos niille
"ihqu toivotuille" lapsipoloille sattus jotain.... jäis jäljelle edes ne
"väkisin väännetyt". Mahtaako ressukat edes tietää mitä "rakastava
äippäliini" tekikään sisaruksille... ettei vaan se siloteltu
kultakulsissis romahtas rysähtäen kasaan. Kuvottava ämmä.
**************
**************
25.8.2014 19:42
Samaa mantraa hokeville ylijumal- kermaperseprinsessoille pitää
hokee ne kurjat tosiasiat takasin niin kauan kun sitä samaa hörhömantraa
tursuaa :)
valhees haisee25.8.2014 19:51
26.8.2014 08:34
26.8.2014 20:11
onneks on
25.8.2014 19:46
"naisen oma asia"
sananvapaus ja sen turvaava laki jota sun kaltaset palkonokka-traumaiitat ei voi mitenkään estää eikä rajottaa :)) ja valtaosa eli tervejärkiset kunnon ihmiset antaa lastensa itsestäänselvyydellä jatkaa elämää hörhöilevien murhamielikiihkojen lastentappamis"oikeuksista" huolimatta.
sananvapaus ja sen turvaava laki jota sun kaltaset palkonokka-traumaiitat ei voi mitenkään estää eikä rajottaa :)) ja valtaosa eli tervejärkiset kunnon ihmiset antaa lastensa itsestäänselvyydellä jatkaa elämää hörhöilevien murhamielikiihkojen lastentappamis"oikeuksista" huolimatta.
valhees haisee25.8.2014 19:51
"täten sillä ei ole vielä ennen syntymäänsä minkäänlaisia oikeuksia."
Eli sullakaan ei sit oo oikeutta elää kun joku murhaas himoitseva vaan sattuu olemaan 'sitä mieltä' ;)))
Ihmisoikeudet kuuluu tosiasiassa jokaiselle ihmiselle syntymästä riippumatta, eli myös syntymättömille lapsille, kuten on julistettu.
murhat ei ok
25.8.2014 19:55
osu ja uppos kuvotukEli sullakaan ei sit oo oikeutta elää kun joku murhaas himoitseva vaan sattuu olemaan 'sitä mieltä' ;)))
Ihmisoikeudet kuuluu tosiasiassa jokaiselle ihmiselle syntymästä riippumatta, eli myös syntymättömille lapsille, kuten on julistettu.
murhat ei ok
25.8.2014 19:55
"mukamas mukavuustappamista abortit;"
Lopeta nyt kuule jo toi säälittävä mukavuusmurhienpuolustelupropa gandas
:DDD noinko ne traumas jylläilee... helpottaako edes? ;)) avaa nyt ne
kiihkon sumentamat sokkosimmus ja kato mitä TODELLISUUDESSA tehdään ja
kenelle!!
Lopeta nyt kuule jo toi säälittävä mukavuusmurhienpuolustelupropa
26.8.2014 08:34
"koska toivoessasi mun lapsille pahaa, "
Ei tässä kukaan muu toivo sunkaan lapsille pahaa ja kuolemaa kun SINÄ ite ja muut sunkaltaset pohjasakkasaastaset iljetykset. Etkä ainoastaan toivo niin, vaan myös TEET ne veritekos murhankiilu sumeissa silmissäs, kun satut vaan olemaan 'sitä mieltä'. Vai onko kurjien totuuksien toteeminen sulle aina "toivomista"? Rupesko ne luuserinpunttis tutiseen? Onko ne pimeän pollas tappamistraumat saanu sut tosiaan noin vainoharhasekskin?
"Olet pimein ihminen maan päällä."
Paatostelee lapsiaan massamurhannu hirviökylmäkkö niille jotka sunkin lapsiuhriraukkojas ois ollu valmis suojeleen, kun sinä et omanapalorton murhanhimoiltas edes siihen kyenny.
Mutta anna niiden murhansakkis tyhjien kuvotustynnyrien kumista vaan kun et lasten elämänoikeuksille ja totuudenkertojien sananvapaudelle mitään voi.
murhalaki out
26.8.2014 08:38
oi voi :)Ei tässä kukaan muu toivo sunkaan lapsille pahaa ja kuolemaa kun SINÄ ite ja muut sunkaltaset pohjasakkasaastaset iljetykset. Etkä ainoastaan toivo niin, vaan myös TEET ne veritekos murhankiilu sumeissa silmissäs, kun satut vaan olemaan 'sitä mieltä'. Vai onko kurjien totuuksien toteeminen sulle aina "toivomista"? Rupesko ne luuserinpunttis tutiseen? Onko ne pimeän pollas tappamistraumat saanu sut tosiaan noin vainoharhasekskin?
"Olet pimein ihminen maan päällä."
Paatostelee lapsiaan massamurhannu hirviökylmäkkö niille jotka sunkin lapsiuhriraukkojas ois ollu valmis suojeleen, kun sinä et omanapalorton murhanhimoiltas edes siihen kyenny.
Mutta anna niiden murhansakkis tyhjien kuvotustynnyrien kumista vaan kun et lasten elämänoikeuksille ja totuudenkertojien sananvapaudelle mitään voi.
murhalaki out
26.8.2014 08:38
Tervemieliset ei mukavuusmurhaile minkäänikäsiä lapsiaan, lukipa lepsulain homepykälissä ihan mitä hulluuksia tahansa.
Murhasakille riittää murhan "oikeutena" se että murhaaja sattuu olemaan 'sitä mieltä'.
tervemenoo sekomutu
26.8.2014 08:42
oi voi XD26.8.2014 14:17
Murhasakille riittää murhan "oikeutena" se että murhaaja sattuu olemaan 'sitä mieltä'.
tervemenoo sekomutu
26.8.2014 08:42
Aborteissa tapetaan suunnitellusti ihmisiä. Ihmisen suunnitelmallinen tappaminen on murha. --> ABORTTI ON MURHA.
Aijai kun iljettävä totuus kirpoo taas eräitä mutta niele niele kipupalaas nyt vaan ;))))))
Aijai kun iljettävä totuus kirpoo taas eräitä mutta niele niele kipupalaas nyt vaan ;))))))
"jos olet mies"
"Epäilisin, ettet yhtään, tai sitten oot joku lestaämmä"
kaikki taas niiiiin pöpelikössä kun voi vaan olla ;DD
abortti = murha.
26.8.2014 14:24
"Epäilisin, ettet yhtään, tai sitten oot joku lestaämmä"
kaikki taas niiiiin pöpelikössä kun voi vaan olla ;DD
abortti = murha.
26.8.2014 14:24
Minkäs sille voi ettei se palvomas laki oo se murhan ainoa eikä
edes enssijanen määrittäjä ;)))) eikä kaikki murhat oo laittomia.
Sillekään totuudelle et vaan mitään voi :) että kivuliasta totuutta vaan
sinne mutuvalheharhojes keskelle iljetys pohjasakka-akka.
"Et voi sille mitään että suurin osa suomalaista on eri mieltä kanssasi. "
Toivemutus tursuaa eikä todisteita oo ikinä näkyny :D et voi sille mitään että valtaosa naisista ei tapa minkään ikäsiä lapsiaan, kuten sinä murhanhinkusakkeines teet. Erittäin hyvä että kaikki näkee täälläkin sunkaltasia varottavia esimerkkejä miten sekopollaseks rääväsuuräyhäkatkerikoks mukavuusabortit tekee.
"Et voi sille mitään että suurin osa suomalaista on eri mieltä kanssasi. "
Toivemutus tursuaa eikä todisteita oo ikinä näkyny :D et voi sille mitään että valtaosa naisista ei tapa minkään ikäsiä lapsiaan, kuten sinä murhanhinkusakkeines teet. Erittäin hyvä että kaikki näkee täälläkin sunkaltasia varottavia esimerkkejä miten sekopollaseks rääväsuuräyhäkatkerikoks mukavuusabortit tekee.
26.8.2014 20:11
"muillakin hauskaa kustannuksellasi"
"Voi että saat aikaan makeat naurut. "
Kyllä osuu ja uppoo... taitaa olla sellasta itkunsekaista se "nauru" :D ressukka parkaa.
parkapoloista26.8.2014 20:17
"Voi että saat aikaan makeat naurut. "
Kyllä osuu ja uppoo... taitaa olla sellasta itkunsekaista se "nauru" :D ressukka parkaa.
parkapoloista26.8.2014 20:17
"Onko jäänyt lapset tekemättä tai saamatta, tai heidät on otettu jostain vakavasta syystä huostaan."
Siinäpä unelmoit vaan ;)
"Normaalia ihmistä ei kuvota toisten naisten omat lailliset päätöksensä mitä tulee abortteihinkin, "
Jos se on normaalia ettei lasten itsekäs tappaminen kuvota vaan pelkästään hehkutellaan ja ylistetään, niin kuulun sitten oikein mieluusti niihin "epänormaaleihin" :D joillain on sairaalloinen tarve puuttua jopa lastensa elämiin liiskaamalla heitä ja vielä ylistellä näitä kalmentekoja pitkin nettiä. Suurin osa on kuitenkin sua ja kaltasias fiksumpi ja antaa lastensa elää, mille raasupelle et voi yhtikäs mitään vaikka kuinka rääyt ja räkytät. Onneks.
Katsos kun he ovat sinua viisaampia ja järkevämpiä, ja elävät tosielämässä, eikä harhamaailmassa kuten sinä.
Siinäpä unelmoit vaan ;)
"Normaalia ihmistä ei kuvota toisten naisten omat lailliset päätöksensä mitä tulee abortteihinkin, "
Jos se on normaalia ettei lasten itsekäs tappaminen kuvota vaan pelkästään hehkutellaan ja ylistetään, niin kuulun sitten oikein mieluusti niihin "epänormaaleihin" :D joillain on sairaalloinen tarve puuttua jopa lastensa elämiin liiskaamalla heitä ja vielä ylistellä näitä kalmentekoja pitkin nettiä. Suurin osa on kuitenkin sua ja kaltasias fiksumpi ja antaa lastensa elää, mille raasupelle et voi yhtikäs mitään vaikka kuinka rääyt ja räkytät. Onneks.
Katsos kun he ovat sinua viisaampia ja järkevämpiä, ja elävät tosielämässä, eikä harhamaailmassa kuten sinä.
näin se paha olo
12.8.2014 22:14
"Olen todella vihanen itselleni siitä että näin tapahtui siis että tulin raskaaksi. "
siirretään ikään kun muualle siitä mihin ois ite voinu vaikuttaa, mistä se omatunto on ryvettyny ja kirveltävä syyllisyys jylläilee.. Viha kumpuaa pohjimmiltaan tietenkin siitä että itsekkäästi tapoit lapses vaikka tiedät että oisit voinu tehdä toisinkin, ja luultavasti pärjännykin vallan mainiosti sen kans.
"lääkäri sanoi että lääkkeet on sinääsä tehny tehtävänsä koska sykettä ei kuulunut. Sydämmestä otti."
Eikö ollukaan voittajafiilis? Sitähän sinä halusit... pysäyttää pikku sydämen mikä ois muussa tapauksessa sykkiny ehkä seuraavat 100 vuotta...
" tämä oli oikea ratkaisu"
Ja silti tuntuu vaikeelta...? On se kumma...ja niin OIKEIN että ihan sydämestä ottaa!!
lässytiläää
12.8.2014 22:21
siirretään ikään kun muualle siitä mihin ois ite voinu vaikuttaa, mistä se omatunto on ryvettyny ja kirveltävä syyllisyys jylläilee.. Viha kumpuaa pohjimmiltaan tietenkin siitä että itsekkäästi tapoit lapses vaikka tiedät että oisit voinu tehdä toisinkin, ja luultavasti pärjännykin vallan mainiosti sen kans.
"lääkäri sanoi että lääkkeet on sinääsä tehny tehtävänsä koska sykettä ei kuulunut. Sydämmestä otti."
Eikö ollukaan voittajafiilis? Sitähän sinä halusit... pysäyttää pikku sydämen mikä ois muussa tapauksessa sykkiny ehkä seuraavat 100 vuotta...
" tämä oli oikea ratkaisu"
Ja silti tuntuu vaikeelta...? On se kumma...ja niin OIKEIN että ihan sydämestä ottaa!!
lässytiläää
12.8.2014 22:21
"eikä kukaan ole kelvollinen tuomitsemaan toista. "
Tietenkin ne jotka ei koskaan oo mukavuustappanu lapsiaan eikä tappais, saa täysin vapaasti ja oikeutetusti "tuomita" ne pahemmat jotka tappaa!! Miksei muka, ja kukas sen estäiskään?
"Joutuu vaan pitämään salaisuutta, että muut eivät vallan raivostuisi... "
Niinhän näitä monet häpeää ja tietää tehneensä tuomittavaa vääryyttä..
ennustajaeukko tietä
13.8.2014 00:05
13.8.2014 15:46
Tietenkin ne jotka ei koskaan oo mukavuustappanu lapsiaan eikä tappais, saa täysin vapaasti ja oikeutetusti "tuomita" ne pahemmat jotka tappaa!! Miksei muka, ja kukas sen estäiskään?
"Joutuu vaan pitämään salaisuutta, että muut eivät vallan raivostuisi... "
Niinhän näitä monet häpeää ja tietää tehneensä tuomittavaa vääryyttä..
ennustajaeukko tietä
13.8.2014 00:05
"Kyl noi menee ohi aloittajalta"
...tai sit ei, ja päätyy lopulta sinne mihin niin monet aborttöörit oman käden kautta.. ja pari metriä multaa päälle.
"Kun hormonit tasottuu niin asiat vaan alkaa näyttämään valoisan poulensa. "
Kumma miten monilla täälläkään ei tunnu tasottuneen vielä vuosikymmentenkään jälkeen.. on niillä varmaan tosi "valosa" loppuelämä sitten kun pitää jälkiabortoida ittensä.. :)
"miksei SUN viha mene ohi... "
Kerroppa sinä mistä toi sun leppymättömän kalmansynkeä lapsivihas kumpuaa? :) ethän sä niiden elämistä voi estää, ja koskee suurinta osaa..
"kun et voi kerta kenenkään aborttia haukkumalla estää."
Ja sä tiedät senkin taas MISTÄ??
Minkä sille voi jos todetut tosiasiat "haukkuu" joitain..
on on....
13.8.2014 00:11
no kun...tai sit ei, ja päätyy lopulta sinne mihin niin monet aborttöörit oman käden kautta.. ja pari metriä multaa päälle.
"Kun hormonit tasottuu niin asiat vaan alkaa näyttämään valoisan poulensa. "
Kumma miten monilla täälläkään ei tunnu tasottuneen vielä vuosikymmentenkään jälkeen.. on niillä varmaan tosi "valosa" loppuelämä sitten kun pitää jälkiabortoida ittensä.. :)
"miksei SUN viha mene ohi... "
Kerroppa sinä mistä toi sun leppymättömän kalmansynkeä lapsivihas kumpuaa? :) ethän sä niiden elämistä voi estää, ja koskee suurinta osaa..
"kun et voi kerta kenenkään aborttia haukkumalla estää."
Ja sä tiedät senkin taas MISTÄ??
Minkä sille voi jos todetut tosiasiat "haukkuu" joitain..
on on....
13.8.2014 00:11
" joskin ainut vaihtoehto niille jotka siihen päätyy"
Useimmiten ois vaihtoehtona myös se lapsen elämä.. n. 3% on vakavia terveydellisiä syitä.
"Kaikki syyt on päteviä syitä "
Juu, onhan murhiin aina pätevät syyt... ainakin tekijän mielestä ;)
"Vahinkoja vain sattuu. Kaikille. "
Ja fiksuimmat kantaa niistä kunnialla vastuunsa, mikä ei tarkota siitä luikertelua mitä halpamaisimmilla keinoin, kuten seuraukset tappamalla.
Useimmiten ois vaihtoehtona myös se lapsen elämä.. n. 3% on vakavia terveydellisiä syitä.
"Kaikki syyt on päteviä syitä "
Juu, onhan murhiin aina pätevät syyt... ainakin tekijän mielestä ;)
"Vahinkoja vain sattuu. Kaikille. "
Ja fiksuimmat kantaa niistä kunnialla vastuunsa, mikä ei tarkota siitä luikertelua mitä halpamaisimmilla keinoin, kuten seuraukset tappamalla.
13.8.2014 15:46
"Miksi ihmeen takia minun täytyisi estää ketään elämästä?"
väestönpaljous ja rikolliset loiskakarat ;) ja muutenki iljettävät solumöykyt.
"Tuota vihaa minä ihmettelen..miksi vihata ihmisryhmää, "
Niin, miksi vihata viattomia lapsia niin paljon että kiihkoaa heille kuolemantuomioita?? Lasten murhaajilla ei ole paljoa paapovia ymmärtäjiä.
"Se on kiun syöpäkasvain ja itse sitä vaan kärsii."
Taidat tietää siitä itse parhaiten..
Oikeudenmukaisuudesta ja pahojen ansaitsemista rangaistuksista ei kärsi kukaan muu kun pahantekijä. Päinvastoin.
äläkä laita takasin13.8.2014 21:56
seli seli
15.8.2014 19:05
väestönpaljous ja rikolliset loiskakarat ;) ja muutenki iljettävät solumöykyt.
"Tuota vihaa minä ihmettelen..miksi vihata ihmisryhmää, "
Niin, miksi vihata viattomia lapsia niin paljon että kiihkoaa heille kuolemantuomioita?? Lasten murhaajilla ei ole paljoa paapovia ymmärtäjiä.
"Se on kiun syöpäkasvain ja itse sitä vaan kärsii."
Taidat tietää siitä itse parhaiten..
Oikeudenmukaisuudesta ja pahojen ansaitsemista rangaistuksista ei kärsi kukaan muu kun pahantekijä. Päinvastoin.
äläkä laita takasin13.8.2014 21:56
Blaa blaa blaa... Tämän trollin propagandapaskanko kuvittelit
vetoavan johonkin, että oikeen solumöykyn näkökulmasta kirjotettu. Eikun
poistoon vaan valhesonnat :D
dementia riivaa?13.8.2014 21:59
dementia riivaa?13.8.2014 21:59
"Onko varmaa tietoa monista mullan alle oman käden kautta päätyneistä "
Mihin se stakesin tutkimus taas kerran "unohtu"?? :)))
Abortin jälkeen itsemurha on seuraavana vuotena 6 kertaa yleisempää kuin synnyttäneillä :) niele niele nyt vaan...
Mihin se stakesin tutkimus taas kerran "unohtu"?? :)))
Abortin jälkeen itsemurha on seuraavana vuotena 6 kertaa yleisempää kuin synnyttäneillä :) niele niele nyt vaan...
ummikon puppupullaa
13.8.2014 22:10
" mutta solukasa on eri juttu "
Hohhoijjaaaa..... seliseli ja läpä läpä kieltodefenssis. Nieleksi se iljettävä TOTUUS nyt vaan että sinäkin toivoit lapselles kuolemantuomioo ja itsekkäässä omanapasuudessas langetitkin sen MURHAN kohdussa eläneelle LAPSIraukalles!!! Kovillehan se tietenkin ottaa kun joudut kiduttavan kipeät tosiasiat kieltään sokkolappuset simmuilla vielä 40 vuoden päästäkin.
Elämäs on ehtoopuolella ja SE aika lähenee päivä päivältä kun voit joutua kohtaamaan sen tappamas "solumöykyn" tuonpuoleisessa. Joko olet varautunut tähän? Ei kai vaan ala ahistaa? :)
äläkä laita takasin13.8.2014 21:56
>>>>>>>>
ups,..väärä versio14.8.2014 01:27
Hohhoijjaaaa..... seliseli ja läpä läpä kieltodefenssis. Nieleksi se iljettävä TOTUUS nyt vaan että sinäkin toivoit lapselles kuolemantuomioo ja itsekkäässä omanapasuudessas langetitkin sen MURHAN kohdussa eläneelle LAPSIraukalles!!! Kovillehan se tietenkin ottaa kun joudut kiduttavan kipeät tosiasiat kieltään sokkolappuset simmuilla vielä 40 vuoden päästäkin.
Elämäs on ehtoopuolella ja SE aika lähenee päivä päivältä kun voit joutua kohtaamaan sen tappamas "solumöykyn" tuonpuoleisessa. Joko olet varautunut tähän? Ei kai vaan ala ahistaa? :)
äläkä laita takasin13.8.2014 21:56
Blaa blaa blaa... Tämän trollin propagandapaskanko kuvittelit
vetoavan johonkin, että oikeen omanapa-akan näkökulmasta kirjotettu. Eikun
poistoon vaan valhesonnat :D
>>>>>>>>
ups,..väärä versio14.8.2014 01:27
eli siis "solumöykyn" = omanapa-akan :D vaikka onhan toisaalta murhalorttokin yks jättimäinen limaklimppi ;DD
15.8.2014 19:05
"abortti ei vaikuttanu siihen enempää kuin synnytyskään."
Älä jaksa valehdella. Nimenomaan tutkimuksessa oli huomioitu erikseen ne joilla oli sellasia, ja synnyttäneillä saatto olla samanlaista mt-taustaa ja silti moninkertasesti pienempi riski. Eli ei vaikuttanu mitään, vaan oleellista oli juuri se oliko tappanu lapsen vai synnyttäny.
niin että
15.8.2014 19:06
15.8.2014 20:25
Älä jaksa valehdella. Nimenomaan tutkimuksessa oli huomioitu erikseen ne joilla oli sellasia, ja synnyttäneillä saatto olla samanlaista mt-taustaa ja silti moninkertasesti pienempi riski. Eli ei vaikuttanu mitään, vaan oleellista oli juuri se oliko tappanu lapsen vai synnyttäny.
niin että
15.8.2014 19:06
"Jokaisen täytyy kuitenkin hoitaa sitten ne lapset joita hankkii. Muuten se on edesvastuutonta. "
on "vastuullisempaa" tappaa ne kun antaa (adoptiossa) muille?? Justiin juu..
kyllä vaan15.8.2014 19:14
rääväturvalleon "vastuullisempaa" tappaa ne kun antaa (adoptiossa) muille?? Justiin juu..
kyllä vaan15.8.2014 19:14
"Onko se hyvä perusta lapselle että pidät sen vaan sen takia. "
Tarkottaa myös adoptioon antamista. Tietenkin terveen lapsen etu on aina elämä, vai väkivaltanen kuolemako se ois?!
"Mitä jos sinun lapsesi tulisi raskaaksi 15 vuotiaana? Pitäisikö sinun mielestä hänen pitää se lapsi? "
Miksen? Auttasin lapsen kanssa kaikin tavoin. En ainakaan aivopesis ja vaikka väkisin raahais tappamaan lapsenlastani, kuten täällä eräät tekis....
"Itse olen juuri "parantunut" masennuksesta sun muusta.
Mun mielsetä se on ihan oikein surra vaikka päätinkin tehdä abortin."
Ja masennus varmaan parani sillä? :D
" mut ootteko yhtää parempia ihmisiä?"
Tottakai ne on sua parempia jotka ei oo itsekkäästi tappanu lapsiaan, ja on täysin oikeutettuja halveksuun sunkaltasia.
"Se possu tai nauta on tapettu vaan sen takia että pääset lihottamaan omaa mahaas."
No voi hirveetä.. :D ihminen nyt on vaan lihankin syöjä ja eläinten ravinnoks tappamista on aivan turha verrata pienten ihmisten TURHAAN tappamiseen!! Pointti oli todellakin kaukana, etkä saa noin ontuvilla vertauksilla sitä umpiruosteista sädekehääs enää kiillotettua.
Tarkottaa myös adoptioon antamista. Tietenkin terveen lapsen etu on aina elämä, vai väkivaltanen kuolemako se ois?!
"Mitä jos sinun lapsesi tulisi raskaaksi 15 vuotiaana? Pitäisikö sinun mielestä hänen pitää se lapsi? "
Miksen? Auttasin lapsen kanssa kaikin tavoin. En ainakaan aivopesis ja vaikka väkisin raahais tappamaan lapsenlastani, kuten täällä eräät tekis....
"Itse olen juuri "parantunut" masennuksesta sun muusta.
Mun mielsetä se on ihan oikein surra vaikka päätinkin tehdä abortin."
Ja masennus varmaan parani sillä? :D
" mut ootteko yhtää parempia ihmisiä?"
Tottakai ne on sua parempia jotka ei oo itsekkäästi tappanu lapsiaan, ja on täysin oikeutettuja halveksuun sunkaltasia.
"Se possu tai nauta on tapettu vaan sen takia että pääset lihottamaan omaa mahaas."
No voi hirveetä.. :D ihminen nyt on vaan lihankin syöjä ja eläinten ravinnoks tappamista on aivan turha verrata pienten ihmisten TURHAAN tappamiseen!! Pointti oli todellakin kaukana, etkä saa noin ontuvilla vertauksilla sitä umpiruosteista sädekehääs enää kiillotettua.
15.8.2014 20:25
Missä sinä opitkaan kiusaan heikompias KUOLIAAKS??? Tekopyhä
hurskastelijanilkki taas vauhdissa :DDD et tietenkään sokkoummikon
lapuiltas kykene erottaan kiusaamista ja uhrien suojelua toisistaan.
Lapsiparkas, ne jotka mahdollisesti vielä sinnittelee hengissä sun
ahnaissa raatelukynsissäs...
"Siinä on rakastava isoäiti joka vaalisi 15-vuotiaan tyttrensä raiskauksesta alkanutta lasta."
Onko sun mielestä väärin vaalia ja suojella lasta sen alkuperästä riippumatta?
Sinähän vaalisit "limaisen sedän loismöykkyä" MURHAAMALLA sen...
niinkö?
16.8.2014 00:08
"Siinä on rakastava isoäiti joka vaalisi 15-vuotiaan tyttrensä raiskauksesta alkanutta lasta."
Onko sun mielestä väärin vaalia ja suojella lasta sen alkuperästä riippumatta?
Sinähän vaalisit "limaisen sedän loismöykkyä" MURHAAMALLA sen...
niinkö?
16.8.2014 00:08
"niitä seurauksia on huostaanotettuna aika paljon.... "
Todisteet esille sitten vaan että ne on just niitä adoptoituja tai jotka meinattiin tappaa abortilla.'
mussuti muuuu
16.8.2014 00:15
**********
Todisteet esille sitten vaan että ne on just niitä adoptoituja tai jotka meinattiin tappaa abortilla.'
kummallista..
16.8.2014 00:11
" Se tasoittuu ensimmäisiin menkkoihin mennessä."
monella se abortin jälkeinen "hormonimyrsky" näkyy kestävän koko loppuelämän.. surullisia ja varottavia esimerkkejä löytyy pilvin pimein tältä palstaltakin. Joillekin se koituu kuolemaksi.
monella se abortin jälkeinen "hormonimyrsky" näkyy kestävän koko loppuelämän.. surullisia ja varottavia esimerkkejä löytyy pilvin pimein tältä palstaltakin. Joillekin se koituu kuolemaksi.
mussuti muuuu
16.8.2014 00:15
pidä sinä sivistymätön kuvotus vaan se räksyturpas tukossa kun mitään asiaa ei näytä ikinä olevan :))
" kukaan sivistynyt ihminen ei huomioi tuollaista tekstiä."
Mutta sinäKIN huomioit ;DDD mitä tää sinusta kertookaan.... ainakin olet jälleen siellä pussissas ja syvällä!! :D
passkat poistoon27.8.2014 12:44
" kukaan sivistynyt ihminen ei huomioi tuollaista tekstiä."
Mutta sinäKIN huomioit ;DDD mitä tää sinusta kertookaan.... ainakin olet jälleen siellä pussissas ja syvällä!! :D
taitaa ahistaa
16.8.2014 00:17
"hän ei tunne enää mitään eikä tiedä mistään mitään eikä myöskään kohtaa ketään. "
Siihen mutu-uskoon onkin parempi tuudittautua ;)
Siihen mutu-uskoon onkin parempi tuudittautua ;)
säälidefenssille
16.8.2014 00:20
"No niin varmaan murhaisinkin ja sitten istusin linnassa mutta
olenkin viisaampi ja teen abortin ja kuljen vapaana eikä tarvi katsella
raiskaajan tuotosta. "
No ensinnä, onneks oot jo sen ikänen että tuskin enää paksuks tulistikaan vaikka mistä suunnasta rynkytettäs (kukahan jotain vanhaa katkeraa kurppaa edes haluis raiskata?), toisekseen teet ittestäs aina vaan säälittävämpää noilla pakkomielteisillä hätäkieltodefensseilläs :DDDD mutta kaikkeehan sitä voi niissä traumoissaan aina fantasioida.. :)
No ensinnä, onneks oot jo sen ikänen että tuskin enää paksuks tulistikaan vaikka mistä suunnasta rynkytettäs (kukahan jotain vanhaa katkeraa kurppaa edes haluis raiskata?), toisekseen teet ittestäs aina vaan säälittävämpää noilla pakkomielteisillä hätäkieltodefensseilläs :DDDD mutta kaikkeehan sitä voi niissä traumoissaan aina fantasioida.. :)
"sulla ei taida olla olla parempaa tekemistä täällä ku haukkau
naisia jotka joutuu tekemmän vaikeita valintoja elämässää"
sieltähän se syytöshaukkuminen taas lähti mutta arvatenkin nää uudet terroristit antaa lojua vaan mutta poistaa kiireen vilkkaa tänkin vastauksen ;)) vastustajat kun ei saa enää edes puolustautua näitä törkyjä vastaan...
"Miksi tulet tänne pahottamaan muiden mielen jotka hakevat täältä vertais tukea? "
Miksei tällä saa enää olla kun tasan yhtä mieltä eli aborttimyönteinen? Miks joillekin tulee "paha mieli" tosiasioista, totuudenkertojan vikako se on?
sieltähän se syytöshaukkuminen taas lähti mutta arvatenkin nää uudet terroristit antaa lojua vaan mutta poistaa kiireen vilkkaa tänkin vastauksen ;)) vastustajat kun ei saa enää edes puolustautua näitä törkyjä vastaan...
"Miksi tulet tänne pahottamaan muiden mielen jotka hakevat täältä vertais tukea? "
Miksei tällä saa enää olla kun tasan yhtä mieltä eli aborttimyönteinen? Miks joillekin tulee "paha mieli" tosiasioista, totuudenkertojan vikako se on?
**********
oma asia loppui
19.8.2014 21:12
19.8.2014 21:12
Voi että, taas matkittu vastustajan viesti ja pian kai napattu
vielä se oma plussakin sinne. Taisi olla osuva se alkuperäinen teksti.
Säälittävä copypaster parkupelle apinoimassa :D Mutta mitä muuta voisi odottaakaan, kun ei ole raasulla omia kunnon perusteluja.
Aikaisemman aloituksen kopio, joka on väännetty päinvastaiseksi eli aborttia suosivaksi. Päätelmäni on, että abortin suosijalla ei riitä aivokapasiteetti tuottaa omia ajatelmiaan vaan turvautuu idioottimaiseen kopiointiin.
Apinoija vauhdissa, et sitten keksiny mitään omaa sanottavaa? :D
Miksi matkit muiden tekstejä sanasta sanaan? Eikö aivojesi kapasiteetti riitä tuottamaan omaa tekstiä? ;D
Säälin sinua ja erityisesti tuota ihannointisi innokuutta "vastustajia" kohtaan. ;D
Miksi matkit? Kopioit sitten jonkun muun viestin. Eikö sinulla ole mitään omaa sanottavaa?
Oletko noin apina, ettet osaa sanoa mitään omaa vaan kopsaat muitten tekstit lähes suoraan? Huomaan että olet joka ketjussa kopioinut muiden tekstit kun sulla ei omat argumentit riitä eikä myöskään kirjoitustaito.
Mutta matkiminen on suurin ihailun ja palvonnan osoitus. Kiitos! :))
Voikun olette kekseliäitä te abortinsuosijat. Osaatte ihan kopioida ja vaihtaa sanoja. Melkein yhtä säälittävää, kun se "solumöykkyjen poisto" tarina juttu. Pitäisi ihan palkita pääntaputuksella ja pikku keksillä.
Julmat uskikset20.8.2014 00:48
Säälittävä copypaster parkupelle apinoimassa :D Mutta mitä muuta voisi odottaakaan, kun ei ole raasulla omia kunnon perusteluja.
Aikaisemman aloituksen kopio, joka on väännetty päinvastaiseksi eli aborttia suosivaksi. Päätelmäni on, että abortin suosijalla ei riitä aivokapasiteetti tuottaa omia ajatelmiaan vaan turvautuu idioottimaiseen kopiointiin.
Apinoija vauhdissa, et sitten keksiny mitään omaa sanottavaa? :D
Miksi matkit muiden tekstejä sanasta sanaan? Eikö aivojesi kapasiteetti riitä tuottamaan omaa tekstiä? ;D
Säälin sinua ja erityisesti tuota ihannointisi innokuutta "vastustajia" kohtaan. ;D
Miksi matkit? Kopioit sitten jonkun muun viestin. Eikö sinulla ole mitään omaa sanottavaa?
Oletko noin apina, ettet osaa sanoa mitään omaa vaan kopsaat muitten tekstit lähes suoraan? Huomaan että olet joka ketjussa kopioinut muiden tekstit kun sulla ei omat argumentit riitä eikä myöskään kirjoitustaito.
Mutta matkiminen on suurin ihailun ja palvonnan osoitus. Kiitos! :))
Voikun olette kekseliäitä te abortinsuosijat. Osaatte ihan kopioida ja vaihtaa sanoja. Melkein yhtä säälittävää, kun se "solumöykkyjen poisto" tarina juttu. Pitäisi ihan palkita pääntaputuksella ja pikku keksillä.
Julmat uskikset20.8.2014 00:48
Mukavuusabortti on julmin pedofilian muoto. Abortööri nauttii
seksistä ja siirtää teoistaan aikuisen vastuun viattoman lapsen
kannattavaksi surmaamalla hänet abortissa.
Aborttiuskonto vaatii vuosittain 10500 lapsen hengen ja kyykyttää 10500 naista. Telaketjufemakot ja aborttiuskiset ovat naisten pahimmat kyykyttäjät ja lasten katkerimmat viholliset.
Uhrit..20.8.2014 08:05
Aborttiuskonto vaatii vuosittain 10500 lapsen hengen ja kyykyttää 10500 naista. Telaketjufemakot ja aborttiuskiset ovat naisten pahimmat kyykyttäjät ja lasten katkerimmat viholliset.
Uhrit..20.8.2014 08:05
Aborttiuskonnossa oikeutusta lapsen surmaamiseen ja naisen
kyykyttämiseen yritetään hakea suurelta Mutulta, jonka taakse väkivalta
koetetaan piilottaa. Uhri luulee päättäneensä itse. Eugenismin,
telaketjufeminismin ja sosiaalidarwinismin huu haa oppien uhrit
kuvittelevat pelastuvansa lapsen surman keinoin.
muistetaan nämäkin20.8.2014 23:25
muistetaan nämäkin20.8.2014 23:25
Lisää Suuren Kirjan sanomaa....
"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."
"Rakasta syntistä ihmistä, mutta älä rakasta, äläkä tue syntiä."
"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."
"Rakasta syntistä ihmistä, mutta älä rakasta, äläkä tue syntiä."
rusinat pullasta?
21.8.2014 11:36
Tuomitse "oikea tuomio", eli ei näön (ominaisuuksien) vaan
väärien tekojen (syntien) mukaan. Ihan selkeä ohje jota sunkaltaset ei
tietenkään halua ymmärtää. Sinä ja muut tekopyhät suosijakiihkot
haluatte tukea syntejä.
"Jos ei näiden ohjeiden katso koskevan lainkaan itseään"
? Tottakai mut saa ihan vapaasti tuomita jos jossain käsittämättömässä mielenhäiriössä ryhdyn tekeen vääryyksiä, kuten tappamaan huvikseni viattomia ihmisiä.
" Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset"
Juu juu.. no eikös tää koske sit suakin ;)
no eipä muakaan
21.8.2014 15:48
21.8.2014 19:50
"Jos ei näiden ohjeiden katso koskevan lainkaan itseään"
? Tottakai mut saa ihan vapaasti tuomita jos jossain käsittämättömässä mielenhäiriössä ryhdyn tekeen vääryyksiä, kuten tappamaan huvikseni viattomia ihmisiä.
" Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset"
Juu juu.. no eikös tää koske sit suakin ;)
no eipä muakaan
21.8.2014 15:48
"Nimenomaan ei koske, sillä en tunnusta kristinuskoa"
kun en oo mikään uskis ja kun nyt satun vaan oleman 'sitä mieltä' ;)
"Mutta kumma kyllä suurimmat Raamatun siteeraajat eivät hekään pysty Raamatun sääntöjen mukaan toimimaan tai elämään. Miksi sitten hurskastellaan?"
Tähän osaisit kaikesta päätellen vastata parhaiten ihan ite. Kovastihan sä "uskonnottomaks" tunnut niistä Raamatunjutuista tietävän ;)
miksikö
21.8.2014 18:43
yritä ymmärtääkun en oo mikään uskis ja kun nyt satun vaan oleman 'sitä mieltä' ;)
"Mutta kumma kyllä suurimmat Raamatun siteeraajat eivät hekään pysty Raamatun sääntöjen mukaan toimimaan tai elämään. Miksi sitten hurskastellaan?"
Tähän osaisit kaikesta päätellen vastata parhaiten ihan ite. Kovastihan sä "uskonnottomaks" tunnut niistä Raamatunjutuista tietävän ;)
miksikö
21.8.2014 18:43
" jos et kerran usko sellaisiin itsekään? "
Jospa vaikka ihan huvikseni? :) Ehkä ne uskoo... ja mistäs sitä kukaan varmaks tietää onko sellasta vai ei. Et sinä enkä minäkään.
Jospa vaikka ihan huvikseni? :) Ehkä ne uskoo... ja mistäs sitä kukaan varmaks tietää onko sellasta vai ei. Et sinä enkä minäkään.
21.8.2014 19:50
Ateisteilla se johtuu käsityskyvyn puutteesta, ne eivät vaan
ymmärrä lukemaansa vaikka osaavatkin sitä toistaa. Sen takia
tieteelliset teoriat eivät juuri kehity, kun tiedemiehissä on nykyään
liikaa ateisteja. Ateismi tyhmistää, siinä ainoa älykkyyden mitta on
arroganssi, aivan kuten sosio(bio)logillakin.
oletko puolijauho
21.8.2014 19:51
Miksi itse olet vastustamassa muita kuin maallisia juryjä, jos
et usko niiden olevan olemassa. Ketään normaalia kiinnosta sellanen.
heippa ripulipaska26.8.2014 08:52
jäi ymmärtämättä?26.8.2014 14:30
heippa ripulipaska26.8.2014 08:52
BUUUUUU, törkeetä passkaa, poistoon vaan, ei tarvii kiittää ;;;)))))
"Kysyin, että jos ihminen ei itsekään usko mihinkään maan ulkopuoliseen oikeuteen, niin miksi sellaisella sitten uhkaa?"
Vastaus alempaa,
"Ehkä ne uskoo... ja mistäs sitä kukaan varmaks tietää onko sellasta vai ei. Et sinä enkä minäkään."
Jäikö tässä joku kohta taas ymmärtämättä?
"niitä ei ole todistetusti olemassakaan. "
Todisteet esille sitten vaan :D siis siitä ettei muita kun maallisia tuomioistuimia ole _varmuudella_ olemassakaan :) en tiennykään että sellanenkin on todistettu..
pussiin pujahdit
26.8.2014 20:22
Vastaus alempaa,
"Ehkä ne uskoo... ja mistäs sitä kukaan varmaks tietää onko sellasta vai ei. Et sinä enkä minäkään."
Jäikö tässä joku kohta taas ymmärtämättä?
"niitä ei ole todistetusti olemassakaan. "
Todisteet esille sitten vaan :D siis siitä ettei muita kun maallisia tuomioistuimia ole _varmuudella_ olemassakaan :) en tiennykään että sellanenkin on todistettu..
pussiin pujahdit
26.8.2014 20:22
"Mutta kun nyt kerran sotkit tähän asiaan uuden argumentin, eli Russellin teepannun:"
Valehtelit ja jauhoit taas kerran omaa puppuas olemattomista todisteista ja jäätyäs rysän päältä kiinni, yrität hädissäs vetoilla taas johonkin Russelin pannuihin :D voi voi.
"Tämä on argumentointivirhe, mihin kompastut jatkuvasti. Muiden pitäisi siis todistaa oma mielikuvituksen tuotteeesi, peikot, ihtiriekot, kummitukset siis olemattomaksi? "
Kukaan muu ei oo tehny tässä mitään virheitä paitsi SINÄ ite. Tunget sanoja muiden suuhun vaikka missään ei muut oo edes väittäny tollasten olevan olemassa :))
"Todistustaakka on AINA väitteen esittäjällä."
Niinpä, eli osotappa sitten vaan että niitä EI oo olemassa kun sellasia todisteitakin on kuulema olemassa :) ihan säälittävän epätoivosta käännellä sitä taakkaas taas muualle.
turha kiemurrella
26.8.2014 23:57
***********Valehtelit ja jauhoit taas kerran omaa puppuas olemattomista todisteista ja jäätyäs rysän päältä kiinni, yrität hädissäs vetoilla taas johonkin Russelin pannuihin :D voi voi.
"Tämä on argumentointivirhe, mihin kompastut jatkuvasti. Muiden pitäisi siis todistaa oma mielikuvituksen tuotteeesi, peikot, ihtiriekot, kummitukset siis olemattomaksi? "
Kukaan muu ei oo tehny tässä mitään virheitä paitsi SINÄ ite. Tunget sanoja muiden suuhun vaikka missään ei muut oo edes väittäny tollasten olevan olemassa :))
"Todistustaakka on AINA väitteen esittäjällä."
Niinpä, eli osotappa sitten vaan että niitä EI oo olemassa kun sellasia todisteitakin on kuulema olemassa :) ihan säälittävän epätoivosta käännellä sitä taakkaas taas muualle.
turha kiemurrella
26.8.2014 23:57
"Siis mistä todisteita ja mitä?"
Ihan siitä mitä on väitetty ;) eli mm. että mallinen oikeus on varmuudella ainoa olemassaoleva :) tässä siis vertailu peikkoihin.
"Peikkoja on vaikea itsessään tutkia juuri sen takia, koska _niitä ei ole _todistetusti_ olemassakaan_."
Ihan siitä mitä on väitetty ;) eli mm. että mallinen oikeus on varmuudella ainoa olemassaoleva :) tässä siis vertailu peikkoihin.
"Peikkoja on vaikea itsessään tutkia juuri sen takia, koska _niitä ei ole _todistetusti_ olemassakaan_."
(Aloituksessa kyseltiin Voiko abortin tehdä sukkapuikolla?)
Ms Niuvaniemi
22.8.2014 00:04
joku roti sentään
22.8.2014 00:04
Kysyppä tuo mutsiltas. Taisi tökkiä aikoinaan liian lyhyellä ja
liian tylpällä. Osu muttei uponnut. Eikä ollut rahaa lääkäriin,kun oli
sossun rahoilla läträävä luuseri.
Kyllä täältäkin sitten löytyy sairaita ihmisiä,ai että. No mutta onneksi on aina psykopaatti vastaamassa toiselle. Sano mutsille samalla terkkuja.
Kyllä täältäkin sitten löytyy sairaita ihmisiä,ai että. No mutta onneksi on aina psykopaatti vastaamassa toiselle. Sano mutsille samalla terkkuja.
************
(Sentään edellinen umpipuolueelliseks osottautunu terroristipyrkyri tais saada kenkää muistakin tehtävistään..)
Ei uutta terroristia palstalle :)
21.8.2014 12:40
Eipä saanu suosijasakki uutta apukätyriä mellastaan
aiheettomia mielivaltapoistoja törkytunkiolleen ( - ja minkä takia..!)
;D haahaaa!!! Mahtaa v-tuttaa.... sabotööripyrkyrille ja
palvojakamuilleen jäi nyt hylsy käteen, ja vastustajien sananvapaus
voitti!!
"kimlaa
20.8.2014 15:36
Hylky tuli.
- - -
Ja kyllä, palstan jätän rauhaan, aihe ei kiinnosta, eikä ole kantaa siihen... Siksi olisin ollut hyvä luotsi, mutta ymmärrän että ikään kuin mielummin annetaan talon palaa, kuin koittaa sammuttaa sitä bensalla... saammuuhan se bensalla, mutta ekaksi roihahtaa pahasti "
"kimlaa
20.8.2014 15:33
Muista mitä uhkasit pari viikkoa sitten... Nyt voitkin jättää mut rauhaan LOPULLISESTI... Seisotko sanojesi takana?
"Hei Kimmo ***********,
Suomi24 Ylläpito ei ole tällä kertaa hyväksynyt luotsihakemustasi.""
Ai katkeruuden karvas kalkki ;D
Ylläpidolle kerrankin 10 pistettä fiksuudesta ja papukaijamerkki, -KIITOS!!! :)))))
sosiopaatti ja kamut21.8.2014 18:59
"kimlaa
20.8.2014 15:36
Hylky tuli.
- - -
Ja kyllä, palstan jätän rauhaan, aihe ei kiinnosta, eikä ole kantaa siihen... Siksi olisin ollut hyvä luotsi, mutta ymmärrän että ikään kuin mielummin annetaan talon palaa, kuin koittaa sammuttaa sitä bensalla... saammuuhan se bensalla, mutta ekaksi roihahtaa pahasti "
"kimlaa
20.8.2014 15:33
Muista mitä uhkasit pari viikkoa sitten... Nyt voitkin jättää mut rauhaan LOPULLISESTI... Seisotko sanojesi takana?
"Hei Kimmo ***********,
Suomi24 Ylläpito ei ole tällä kertaa hyväksynyt luotsihakemustasi.""
Ai katkeruuden karvas kalkki ;D
Ylläpidolle kerrankin 10 pistettä fiksuudesta ja papukaijamerkki, -KIITOS!!! :)))))
sosiopaatti ja kamut21.8.2014 18:59
"sinun lisäksesi muita terroristeja ei tarvita?"
Niin tai sun? :)
"Kyllä tämä ihminen saa heti mellastaa yksinään.
Kukaan ei jaksa eikä viitsi lukea vuodesta toiseen" jne.
Niinkö? Miksi sinäkin sitten olet räkyttämässä vastaan joka välissä?
aijai ja voih XDD
22.8.2014 00:46
näin "taitava" luots23.8.2014 17:08
Niin tai sun? :)
"Kyllä tämä ihminen saa heti mellastaa yksinään.
Kukaan ei jaksa eikä viitsi lukea vuodesta toiseen" jne.
Niinkö? Miksi sinäkin sitten olet räkyttämässä vastaan joka välissä?
aijai ja voih XDD
22.8.2014 00:46
kyllä nyt murhanpalvojia vitutttaa ja raskaasti, kun
poistorunkku-orkkukiima sai antikliimaksisen lässähdyksen :DDDD
ahistaako?
Miten pärjäätte tosiasioiden kanssa? Eli eikö se tieto että vastustajien sananvapaus toimii hyvin noin vaan kivasti lainkin turvaamana ala hitsaamaan ihan helevetisti? Miten puratte sitä kiukkua ja keneen? Nostaako se verenpaineet miten korkeelle kun tietää ettei voi estää kenenkään mielipiteitä tai lasten elämää vaikka kuinka haukkuisi ja nimittelisi ihmisiä? Ei muakaan estäny. Onneksi ylläpidossakin ollaan joskus kivoja. Miten pärjäätte asian kanssa? Onko elämä vaikeaa?
Miten pärjäätte tosiasioiden kanssa? Eli eikö se tieto että vastustajien sananvapaus toimii hyvin noin vaan kivasti lainkin turvaamana ala hitsaamaan ihan helevetisti? Miten puratte sitä kiukkua ja keneen? Nostaako se verenpaineet miten korkeelle kun tietää ettei voi estää kenenkään mielipiteitä tai lasten elämää vaikka kuinka haukkuisi ja nimittelisi ihmisiä? Ei muakaan estäny. Onneksi ylläpidossakin ollaan joskus kivoja. Miten pärjäätte asian kanssa? Onko elämä vaikeaa?
Kyseinen terroristipyrkyri on nyt ilmeisesti saanu kenkää
muistakin luotsin toimistaan ;DDDD siihen loppui ne hiekkisvallotukset..
http://keskustelu.suomi24.fi/ node/12440662
Risteilyluotsille potkut
Hyvä hyvä!
22.8.2014 17:05
Valehtelit niin paljon kuin ehdit. Et ollut kelvollinen luottamustehtävän hoitamiseen ja nyt olet saanut häpeällisesti lähteä. Kasaamme isoja pultereita haudallesi.
Onkos muuten rikosilmoituksesta kuulunut mitään? Se oli kylläkin kohdistettu ylläpitoa vastaan, mutta jos ovat kyselleet.
Jostain syystä ylläpito on poistanut täältä kaikki sinua koskeneet nyt huippuasiallisiksi osoittautuneet palautteet. Siksikö, että peittelevät omia kömmähdyksiään?
ei terrorioikeuksia
23.8.2014 23:06
hätärääky käy
http://keskustelu.suomi24.fi/
Risteilyluotsille potkut
Hyvä hyvä!
22.8.2014 17:05
Valehtelit niin paljon kuin ehdit. Et ollut kelvollinen luottamustehtävän hoitamiseen ja nyt olet saanut häpeällisesti lähteä. Kasaamme isoja pultereita haudallesi.
Onkos muuten rikosilmoituksesta kuulunut mitään? Se oli kylläkin kohdistettu ylläpitoa vastaan, mutta jos ovat kyselleet.
Jostain syystä ylläpito on poistanut täältä kaikki sinua koskeneet nyt huippuasiallisiksi osoittautuneet palautteet. Siksikö, että peittelevät omia kömmähdyksiään?
ei terrorioikeuksia
23.8.2014 23:06
"sulla vanhalla terroristilla"
?? En mä oo se palstan ylälaidassa vieläkin joutavana roikkuva anka- nimimerkki..
säälittävä oot
23.8.2014 23:11
************?? En mä oo se palstan ylälaidassa vieläkin joutavana roikkuva anka- nimimerkki..
säälittävä oot
23.8.2014 23:11
"minä kysyin ensin, joten sinä vastaat ensin,"
Itehän sä aloit taas kerran räkyttään muilta tivailujas jostain aputeoista vaikket tekopyhänä kiemurtelijana evääs räväytä kenenkään muiden eteen :D
Mutta mitä tekisitkään auttaaksesi masentuneita aborttöörejä, ei heillä ole sinulle väliä, pääasia, että yksi tehtävä taas hoidettu, saatu nainen alistumaan murhaajaksi, seuraavaa uhria kehiin eikä välitetä, mitä aikaisemmalle naiselle saati verityöhön aivopestylle lapselle kuuluu.
Itehän sä aloit taas kerran räkyttään muilta tivailujas jostain aputeoista vaikket tekopyhänä kiemurtelijana evääs räväytä kenenkään muiden eteen :D
Mutta mitä tekisitkään auttaaksesi masentuneita aborttöörejä, ei heillä ole sinulle väliä, pääasia, että yksi tehtävä taas hoidettu, saatu nainen alistumaan murhaajaksi, seuraavaa uhria kehiin eikä välitetä, mitä aikaisemmalle naiselle saati verityöhön aivopestylle lapselle kuuluu.
hätärääky käy
13.8.2014 01:35pimeyden kermaperse kattelee sinne sumeeseen räkäpeiliinsä vaan rääkyessään poistoon
sääntöjen mukasia täysin asiallisia alotuksia.... ja on tunkematta
tänne näitä aiheettomia ulostustörkyjään.
lisää ulostusta13.8.2014 11:17
18.8.2014 21:54
lisää ulostusta13.8.2014 11:17
"En ole muden huomannut käyttävän ulostustermejä "
Sitähän sun sakiltas ryöppyää kuten taas tässäkin alotuksessa, miten niitä osuvammin kuvaiskaan? Mutta kaikkihan on AINA ja PELKÄSTÄÄN vastustajien syy ja alottamaa :DD eikä mitenkään sais puolustautua ettei törkyturpakiihkoille vaan tulis nyyhkytinyyh paha mieli..!
"Epäilen että ulostusvestit työttömien palstalla ovat samalta koneelta lähtöisin."
Ettei vaan ois sieltä sun nappäikseltäs kotosin nekin ;)
ai nytkö13.8.2014 15:50
Jumalas kiittää?Sitähän sun sakiltas ryöppyää kuten taas tässäkin alotuksessa, miten niitä osuvammin kuvaiskaan? Mutta kaikkihan on AINA ja PELKÄSTÄÄN vastustajien syy ja alottamaa :DD eikä mitenkään sais puolustautua ettei törkyturpakiihkoille vaan tulis nyyhkytinyyh paha mieli..!
"Epäilen että ulostusvestit työttömien palstalla ovat samalta koneelta lähtöisin."
Ettei vaan ois sieltä sun nappäikseltäs kotosin nekin ;)
ai nytkö13.8.2014 15:50
"Aloituksessa ei mainittu ulosteista mitään."
puhuttiinkin pelkästään TÄSTÄ alotuksesta :D alotus on silkkaa ulostetta, vaikka sulle se onkin varmasti mitä suurinta herkku nannaa.
puhuttiinkin pelkästään TÄSTÄ alotuksesta :D alotus on silkkaa ulostetta, vaikka sulle se onkin varmasti mitä suurinta herkku nannaa.
18.8.2014 21:54
Olenkin miettinyt, että aika pahasti on tuo yksi ulosteisiinsa
sotkeutunut. Luulisin, että jokin taantuma kolmivuotiaan tasolle,
jolloin potalle opettelu on ajankohtainen. Tekeekö mukavuustappaminen ja
lapsen kuolemaanpakottaminen ihmiselle niin, että taannuttaa tuolle
tasolle uudestaan. Ihmettelen vaan näitä abortinsuosijoiden
törkykirjoituksia, että aika pahasti käy ilmeisesti aina, kun on
riistänyt joltakulta toiselta päätösvallan omasta kehostaan.
Halleluujaa!!
Halleluujaa!!
************
spämminilkki paskoo
13.8.2014 21:52 ja peesii omiaan :DDD säälittävää...
BUUUUUU, törkeetä paskaa, poistoon vaan, ei tarvii kiittää ;;;)))))
shaisses tursuaa14.8.2014 11:12
13.8.2014 21:52 ja peesii omiaan :DDD säälittävää...
BUUUUUU, törkeetä paskaa, poistoon vaan, ei tarvii kiittää ;;;)))))
shaisses tursuaa14.8.2014 11:12
"Käytät ulostetta kuvaavia sanoja ihmeen paljon"
Se nyt vaan on eri muodoissaan kaikkein osuvin kuvaamaan näitä sunkin tuotoksias :DD ja oot muuten aina yhtä säälittävän surkuhupaisa kun nostelet läpinäkyvillä omakehuillas näitä hekoheko-ketään muita naurata eikä kiinnosta -törkymassojas palstalla ylös ;DDD
Se nyt vaan on eri muodoissaan kaikkein osuvin kuvaamaan näitä sunkin tuotoksias :DD ja oot muuten aina yhtä säälittävän surkuhupaisa kun nostelet läpinäkyvillä omakehuillas näitä hekoheko-ketään muita naurata eikä kiinnosta -törkymassojas palstalla ylös ;DDD
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti