lauantai 31. elokuuta 2013

Liian kiperän osuvia kysymyksiä vakiokiihkoille

Kysyttävää palstan vakituisilta ab.edistäjiltä
totuus esiin
30.8.2013 21:02   
Miksi sinulle on niin äärettömän tärkeää tulla tänne kertomaan, miten harmiton se sinulle on ollut? Vai joudutko todistamaan sitä kenties itsellesi?
Et voi tietää kenen maa kaatuu kun hän tekee abortin. Miksi mainostat toimenpidettä täällä, koska et voi sanoa kenelle se on harmiton ja kenelle ei?
Luuletko, että jonkun ahdistus poistuu sillä, kun sinä sanot, että sinua ei ahdista. Se ei monelle ole kuitenkaan harmiton toimenpide, vaikka itse niin ajattelet. Vaikka täällä kuinka kerrottaisiin, että kyse ei ole tappamisesta, niin eipä se mikään elämää pelastava toimenpidekään ole. Joku voi tajuta tämän vasta abortin jälkeen, ja reagoida sen mukaan.

Etkö tajua, että kaikki puoltavat mielipiteet aiheuttaa sen, että abortti nähdään harmittomana toimenpiteenä.
On mennyt yhteiskunnan rahat hukkaan eräänkin vakiokiihkon kouluttamisessa, kun ei pysty näkemään asiaa muuta kuin jostain omasta kapeasta vinkkelistään. Vaikea kai se on muuttaa mielipidettään, jos on jo vuosia täällä puolustavia kommentteja kirjoitellut.

Jos palstan "sosiologi" keskittäisi tarmonsa ehkäisymenetelmistä kirjoitteluun ja lopettaisi tuon aborttien puolustelemisen, niin siitä voisi olla oikeasti jotain hyöytyä suomalaiselle terveydenhuollolle. Nyt levität sitä sanomaa, että aborttia voi käyttää suurinpiirtein ehkäisymenetelmänä, koska siihen ei mielestäsi liity mitään haittoja.
Totuus on toinen. Alkaa olla jo niin huolestuttavia tietoja abortin vaikutuksista naisten terveyteen, että aborttien saatavuuteen tullaan puuttumaan myös Suomessa.
Asennemuutosta ja ehkäisyn painottamista tarvitaan. Viranomaisten ja lääkärien on pakko puuttua asiaan. Tämä on linja joka puolella maailmaa. Voi sosiologiakin sitten harmittaa, kun on täällä tullut kirjotettua puuta heinää.

----->
nimenomaan..
2.9.2013 22:37
"Miksi joidenkin kilahtaneiden abortit muka vaikuttais päästään terveiden tekemisiin?"

Päästään terveet ei tapa itsekkäästi lapsiaan koska sellaset on vaan pahasti kilahtaneiden touhuja.

no millonkas
2.9.2013 22:32
sitä nyt mikään ikävyys ainakaan abortista johtuis :D ei ei ei kaikki johtuu tietty AINA ja VAIN jostain iiiihan muista jo aiemmista hirveistä ongelmista :)) Ja sitten vertaillaan oman lapsen tappamista kynsienleikkuuseen :DDD ..HUHHUH!! Onhan se kumma miten monilla ei vaan aiemmin oo ollu mitään mt-ongelmaa, vaan kaikki alkoi tollasen "pikkujuttu-niinku-kynsienleikkuu" abortin jälkeen..

silkkaa mukavuutta
2.9.2013 22:20
"Niissä on vähemmän työtä ja tulee halvemmaks."
"mitäpä sitä ei tekisi oman elämänsä ja kaiken kivan eteen."

....eli oli itsekäs mukavuusabortti! Mukavuusabortissa mieluummin tapetaan lapsi kuin synnytettäis ja annettas vaikka muille.

"Täysin harmitonta,"

No se "harmittomuus" näkyy vuosittain synkeissä tilastoissa yli 10 tuhantena turhan kuoleman uhrina ja siihen lisäks ne ylimääräset traumoissa kärvistelevien mielenterveyskulut, joillain koko loppuelämäks. Osalla vielä tietty sit myöhemmin lapsettomuushoidot päälle.

kuinka olikaan
2.9.2013 22:12
"synnytykset on vaarallisia."

taas arvattavissa että joku demonisoija-kiihko takertuu taas tähänkin :D

varottavia esimerkke
2.9.2013 20:32
"Kun sillä pelotellaan aikas turhaan,"

Tuskin ihan turhaan sentään.... näköjään.

Lycka till
2.9.2013 11:23
Tässäpä sitä ollaaan. Rupusakkia kannustetaan apuharventamaan itseään tlaketjufemakoiden, sosiaalitanttojen ja eugenistisen kvasi-eliitin vedellessä sosiaalidarwinistisen "sosiaalipolitiikan" lankoja. Naiset jätetään hulttiomiesten pakotettavaksi mukavuusaborttiin ja kulisseissa aborttiväki ylistää itseään saavutuksistaan.

näkis vaan
2.9.2013 00:19
"jos abortista puhuu totuudenmukaisesti ja kertoo, miten asia käsitellään oikeasti terveydenhuollossa ja millainen on aborttihakemus oikeasti"

Millonka suosijakiihkot täällä niin tekee?

"Ja gynekologit Puolassa mainostaa full service -palveluita ja menstrual regulationia, joita ei lueta abortiksi, kuten meillä tehtäisiin."

Niin sinä sakkeineshan tän käytännön tännekin haluaisit, ei ketkään muut.

"naapurimaiden raporttien mukaan puolalaisille tehdään heidän terveydenhoidon kustannuksella arvioituna 100-150 000 aborttia vuodessa"

Missähän näistä jotain virallisia tilastoja oli esitetty? Vai oliko nää taas jonkun feministijärjestön johtohahmon omia arvioita?
No, jos Puolassakin ois lepsumpi laki, niitä tehtäs taatusti vielä moninkertasesti enemmän..

niin??
1.9.2013 22:36
"" joskus pidetty endometrioosin alalajina"."

Muuttaa jotenkin oleellisesti asiaa? Samalla tavoin limakalvon vääränlaisen kasvun sairaus joka voi aiheuttaa lapsettomuutta, ja mikä tässä oli oleellisinta, voi aiheutua abortista.

Ja sitäpaitsi adenomyooma (mikä ihmeen "adenomyööma"?) taitaa olla vähän eri asia kun adenomyoosi.

...
1.9.2013 14:26

Juu, kuuluu se esimerkiksi myös niille, jotka joutuvat abortteja työkseen tekemään. Voi tietysti sanoa, että ammatinvalintakysymys, mutta koska nykypäivänä on luotettavia ehkäisymenetelmia, ei monikaan alalle pyrkivä ymmärrä mihin päänsä pistää.

nainen kohteena
1.9.2013 13:34
..ettei asia kuulu kenellekään muulle... ja kuitenkin aborttiväki manaa mustia "voimia" epävarmojen äitien päälle sekä jakaa heille roppakaupalla ohjeistusta mukavuusaborttiin....

Hulluus huipussaan
1.9.2013 11:34
Mukavuusaborttijärjestelmä on häpeällinen myös lääkärieiden kohtelun osalta. Kun joku haluaa tappaa lapsensa ryhtyäkseen koirakouluttajaksi, on lääkärin alistuttava ja vieläpä pantava toimeen houkan houreet. "Naisen oikeus" on muuttunut koulutettavien koirien oikeudeksi. Terveydenhuollon on toteltava tätäkin päättömyyttä.

räyhääjä
1.9.2013 11:24
"Päätös ei ole kenelllekään helppo, "

Päin vastoin päätös on joillekin liian helppo, koska naiset eivät saa oikeaa tietoa abortin pitkäaikaisista vaikutuksista. Lääkärit eivät niistä kerro, Suoli 24 palstalla riehuu traumatisoituneita naisia ja miehiä jotka kannustavat aborttiin. Kenellä on vastuu? Mielestäni se on lääkäreillä ja viranomaisilla.

Onko vastuullista toimintaa?

"–?Yksi teki abortin, koska halusi ryhtyä agility-kouluttajaksi eikä lapsi sopinut kuvioon. Toinen sanoi, että on rakentanut miehensä kanssa uuden omakotitalon, eikä halua lasta sotkemaan paikkoja, Kivijärvi kertoo."

http://www.aamuset.fi/naista-puhutaan/uutiset/suunniteltujen-raskauksien-keskeyttaminen-yleistynyt-turussa

kiperää kiljupalaa
1.9.2013 11:48
Jaha, siellä on taas näemmä palstanpilaaja-rääyn apukätyri paikalla kun ei täysin asialliset mutta -aah- niiiin kiperän kivulloiset viestit meinaa pysyä.. :)))))
Oli hätärynkkyrääylle TAAS liian kiperän tyhjentävää :DDDDD

hätärynkytirynxxx XD
2.9.2013 07:44
Oli häirikkörääylle TAAS liian kiperän tyhjentävää :DDDDD

Odotellaan millonka toteutuu piruja seinille maalaavan pro-murder-lifen ihanneyhteiskunta ja aletaan listiä "liian kalliiksi" käyviä syntyneitäkin...

>9. Nämä lapset käyvät taloudellisesti kalliiksi yhteiskunnalle.

"Kun ihmiset alkavat käydä kalliiksi, tapetaan heidät." Niinkö sivistysvaltio toimii? Ehkäpä sinä käyt kalliiksi yhteiskunnalle. Aloitetaanko sinusta?>

http://jjmarkka.net/docs/abortti.htm


höpö höpö
1.9.2013 11:22
"Jos haluaa teettää abortin, se ei kuulu muille."
"se on vain, ja ainoastaan naisen oma asia."

aivan turhaa paasauspaatosta taas... Mitä suurimmassa määrin se kuuluu niille (yhteiskunnalle) joiden pussista se rahan rälläys enimmäkseen haaskataan!! Eikä toisen ihmisen tappaminen muutenkaan oo KOSKAAN mikään murhaajan "oma asia" ym. naurettavaa lässynläätä..

Mistä on kyse?
1.9.2013 11:09
Mainitsemasi heikkolahjaisten äitien kohtelu on yksi mukavuusaborttijärjestelmän julmimmista piirteista. Kyse on samasta eugenistisesta politiikasta, joilla heikkolahjaisia, "epäsosiaalisia" ja köyhiä pakkosteriloitiin, kunnes saatiin vapaa mukavuusabortti. Tämä on tyylipuhdasta fasismisma eli stalinismia.

Sivistymätön ja raaka eliitti tappaa "sosiaalipolitiikan" varjolla rupusakiksi katsomansa väestön lapsia mukavuusaborttijärjestelmää pyörittämällä. Kellokkaat toitottavat tätä myrhatyötä "naisen oikeudeksi". Voi se tietysti diletanttisen kvasieliitin oikeus ollakin, mutta samalla se on vääryys eli hirvittävää väkivaltaa äitejä ja lapsia, perhettä, elämää ja naiseutta vastaan.

Ei mitää niin julmaa
31.8.2013 23:36
Voisi ehkä aloittaa niistä, joille tehdään toistuvasti abortteja. Ei heitä tarvitsisi kylläkään saunan taakse viedä, vaan pitäisi pakottaa joka päivä kontrolloidusti nielemään e-pilleri. Yksi vaihtoehto voisi olla, että toisen abortin jälkeen pantaisiin piuhat poikki.

adenomyoosia
31.8.2013 23:17
joka on endometrioosin eräs muoto, ainakin voi aiheuttaa.

>Synnytykset, keskenmenot, kaavinnat ja runsaat vuodot lisäävät adenomyoosin riskiä.>

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00103

>Causes of Adenomyosis

While the exact cause remains a mystery the following are possible causes:

1. Prior Uterine Surgery: D&C for miscarriage or induced abortion, C-Section>

http://www.medinaobgyn.com/faq/faq.aspx?UID=02a19394-328b-4d07-ae58-edd05ad00260

>Most researchers now think this breakdown can be due to trauma, specifically, scraping the womb ("curettage") after a miscarriage, for diagnostic reasons, or for elective abortions. (The study I base this article on* was specifically investigating the increased likelihood of adenomyosis in women who have had pregnancy terminations.>

http://www.gynob.com/adeno.htm

Ja endon suuremmasta riskistäkin on tietoo..

>A 1986 report, "Post-Abortal Endometritis and Isolation of Chlamydia Trachomatis," published in the medical journal Obstetrics and Gynecology says that not only is it possible to contract endometriosis from an abortion, but that the risk is higher for teenagers.

The report says teenagers are 2.5 times more likely than women 20-29 to acquire endometriosis following abortion.>

http://www.lifenews.com/2005/09/08/nat-1598/

osu ja uppos..
31.8.2013 16:39
"TODISTEET ESIIN NYT!!"

Mikäs raivotrauma se noin kiihdyksissä nyt sai taas HUUTAMAAN???

Sivullinen4u
31.8.2013 11:49
En ole "sosiologin" kirjoituksiin tutustunut, mutta tunnen kyllä erään naisen (nyt 45v), jolle tehtiin 19-vuotiaana abortti. Abortin seurauksena hän sairastui endometrioosiin ja jäi myöhemmin lapsettomaksi.

Nämä, joille tehdään abortteja, ovat kyllä pääsääntöisesti hieman heikkolahjaisia (myös tämä esimerkkituttuni), joten en voi heitä tämän vuoksi mennä tuomitsemaan.

Jokainen taapertaa niillä eväillä, jotka hänelle on annettu. Jolle ihmisen äly riitä hankkimaan luotettavaa ehkäisyä, niin minkäs me sivulliset sille voimme?

childmurderlife
30.8.2013 23:03
pitää sen ummehtuneen saastaturpansa tukossa vaan kun ei sieltä mätälöyhkäsiä kalmankorinoita kummempaa koskaan ilmoille tuu.

******
 Mitä kornius on?
15.8.2013 12:20
LJMR todistaa abortin muodollisten syiden olevan mielivaltaisia, ristiriitaisia ja siksi perusteettomia. Juuri siksi yli 99% aborteista on mukavuusabortteja.

Oikea järjestys...
15.8.2013 20:38
Vedä henkeä ja Katsos nyt vaikka aloitusta.
Kyse on siitä, miksi itse itsensä määritellyt aborttiväki hyökkää tavallisten naisten ja lasten kimppuun?

Kuka on katkera?
16.8.2013 12:13
Mitä ihmettä? Ei aloittaja ole muiluttanut naisia mukavuusaborttiin. Ei myöskään ollut katkera tai kateelllinen naiseudelle.

 nainen kohteena
15.7.2013 11:17
..ettei asia kuulu kenellekään muulle... ja kuitenkin aborttiväki manaa mustia "voimia" nuoren naisen päälle sekä jakaa hänelle roppakaupalla ohjeistusta mukavuusaborttiin....

Joopa jooo
26.8.2013 15:28
Teksti on sinulle liiankin hyvää. Jatka kielioppivirheiden perkausta, ehkä joskus ymmärrät asiaakin.

Siinä se
26.8.2013 15:27
Yli-ihmisoppeja viljelevä aborttiväki herjaa merkonomeja, vaikka omat saavutukset riittävät lapsiin kohdistuvaan kuolettavaan hyväksikäytöön.

Abortöörit vetävät natsikortin 10500 kertaa vuodessa ja toimittavat lapsen viemäriin tai krematorioon julmien edeltäjiensä tapaan. Katteeton elitismi on pienuuden ja surkeuden ominaisuus, jossa brutaalisuus ja oman tilan arviointikyvyn puute löyhkäävät.

tätä samaa...
26.8.2013 12:57
Aborttiväen logiikka miltei vastaa etiikkansa tasoa. Kun ajatus kampeaa ojaan, ei sille ulkopuoliset paljoa mahda.

Mitä jos lukisit aloituksen ja yrittäisit paremmalla kommentilla?

joopa jooo
26.8.2013 12:55
Aborttiväki pyrkii tekosiaan piiloon milloin "naisten" milloin "Romanian" selän taakse. Aborttiväki toitottaa täällä ehtimiseen kohtelevansa kaltoin lapset, jos eivät saa heitä jo kohtuunsa tappaa. Romanialainen lastenkoti kauhuineen kalpenee tällaisen elitistisen ja kylmäverisen murhanhimon rinnalla.

henkinen konkurssi
26.8.2013 12:38
Romanian köyjhässä ja romahtaneessa yhteiskunnassa lapsia työnnettiin lastenkoteihin.

Rikkaassa ja hyvinvoivassa sekä turvallisessa Suomessa aborttiväki tappaa lapsensa ja työntää heidät viemäriin. Lopuksi elvistellään köyhien maiden ongelmilla....

 Vihan edessä
16.8.2013 13:41
Aborttijärjestelmä on vetänyt lääkärit kölin alta. Heillä ei ole todellisia mahdollisuuksia noudattaa lain mukaista päätösvaltaa aborttiasioissa. Lääkäritkin ovat aborttijärjestelmän uhreja, sillä heidät on kyykytetty toimeenpanijoiksi. Lääkäri on voimaton lapsiin kohdistuvan vihan edessä.

Teot määrittävät
16.8.2013 13:23
Se, mitä edellä kuvattiin "ei-toivomiseksi" ja vihaksi, saa ilmenemismuotonsa reaaalimaalimassa lapsen surmaamisena mukavuusabortissa. Suomessa näin tapahtuu 10500 kertaa vuosittain. Aborttiväki väittää, ettei lasten massamurhaan liity vihaa, vaan se tehdään kuin ohimennen. Silti he pitävät mukavuusabortin riittävänä perusteena lapsen "ei-toivottuna" olemista.

Kun "ei-toivomisen" vastinpari on lapsen murhaaminen abortissa , on asian ja toiminnan motiivin luonne täysin selvä ja tyhjentävästi luvattu, sanottiinpa tätä vihaksi tai miksi muuksi tahansa.

Valitettavasti...
16.8.2013 13:15
Aborttiväki ja myös heidän hovi"sosiologinsa" pyrkii säännöllisesti välttämään asiakysymykset ja yrittää siirtää keskustelun henkilökohtaisen herjailun tasolle. Tämä johtuu siitä, ettei aborttiväellä ole eväitä asialliseen ja kohteen mukaiseen keskusteluun.

******
(Eräässä aloituksessa joku kyseli rikollisia neuvoja kotiaborttiin)

poistoon vaan :D
18.8.2013 19:04
Näköjään hävettää kun hätäkipurynkky käy...

Että ihan rikoksen teossa pitäs neuvoo?!

Eikä se mikään "keskenmeno" oo jos sä tapat lapses.

Mitä jos vaan meet nyt kiltisti sinne äitiysneuvolaan ja alat järjestellä lapselles adoptiokotia. Niin ei tartte sitten häpeillä mitään, vaan saat päinvastoin hatunnostoja ja tavallistakin kirkkaamman kruunun.

vai että...
21.8.2013 18:12
oikeinko trolli joka käy moralisoimassa.... voi hirveetä, eiköhän kuule sullekin ihan aiheesta.

"abortin oikea nimi on raskaudenkeskeytys,"

Tappamista on ihan turha kaunistella jollain medikalivsoivilla lässynlää-termeillä.

"Lakikirjassakaan ei abortin yhteydessä mainita mitään lapsen tappamisesta?"

Niin, eihän siellä sanotakaan etteikö se ois lapsen tappamista.

Kukahan tässä sitä hoitoo tarvis... ne jotka tappaa lapsiaan ja kiihkoilee täällä väkivallan puolesta, vaiko ne jotka yrittää suojella lapsiparkoja sunkaltasilta??

pro-murderi turpakii
19.8.2013 00:04
"silloin ei aleta hölisemään mistään äitiysneuvolasta."

Ei vai :D ja kukas sen kieltää? Sinäkö? :DDDDDDD

mutuharhojas
18.8.2013 23:10
"En vain kyllä näe viestissäni mitään lapsia alistavaa tai pro-murderia"

ja mitähän ihmeen sovinismia sitten lasten suojelussa turhalta tappamiselta näetkään? :DDDD

vaikea päätellä?
18.8.2013 23:07
"mun viestiäkö tarkotit?"

Mihinkähän viestiin ois voinu olla vastauksena? Ei, ei ollu tällä kertaa sulle.

"Huumattu ja raiskattu, ni ei oo ainakaan "mukavuusabortti"."

Ihan yhtä mukavuudenhalustahan se tehdään kun muutkin, siitä riippumatta missä oloissa raskaus alkoi. Ei sillä varmaan mitään vakavaa terveyssyytäkään siihen oo?

Mut eikös se vasta oiskin sitä kiihkottua todellista "naisen vapautta" kun ei tarttis keltään edes kysellä yhtään mitään, eikä alistavasti anella lupia jne.?

pro-murder hiljaa
18.8.2013 22:55
Poistoon sitten sinunkin viestisi, ei sinulla ole mitään etuoikeutta spämmiä tuollaista lapsia alistavaa p*skaa täällä.

muahhhahhaaa
18.8.2013 21:47
juu, onhan se niiin "luonnollista" repiä lapsi kesken kaiken pois kohdusta :DDDD kaikkee sitä kans näkee kun sitä itsekkäällä mukavuudenhalulla tappamista pitää puolustella verenmaku suussa... no, semmosta se sitten niissä lapsen murhan ja viemäriin hylkäämisen syyllisyystraumoissa on.

"Se on sama kuin lapsen murha"

Niin, sitä se juurikin on, tasan sama asia, ABORTTI meinaan.

voi kuule :D
18.8.2013 19:19
Ihan tiedoks vaan että kylläpä muuten ON rikos jos sen tekee ihan kotonaan ilman mitään lupien aneluja viranomaisilta :)) että revippä siitä vaan. Mutta siellä on taas näemmä häärimässä se ylläpidon suosijahäirikkösabotöörin apukätyrinilkki vanhapiika kun lähtee taas vaan vastustajien viestit, ja jopa rikoksiinkin neuvoja kärttävät törkysaastat senku lojuu vaan..
Kuvottavaa millaiset "ihmiset" viekottelee täällä muita(kin) tappamaan lapsiaan ja sinne samalle onnettomuuksien syyllisyyssuon uumeniin kanssaan...

Pippuri
18.8.2013 12:07
Minun tietääkseni ei mitään kotikonsteja ole. Aika suojassa lapsen alku on. Hae toki apua äläkä jää yksin panikoimaan. Lähde pois kotoa ihmisten ilmoille ja hae todella myös apua. Ituprojekti ainakin tarjoaa keskusteluapua. http://www.ituprojekti.net/ Huomenna taas ysiltä voi soittaa. Kannattaa soittaa vaikka tuntuisi hyödyttömältä. Ehkä joku kriisipuhelin palvelee myös tänään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti