lauantai 30. marraskuuta 2013

Lasten kohtalo edelleen HYSHYS!!

Jälleen lähti pelkästään suosijakiihkoille kiperä paniikkialotus... sen sijaan suosijatörkyturpien valheiden levitykset ym. perättömät syytössonnat vastustajista tietenkin lojuu yhä ja edelleen.
(Lisäys, olikin ilmeisesti välillä siirretty jonnekin muualle kun nyt näkyy taas palstalla..)

Selitystä ihtiriekoille
ruumis / sielu
28.11.2013 15:30   
Lindholm antaa viitteitä siitä, millaisia olentoja ihtiriekot ovat. Rikoksen jälkeen tekijä ajatuksillaan luo tilan "kummitukselle".

http://www.hs.fi/videot/Tiina+Lindholm+l%C3%B6ysi+Rikhardinkadun+kirjastosta+yhdeks%C3%A4n+henkiolentoa/v1305753786745

Abortti tappaa ruumiin, mutta ei lapsen sielua. Nuoren ihmisen kesken jäänyt elämä estää häntä siirtymästä eteenpäin.

------->
murhiksen peilissä
3.12.2013 02:00
Hieno apinointi taas Murhis. :) Osaatko muutakuin massapostata törkyturhakkeita ja apinoida muiden viestejä? Vastaa kiitos, vastaamattomuudesta voimmekin tehdä ihan omat päätelmät. ;)

"tuudittautumaan valheisiin harhaisessa sekopäisyydessäsi"

Kaikki muut jotka ne kiihkoraivosella pakkovimmalla tonkimas tekstit löytää, näkee kyllä kuka se joutuu laittaan lappuset simmuille ja noin tekeen.... ;((((((((((((((((

löytykin jo
3.12.2013 01:44
mutta voi nyyh nyyh kun SINÄ et niitä löydä XDDDDDDDDD YLLÄTYS ;DDDDDDD
Voi voi koita nyt saada nukuttua (edes lääkkeiden voimalla) vaikka kuinka tuskallisesti hämää....

"ei niin oo ei, "uskotaan" XDDDDDDDDDDDDDDD"

On juu on, "uskotaan" XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

murhiksen raivokiima
3.12.2013 01:32
"silmä oli kädessä kyllä XDD"

eipä näytä olleen XDDDDDDDDDDDDDD

"laitahan linkkiä XDDDD"

Luuletko tosiaan että lähtisin hakeen niitä SUA varten ja tähän aikaan yöstä XDDDDDDDDDD ja vttujakos se mua mitenkä liikuttaa löydätkö vai ootko sokee.... :)))))))))))))))))))))))))))))

"etkö omaa blogias tunne"

Tunnen kyllä muttei oo lähelläkään sun sekopersoonas ripulointifantasioita... mulla kun ei mitään PASKAblogeja oo olemassakaan... se kun on murhisnilkin omaa mutuvalhesontaharhaa XDDDDDDDDDDDDDD

3 minuuttia
3.12.2013 01:15
Oi voi kuule ota nyt murhis se sokkosimmu kätees ja tutkippa esim. tän illan vastausaikoja ;DDDDDDD että mikä kiihkosakki täällä useemmin vahtaakaan....

"Mikset muuten oo laittanu noita sun apinointeja sun paskablogiin????????"

Menny 24/7 raivokyylältä ohi vai???? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ja mistä PASKAblogista horiset?? Niistä sun omista fantasiomistas haukkumaryöpyistä? Vai joko oot ulostanu ne julkisuuteen säälisekasella huvituksella ja kuvotuksella kauhisteltaviks? XDDDDDDDDDDDDDDDDD

kunhan tarkistin
3.12.2013 00:59
Murhis se jaksaa kyylätä tunkioonsa todellakin 24/7/365, joka minuutti ja sekunti... murhis sontii pakkomielleoksennuksensa 2 minuutin viiveellä XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD uskomatonta.....

Tää on siis todellakin surullinen totuus murhiksesta....
Kuolet sinäkin spämmääjä ja palstaterroristi, luojan kiitos. Varmaan moni huokaisee tällöin helpotuksesta. Mahtaa olla kiva huomata kuolinvuoteella, että on käyttänyt koko elämänsä vain aborttipalstalla, eikä ole saanut yhtikäs mitään elämässä aikaan.
Mitäs sinä olet elämässäsi saanut aikaan istumalla 24/7 ABORTTIpalstalla suoltamassa jatkuvalla syötöllä solvaavia törkyturhakkeita?
Madot eivät tee eroa sillä, oletko nostanut persettäs netin äärestä 12 vuoteen kertaakaan vai et.
Minä säälin sinua murhis. Jokainen joka vähänkään ymmärtää, huomaa että asiasi eivät ole oikealla tolalla. Pelkään että vielä murhaat jonkun, niin täynnä pidättelemätöntä raivoa olet. Oletko joutunut surmaamaan lapsesi abortilla vastoin tahtoasi?
Kammottaa lukea raivopäisiä massavuodatuksiasi.
Maailma on jo nyt yliväkivaltainen, lisää murhaamista ei lapsille pidä tehdä.
Olet jotenkin reppana, säälin sinua, elämässäsi ei taida olla muuta kuin tämä abortti palsta. Eikö kukaan kuuntele sinua? Voi voi...
Eikö sitä peiliä kannattaisi jo pikkuhiljaa käännellä ihan omaa naamaa kohti ja kauhistella, mikä kiihkoääliö murhis sieltä pilkistää.
Vai huomaako sitä enää itse, kun mielenterveys pettää??
Yritetään ymmärtää.
Murhis kuvittelee viekottelevansa lapsia kuolemaan, vaikka yhtäkään elämää tänäänkään ei ole valhetörkyoksennuksillaan estänyt.
Mahtaa ottaa päähän.
Ota mutupallo ja rentoudu.
Ja huomenna muista lääkkeesi. Verenpaine on varmaan jo katossa.
Onneksi sinä kuolet, mitä pikemmin sen parempi, KAIKILLE! Etenkin lapsillesi (niille tappamies ihtiriekoille). ;)

Ainiin ja tätä unohtamatta..
PS. apinoi murhis rauhassa, tiedän että palvot minua. ;)

että POKS vaan XDDD
3.12.2013 00:41
"ASIATEKSTEJÄ?????"

On aina yhtä viihtyisää nähdä kun murhisraasu hajoilee ja sekoo lopullisesti :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

"TODISTAPPA ETTÄ OON KIRJOITTANU JOTAIN"

Etkö muuta sit enää keksiny,, no missäs sun harhasia Sikis sitä ja tätä -sekoilujas ym. törkyripulias tunnistaiskaan...... niin SÄÄLITTÄVYYDEN HUIPPU!!!!!! ;))))))))))))))

anna tulla vaan
1.12.2013 23:47
on se niin ihanaa seurata murhiksen sekoraivoisaa hajoomista taas kerran,... että voi voi kun korpee ja niiiiin kipeesti XDDDDD otan osaa...

"kiemurtelee traumansa tuskassa. Malliesimerkki. "

Senku murhis unelmoit ja hekumoit vaan niissä sairaissa mutufantasiakiimoissas :DDDDDDDDDDDDDDD

" joku "gvhbj" nikki johonkin ja vaihtaa heti toiseen. VITUTTAAKO??"

Suahan se näkyy kirveltävästi vitutttavan kun joutusit tekeen niin ;)))))) eipä vaan oo näkyny enää kuvotussaastojas... ONNEKS :DDDDDDDDDDDDDDD

"et voi säkän anonyyminä vastailla omaan blogiis"

Ei vai? Vaikeekos sitä on laittaa tilapäisesti niin et voi ja sit taas eston takas niin että sä et voi saastuttaa kunnon asiatekstejä ;)))))))

murhis riehukiimassa
1.12.2013 23:00
"meehän kuule sinne blogiis runkkaamaan ja haaveilemaan omasta erinomaisuudestas..."

Runkkaile ja mätäne siihen murhis kun et voi oksentaa enää niitä sontasaastasia haukkutörkyjäs sinne anonyyminä XDDD

" Tässä näemme malliesimerkin niistä kieltodefensseistä!!!!!"

Antaa tulla nyt vaan vai etkö taaskaan pysty muuhun kun tohon tuskaseen säälikiemurteluus ;DDDDDDDDDDD

voi voi :D
1.12.2013 21:28
"Otsasuoni poksahtaa?"
"kieltodefenssit jylläävän sullakin sun lastenteon suhteen."

eikö traumakiihko ressukka tajua siinä kiimasessa sokkoraivossaan kuinka sitä viedään ja provotaan taas 5-0.... ;DDDD täähän se on just parasta viihdettä täällä...kuuluu tänne saakka kun suosijasekon otsasuonet räjähtelee... XDD

Ja kerro nyt toki MITÄ ihmettä mun pitäs kieltää lasten teon suhteen?? :)) kato sieltä mutupallostas vaan, sehän se sulle muutenkin kaiken kertoo..

ihtiriekkojen itku
1.12.2013 20:21
"Minulle on tehty kaksi aborttia, koskaan en ole kummitusta nähnyt"

No eipä toi ihan terveellistäkään näytä olleen... kieltodefenssit ne senkun jylläilee vaan ja traumat haisee tänne saakka ;)

ihminen on vastuussa
30.11.2013 16:54
Kyllähän on paljon kokemuksia että abortoidut tai murhatut vastasyntyneet kummittelevat: olen kuullut paljon kertomuksia näistä ja kirkonmiehet ovat juosseet siunaamassa paikkoja, mutta tuskin kenenkään tarvitsee työkseen homaan ryhtyä.
Nykyään on murhat ovat yhteiskunnan taholta laillistettuja mutta ei Luoja katsele sormien läpi lainvarjolla tehtyjä lapsisurmia. Viaton veri huutaa maasta.

ei sitä aiempaa
30.11.2013 14:30
eilen illalla täällä enää näkyny, mutta nyt näköjään ja ilmeisesti siirretty tänne takasin taas jostain muualta.

************
Rääkyhäirikkö rehuu hulluna jo ympäri Suolta, ja runkutti toisenkin siirretyn ketjun hätäpoistoon.. meni taas lopultakin liian vaikeeks ja tuli jälleen ne suosijakiihkon mutut tuhjentävät todisteet niin eihän siinä paniikissa toki muutakaanenää voi....noinhan siinä sitten lopulta aina käy, koko ketju katoaa kun murhamielet häviää ;DDDD

seli seli.
5.12.2013 15:16
"Tämän tasoinen kommentointi kertoo edelleen siitä, miten sinä muodostat ne "biologistieteelliset faktasia"."

Et sitten muuta enää keksi kun johdatella taas jonnekin aiheesta johonkin pöpelikköön niiden kurjien tosiasioiden edessä kun ei niitä kumoovia todisteita mutuistas vaan löydy :) toi hätäjankutukses jolla yrität ne faktat mitätöidä on edelleen ihan yhtä tyhjän kanssa.

"hedelmöityshoitoklinikan sivun yksittäiseen lauseeseen."

Sillä ei ole totuuden kannalta mitään väliä, onko se yks lause vai joku 100-sivunen "väikkäri".

"Olen jo sanonut sinulle, miksi se ei riitä,"

On jo sanottu miksi tämä mutujankkaukses ei riitä kumoamaan mitään.

"koska Behe (biokemian professori), niin sanoo? Kuten sanottua, siitä voit päätellä, miksi yksittäisellä sanomisella ei ole merkitystä."

Niin, toi on juuri sellanen yksittäisen henkilön mielipide, joita sinä haluat niillä "väikkäreilläs" ja sun kans samanmielisten pro-choicejen omilla blogeilla ym. Siis kokonaan eri juttu kun jonkun yrityksen tms. isomman tahon virallinen, mitä ilmeisimmin usean asiantuntijan laatima yleistietoja kertova sivu. Mutta näissä et toki mitään eroja kykene näkemään kun ei vaan satu sopimaan omiin näkemyksiis.

"Miksi sitä ei voida selvittää satunnaistetulla kyselytutkimuksella?"

Voihan sitä selvitellä muttei se samallatavoin totuutta kerro kun kansanäänestys.

"No mitä jos sinä lukisit sen koko lauseen?"

Luin kyllä eikä se muuta asiaa mitenkään. Kuten jo todettu, korostin ihan sua varten sieltä sen oleellisen lauseen alkuosan, mutta näkyy silti aina vaan menevän ohi... tai pikemminkin et halua myöntää mitä siinä sanotaan.

"Siinä todetaan vai yksisoluinen tsygootti ja monisoiluinen ihmisyksilö, jonka kehittymiseen menee 9kk."

Joko unohtu mitä alussa sanottiin?

"_Ihmisen_ kehittyminen yksisoluisesta _tsygootista_"

Ihminen = tsygoottikin.
Siellä tosiaan ei sanota että ihminen ois vasta myöhemmin, monisoluisena ihmisyksilö :)

"Sinulla menee vieläkin vähän ohi se, miksi kaikkea sinun sanomisiasi ei tarvitse edes kumota:"

Tottakai tarvii kun vaikeuksia niiden faktojen myöntämisessä näkyy aina vaan olevan. Ja väität jotain aivan höpöhöpömutujas niistä kertovista virallisista lähteistä ja säälittäviä kiemurtelujas miksei ne muka ois päteviä.

"niin sille pitää löytyä yksiselitteiset todisteet."

Ja se on taas kerran nähty kuinka et muuta voi kun inttää omia saivartelujas ja kiistää laput silmillä ne kaikki todisteet mitä tuodaan. Mutta niinhän siinä aina käy kun läväytetään ruutuun ne liian kiperästi tyhjentävät yksselitteiset todisteet...

odotellaan yhä
4.12.2013 21:36
missä kaikki virallisten linkkien kertomat tieteelliset tosiasiat olikaan kumottu ja annettu ne oikeat faktat (loputtomat mutu-inttäkiistämiset ei sit edelleenkään kelpaa) ;)

ei pitäs olla ei
4.12.2013 21:12
"Muutenhan sinulla ei pitäisi olla niin suuria hankaluuksia osoittaa tällaisen olemassaoloa."

sulla noin mittavia vaikeuksia myöntää niiden olemassaolo ja todisteet.

"julistat, että se on "biologistieteellinen fakta", mutta et pysty antamaan mitään sen väitteesi tueksi."

Pidä ne sokkolappuset simmuilla vaan ikävien tosiasioiden ja liian tyhjentävien todisteiden edessä.

"siitä päästään taas solukeskusteluun."

???? Siis ilmeisesti sinä pääset johonkin..

"miksi sitten pitäisi järjestää kansanäänestyksiä aborttikannoista, jos se voidaan tehdä riittävän isolla satunnaistetulla kyselyllä?"

No katos kun ne kansanäänestykset ihan oikeesti vois muuttaakin sitä lakia... ja senhän takia sitä äänestystä ei oo haluttukaan järjestää ;) lakia jouduttas mitä todennäkösimmin kiristään,.. ja tuntuvasti. Tätähän ei edelleenkään haluta suurempien kulujen pelossa.

"etkö muuta sitten muuta keksinyt kuin ad hominemin (psst. argumentoinvirhe)"

Menikö itse asia taas liian vaikeeks kun et muutakaan keksiny taas kun iänikuiset "argumentointivirhe"-mutus..

"Kuitenkin en näin väitä, vaan sinäkin olet oikeassa yksilönäkemyksesi kanssa."

Tottakai, onghan se biologisen faktan mukainen. Sinä toki saat vapaasti pitää sen mielipitees että lapsi on ihminen vasta kohdun ulkopuolella.

"Siihen ei riitä edes kymmenet eri "virallis-tieteelliset sivut", vaan tiedeyhteisön konsensu."

Niin sun mutuillas ei riitä. Ja kaikkihan sä kuitenkin tasan yhtä "epäviralliseks mutuks" yrität kiivaasti leimata, ihan sama miten viralliset sivut antaa. Tietenkin niissä on aina vikaa, meinaan se kun totee sen kisuallisen faktan mikä sun on "vääränä" niin epämieluisaa nieleksiä.

"niin siinä ei edes lue. Lauserakenne on jostakin joksikin (tsygootista ihmisyksilöksi)."

Ota silmä käteen nyt ja LUE se lauseen alku. Loppuosakaan kun ei missään sano etteikö ihminen ois ihmisyksilö jo ennen kun on monisoluinen (eikä tätäkään oltu tarkemmin edes määritelty). Ihminenhän on aina monisoluinen kun joutuu abortin uhriksi.

"Jos ei ole valmis todistamaan väitteitään niin ei kannata sellaisia myöskään esittää ja vielä odottaa että joku uskoo sun mutuasi. "

Jep, suosijoiltahan ei oo edelleenkään näkyny mitään virallisia todisteita annettujen kumoomiseks. Pelkkää "mutku ei se nyt vaan oo niin eikä toi oo virallista" -mutua vailla mitään perusteita.

kertoo.
4.12.2013 19:15
"ei kerro. Sehän minulla oli vähän pointtina. "

Sulla ei ole edelleenkään mitään osotusta etteikö kertois tai mikä se fakta sitten on jos ei se. Mutta onhan sekin kehitystä jos pystyt jo myöntään että se sattaa kertoo sen..

"mutta edelleenkään et ole antanut sitä yksiselitteistä yksilön määritelmää.."

Montako kertaa se vielä pitäs todeta? Mikä kohta siinä yksilön hedelmöityksen jälekeisessä olemassaolossa on niin vaikee?

"Voisikohan se olla niin, ettei siitä ole yksimielisyyttä?"

Edelleen en oo edes väittäny että ois ja etteikö ois eri näkemyksiä. Ja sitten on olemassa tietyt faktat.

"mitä yksilö-käsitteeseen kuuluu, ei ilmeisestikään ole yksimielisyyttä."

Se on täysin eri aihe kun mistä lähtien yksilö on biologisesti olemassa, ja siihen on nyt turha edes lähteä. Muu on jotain filosofis-eettistä näkemyspohdintaa mitä kaikkea kunkin mielestä ihmisellä pitäs olla. Ja kun sen ei tarvi olla mihkään faktaan sidottua, se voi olla ihan mitä vaan.

"Listaamaan siis peruskouluja, muita oppilaitoksia ja kaikkien niiden opetuksien sisältö.."

Kuten todettu, en todellakaan ala nähdä sitä älytöntä vaivaa että todistelisin jollekin saivartelijalle (joka kuitenkin keksii aina jotain mutujankkailuja millä kiistää ne) alkeellisimpia yksinkertasuuksia. Sulla on sitten tainnu jäädä muutama tärkee bilsantunti väliin siellä ala-asteella :)

"se sanakirja.org ja hedelmöitysklinikan sivusto ovat erittäin musertavia todisteita."

Eipä oo vielä minkäänlaisia kumoomisiakaan näkyny.

"kyllähän sieltä yksilö kehittyy. Tässä on jopa tiukka linja sen yksilön kanssa, että se kestää 9kk... "

Eli et kykene / halua tajuta mitä siinä tekstissä sanottiinkaan vaikka oikein korostetusti alleviivattiin se oleellinen. SieLTÄ ei kehity/ole tulossa yksilöä vaan siiNÄ kehittyy jo olemassaoleva yksilö.
Joo, mutta tää on nyt jälleen nähty ja se siitä sitten. Turha tästä tän enempää enää on vääntää kun ei johda kuitenkaan mihkään.

stereotypia kukkii
4.12.2013 18:59
Uskovainen ei ole synonyymi abortinvastustajalle.

joku ongelma
4.12.2013 17:38
"Silloin se vain kertoo siitä, että yksiselitteiseti ei ole oikeaa vastausta. "

jatkuvasta vastaan räkytyksestä päätellen siinä sulle vaan on. Eikä edelleen mitään todisteita etteikö se kertois juurikin tietyn biologisen faktan..

"sanakirja.orgia tai hedelmöityshoitoklinikan sivulla olevaa lausetta mitenkään validina viitteenä.."

Vai pidettäskö peräti itsestäänselvyyksinä.. ja oletko sinä sakkeines ainoita jotka ei pidä...

"Nythän jo tyrmäät kaiken "feministipaskapropagandana", niin eihän sillä oikeastaan olisi mitään eroa entiseen."

Kuten jo todettiin, on myös osotettu sellaseks. Sulla sen sijaan ei oo edelleenkään kun oma näkemysmutujankkaukses tieteellisestä "arvottomuudesta".

"etköhän suoraan vain tyrmää kaiken "mutupaskaksi""

Näinhän SINÄ nimenomaan teet vailla mitään perusteita kun et niiden ikävien faktojen edessä muutakaan voi.

"olen eri mieltä kanssasi yksilö-käsitteestä ja siitä, onko asiasta tieteellistä konsensusta..."

Käsitteistä ja näkemyksistä riippumatta on olemassa biologinen määrityts millonka ihmisyksilön elämä alkaa ja näin ollen on tietenkin myös loogisesti olemassa.

"miksi sitten sinun ei pitäisi todistaa yhtä tarkasti omia sanomisiasi?"

Kuten mistä esim.? Mistä ei oo todistettu? Sullehan tosin ei mikään kelpaa, koska kaikki epämieluisa on tieteellisesti "arvotonta".. niin että turha vaiva.

"kun annat ne lähdeviitteet tuolle ihmisyksilö-käsitteellesi."

Junnaa paikoillaan niin kauan kun haluat pitää ne lappuset silmillä tosiasioiden ja lukuisat kerrat annettujen todisteiden edessä.
Jos kehittyvä ihmisyksilö ei ole ihmisyksilö, kuten varmaan väität (vaan jotain muuta, mitä?), niin ihminen ei ole ihminen ennenkun joskus 18-vuotiaana. Logiikkasi ei siis pidä, tuskin monikaan pitää esim. vauvoja epäihmisinä, ja tuskin osaat määritellä mitään toista pistettä sille koska ihmisyksilö sitten muuttuu olevaksi hedelmöityksen jälkeen, saati esittää biologis-tieteellisiä todisteita sille.

http://www.solunetti.fi/fi/kehitysbiologia/ihmisen_kehitysbiologia/

>Ihmisen kehittyminen yksisoluisesta tsygootista > jne. HUOM. _ihmisen_ kehittyminen..... jotain siinä kehittyy.. jäämme odottelemaan että MIKÄ, jollei ihmisyksilö :)

antaa tulla jo
4.12.2013 14:48
vastauksia siihen mitä aiemmin on kysytty. MIKSI mikään virallinen taho levittäisi nimissään väärää tietoa????

"niin et voi tosiaan edes tietää, kuka sen on kirjoittanut. Toisekseen, vaikka joku "virallis-asiantuntija" olisikin sen kirjoittanut, niin yksittäisellä kirjoittajallakaan ei välttämättä ole tieteellistä arvoa"

Noniin, lisää seliseliä... vaikka sulle hakis mitkä tahansa todisteet jankuttasit kaikesta tätä yhtä ja samaa kiemurteluas :D näinhän voidaan sanoo sit tästälähin kaikista suosijakiihkojenkin muka-todisteista, kun "ei vaan oo tieteellistä arvoa" (mutumutu..) Muista tää sitten kun seuraavan kerran tuot tänne taas jotain pro-choice prropagandaas... ;)

"Vai oliko se ihan omaa keksintöäsi?"

Ei oo muiden ongelma jos et kykene tajuaan/myöntään millon on olemassa ihmisyksilö.

"Selvä, tämän varmaankin muistat siinä vaiheessa, kun olet tuomitsemassa eri sivustoja "mutufemakkopaskapropagandaksi"."

Missä olinkaan jankuttanu jostain vertaisarvioinneista? Ne sun sakkis proppistekeleet on osotettu kyllä monet kerrat harhaanjohtaviks, kerrottu ihan tiettyjä seikkoja miks ne on sellasia. Sen sijaan sinä et osaa muuta kun hokee samaa mantraas kuinka muka se virallisen sivun kertoma fakta onkin EHKÄ ties kenen kirjottamaa mutua ja pelkkää näkemystä :D tästälähin sitten varmaan riittää niiden sunkin sivujen kumoomiseen kun vaan toteaa että "toi on ihan pelkkää näkemysmutua vaan" :) ja perustelu, "no kun se nyt vaan ON näin" ;D

"auktoriteettiin vetoaminen on myös argumentointivirhe..."

Hohhoijjaa :D niin että nyt sitten virallisten tahojen tieteelliset sivutkin on jo "argumentointivirheitä" ja tietenkin joidenkin yksittäisten pro-choice fanaatikkojen väikkärit, blogit ym. näkemysmutut on sitä vakuuttavinta aineistoo :DDD

"Tiedejulkaisuille annetaan vaikuttavuuskerroin (kuinka usein artikkeleihin viitataan)."

Ai, no laitappas esimerkki jostain. Vai sinäkö nekin annat?

"Miksi minun pitäisi sellaista osoittaa? Sehän nyt on selvää, että elämän kehitys lähtee hedelmöityksestä"

Koska olet väittäny että elämän alkaminen on pelkkää mutua ja kummasti pullikoit kokoajan yleisesti tunnettuja faktoja vastaan.

"Eikös tähän väliin kuuluu pyytää niitä todisteita? "

No kuinkas tääkin oli taas arvattavissa :D vain täällä kuppasella Suolen tunkiolla pitäs todistella muutamalle vakiokiihkolle peruskoulutason itsestäänselvyyksiä... joo, kuule antaa olla.

ja TAAS...
3.12.2013 19:30
"abortti on laillista puuhaa Euroopassa, vaikka
tiede ja enemmistö tukee abortinvastustajan asiaa."

On se kumma miten monet silti tajuaa että aborttikin on ihmisen tappamista eikä ne lepsulait muuta tätä faktaa mihinkään... ja kuka ne lait on päättäny, koko kansa vai? Tuskin, kuten ei täälläkään.

säälittävää kiemurte
3.12.2013 18:31
"se siis on perusteenasi käyttää tässä yhteydessä "biologistieteellinen fakta"? Vaikka kyseessä on lääkärit ja lääketieteen ammattilaiset (kirjoittajastakaan ei edes tiedetä, saattaa olla myös se it-heppu...)"

Niin että meinaat tosissaan ettei lääkärit sun muut tiedä biologian tieteestä mitään (vaan pelkästään biologit) ja sivunkin on tekassu vaan joku mikä lie it-heppu vaikka silti se taho kenen nimissä sivu on ja jotka sen tiedoista on vastuussa haluaa pitää "väärää" tietoo sivullaan eikä oo edes tarkastanu sen jonkun hepun tekeleitä mitä on julkastu ;DDDD kai tajuat miten naurettavan epätoivoselta toi kippurointis jo kuulostaa....

"Mistä tämä määritelmäsi siis löytyy?"

Ja TAAS :D sille ei voi tosiaan mitään jos et yksinkertasimpia perusasioita kykene tajuaan ja intät niitä todisteitas kaikesta mikä ei vaan satu miellyttään :) kuule alappa vaikka googlettaan sanoilla "alkio" ja "kantasolu", ehkä se merkittävä ero sullekin vielä joskus valkenee.

"argumentointivirheistä mainitseminen on ihan peruskauraa keskustelussa,"

Niin, sulle varmaan kun et itse asiastakaan enää kykene argumentoimaan. Sua häiritsee eniten se, kun et niillä mutuillas vaan kykene tieteellisiä faktoja kumoomaan.

"Lähdeviitteet, kiitos! "

Hohhoijjaa. Ja niinkun mille tällä kertaa? :D

"Missä on vertaisarviointi? Siis mistä sinä keksit näitä sanahirviöitä "virallis-tieteellisiä"? Miksi kaupallisen hedelmöityshoitoklinikan sivuilla olisi missään määrin tiedettä?"

Missä sanotaan että todisteeks pitäs olla joku "vertaisarviointi"? Etkö tajua edes mitä "virallinen" ja "tieteellinen" tarkottaa? Miks se sivu ois mitenkään epäpätevä, mitä yrität jatkuvasti paniikkivimmalla lytätä?

"kyllä nyt tasan tarkkaan tiedetään, minkälainen taso täyttää sinun "biologistieteelliset faktojesi" standardit. "

Kyllä nyt tiedetään että sulla ei oo mitään mutujas kummempaa virallisen faktan mitätöintiin.

"Sellaiset väitteet tuppaavat vaatimaan vahvan pohjan. Nature ja Science ovat esimerkkejä luotettavista tiedejulkaisuista. "

Pelkästään sunkaltasille pitäs todistella jotain muille itsestäänselviä totuuksia.
Kukas ne (sun lisäks) luotettaviks määrittää?

"vaan riittää, että asioille on tiedeyhteisön laaja hyväksyntä"

Osoita sitten vaan että vain vähemmistö on hyväksyny sen että ihmisyksilön elämä alkaa hedelmöityksestä :) kerro myös miksi mm. peruskouluissa ja muissa oppilaitoksissa maailmanlaajusesti opetetaan näin jos se ei olekaan mitään yleisesti tunnustettua faktaa vaan pelkkä yks vähemmitönäkemys muiden joukossa :) ja mikä sitten onkaan se suosituin/hyväksytyin näkemys eli fakta?

joopa joo..
3.12.2013 16:04
"koska olen ystävällinen henkilö,"

:D

No varmaan intät ja vaadit jotain "vertaisarviointeja" sillekin että maapallo on pienempi kun aurinko, tai että apinat on ihmisen lähimpiä sukulaisia eläinkunnassa, tai muuten et tietenkään usko näitä :)

odotellaan
3.12.2013 15:51
"Hedelmöitysklinikan sivulla oleva lause riittää, niin se on sitten sitä "biologistieteellistä" faktaako?"

Yritä nyt löytää niitä muita faktoja. Ai ei löydy? Niinpä niin...

"Mikä on se oleellinen ero sen kantasolun ja vaikkapa tsygootin välillä? "

Se että yleensä mistä tahansa kantasolusta tms. elimistön solusta ei voi kehittyä uutta aikuista ihmisyksilöä eikä ne ole sellasia.

"sinullakaan ei ole tiedossasi yksilön yksiselitteistä määritelmää?"

Kyllä mulla hyvinkin on perusbiologiset faktat tiedossa, toisin kun sulla.. koska ne faktat on niin kivasti mun puolella ja näkemysten mukasia :) tätähän sun on vaikee nieleksiä.

"Ja loppu olikin sitten olkinukkeilua ja kysymysten väistämistä"

Sinähän se tässä oot joutunu kiemurteleen johonkin "kato nyt sieltä ja täältä" ja "oon jo vastannu" , "arguentointivirehitä ja olkinukkeja" ym.

"Jep, mutta miksi väität niiden olevan "biologistieteellisiä faktoja", kun hedelmöityshoitoklinikan sivu tai sanakirja.org ei ole lähelläkään tieteellistä julkaisua?"

Millä mutuilla sä ne määrität epätieteellisiks? Miten niissä, siis virallisilla sivuilla kerrottas vääriä asioita ja pelkkiä mutuja? Ja luuletko että sun ja sakkis mutuhuutelut täällä on sitten sitä tieteellisempää totuutta?
Joudut nyt vaan raivokiihkoisalla epätoivolla yrittään virallis-tieteellisten sivujen mitätöintiä kun ei satu miellyttään ;)

"(koska et pysty selittämään, miksi alkio on yksilö ja miksi kantasolu ei ole,"

Montakohan kertaa on jo selitetty mutta et vaan halua sitä eroa tajuta.

"todisteet on miljoonaan kertaan tuotu tänne, mutta nyt niitä ei sitten olekaan..?"

Häh? Sinähän niitä vertaisarviointejas oot inttäny ja väittäny että sellasiakin pitäs ihan pakosta olla. Ja jos tuotas niin eihänn nekään tietenkään kelpais kun alkais taas ne verukkeiden keksimiset ja mitättömäks inttäminen... joten aivan turhaa vaivaa.

keksit edelleen
3.12.2013 13:47
"Tieteessä konsensus muodostaa faktat. Tällä taas kerran osoitat, miten pihalla olet."

Sinä et sellasia määritä joten pihalla olet. Sitäpaitsi ihan itsehän sä muuta aloit väittää ja nyt se sitten taas muodostaakin sen :D

"Sopii niin alkioon kuin kantasoluunkin, "

Koita nyt tajuta että kaikki mikä elää ja kehittyy ei ole ihmisiä! Joten ei, kantasolu tai muukaan elimistön solu ei edusta homo sapiensin lajin yksilöä. Tsygootti tietenkin poikkeus, kun se on itsessään se yksilö kun muitakaan soluja ei vielä ole.

"Mitään suuria mielenilmaisuja tätä vastaan ei ole esitetty, joten kyseiset lainsäädännöt ilmeisestiki hyväksytään. "

Niin, huom. ILMEISESTI. = mutuas. Eikä se tappamisen hyväksyntä edelleenkään kerro pidetäänkö uhreja ihmisinä vaiko ei.

Että pidä ne olkinukkes ja muut "argumentointivirhees" vaan siellä omissa rakennelmissas.

"mitään lähdeviitteitä ei ole annettu, ei edes tietoa siitä, kuka sen on kirjoittanut. sen on voinut ihan hyvin kirjoittaa vaikkapa it-heppu."

Ihan varmasti juu :D ja sinä tarjoot luotettavampana lähteenä tietenkin jotain pro-choice feministin näkemysmutu-väikkäriä tai tyypin omaa blogisivua ;D tässä juuri näkee miten turha sulle ja sakilles on niitä todisteita tuodakaan. Kiistetään ja intetään laput silmillä minkä hädissään keretään :D

"eihän hedelmöityshooitoklinikalla edes työskentele biologeja, vaan psykologeja, lääkäreitä ja hoitsuja"

Ja sä sitten epäilet että näiden biologian tietämys on heikommista kantimissa kun esim. sun :)

"Sanakirja.org tai hedelmöityshoitoklinikan nettisivujen yksi lause ei vastaa ihan väikkäriä saati vertaisarvioitua julkaisua... "

Jankuti jankuti. Voit toki kiistää ja kieltää ne faktat vaikka maailman tappiin, ne ei siitä mihinkään muutu. Tietenkin ne voidaan todeta hyvin yksinertasen selkeesti yhdessäkin lauseessa. Paljon todenmukasemminkin kun jonkun pro-choice fanaatikon omissa näkemysmutu-tekeleissä, olipa vaikka 100 sivusia.

"Kyllä minä mieluummin näkisinkin niitä vertaisarvioituja julkaisuja,"

Varmaan joudutkin hakeen niitä missä joku on niin tyhmä että kehtaa ruveta väittään vastaan jotain kaikille yleisesti itsestäänselvyyksiä... niinkun vaikka "eikun todista nyt että maa on enemmänkin pallomainen kun littee"! Onkohan tästä vielä jotain vastaväitteitä ja "vertaisarviointeja" jossain? :D

"mitään tukea et ole näille kirjoituksillesi antanut.. "

Pidä ne lappuset simmuillas edelleen jos helpottaa, ja väitä että mitään et oo ikinä nähnykään eikä oo annettu...

keksit omias
3.12.2013 11:12
"Eli et tiedä, mitä tieteessä konsensus tarkoittaa. Se ei tarkoita yksimielisyyttä. "

Tieteessä ei oo sellasia konsensuksia jotka muuttais faktoja mikskään.

"koska sanot alkion olevan yksilö, koska se on ihmislajia, se kehittyy ja elää. Tämä sopii täysin myös kantasoluihin."

Miksei monet muutkin asiat vois kehittyä ja elää olematta ihmisyksilöitä?

""Miten tää nyt liittyy taas--"

Jos katsot, mihin se oli vastaus, niin voisit ehkä jopa ymmärtää. Lue siis mihin tuolla vastasin."

Seliseli.. Kerro nyt vaan miten se laki liittyykään siihen onko abortti ihmisten tappamista, äläkä kiemurtele :)

"Eipä ole näkynyt mitään laajamittaista vastarintaa."

Mitä hyötyä siitä ois? No eipä taitas näkyä sittenkään vaikka lakia aiottas kiristää... eli sitäkään ei vastustettais :)

""Niin, että kuvittelet tosissas olevas mutuines viisaampi kun ne asiantuntijat "

Höpsistä. "

Siltähän se näyttää. Vai mitäs sitten?

"Pidät "biologistieteellisenä faktana" yksittäistä lausetta hedelmöityshoitoklinikan sivuilla."

Ja sinä pidät sitä näkemyksenä. Vieläkään vaan kun ei oo näkyny sitä kumoavaa faktaa, eli mistä pisteestä se ihmiselämä sitten mahtaakaan alkaa jollei hedelmöityksestä...

"Joita et ole lähdeviitteieen (väikkärit, vertaisarvioidut tutkimukset) antanut. "

Annettu on monet viralliset todisteet mutta eihän sulle mikään kelpaa kuten on nähty ja kaikki hätärynkätän pikakiireellä poistoon. Pidä ne lappuset simmuillas vaan. Ja miks ihmeessä edes jonkun yksittäisen henkilön (mutu)väikkärit ois sulle jotenkin vakuuttavampia kun virallisen asiantuntijoiden laatiman sivuston toteemus?

höpö höpö :D
3.12.2013 09:42
"niin se vaatii tieteen konsensuksen asiasta."

Sillon mitään faktoja ei vois olla olemassakaan koska kaikesta on olemassa eirlaisia mielipiteitä :) eli kiistät faktojen olemassaolon?
Taas osoitus siitä, että et tiedä, mitä edes tieteellä tarkoitetaan.

"kantasolutkin ovat elossa, kehityyvät ja niillä on ihmisen geenit. Ovatko nekin siis ihmisyksilöitä?"

Ei tietenkään kaikki elävä oo ihmisyksilöitä. Miksi saivartelet joutavia?

"suurimmassa osassa valtioita raskauden keskeyttäminen on sallittua"

Miten tää nyt liittyy taas siihen että abortti on ihmisten tappamista (jonka siis kiistät)? Se fakta ei vaan edelleenkään mistä lainsäädännöistä muuks muutu.

"joten kyseiset lainsäädännöt ilmeisestiki hyväksytään"

Todisteet esille vaan että useimmiten mielivaltaset päätökset kertoo mistään yleisestä hyväksynnästä.

"Katso tämän vastauksen alku."

Eli ei tuu muuta kun kiemurtelua... kuinka ollakaan :)

""Paremmin niillä biologian faktat on taatusti hallussa kun jollain Suoli24 aborttipalstan mutuhuutelijoilla. "

Niin, eivät ole."

Niin, että kuvittelet tosissas olevas mutuines viisaampi kun ne asiantuntijat :D kertoo jotain suuruudenhulluista kaikkitieto-harhoista...

""Kerro toki missä kohtaa ne ei oo MULLA hanskassa"

Tässä viestissä olen nostanut muutaman kohdan esiin."

Antaa tulla nyt vaan muutakin kun tota säälittävää kiemurtelua :) mitään kun ei oo edelleenkään näkyny. Mutus kun ei vaan kelpaa.

"Voivoi, minä en ole niitä keksinyt,"

Kyllä oot keksiny sen että ne muka koskis yhtään mitenkään jotain sulle epämieluisaa kirjottajaa täällä :)

"yksiselitteistä yksilön käsitystä et ole antanut"

On edelleen ne FAKTAT, ja sitten on ne jankkaamas mutukäsitykset. Ensimmäiset ei muutu eikä mitätöidy jälkimmäisillä mihinkään.

häh?
3.12.2013 07:42
"osoittamaan, että ihmisyyden yksiselitteisen, tieteiden konsensuksen päätymän sisällön."

Siis pitäskö sulle osottaa muille itsestäänselviä peruskoulun ala-asteella opittuja biologistieteellisiä faktoja??? No eihän niitä missään muualla kellekään joudukkaan vääntään, niinkun täällä... Vai mitä toi tarkotti, väitinkö jossain että kaikki on yksmielisiä eikä erilaisia näkemyksiä oo?

" biologiassa on tutkittu se, että ihmisen elämän kehitys lähteehedelmöityksestä liikkeelle."

Taasko joillekin pitäs vääntää vielä niitä itsestäänselvyyksiä... kehittyvä lienee yleensä myös ELOSSA? Sen elämä on siis alkanut. Ihmisen alkion tapauksessa ihmisyksilön elämä.

"Monelle muulle"

Monelle? Lähinnä pro-choice fanaatikoille ja niille joiden on puolusteltava omia tekojaan toisten ihmisyyden väheksymisen ja mitätöinnin varjolla.. Ei kukaan muu alkion ihmisyyttä joudu niin kiivaasti kiistämään.

"Se on heidän näkemyksensä asiasta"

Ja taas muuttui fakta pelkäksi "näkemykseksi" ;D tai sitten toi on pelkkää sun mutua että fakta ois näkemystä. Mutta kerro toki mikä se mystinen fakta sitten on jollei se asiantuntijoiden laatimalla tietosivulla kerrottu?

"Ja ovatko sinusta hedelmöityshoitoklinikan työntekijät biologeja?"

Paremmin niillä biologian faktat on taatusti hallussa kun jollain Suoli24 aborttipalstan mutuhuutelijoilla.

"sinulla ei ole tieteestä, sen teosta ja tieteen tuomasta tiedosta edes perusasioita hanskassa."

Kerro toki missä kohtaa ne ei oo MULLA hanskassa ja ihan turha hätäjankuttaa taas niistä naurettavista keksimistäs "argumentointivirheistä".

"sitä voidaan (ja tutkitaankin) monen eri tieteenalan voimin. "

Missä väitinkään ettei tutkita?
Biologista ihmisyyttä ja tiettyjä tieteellisiä faktoja mitkään filosofiat, etiikat, uskonnot ym. "näkemystieteet" ei kuitenkaan muuta mihinkään.

kyllä vaan.
2.12.2013 22:58
"kehitys alkaa hedelmöityksestä, yksilöllisyydestä ei."

Ihmisyksilöydestä.

"joidenkin käsitysten mukaan, kyllä. Ei se ole sen väärempi tai oikeampi kuin muutkaan käsitykset. "

Niiden käsitysten jotka on tieteellisten faktojen mukasia, eli faktallisuuden kannalta oikeampia.

"Puhutko yksilöllisyydestä vai pelkästä lajista?"

Ja ne (ihminen/ihmisyksilö ja ihmislajia edustava yksilö) oli eri asioita miten??

"Miksi sinun pitää käyttää niin epätoivoista keskustelutyyliä (=argumentointivirheet,"

Miks sun pitää epätoivossas lähtee jonnekin aiheesta sivuraiteille näihin "argumentointivirhe" -(mutu)hölinöihis?

"Nehän on kaikkien puolella"

Aha. No missäs se biologia sanookaan että ihmisyskilön elämän alkaminen hedelmöityksessä on ihan näkemyskysymys? Missä se kertoo sen alkavan jostain muusta pisteestä?

"Ehkäpä se, minkä käsität "tieteelliseksi faktaksi" ei kestä lähempää tarkastelua"

Katotaan kestääko sun "on vain pelkkiä näkemyksiä" -inttämises sitä.

"käytti täällä yksittäistä lausetta hedelmöityshoitoklinikan sivulta ja mielsi sen tieteelliseksi faktaksi...). "

Asiantuntijoiden laatiman sivun toteamukselle ei oo vieläkään kumoomisia näkyny ;) mutta tokihan tässä on uskottava ennemmin jotain ikävät faktat kieltäviä ja pelkiks näkemyksiks mieltäviä nettimutuhuutelijoita...

ja jälleen.
2.12.2013 22:22
"siitä ei ole olemassa tieteellistä konsensusta."

Siitä on olemassa biologinen FAKTA ja sitten niitä näkemyksiä.

"Niitä tuskin kuitenkaan pidetään minään yksilöinä."

Ei tietenkään, jos ja kun ne ei ihmisyksilöitä olekaan. Toisin kun alkio, tsygootista lähtien.

"eikös tässä nyt keskustella, milloin alkio on yksilö (person/personhood)."

Ja taas tää sun lempivääntös miten yksinkertasesta saatas mahdollisimman vaikeeta.. kyse on edelleen ihmisyydestä, ei persoonuuksista tai henkilöyksistä.

"Olet tästä oikein oiva esimerkki. "

Kato sinne peiliis vaan. Ei mun tartte mitään vaikeeks väännellä kun ne tieteelliset faktat on oikein kivasti mun puolella :) sulle ja muille suosijoillehan ne jatkuvaa tuskaa tuottaa ja siitähän toi kiemurtelu johtuu.

älä jaksa
2.12.2013 21:54
"mitä ihmisyksilö-käsitteeseen kuuluu, ei ole mitään tieteellistä konsensusta?"

On olemassa biologistieteellisiä FAKTOJA ja sitten on niitä sitä lähempänä tai kauempana olevia näkemyksiä.

"yksilökysymyksiin (person/personhood)"

Miks pitäs edes olla märitelty jotain persoonia ja henkilöitä? Kyse on yksinkertasesti IHMISYYDESTÄ.

"kehitys lähtee abouttiarallaa hedelmöityksestä, mutta milloin kyseessä on yksilö,"

Niin, ja kehittyvä elää. Alkio on joko ihminen tai sitten se on jotain muuta lajia. Erittäin selkeetä ja yksinkertasta mistä joidenkin pitää kiemurrella ja vääntää väkisin tuhannen mutkikkaita ongelmia kun ei vaan satu miellyttään ja oleen sen oman näkemyksen mukasta..

väännä väännä..
2.12.2013 18:54
"Elämää ja sen alkua ei ole pystytty määrittelemään,"

Kyllä se ihmisyksilön elämän alkupiste on pystytty määrittään hyvinkin tarkkaan biologisesti vaikka kuinka hädissäs yrität niitä epämieluisia FAKTOJA jatkuvasti mitätöidä.

kiinnosti iha vtusti
2.12.2013 01:12
Kyylää sontatunkioos ja jatka vaan koko yön läpeensä 24/7 niitä pakkomielteisiä harharunkkufantasioitas, apina-murhis ;)))

hyi ja yök murhis
2.12.2013 00:37
Siellähän sä hullulla sekokiihkoraivopollallas ripuloit säälittävänä lisää aivopaskaas XDDDDD
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11894235#comment-64853986-view

"kaikki tietää että sä tuolla kirjoittelet usealla eri nimimerkillä muka aina eri henkilönä esiintyen. "

Ketähän luulet että sun sairaat mutuharhas kiinnostaa? Niitä sun sivupersoonias? ;)))

kirveltää ja lujaa
2.12.2013 00:23
"aina jaksat sen sieltä etsiä ja traumoissas kiimarääkyä sen poistoon"

No voi traumaraasuparkaa kun kukaan ei VASTAA sinne räyhäriidanhaastoihis mitenkään muuten kun poistoon ilmottamalla :)))) Ja sekös sua VTUTTAAA XDDDDDDD
Muista minut, olen aina taustalla, vain ja ainoastaan sinua varten. Aina.
=DDDDD näinhän se meni, eiks je? ;DDDD

sua harmittaa
1.12.2013 23:51
ja niin kirveltävästi kun ei monessa paikkaa enää vaivaudutakkaan ;DDDDDD niinkun esim. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11879604#comment-64824530-view , sielläpä huudat sekopollasta lapsellista riitaa haastavaa provoraivoos ihan keskenäs XDDDDDDDDDD ketään ei jaksa kiinnostaa..... ja sekös sua VTUTTAAA!!!! :))))

murhis sekoharhoissa
1.12.2013 23:05
ja TAASKAAN koko Suolessa ei oo murhismutun kiimarunkkufantasioissa kun tasan yks ainoo ja sama vastustaja joka paikassa XDDDDDDDD TODISTAPPA se =DDDDDDDDDDDDDD

joopa joo
1.12.2013 22:53
Miten aborttiväki todistaa, ettei lapsella äitinsä kohdussa ole ruumista, kun sellaista paatoksella täällä väittävät ?

Todista sen jälkeen, ettei ihmisellä ole sielua. Jos aborttiväki olisikin sieluton, niin ei sellaista voi yleistää viattomiin lapsiin...

kaikillaoikeuselämää
1.12.2013 21:59
Abortti on Murha! Jokaisella lapsella on Jumalan antama tarkoitus tässä maailmassa eikä kukaan tai mikään syy saa estää lasta saamasta sitä elämää mikä hänelle on tarkoitettu. Se elämä on jo silloin kun lapsi on kohdussa, olkoon se sitten millien tai senttien kokoinen , sillä ei ole mitään merkitystä. Niinhän me kaikki olemme joskus olleet niitä pieniä sikiöitä joista olemme kasvaneet aikuiseksi. Kukaan ei saa estää tätä elämää kasvamasta ...... se kasvu alkaa jo silloin siellä äidin kohdussa. Lopettakaa tämän asian kiistäminen... Se ei muuta totuutta siitä etteikö abortissa olisi kyse murhasta... Toisen elämän riistämisestä. Ihmiset jotka kiistävät ja kaunistelevat tätä, haluavat vain puolustella omia tekojaan mutta tietäkää että on yksi joka näkee ja jolle joudumme tekemään tiliä tälläisistakin asioista , ja se on yksin Jumala, Isä,poika ja pyhähenki. Kaikki lapset mitkä abortilla on estetty elämään täällä maanpäällä ovat siltikin elossa taivaassa....ei siis kadonneita ollenkaan vaikka abortilla siihen pyritään.

jankuti jankuti
1.12.2013 18:36
"Ihmisyys on näkemyksiin
perustuva määritelmäongelma"

Ja sitten on ne sun mutuihis sopimattomat kiusalliset faktat. Sinä kuvittelet että sun omat kehittämät määritelmäongelmas ois jotenkin yleisiäkin.

ei muutu ei
1.12.2013 15:47
"Eikä ole kuin yksi näkemys muiden joukossa."

Voithan sä inttää ja jankata vaikka maailman tappiin tieteellisistä faktoistakin pelkkiä "näkemyksiä" kun ei satu miellyttään ja sopiin omiin mutu-uskoihis, mutta epätoivostahan se on kun totuus ei siitä ikinä mihkään muutu.

"Ja lain on viisaammat "bioloogistieteelliset" ihmiset pystyneet määrittelemään"

Ai nekö niistä on päättäny? Ei taida olla biologialla mitään tekemistä sen kans.. eikä se laki oo edelleenkään yhtä kun moraali.

sieluista en tiä
1.12.2013 02:14
"Samaa uskomusta koitat tyrkyttää kuin että solu on ihminen."

mutta tsygootin ihmisyksilöys on kyllä ihan biologistieteellistä faktaa. Uskomusmutua sen sijaan on se, että ihminen muuttuis ihmiseks vasta jossain epämääräsesti ajotetussa vaiheessa hedelmöityksen jälkeen. Esim. että rv23+6 ei vielä ole mitään ihmistä, mutta rv24+0 (tai kun lain mukaan ei saa enää tappaa) heti puolen yön jälkeen onkin kun taikaiskusta olemassa liki täysvaltanen ihminen. Sanomattakin selvää ettei tässä hallusinaatiossa oo tervejärkisille mitään tolkkua.

aborttiuskontoa..
1.12.2013 00:38
Aborttiväki haluaisi uskotella, ainakin itselleen, ettei lapsella äitinsä kohdussa ole ruumista. Tämä pitää sitten kertoa lääkärille, joka ottaa lapsesta ultraäänikuvaa...

Samaan tapaan aborttiväki haluaisi uskotella, ettei lapsella ole sieluakaan...

eipä vaan
30.11.2013 19:21
näkyny eilen myöhemmin illalla enää koko sivulla. Välillä tais olla poistettu jo noin "Huhuuu" ja kaikki muu paitsi 1. viesti, mutta nyt nekin on ilmaantunu takasin... eikä edes luotsi oo ollu paikalla. Muu ylläpitohan yleensä palautteleekin poistojaan...? Tai sitten on jotain samaa bugia kun joskus näissä ketjuissa, eli uusimpia viestejä ei näy muuten kun kellonaikoina ja viestimäärinä etusivulla.

tuotu takasin?
30.11.2013 14:26
Oliko tää alotus välillä siirretty jonnekin muualle kun ei eilen näkyny täällä enää ja nyt taas on??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti