torstai 21. marraskuuta 2013

Ohjeketju tyhjennettiin

lähes kokonaan (yhtä suosijakiihkon massapyyntösontaa lukuunottamatta) ja tietenkin takasin tuli lähinnä suosijoiden turhaa oksennusta. Jälleen nähtiin tuttuun tapaan tyrannikätyrin seliseli-mutuja ja jopa nolosti suoria valheita asiattomille poistoille ja liian kiperien kysymysten hätäpoistoja...
Lopulta sitten koko ketju poistettiin (joskin kerrankin aiheellisesti).

ja TAAS !!
21.11.2013 19:26
poistit alhaalta liian kiperän mutta täysin asiallisen vastauksen kysymyksineen, ihan turhaa sä niitä selittelet jatkuvasti "asiattomiks" mihin et vaan osaa vastata :D ja kas kummaa kun näitä alotuksia et kuitenkaan poista vaikka rikkoo sitä samaa "luotsista keskustelu" -sääntöö ihan selkeesti!! :)) niin ne säännöt vaihtelee ihan sen sulle mieluisuuden mukaan ;))

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11852328
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11864138


Miksi et vastaa kysymyksiin?
"kukaan muu ei ole minusta valittanut kuin sinä, "

Mistähän sä sen voit tietää ketkä kaikki tai että vain joku "yksi" susta on esim. ylläpitoon valittanu? Tai edes täällä?
Allaoleva viestisi on asiaton, perättömiä syyttelevä ja loukkaava. Mutta sullahan toki on täys vapaus suoltaa täällä epämieluisille kirjottajille mitä vaan :)

?????????
21.11.2013 18:35
"kukaan muu ei ole minusta valittanut kuin sinä, "

Mistähän sä sen voit tietää ketkä kaikki tai että vain joku "yksi" susta on esim. ylläpitoon valittanu? Tai edes täällä?

"olen jo monta kertaa sanonut että mielipiteen vapaus on kaikilla."

Turha tätä enää on jankuttaa kun kaikki näkee ettei se todellakaan päde täällä, etenkään sen jälkeen kun sinä sait ne ylioikeutes. Muu ylläpito on sentään useemmin tasapuolista.

"Sananvapauskin on, kunhan se ei solvaa muita."

Ja sun mukaan siis kaikki sulle epämieluisa on "loukkaavaa solvausta" vaikka ketään ei edelleen nimitellä eikä haukuta.

"minun haukkumistani kiihkokiimaiseksisuosijaraivoksi (blogisi)"

Tässä on kyse ihan vaan siitä mitä täällä palstalla on keskusteltu ja mitä sinä et täällä salli. Ei mistään blogeista.
Nähty on, eikä ole mitään epäselvyyttä millä puolen sinä olet vaikka olet tekeytynyt vastustajaksi.

kappas,...
21.11.2013 18:27
tähänkin annetun liian kiperän vastauksen poistit, kuten kyllä arvattavissa olikin, mutta sehän onkin sen takia tietysti "asiaton" kuten kaikki muukin sulle epämieluisa ;) ja tottakai tollaset "otsasuonten poksumis"-v-ttuilut on taas niin asiallisia että.... liekö peräti taas kehumista!

"Käytä sosiaalinen syy nimikettä seuraavan kerran eri aloitukseen. Älä hauku ketään"

Onhan se nähty ennenkin ettei ne kelpaa kuitenkaan vaikka muuteltas miten sun mieles mukasiks ;) ja miksi et poista omaa valheellista syytöstäs?
"anka-
21.11.2013 16:26
"murhaajat,"

"Minulle on aivan yksi lysti mikä sinun mielipiteesi on,"

Ei näytä olevan kun poistat ne.

höpö höpö.
21.11.2013 17:08
"Valhe,"

Sehän on vaan sulle epämieluista eli "väärä" mielipide.
Niinhän täällä monet ilkkuu kuinka mitään muuta ei oo tarvinnu sanoo kun että ei vaan huvita saada lasta tms. Edunsaajan mielipide on siis esim. se, että "elämäntilanne ei ole sopiva lapselle".

"koska muut ovat sääntöjen vastaisia! "

Heko heko, nää seliselitykses on niin nähty, että joo todella vakuuttavaa :D mitä jos vaikka kattelet välillä omien tuotostes "tasoa".. Ja tääkin oli varmaan taas niiiin loukkaavaa ja asiatonta että :) sen sijaan itse saat vapaasti nälviä muiden kirjottajien "alhaista tasoa" ja muka-asiattomuutta miten lystäät.
Mutta siinäpä mellastat sitten minkä jaksat täällä jonkun yksinvaltiaan tavoin, turha ihmetellä jos täällä ei oikein vastustajia kiinnosta enää osallistua mihinkään ns. keskusteluihin. Sitä ilmeisesti haluatkin, että saat savustettua epämieluisat mielipiteet täältä kokonaan ulos. Toivottavasti ymmärrät jättää palstan lopullisesti rauhaan kun saat mitä olet täältä tullut hakemaan.

????????
21.11.2013 17:00
Noihan on alotuksia, eihän sun niitä pitäny pystyä palauttaan..?
Ja jos muu ylläpito on jo kertaalleen jotain poistanu niin millä oikeudella sinä menet niiden valtuuksien yli ja alat palauttaa (useimmiten vastustajia erittäin loukkaavia törkyjä ym. turhuuksia) tänne takasin? Tonne yhteenkin ketjuun palautit kasan jo aikoja sitten poistettua blogin haukkumissontaa... että siinä nähdään taas se "puolueettomuutes" ja arviointikykys.. et ilmeisesti kykene näkemään mitään asiatonta sellasessa jotka haukkuu sulle epämieluisia keskustelijoita. Tai sitten palautat ne esille ihan vaan v*ttuilutarkotuksessa, koska nehän on vaan "kehumista"!

no jos
21.11.2013 16:54
täällä lähdetaan muilta sivuilta onkiin vaikkapa saman asian kysymistä kuten "alaikäisen abortti" tai "kauanko jälkivuoto kestää" niin montakohan alotusta siitäkin palstan historiasta löytyy? Tällä syyllä sitten kaikki ihan ensimmäistä lukuun ottamatta voitas poistaa koska samasta on jo olemassa yks ketju. Vai onkohan sittenkään ihan hirvee synti nostaa sama aihe keskusteluun vaikkapa vuoden tai kahden välein uudella (muttei edes täysin samanlaisella) alotuksella?

mitä väärää
21.11.2013 16:50
tietoa tai valhetta tossa oli levitetty?
Ihan ammattilaisetkin kyllä puhuu myös mukavuudenhalusta aborttien syynä, jos et sattunu tietään. Tän palstan ulkoisessa maailmassa kun se ei ole mikään hyshys tabu..

http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2011032313419025_rb.shtml
"Älä hauku ketään"

Sinähän poistat valtaosan vastustavista alotuksista vaikka yhtikäs ketään ei olla haukuttu eikä edes nimitetty niillä kieltämilläs "väki" tai "sakki" termeillä :)

"Sopu sijaa antaa :) "

Niinkö? Millon se tapahtuu tällä palstalla vai pelaako vaan yhteen suuntaan sallimalla vain ne "oikeat" mielipiteet? Onhan se tietty näin kun tänne jää vaan ne samanmieliset ja "väärät" mielipiteet poistetaan niin vältytään ikäviltä riidoilta ja väittelyiltä (keskustelulta).

nyt kun ilmotit
21.11.2013 16:37
niin tuskin menee kauaakaan kun tän palstan vastustavia viestejä vainoava häirikkö käy kitisemässä sen sieltäkin poistoon.

????????
21.11.2013 16:34
"20. marraskuuta vietämme Lapsen oikeuksien päivää. Merkkipäivän avulla pyritään parantamaan lapsen asemaa ja hyvinvointia. Taustalla on YK:n Lapsen oikeuksien julistus ja Lapsen oikeuksien sopimus, jotka määrittelevät lapsen oikeudet. Kyseessä ovat laajennetut ihmisoikeudet, joihin kuuluu henkisen ja fyysisen koskemattomuuden lisäksi monia positiivisia oikeuksia.

YK on määritellyt lapsen oikeuksien piiriin myös lapset äitinsä kohdussa.
Pahin lapsen oikeuksien loukkaus rikkaassa ja hyvinvoivassa Suomessa on mukavuusabortti, joissa surmataan joka vuosi miltei 11 000 täysin tervettä lasta. Lapsen teilaamisen perusteeksi riittää edunsaajan mielipide. Kyseessä on skandaali ja sosiaalipolitiikan konkurssi.

Mukavuusabortin uhriksi joutuvat lievästikin vammaiset lapset, joiden vamma olisi korjattavissa. Näin mukavuusabortti korostaa tämän vuoden lapsen oikeuksien teemaa, joka kohdistuu vammaisiin lapsiin.

Mukavuusabortti on Suomen historian laajin ihmisoikeusrikos. Erityisen törkeäksi toiminnan tekee väkivallan kohdistaminen täysin suojattomiin lapsiin."

En huomaa "murhaajat"-sanaa missään tässä tekstissä?
Mitä asiatonta on mukavuusabortissa? Onko abortin syistäkin todenmukainen keskustelu jo kielletty? Ilmeisesti tästäkin omien "sääntöjesi" sovelluksesta on informoitava muuta ylläpitoa..

Sosiologin teksti on myös massapostia, mutta kas vaan, sille et teekään mitään :))

häh??
21.11.2013 16:25
"Sama asiaton aloitus postataan 3 x/vkr palstalle"

Kerro nyt jo MITÄ ASIATONTA siinä olikaan ja miten niin 3 kertaa?? Millonka sitä 20.11.2013 15:31 ennen se oli postattu tänne?? Etkö tosiaan osaa muuta kun valehdella hädissäs kun mitään todellista syytä ei ole?

"palauttelen kohta asialliset kommentit tähän keskusteluun,"

Hehheh, eli palautat pelkät suosijoiden viestit ja tietysti jokaisen oman viestis yksinpuheluks vaikka muu on välistä poistettu... niinpä niin :) ja vastustajia haukkuvat muun ylläpidon vähintään kertaalleen poistamat sontimiset tietysti kans, kuten muuallekin.

Muista että asiattomasta toiminnastas lähtee joka kerta ilmotus eteenpäin muulle ylläpidolle.

kas jälleen.
21.11.2013 16:20
Mitä hyötyä on ketjusta joka totaalityhjennetään säännöllisesti? Mikset poista sitten koko ketjua, eiköhän se on tullu jo tarpeeks monet kerrat luettua. Turhaa muutenkin, kun edes ylläpito ei näytä noyudattavann omia sääntöjään.
Huvittavaa sikäli että "yllättäen" toi yks luotsin kamun massatörky on kuitenkin jätetty paikoilleen :D

liian kiperää?
20.11.2013 23:44
Luotsi tietää näköjään varsin hyvin itsekin ettei tässä täysin asiallisen ja ajankohtasen alotuksen poistossa ollu mitään järkeä eikä syytä.

joillekin
20.11.2013 18:15
nettikiusaajahörhöjen sanomisille ei tartte antaa kärpäsen kikkareenkaan arvoo.
Ja kukahan se rupeskaan taas haastaan lapsellista riitaa, niistä kostoista höliseen ja myöntään tekosiaan että kun "toi alotti niin kärsiköön nyt sitte"...

"Sitähän olisi kannattanut miettiä silloin, kun tätä mielipiteenvapautta käytti muiden haukkumiseen. Ja jos antaisi niiden puoltajienkin asiallisten viestien olla rauhassa, eikä rynkyttäisi niitä poistoon kostoksi."

Että sitä peiliä esille nyt vaan :)

"Missä tuossa se halventava edelleen on?"

Pidä ne lappuset tiukasti simmuilla sitten jos oloos helpottaa..

ainiin joo
20.11.2013 17:45
sinähän olet totaalisen sokea omille törkyilles... mitä jos otat vaikka välillä ne laput pois silmiltäs?
Mutta eihän siinä sit mitään, jos sustakin todetaan että Ei uskoisi aikuiselta ihmiseltä, oletko 4-vuotias? En kyllä enää yhtään ihmettele nykylasten p*skamaisuutta, kun äiditkin ovat tätä luokkaa.. ei mitään halventavaa, eiks je? :)

ilmotusta lähtee
20.11.2013 17:20
Luotsia kun ei näemmä kiinnosta kommentoida mitenkään totakaan turhaa poistoa (vaikka näkyy online olevan), niin voidaan arvata kyllä kenen nappulasta se poistosabotaasi tapahtukaan ;)

"Ei uskoisi aikuiselta ihmiseltä, oletko 4-vuotias? En kyllä enää yhtään ihmettele nykylasten p*skamaisuutta, kun äiditkin ovat tätä luokkaa.."

Kattele kuule vaan niitä omia tuotoksias niin ei tarvi ihmetellä kun saat takasin sen mitä ryhdyt ihan itse tilaamaan.
Huomhuomhuom!!!!
Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä halventavan törkysolvausnälvinnän!!

peiliä esille
20.11.2013 16:54
Suosijoille on kyllä tilaisuuksia annettu parantaa käytöksensä ja koko palstan ilmapiiri lopettamalla näiden viestien ilmottelu mutta kun se rynkkynappula vinkuu vaan edelleen siellä puolen, joten sitä saa sitten jatkossakin mitä tilaa. Kun ei anna muidenkaan asiallisten mielipiteiden olla niin kosto elää ja tulee kyllä,... se on varma.

kas noin!
20.11.2013 16:43
eipä tämä enää edes yllätä, että TAAS kerran lähti sitten täysin asiallinen, ketään nimittelemätön ja vieläpä ajankohtainen vastustava aloitus!!!!! Liekö ihan itse luotsin poistamana kun ei täällä kukaan muu valvoja näytä tekevän enää juuri mitään. Ihan turha tänkään jälkeen inistä kuinka täällä muka ois kaikilla "sananvapaus, tasapuolisuus, oikeudenmukaisuus" jne. sontaa!! On se nyt nähty ihan tarpeeks monta kertaa... pelkkä surkea vitsi täällä enää mikään vastustajien mielipiteenvapaus on!!

peiliä esille vaan
18.11.2013 12:43
Tässä taas kerran nähdään minkälaista sairasta haukkumasontaa puolueellinen luotsikin antaa vastustajien päälle tursuttaa mutta hyshys vaan jos sanotaan jotain takasin :DDD

"Koita nyt jo hankkia oikea elämä palstan ulkopuolelta! Mene ulos leikkimään mielikuvituslapsesi kanssa, tee sen kanssa normaaleita asioita"

Siellähän se on taas paraskin muita kehotteleen :D mee ite leikkiin sen ihtiriekkos kanssa ja kuvittele ettet oiskaan survassu pönttöön. Että kukahan se täällä 24/7 päivystelee ja yötä myöten oksentaa muden blogejakin täyteen sairaita haukkumissontiaan XDDDD ihan "tervettä" joo....

ote lipsuu
18.11.2013 12:02
Tämä luotsi on sitten lisänny tonne yhteenkin ketjuun takasin läjän jotain aikoja sitten poistettuja blogin haukkumissontia ym. turhia aiheettomuuksia.. että silleen, hienoo arviointikykyä!

Taitaa ruveta se into muutenkin jo hiipuun kun päivystyskerrat harvenee jo viikon häärimisen jälkeen... no ei se mitään, aina parempi mitä vähemmän onkaan täällä häiriköimässä. Muu ylläpito hoitaa homman paremmin ja sentään edes joskus tasapuolisestikin, vaikka yleensä vuorossa onkin se laiskottelija joka poistaa törkyn sieltä, toisen täältä ja jättää loput sata lojumaan.

massasontaa
17.11.2013 23:01
ja muutenkin aivan turhaa ruikutusta palstan kestohäiriköltä :)) kaikki kun on jo aiheellisesti poistettu ja yrität palauttaa niitä puolueellisen luotsikamus avustuksella :D ilmeisesti jotta saisit nyt siinä voimantunnon kiihkoissas ja luotsin puolueellisuutta hyväks käyttäen täytettyä koko palstan ykspuolisella julistuspropagandallas :)) ja noihan on alotuksia eikä mitä tahansa viestejä joten mikähän siinäkin meni ohi että niitä ei ihan tän uuden aatefrendis mukaankaan voi enää kukaan palauttaa? :) Sinä se näillä häirintäpyynnöilläs ym. massaturhuuksillas jäähyt ansaitset ja pitkäksi aikaa.

ilmotusta eteenpäin
17.11.2013 14:54
Näin se puolueellinen palstaa kuolettava luotsi haluaa viljellä vastustajia herjaavaa loukkaustörkysontaa kaivamalla niitä takasin roskista pitkin palstaa.... ja poistellu tietenkin taas vastustajien kertomia kiperiä totuuksia suosijoista ja omasta toiminnastaan.

näköjään harmittaa
17.11.2013 00:16
"sokeutesi nähdä omaa nälvintäsyytössontaasi. "

kattele kuule sinne peiliis vaan edelleen, jos edes osaat....

huuto tyhjyyteen
16.11.2013 01:41
Tuskin tää uus luotsikamuapurinne ihan mitä tahansa edes suosijoidenkaan turhimpia nälvintäsontimisia palauttaa.

ja JÄLLEEN
14.11.2013 16:00
sitten lähteny kaksi vastustavaa alotusta lapsikaupasta ja virvokejuomien uhreista...!! "Yllätys" taas. Ja samaan aikaan laiska (muu) ylläpito lojuttaa suosijoiden aiheen ohittavia syytössontia vastustajista ym. sääntörikkomuksia... hmm.. ettei nyt kuitenkin luotsi ois näidenkin jatkuvien poistojen takana, vaikka ainahan sen voi aina laittaa muiden syyks ja "en mä tiä miks ne on poistettu". On se kumma kun siellä muussa ylläpidossa on ollu jo useemman päivän kestovuorossa se suosijoiden apuri ja ahkera vastustavien alotusten poistaja..

=D XD
14.11.2013 01:00
"siellä oli niiden tunhanteen kertaan toistettujen ilkeyksien kopioita"

No voi, korpeeko noin kipeesti kun et voi rynkätä sieltä poistoon vaikka kuinka näpit syyhyää? ;)) joskus se mielipiteenvapaus palaa vielä tännekin..... että mellasta nyt kun voit, voi tulla juhlille loppu piankin....

todisteita odotelles
13.11.2013 21:34
"sinun kanssasi keskusteltuaan viesti on pyydetty poistettavaksi välittömästi sen jälkeen, kun olet kusimerkkisi oksentanut vastaukseksi."

Kun tutkit tätä niiiin "asiallista" vastaustas niin kannattaako ihmetellä?

"Vaikka itse uskot valheisiisi"

Niinkun mihin valheisiin? Yhtäkään kun et vieläkään oo kyenny osottaan...

"olet jäänyt niin monta kertaa kiinni"

Todisteet esillle vaan!! :)

"sillä perusteella ne pyydetään poistoon sijaitsivat ne sitten missä hyvänsä. "

Ja kun kitiset niitä turhia poistojas niin useimmiten samalla lähtee sun ja muidenkin suosijoiden sonnat. Onneksi.

antaa tulla
13.11.2013 17:21
"Annahan syy vielä miksi kiljuit viestini poistoon?"

todisteita sitten tähänkin taas :) eli ei mitään päivämääriä? Piti vaan päästä taas syytteleen joutavia..

"No sitä sitten, että silloin koko hierarkian poistumisen syynä ei välttämättä ollut tämä sinun spekulaatiosi koko hierarkian katoamisesta yhden ilmoitetun perusteella"

Miksi sitten aiemmin niitä jätettiin sinne tänne vaikka kaikki ois ilmotettu, mutta nyt tuskin kaikkia edes on ilmotettu (seassa ihan neutraalejakin joita tuskin kukaan on ilmottanu) mutta niin vaan kaikki lähtee? Millon viimeks jotain on jääny hierarkiaan (lukuunottamatta näitä luotsin poistoja) jos se ensimmäinen on lähteny mistä kaikki muut lähtee?

"Nyt tajuan miksi vastailet minne sattuu etkä vahingossakaan sille, jolle vastauksesi osoitat. "

Hienoa!! :D Nyt "jo" tajusit kun aloin käyttää systeemiä joskus vuosi sitten niihin aikoihin kun huomasin miten ylläpito taas toimii... ;))
Ei mun tartte täällä sulle mitään tilitellä tekemisistäni jos ei huvita ;) joudut siis arvaileen omias jatkossakin.

voi voi :D
13.11.2013 16:06
"Näin ei todellakaan ole mennyt "viimeisen vuoden"."

kuule ei sille muut mitään voi jos et huomaa / tajua mitä täällä tapahtuu... vai oliko sulla kenties joku tarkka päivämääräkin millon näin alettiin tekeen?

Likimain vuosi sitten siitä on ollu kyselyä ylläpidolle.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11115204

"Mikäli oikein muistan, siitä hierarkiasta oli viestitkin poistoon ilmoitettu."

Mitä sitten? Eihän täältä yleensä kaikkia ilmotettuja poisteta ja aiemminkin voitiin poistaa vaan väleistä jotain vaikka kaikki ois ilmotettu.

"kukahan se sitten on jollet sinä?"

Saat uskotella ittelles ihan mitä vaan, todisteet vaan puuttuu edelleen :)

no koska sekin
13.11.2013 14:53
"Jos näin on, niin miten se ei sitten itse ketjuissa näy, vaan samasta hierarkiasta voi poistua yksittäisiä viestejä välistä?"

on ilmeisesti vielä mahdollista, kuten nyt tää luotsikin tekee, jättää omat viestinsä yksinpuheluksi ketjuun ja poistaa väleistä epämieluisat. Muu ylläpito ei kuitenkaan yleensä loppuosia jätä, kuten ehkä huomaat tänkin ketjun alaosan kadonneen kokonaan (tästä alaspäin "anka- 12.11.2013 11:08") mikä vielä aamulla täällä oli.

"Kuka tulee pitämään huolta siitä, ettei mielipiteenvapautta sallita toisillekaan, jollet siis sinä?"

No varmaan sitten se nimittämäsi "vastustajasakin rääkyhäirikkö" ;)

"Ei millään pahalla, mutta käytä nyt järkeäsi."

Ei millään pahalla, mutta mä voin vaatia niitä todisteita (mutu)syytöksille ihan samoin kun sinäkin ja muut suosijat.

kyllä vaan :)
13.11.2013 13:08
"Ei täältä ole moneen vuoteen koko hierarkia lähtenyt yhden poistoon rynkätyn mukana "

varmaan jo viimesen vuoden on lähteny taas näin jos et oo sattunu huomaan.

En oo juurikaan kiinnostunu uskonnollisesta näkökulmasta keskustelusta mutta joku muuhan oli sinnekin kommentoinu,

totuus sattuu.
7.11.2013 16:38
Näin juuri, ja silti monet meistä luulevat, että teoilla ei ole seurauksia. Kannattaisi joskus miettiä vähän sitä kuolemanjälkeistä elämää...

"Näiden ilmoitusten jälkeen tuskin kenellekään enää sitten on epäselvää, kuka se "vastustajasakin rääkyhäirikkö" oikein on"

Missäs mä ittestäni siellä olin puhunu? Todisteet esille sitten vaan näillekin syytöksille taas :)

kiperää on
13.11.2013 11:07
"Yhtä kiperä oli toki minunkin vastaukseni siihen "

No mä en sitä ainakaan ilmottanu, että eiköhän se lähteny ihan vaan sen poistoon rynkätyn mukana.

"Eikö sun pitänyt mennä muualle,"

Unelmoi vaan ;D ja muista, taustalla AINA. Sinua varten. XD =D
Jonkunhan täällä on oltava ilmottelemassa sunkin törkysontias poistoon.

lisää kadonnutta
13.11.2013 09:12
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:9N657uddPNcJ:keskustelu.suomi24.fi/node/11838740+&cd=1&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-a

Eihän näitä hyödytä laittaa takasinkaan koska tämä luotsimme mielestä "massapostit on nähty ja luettu niin moneen kertaa" että poistaa ne kuitenkin. Luultavasti sama ei taas päde sitten suosintasonta-alotuksiin kun ne katoaa...

"kuinka sinusta kyseinen avaus liittyi aborttiaiheeseen? "

Enemmän sekin kai liitty kun ne Raamatunpätkät jotka lojuu sitkeesti kun tauti..
mutta joo tosiaan, nyt löyty kun ei otsikkoo ollu muistissa...
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:bwuwLzS41QYJ:keskustelu.suomi24.fi/node/11838472+&cd=1&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-a

havaittua.
13.11.2013 08:30
Vaivihkaa näemmä katoaa palstalta joka ikinen vastustava aloitus...

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:X4oWBqCddMIJ:keskustelu.suomi24.fi/node/11812285+&cd=1&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-a

Uskonnollista näkökulmaakaan ei tietenkään sallita, kadonnut on aloitus otsikolla "Missä vietät iankaikkisuutesi?", sen sijaan jotkut aiheeseen mitenkään liittymättömät Raamatun pätkät lojuu yhä palstalla.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11848338

Ei sitten kannata ihmetellä kun joku kaunis päivä palsta tyhjenee suosijoiden loukkausmoskastakin.... kunhan joku kunnollinen puolueeton siivooja on vihdoin ylläpidon vuorossa. Ei sananvapautta yksille, niin ei kellekään muullekaan. Näinhän se sitten tasapuolisesti menee, eiks je?

joo, "pyrkii"
12.11.2013 20:26

varmaan jos ainoat perusteet asiallisten mielipiteiden poistoille on viestin "loukkaavuus" ja "mielen pahoitus" (mutu mutu..) :D

joka tapauksessa
12.11.2013 20:23
mahdottomuudella tarkotettiin sitä vastustajien sanan- ja mielipiteenvapautta koska minä puhuin enimmäkseen siitä, alusta lähtien. Ois ne varmaan pitäny laittaa sitten ranskalaisin viivoin tms....

"Tätä ei tule tapahtumaan niin kauan kun tämä luotsi saa heilua puikoissa ja tyhjentää päivittäin palstan epämieluisista "loukkaavista" ja "mielen pahoittavista" viesteistä. Se on varma. Puhtaalta pöydältä alotellaan sitten kun täällä on _todellinen sananvapaus vastustajillekin_, eli ei ketään häiriköivää mielivaltaista luotsia pilaamassa terrorillaan kaikkee ja ylipäätään edes jonkinlainen _keskustelu on mahdollista "vääriä" mielipiteitä tukahduttamatta_."

Vai missä sanoinkaan että poistoilmottelun rajottaminen ois (mulle) mahdottomuus?

no katos
12.11.2013 19:23
mistäs mä tiän että tarkotit sillä "puhtaalta pöydältä" alottamisella pelkästään jotain poistoilmottelua ja sen rajottamista.

todettu on
12.11.2013 18:39
" Tätä sinultakin pyysin, ja sinä sanoit sen olevan mahdottomuus."

että vastustajien _sanan- ja mielipiteenvapaus_ on täällä nykyään mahdottomuus!!
Vai mistähän tollasen käsityksen taas saitkaan?

"Tässäkö minä sinusta sanon,"

Siitä ja kaikesta muustakin valituksesta _saa sen käsityksen_.
("mistä tällaisen käsityksen olet saanut edes?")

???????
12.11.2013 17:21
"Voisitkohan nyt vaikka kertoa ihan konkreettisesti, että missä minä olen sanonut sellaista, mistä tällaisen käsityksen olet saanut edes?"

"Sinä itse sanoit, että et haluaisi rajoittaa täällä keskustelua, joten minä neuvoin, että jollet sitä halua, niin lakkaa rajoittamasta sitä. Mutta kun ei kerran ehdotus kelpaa, niin jatka toki haluamallasi linjalla. Sitten on toki aika turha väittää, ettet muka haluaisi rajoittaa keskustelua täällä, jollet ole halukas lakkaamaan rajoittamasta sitä.

Mutta hei, tykkäät siis enemmän törkylaarista kuin haluat yrittää yhtään mitään asiantilan muuttamiseksi."

En kai oo sanonu etten haluais että sitä rajotetaan mitenkään?
Järjetön rajoittaminen vois loppua jos se lopetettais ensin täysin asiallisten, ketään haukkumattomien vstustavienkin viestien osalta.

eli ei sanottu
12.11.2013 15:49
"muutakaan vastustavaa täällä juurikaan enää (tai tällä hetkellä) sallita eli sun kannaltas kaikki kun yhtä unelmaa"

että juuri SINÄ niitä kuitenkaan oisit viemässä pois eli ilmottamassa.

"Tässä puolestaan väität nähdäkseni MINUN pitävän törkylaarina palstaa, jossa muillakin kuin itseni kanssa samaa mieltä olevilla on sanan- ja mielipiteenvapaus."

Niin, eikö sun mukaan se oo törkylaari jos ne kaikki nyt poistoon sabotoidut, ketään nimittelemättömät vastustavat alotukset sais olla täällä? Tässäkään ei sanota että SINÄ olet niitä "törkyjä" poistattamassa (vaikka ehkä ainakin osalle saattaisit tehdäkin niin?).

Joo, mutta eiköhän tää saman vääntö ala olla taas tässä, ei jaksa enää.....

herääkin kysymys
12.11.2013 15:29
Mitä niin hirveän väärää sitten on niiden alotusten takasin postauksessa jotka ei alunperin oo ollu mitenkään asiattomia, vaan kiusallaan ilmotettuja ja ylläpidon automaatin poistamia? Kun et anna laittaa niitä takasinkaan, lähdet mukaan tätä palstaa jo kauan piinanneen häirikön kiusantekoon.

Tässä oli erittäin hyvä neuvo tuolta ylenpää nimimerkiltä henkilö X, koskien sitä aborttitraumoista kertovaa uutisalotusta jonka sinäkin järjestelmäälisesti olet poistanut "massapostina".

"Mitä tähän massapostijuttuun tulee, toivoisin, että massapostien poistamisissa luotsi käyttäisi harkintaa sen suhteen, millainen viestin asiasisältö oikeasti on. En näe mieltä poistaa täysin asiallisia avauksia vain siksi, että ne on sen silkan kiusailmoittelun ja ylläpidon automaattityhjennyksen takia alunperin täältä poistettu. Tämä avaus on yksi esimerkki siitä, joka mielestäni kyllä puolustaisi paikkaansa tällä palstalla."

kirjoitit tuollakin
12.11.2013 14:57
kuten alta näet että olen sulle siellä vastannukin.

kappas vaan :)
12.11.2013 14:46
löysinkin omasta jemmasta vastauksenkin SULLE juuri siinä ketjussa, niin että valehtelet kyllä ettet ois kyseiseen ketjuun mitään kirjottanu.

"kieltämäsi termi
11.11.2013 17:27
tulee siitä että se on (tai ainakin luullaan olevan) kuitenkin mukavaMPAA kuin synnytys, ja kun mitään vakavia, raskauden loppuun viemisen hengenmenetyksen uhalla estäviä terveyssyitä ei ole.

"Minulla kai palstan luotsina ei saisi pahemmin asiasta mielipidettä olla"

Miksei muka? Eikö luotsin pidä pikemminkin osallistua aktiivisesti keskusteluihin?
Oleellista on se miten puolueettomasti ja omasta kannastaan riippumatta kykenee hoitamaan tehtäviään."

Muistanet nyt? :)
Ja nyt sitten voit poistaa taas tänkin kannaltas ikävän ja "pahaa mieltä" tuovan "loukkaavuuden"..

missähän sellanen
12.11.2013 14:43
sitten olikaan? :) Enköhän mä muista ihan kirkkaasti mitä vastauksia sieltä ehdin lukemaan. No saattohan se olla joku muukin ketju, joka sekin on jo "yllättäen" poistettu... muistan vaan ajatelleeni että hyvä jos sentään tää alotus näkyy olevan luotsillekin ok.

etkö enää muistakaan
12.11.2013 14:23
että vastasit siihen jotakin että "ihan mielenkiintoinen näkemys aiheesta" tms. :) vaikka uusimpia vastauksia ei nyt tuolla välimuistissa näykään (ei edes sitä millä joku oli sen tänne etusivulle nostanut). On se "kumma" miten kaikki nyt "unohtuu" :D

"En myöskään pysty palauttamaan poistettuja keskusteluketjuja."

Mutta kuitenkin pystyt palauttaan muita viestejä?!

jännää on.
12.11.2013 14:18
"täällä meuhkasit "aborttiväen kätyrinilkistä ylläpidossa""

Ei tällä ole tarkotettu automaattia, vaan sitä joka poistaa puolueellisesti täysin asialliset vastustavat viestit ja jättää suosijoiden törkysimmätkin haukkumasonnat paikoilleen.

koita nyt vaan
12.11.2013 14:13
"Nyt täällä saa ihan rauhassa antaa neuvoja aborttiin meneville "

siltä onnen hekumaltas tajuta se että se ykspuolinen julistus ei vaan tuu toimiin "keskusteluna"!

"sielläkin tosin aika yksinäiseltä näyttänyt"

Ihan sama :) pääasia että ne voidaan julkasta ainakin jossain ilman sabotaasisensuurin uhkaa. Tämäkös eräitä ymmärrettävästi korpeaakin. Onhan se harmillista kun et voi myöskään tulla sinne tunkeen haukkumismoskaas vaikka sitäkin oot muutaman kerran jo yrittäny. Sunkaltasia "keskustelijoita" ei sinne kaivatakaan.
Sen sijaan esim. henkilö X ja Dara on käyneet siellä paljonkin kommentoimassa ja on kyetty ihan asiakeskusteluun mikä täällä ei nyt tosiaan onnistu.

"Otetaan nyt kertauksen vuoksi, mitä tavoittelen sillä puhtaaltapöydältä aloittamisella:"

Lue ne vastaukset niihin.

"En siis millään tavalla ole kertaakaan halunnut tai pyrkinyt keneltäkään mielipiteenvapautta viemään pois!"

Niin? En kai mä SUSTA sellasta ookaan väittäny? Uskon jopa että sä oisit paljon parempi luotsi tälle palstalla jos niin todella on mitä sanot.

"Juuri siihen pyrkisin, että täälläkin me JOKAINEN saisimme keskustelurauhan ja turhista ilmoitteluista luovuttaisiin."

Mutta eihän tähän suosijapuolen kiusapoistohäirikköön ennenkään mikään järkipuhe oo tehonnu, joten tuskimpa lopettaa nytkään, päinvastoin.

"Sellaisenako sinä keskustelurauhan käsität?"

Nimenomaan, sellanen EI olekaan mitään keskustelua. Mutta sellastahan tästä nyt halutaan tehdä, ja oikein luotsin ylivallalla.

"En niinikään ole huomannut vielä kenenkään muun kuin sinun itsesi sanovan mitään sellaista, että vain yhden puolen mielipiteet tulisi sallia tai että abortin vastustajat savustettaisiin täältä ulos. "

Ja sellastako kuvittelet sitten niiden savustajien myöntävänkin ja oikein erikseen ilmottavankin? :D Pikemminkin seKIN on valtava hyshys, mitä täällä nyt tapahtuu... kaikki näkee kuitenkin sen, eihän sitä nyt tarvi niiden edes sanoa.

"Siltä pohjalta näyttäisi siltä, että kyse on enemmän sinun peloistasi kuin todellisuudesta. "

Kymmenittäin asiallisia poistettuja alotuksia ym. viestejä ei ole valitettavasti vain jotain mun "epätodellisia pelkoja" vaan totisinta totta.

"Oletko sinä siis jättämässä tämän leikkikentän nyt?"

Pysyn taustalla nyt ja aina ;) joskushan se loppu tällekin mielivallalle tulee ja palsta herää eloon taas vapaaseen käyttöön kaikille.

monta kertaahan
12.11.2013 13:54
sekin tänne on jo laitettu ja varmaan taas poistetaan "massapostina".
Viimesin yritys oli tämä

"Aborttitraumoista uutisointikin kielletty?!
hys hys tabu

Täällä usein väitetään abortista aiheutuvia traumoja olemattomiksi, vaikka täysin neutraali ja kiihkoton uutisjuttukin (jota täällä ei jostain syytä enää sallita) kertoo niistä. Uutisessa myös täällä paljon parjattu Itu-projekti esiintyy yhtenä asiantuntijana.
Abortin kotona tekevät ovat erityisessä vaaravyöhykkeessä traumatisoitua.

>Jo tuhannet naiset tekevät abortin kotona Suomessa
Abortti on ollut mahdollista tehdä osittain kotona jo viiden vuoden ajan. Abortin kokeneita naisia auttava hanke on huolissaan kotiaborttien tuomista traumoista.>

>Abortin kokeneita naisia auttavassa Nuorten Naisten Kristillisen Yhdistyksen Itu-projektissa on huomattu, että osittain kotona tehdyt raskaudenkeskeytykset ovat lisänneet abortin tekijöiden traumoja.

- Yhteydenotot meille ovat lisääntyneet tasaisesti vuodesta 2008. Aiemmin meille tulleissa yhteydenotoissa abortista oli kulunut jo paljon aikaa. Nyt tulee enemmän akuutteja yhteydenottoja viikko tai kuukausi sitten kotiabortin kokeneilta, kuvailee Itu-projektin johtaja Outi Papunen.

Hänen mukaansa kokemuksissa näkyy se, että monesti abortti halutaan tehdä kotona, koska ahdistavasta tilanteesta sairaalassa halutaan päästä mahdollisimman nopeasti pois. Osittain kotona tehtävän abortin ongelma kuitenkin saattaa olla, että silloin rankka muisto abortista seuraa kotiin.

- Moni ajattelee, että tästä pitää päästä nopeasti eroon ja se on varmaan aika helppo juttu, kun sen voi tehdä lääkkeillä kotona. Mutta sitten kotona se yllättää, että ei se olekaan ollut niin helppo juttu, eikä koti enää ole se turvasatama, joka sen pitäisi olla, Papunen sanoo.>

http://yle.fi/uutiset/jo_tuhannet_naiset_tekevat_abortin_kotona_suomessa/6766398
Tv-uutiset, jossa aiheesta.

http://yle.fi/ohjelmat/2253533"

Kuitenkin suosijoille massapostauskin sallitaan, ja vieläpä sääntöjen vastainen kopiointi suoraa muista aineistoista.
Vastustavat alotukset täältä näemmä katoaa yks toisensa jälkeen, nekin vähät mitä enää on, vaikka ne ois jo kertaalleen saanu tän luotsinkin "siunauksen".

jälleen....
12.11.2013 13:40
eräs asiallinen vastustava (nimerkin teapot) aloittama ketju sabotoitu poistoon palstalta!
Tätähän luotsi ei sitten kuitenkaan palauttanutkaan vaikka vastasi sinne itsekin....
näkyy edelleen googlen välimuistissa.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:NZSY8oWGSsEJ:keskustelu.suomi24.fi/node/11567854+&cd=2&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-a

eli sun mukaan
12.11.2013 13:25
on hyvä alottaa "puhtaalta pöydältä" kun joillain ei ole täällä enää ollenkaan mielipiteenvapautta? Ja tähän on taas ihan turha lähtee siihen että "ai kun et saa enää haukkua murhaajiks, verikäsiks" jne. kun niitä nyt ei vaan edelleenkään oo tarkotettu.

"Miksi se sinusta olisi mahdottomuus?"

Lueppa nyt aiempia vastauksia kun en viitsi kovin monesti toistella.

"Siinä missä minut on täällä yritetty savustaa ulos ilmoittamalla poistoon käytännössä jokaikinen kirjoittamani viesti, olen muualla saanut keskustelurauhan :) "

Kappas kun niin minäkin :)
Mutta täältään se vastustajien kiivas savustus on sitten viimein (tai toistaseks) onnistunu. Eli "rauha" on sitä kun vastustavia viestejä ei kerrota enää ollenkaan ja palsta on pro-choice propagandan vapaa yksinvaltainen julistusareena.

"niillä voittopuolisesti keskustelun perustaso on asiallisemmalla tasolla kuin mitä tällä palstalla on ollut vuosiin. Minun veikkaukseni on, että muualla saa toisten nimittelyille ja aiheettomille poistoilmoitteluille vielä vähemmän liekaa kuin täällä."

Kuule kyllä mä sen oon itekin huomannu. Muualla kun kukaan ei "pahota mieltä" niistä toisten "vääristä" mielipiteistä ja muukin asiakeskustelu onnistuu eikä toiselta puolen ala tulla sitä silmitöntä haukkumisryöppyä vaikka omat argumentit kumotaankin ja ne loppuu. Toisin kun täällä aina lopulta käy.
Neuvoja ei siis tarvi ja niistä ei ole täällä mitään hyötyä.

"Mikäli palstasta onnistutaan saamaan sellainen, jossa asialliset mielipiteet sallitaan molemmin puolin"

Kuten on nähty, EI sallita enää kuin yhdeltä puolelta. Ja se koituu palstan tuhoksi ennemmin tai myöhemmin jos tämä luotsi saa jäädä valtaan. Keskusteluhan täältä onkin pilattu jo aikoja sitten.
Alkuhuuma ja vallantunne on varmaan hienoa kun saa koko hiekkiksen itselle mutta tylsäähän se sitten pidemmän päälle on kun muut lähtee eikä jää ketään kenen hiekkalinnat potkisi hajalle.. että mukavia "keskustelu"hetkiä vaan yksinäiselle leikkikentälle.

on se kumma
12.11.2013 11:23
kun et huomaa omaa eriarvoistamistas ja sitä kuinka sama linja ei päde riippuen siitä mitä mieltä sattuu oleen. Mitään "rääväsuista meuhkaamista" ei edelleenkään ole ollut niissä lukuisissa poistoon sabotoimissas vastustavissa alotuksissa. Mutta turhapa tätä enää on jankuttaa kun et puolueellisuuttas kuitenkaan kykene näkemään.

"Paljon olen kuitenkin positiivista palautettakin saanut"

Ei kai se ihme ole kun sulla on tapana häivyttää poistoon kaikki ikävä kritiikki ja tuoda vaikka roskista takasin ne muiden jo poistamat joutavat kehuskelut ;)

hohhoijjaa.
12.11.2013 08:04
"Mutta jos syytät sellaiseksi kommenttia, joka ei mielestäsi ole alentavaa ja loukkaavaa törkyä,"

Eli sellastakaan EI saa sanoo että jotain vois hyvinkin pitää sellasena ;)

"Tiedät hyvin itsekin puolustelleesi oikeutta tuollaiseen kielenkäyttöön vaikka vastapuoli ei sinun haukkumistasi olisi aloittanut. Tiedät hyvin haukkuneesi toisia täällä myös ihan ilman provokaatiota "uhriltasi". "

Niin, ehkä joskus... millon? 3 vai 4 vuotta sitten, kerran? Kuka tässä vanhoja nyt muisteleekaan... ja todisteethan tälle puuttuu edelleen. Millonka viimeks noita termejä on täällä edes käytetty ja vielä niin ettei ne oo ollu samalla mitalla -vastauksena erittäin törkyseen suosijan alottamaan haukkumiseen, saati niissä mitä täältä nyt on koko liuta aiheettomasti poistettu?

"luotsi sanoo antavansa kaikkien keskustella asiallisesti ja poistavansa haukkumiset kummaltakin puolelta ei ole minusta mielivaltaa,"

Häiritsevää on se että se tekee muuta mitä sanoo. Automaattisyhjennyskin toimii paremmin kun nykymeininki, se on sentään edes reilu ja tasapuolinen.

"Omien sanojensa mukaan hän sallii asialliset"

Niin, on se kumma kuinka aiheeseen kuulumattomasti vastustajien toimia syyttelevät uutiset on toooodella "asiallisia" muttei aiheen mukaseen tekoon liittyvistä traumoista uutisointi... joten eipä näytä sallivan.

väännetään taas
12.11.2013 07:54
"Tuon suoremmin tuskin voisit sanoa, että et halua aloittaa puhtaalta pöydältä"

Teit taas omat päätelmäs, kuten tyypillistä.
Missään ei sanottu ettenkö HALUAIS alottaa puhtaalta pöydältä, se nyt on vaan näillä näkymin silkka mahdottomuus.

"tykkäät enemmän törkylaarista kuin haluat edes yrittää muutostakaan"

Sun mukaan siis sellanen on aina "törkylaari" missä "väärää" mieltä olevillakin on sanan- ja mielipiteenvapaus.. ok. Näitä "törkylaareja" on paljon muita vielä jopa täällä S24:ssäkin missa kellekään ei tunnu olevan muiden omistaan eriävät mielipiteet hirveä, saati poistoon rynkättävä ongelma, joten todelliset keskustelut siirtyy sitten mm. sinne.

Toivottavasti olet tyytyväinen julistusareenaasi ja sen "keskuteluihin" jatkossa.

joku muuhan
12.11.2013 02:31
sitä ei halua, kun poistaa täältä sääntöjä mitenkään rikkomattomat viestit vedoten johonkin "loukaamiseen" ja "pahaan mieleen" ym. herkkänahkaisen mutuihin.

"Mutta et siis halua. Tämä selvä. "

Missä olinkaan näin sanonu? Vatustajathan sitä YRITTI kyllä mutta sekin tukahdutettiin!!

"En ole tietoinen mistään vastustaja-vapaasta hiekkiksestä, enkä sellaista toivo."

No sellanen tästä nyt kuitenkin on tulossa, ja moni suosija repee riemusta kun on saanu vastustajat vihdoin savustettua mielivalta-sabotaasillaan ja nyt vielä luotsin suosiollisella avulla ulos täältä.

"Mutta kun ei kerran ehdotus kelpaa, niin jatka toki haluamallasi linjalla. "

kun ei ne asialliset, luotsin mielen mukasiks siistitytkään viestiti kelvannu niin mitäs tässä enää voidaan... luuletko muuten että jos oiskin käyny päinvastoin ja täällä ois nyt vastustajille sananvapauden salliva luotsi joka poistais vastustajiin käyvät syytöstörkyt ym. tuhuudet, eiköhän se joka jo iät ajat on sabotoinu vastustajien viestejä totaalipoistoon, jatkais edelleen ja entistä kiivaammin? Ja jatkaahan se varmaan nytkin (niitä vähiä mitä vastustajilta enää tulee).. en jaksa enää edes tarkistella.

"tykkäät siis enemmän törkylaarista"

Suosijathan siitä näkyy tykkäävän. Ykspuolinen törky valtaa koko palstan. Vaikka ei se malka koskaan siellä omassa silmässä tunnukaan. "Törkylaari" on ehdottomasti parempi, koska siellä vastustajatkin saa edes hiukan tasapuolisemman mielipiteenvapauden.

niin, että
12.11.2013 02:16
"syyttämällä häntä alentavasta ja loukkaavasta törystä"

tähänkö ei sitten kellään muulla kun luotsilla ja muilla samanmielisillä ookaan oikeutta?

" ilvehdit, että et oikeasti sitä alentavana ja loukkaavana edes pitänyt."

Ilvehtimiset on omaa mutuasi. Sullehan piti se pointti vääntää taas ratakiskoista.

"Etkö tosiaan itse huomaa, miten halveksivasti puhut kokoajan täällä toisille? "

Joo joo hohhoijjaaa.... jospa katot taas välillä sinne peiliis.. en yhtikäs sen enempää "halveksuvammin" kun sinä tai muut suosijat jatkuvasti vastustajille :)

"Enkö muka ole moneen kertaan ihan suoraan toivonut, ettei sellaisia aloituksia poistettaisi?"

Etpä oo tän lemmikki-luotsis toimia sen suhteen pahemmin hypetykseltä ehtiny kritisoimaan ;) no, kurjaahan se ois olla eri mieltä sen kanssa ja joutua poistosabotaasi-listalle..

"Joten ovatko ne sinusta sellaisia ja miksi haluat sellaiset pois täältä sensuroida? "

En MINÄ sellasta oo halunnu vaan ne jotka näitä asiallisia lehtiartikkeleita ENSIN on poista(tta)nu kun se uutinen ei olekaan mieluisa... ja johan todettu, jos ei kerta suosijoiden toimet kuulu palstan aiheeseen, niin ei sitten vastusatjienkaan :) mutta tämä tasapuolisuushan ei nyt suosijoille taas sovikaan.

"Sopisiko sinulle sitten nykyisin tällainen sääntö? Että et sitten enää vetäisi hernettä nenään, kun et saakaan rauhassa haukkua toisia vaikkapa raatoperseiksi, kalmanlöyhkiksi, verikäsiksi, traumakalloiksi, pohjasakoiksi lorttop'rseiksi tms?"

Ja TAAS vetoilet näihin marginaalitermeihin joita on ollu korkeintaan suosijoille annetuissa samalla mitalla -vastauksisaa vielä törkysämpiin haukkumasontiin.. ja johan todettiin, useita alotuksia kokeiltiin ns. siistittyinä, ja kappas kun ensin kelpasivat tälle luotsille mutta sitten kuitenkin mieli muuttui ja lähes kaikki katosivat lopulta :D eli eipä kelpaa ne nimittelemättömätkään.

"Kyllästytkö itse koskaan vetoamaan näihin vuosikausia vahoihin juttuihin? "

Pakkohan se on aina muistuttaa miten asiat oikeesti olikaan kun tulee vääriä syytöksiä vastustajista.

"mikäli näen hänen vetävän turhasta herneitä nenäänsä, sanon toki asiasta, asiallisesti. "

Joo, no sehän nähdään... etenkin kun täällä tuskin vastustajat enää pahemmin viitsii mitään edes yrittää keskustellakaan.

"joka edes aidosti yrittää tehdä tästä törkylaarista taas keskustelupalstan. Sinua se tuntuu jostain syystä häiritsevän kovasti."

Ja sinua ja muita suosijoita se on kovasti tuntunu häiritsevän jos ylläpidossa on ollu vuorossa joku joka poistaa enemmän suosijoiden viestejä ja joiden poistolle et keksi mitään perusteita, kun taas vastustajat on saanu sanoo vaapaasti täysin asiallisen mielipiteensä. Mielivaltainen häiriköinti ilman mitään järjellistä logiikkaa häiritsee kyllä, ymmärrät varmaan miksi.
"Yrittää tehdä keskustelupalstan" = ykspuolisen propagandan julistuksen, vastustajia mm. uutisten varjolla nälvintäsyyttelevän ja abortteihin yllyttävän "vertaistuen" vapaan kanavan. Mahtaa tulla oikein antoisia "keskusteluja".

Tätäkin on muuten todennäkösesti turha jatkaa tän pidemmästi, näistä luotsin alotuksista kun on tupannu yhtäkkiä katoamaan kaikki kommentit.

hehheh, myöhästä..
12.11.2013 01:53
"Eikö oikeasti voisi aloittaa puhtaalta pöydältä nyt ja tänä päivänä?"

Niin että nyt kun suosijat on saaneet sabotoitua jälleen poistoon koko liudan vastustavia alotuksia eikä niitä tai muutakaan vastustavaa täällä juurikaan enää (tai tällä hetkellä) sallita eli sun kannaltas kaikki kun yhtä unelmaa, niin alotettas puhtaalta pöydältä?? :D Et oo tosissas....!!

"niin lakkaa rajoittamasta sitä. "

Hyvähän se nyt on vaatia tälläsiä kun itellä on se "vastustaja-vapaa" hiekkis käytössä ;))

"jospa tästä palstasta vielä saataisiin sellainen keskustelupalsta, jossa jokainen saa kertoa mielipiteensä, kunhan tekee sen normaaleja käyttäytymissääntöjä noudattaen? "

Tätä ei tule tapahtumaan niin kauan kun tämä luotsi saa heilua puikoissa ja tyhjentää päivittäin palstan epämieluisista "loukkaavista" ja "mielen pahoittavista" viesteistä. Se on varma. Puhtaalta pöydältä alotellaan sitten kun täällä on todellinen sananvapaus vastustajillekin, eli ei ketään häiriköivää mielivaltaista luotsia pilaamassa terrorillaan kaikkee ja ylipäätään edes jonkinlainen keskustelu on mahdollista "vääriä" mielipiteitä tukahduttamatta.

joo näkis vaan
12.11.2013 00:47
nomaali ihmisethän käy täällä enää tästälähin useimmiten vaan naureskelemassa että mitähän ne muutamat vakiot palstalla kiihkoilevat nyt on keksiny :D ketä oikeesti täällä enää kiinnostas kirjotella sitäkään vähää kun aiemmin ja vieläpä näiden kans, jotka ei muuta osaa kun haastaa riitaa ja suoltaa haukkumasontaansa "väärämielisten" päälle :)

" kun ei enää kirjoitukset katoa saman tien kun ne laittaa."

No täällä on kyllä edelleen muitakin ylläpitäjiä kun toi yks ylivaltaan päässy. Että tuskimpa törkysi pysyy yhtään sen kauempaa kun ennenkään, ja alkaa herättää jossain vaiheessa huomioo muussa ylläpidossa tän luotsin käytös jos jatkuvasti palauttelee hirveet määrät muiden jo kertaalleen poistamia asiattomuuksia.

"Nämä, mitä täällä muut pitää normaaleina keskusteluina, on ollut sinusta yllytystörkyä vaikka kyseessä on aborttipalsta, ja abortista keskustelu."

No kappas, vastustavia viestejä kun et sallis ollenkaan... vaikka ihan yhtä suurella oikeudella nekin kuuluis tänne.

"Kauampa meni ennen kuin tälle palstalle saatiin rauhoittaja"

Saa nähdä kauanko tää suosijoiden riemuhihkukliimaksi kestää tällä menoo ;) ja tuskimpa kukaan yksinään jaksaa kovin kauaa riehua kun ei oo enää ketään ketä häiriköidä sabotaasillaan ja kenen päälle oksentaa pahaa oloa. Palsta tosiaan rauhottuu (kuolee) ja eiköhän tämäkin luotsi kyllästy siinä vaiheessa kun on saanu sen mitä halusi, ymmärtää vihdoin häipyä ja vapauttaa Keskustelupalstan semmoseen mihin se on tarkotettukin.

olkoot...stna.
12.11.2013 00:13
"Vai mistä johtuu, että aloit heti nälvimään kun joku oli kanssasi eri mieltä käytöksesi asiallisuudesta? "

Siis miten nälvimään? Joo, no eihän täällä vastustajat sais edes puolustautua mitenkään koska kaikki on heti "nälvintää"... usein kun vielä tehdään vaan samoin miten suosijat tekee ensin ja alottaa sen riidanhaaston.

"Niinhän se niiden ylläpidon määrittelemien sääntöjen mukaan menee."

Paitsi näköjään tän luotsin mukaan..

"tännekin pesiytyy joku, joka syytää surutta solvauksia toisten niskaan eikä kestä sitä, että jotkut niistä loukkaantuvat."

Turha vedota jatkuvasti näihin "haukkumsiiin" kun tiedät varsin hyvin ettei edes mistään "a-väki"-nimittelyä niissä "loukkaavissa" ole ollut!!!

"Milloin sinäkin olet viimeksi edes yrittänyt keskustella asiallisesti?"

Niin, vastustajat ne on tietenkin aina "asiattomia" kun ei myötäile abortteja :)
mitä hyötyä täällä ois enää edes yrittää keskustella asiallisesti (ja mitä asiatonta tässäkään ketjussa vastustajilyta on yhtään enempiä kun suosijoiltakaan?) kun ne asiallisetkaan ei kelpaa? Sehän kokeiltiin jo pari päivää sitten.

"Mihin sinä haluaisit vetää rajat?"

Esim. selkeä sääntö oli vielä se ettei saa nimitellä mutta sitten alkoi tulla tätä pelkkää "loukkaavuus"-mutua, jolla siis ihan mitä tahansa voidaankin katsoa sitten "asiattomaks".

"Etkös sinä tässäkin ketjussa ehtinyt jo julistaa kaksi lehtiuutista "törkysyyttelyksi" vai mitä ne nyt sinusta olivatkaan?"

Ja sun mukaan sitten varmaan sitä törkyä on asiallisen neutraali uutisointi aborttitraumoista ja eihän täällä tosiaan suosijoidenkaan toimista saa hiiskua yhtikäs mitään.... etkä todellakaan kykene näkemään tässäkään mitään epätasa-arvosta siltä puolueellisuudeltas??

"sopii sinun itsesikin alkaa sietämään omastasi poikkeaviakin mielipiteitä. "

Kyllä ne on kautta aikojen ollu suosijat joiden tätä pitäs opetella. Vastustajathan sitten kyllästyttyään ykspuoliseen sabotaasiin alkoi noudattaa samanlaisia "sääntöjä" ja ilmotella oikeutetun tasapuolisesti suosiviakin viestejä (useimmiten kyllä haukkumatörkyjä ym. turhaa).

"Minusta ei ole mitään järkeä siinäkään, jos jokaisesta pikkujutustakin herneen vetäisee nenäänsä"

Mitä jos vaikka kerrot tän tälle uudelle lemmikki-luotsilles, että pitäskö miettiä ennekun painaa sitä tuhoanappulaansa.

häh?
11.11.2013 23:02
Ja mitähän sä nyt sillä sitten kuvittelet todistavas, saati voittavas? :) mut ihan hyvä,koska sekin taitaa kääntyä vaan ittees vastaan.
Taidankin laittaa kans jokaisesta olemattomilla verukkeilla poistamastas täysin asiallisesta vastustavasta viestistä kopion niille ja katotaan mitä mieltä ne sitten niiden "loukkaavuudesta" on ;) ja sitten vielä niistä vastustajia syytösherjaavista jotka on sun mielestä ihan "asiallisia" ja "aiheeseen kuuluvia".. ja kerron myös että uhoilet palauttavas tänne jo niiden muiden vähintään kertaalleen asiattomiks katsomia ja poistamia törkyjä ;) hyvä idea muuten, näin tehdäänkin!

oijoi :D
11.11.2013 22:53
"Olet kyllä mahdoton tyyppi"

harmittaako noin lujaa kun se vastustajien mielipiteen- ja sananvapaus ja lasten pelastaminen elämään ei kuole koskaan ja jatkuu aina muualla vaikka täältä tukahdutettais joka ikinen vastustava viesti? :D

juu toki ;D
11.11.2013 22:22
"Onneksi meillä muilla on todellakin muutakin elämää :))"

Siltä näyttää :DDDDD muutenhan tätä suosijoiden omaa pikku ylimielivalta-apuria pitäs hihkua, hypettää ja hehkuttaa kiim... innon kliimaksissa vieläkin orgastisemmassa hurmiossa ;)))) ettei vaan tulis se karvas katkera pettymys vähän myöhemmin kun ajaudutaan kyllästymispisteeseen.

valhevääristelyjä
11.11.2013 21:44
"sinusta nämä ovat toistakin kohtaan "asiallisia"."

Missä mä niin olinkaan sanonu?
Entä nämä "moraalisen" suosijan "asiallisuudet" joihin on siis vastattu samalla mitalla?

edelleen....
11.11.2013 21:41
"Sinusta siis saa käyttää myös tällaisia sanoja, koska sinusta nämä ovat toistakin kohtaan "asiallisia"."

turha vääristellä kun se on ollu vaan vastausta samalla mitalla siihen suosijoiden "ylevämoraalisen" (sun?) alottamiin törkyoksennuksiin vastustajalle. Laitetaankos niitä esille ;)
Siinäpä niitä kauniita äitienpäiväpuheita joita kai sinäkin halaisit..?

hehheh,,,
11.11.2013 21:25
"En tiedä oletko missään. Pointti on siinä, että kun itse noin pienestä loukkaannut,"

Sulta nyt tais mennä pointti totaalisen ohi tässäkin.. vai luuletko oikeesti että joku tollasesta loukkantuu (paitsi tietysti herkkänahkanen suosija jos sen käskettäs rauhottua)? ;) Pointti on siinä että kuka tahansa saa määrittää oman loukkaantumisensa, paitsi tän uuden luotsin mukaan vain sillä on tähänkin ylioikeus. Muut EI saa loukkaantua sen sanomisista tai mikä on senkin mielestä ihan asiallista. Ja samalla luulee että se oma loukkaantuminen (mutu) on joku absoluuttinen totuus muiden viestien "asiattomuudesta".

"Pointti tässä on se, että se mikä sinua loukkaa, todennäköisesti voi loukata muitakin."

Niin todellakin. Ei mua loukkaa muiden erilaiset ja ketään nimittelemättömät mielipiteet, toisin kun tätä luotsia. Mutta eihän täällä sitä loukkaantumisoikeuttakaan oo tietenkään kun suosijoilla ja ihan mistä tahansa ;))

"kiperää oli taas :)

kyllä oli kyse vai etkö taaskaan halua osata lukee?

"Missä mä sitä oon _alunperin_ halunnu rajottaa? "

"Sinä haluat rajoittaa keskustelua. Jokaikisellä poistopyynnölläsi."

Kuten suosijatkin. Tämä uusi yksivaltias nyt etupäässä.

"asia ei kuitenkaan niin paljon kiinnosta, "

Sitten ei tarvi alkaa kyseleenkään muilta mitään.

"Muutenhan palattaisiin samaan vanhaan."

Niin. Ja vielä joku päivä palataankin kunhan hirmuvalta päättyy.. tai se rupee käymään liian kyllästyttäväks. Mikään ei ole ikuista ja (keskustelun tukahduttavien) itku pitkästä ilosta (mielivallasta).

"jos tällä palstalla kerta saa ehkä jopa keskustelua aikaan :) "

Tällä erää se näyttää täysin toivottomalta. Varmaan sitä paljonkin pitkällisen syvällistä "keskustelua" saa aikaan samanmielisten ja samaa propagandaa julistavien kanssa. Jäämme taustalle seuraamaan (ja naureskelemaan). Odotellaan parempia päiviä josko täälläkin vielä joskus ne vastustavatkin mielipiteet ois sallittuja ja edes jonkinlainen näkemysten vaihtokin mahdollista."

sitä että
11.11.2013 20:18
"Miksi laitoit, että "vastustus menee laajemman yleisön tietoon"?"

keskustellessa saa monipuolisempiakin vastauksia ja lukijoita kun tän palstan muutama vakituinen suosija.

""Missä mä sitä oon alunperin halunnu rajottaa? "

Jokaikisellä poistopyynnölläsi."

Eli MINÄ EN ole halunnu _alunperin_ sitä rajottaa, vaan poistoon kautta aikojen ensin kaiken ilmotelleet suosijat.

"En löytänyt yhtäkään uutista. "

Tai et halunnu löytää.

"se on sinun mielipiteesi. "

Se mitä tapahtuu ja minkä kaikki näkee, ei riipu mistään mun mielipiteistä.

"miksi nyt yhtäkkiä tänne on luotsi hommattu ja palstaa laitetaan aisoihin."

Ylläpitohan on kautta aikojen ollu enemmän suosijamielinen, joten ehkä tääkin palstan turhake halutaan nyt kuolettaa lopullisesti. Niinhän siinä lopulta käy kun vain yhdenlaiset mielipiteet sallitaan.

"Mutta eiköhän ylläpito palautteen perusteella päätä jatkosta (niissä näkee varmaankin näkee ip-osoitteet, joten yksi henkilö ei voi antaa montaa kertaa),"

Palautteita voi antaa vaikka kuinka usein ja monia, ja eri koneilta, ip:stä jne. Joten linjat tulee oleen jatkossa kuumina. Eikä kovinkaan imartelevasta palautteesta..

ei oo todellista :D
11.11.2013 20:10
sinäkös sen muiden puolesta määrittelet jo mistä saa ja ei saa loukkaantua?? Kuka tai mikä sä oikein kuvittelet olevas?? :DDD No eipä ollu mitään loukkaavaa kyllä niissä täysin asiallisissa vastustavissa alotuksissakaan jotka oot ilman syytä sabotoinu poistoon,..

"on ollut jokin syy, massapostaus, nimittely, yksittäisestä luotsista puhuminen, propaganda, loukkaavuus."

Samat syyt ei kuitenkaan päde suosijoiden massatörkyissä...

"olen abortista samaa mieltä kuin sinä, mutta en koe tarvetta haukkua muita."

Ketähän sä oikein luulet huijaavas, kun käytökses ja ennenkaikkee se puolueellisuutes osottaa aivan muuta ja paljastaa kyllä sen todellisen kantas :) ilmeisesti esitit jotain vastustajaa muullekin ylläpidolle jotta teki sen kohtalokkaan virheen että päästi sut riehuun tänne tyrannisoimaan palstan kuoliaaks.

"Ethän toki itse halua syyllistyä yhtä loukkaavaan ja alentavaan kommentointiin,"

Missä mä oon käskeny muita rauhottuun?

voi hohhoijjaa..
11.11.2013 19:40
" keskustelu ei ole ollutkaan tarkoituksena, vaan omien mielipiteiden julistaminen."

Etkö osaa lukee vai haluat ymmärtää tahallas väärin? Miksi jätit tän kopioimatta?
"Vastustus siirtyy tosiaan muualle, missä _asiakeskustelu_ on vielä mahdollista "

"Miksi sinä haluat rajoittaa keskustelua, kun itse siitä valitat?"

Missä mä sitä oon alunperin halunnu rajottaa? Joku muuhan sitä nyt haluaa sabotoimalla poistoon ne kannaltaan ikävät uutiset aiheesta ja antamalla erivapauksia suoltaa nälviviä syyytöksiä "väärämielisistä"...linja ei toimi minkään tasapuolisen logiikan mukaan, mutta seKIN on tietysti hyshysss...

"No onko sellaisia? "

Osaat varmaan käyttää googlee itekin? Koska tännehän niitä EI saa tuoda.

"Syynä ei voi olla epäasiallisuus tai massapostaus?"

Niin, luotsia "loukaavuus" ja samat massa (teko)syyt mitkä kuitenkin suosijoille sallitaan...

alentavaa
11.11.2013 19:31
"rauhoituhan nyt. "

Loukkavaa törkyä tämäkin! Ainiin, eihän täällä kukaan muu voi loukkaantua kun SINÄ ja muut samaa mieltä olevat ;)

"niissä ei ollut mitään asiatonta "

Kuten ei niissäkään lukuisissa poistoon sabotoimissas vastustavissa alotuksissa jotka olet poistanut ilman mitään järjellisen loogista syytä.

Ei mun tässä tarvi rauhottua, vastailen ihan rauhassa :) miksi niin luulet?
Vai tarkotitko kenties että lopeta jo se kiusallinen kommentointi ja häivy..? ;)

näkyy jatkuvan
11.11.2013 19:26
"Olisiko se nyt oikeasti ihan kamalaa, jos tällaisesta oikeasti päästäisiin täällä eroon?"

Ainakin terrori vastustavia alotuksia kohtaan näkyy jatkuvan, nyt vaan oikein puolueellisen luotsin hääriessä.

"Olisiko oikeasti ihan hirveän paha asia, jos palstasta tulisi sellainen, että asiallisesti saisivat kirjoittaa jokainen ilman että tarvitsee pelätä jatkuvasti milloin viestit poistetaan?"

Kun tuliskin, mutta ei niin kauan ainakaan kun tämä luotsi saa olla vallassa.

"Minä olen valmis yrittämään, oletko sinä? Onko muut?"

Kyllä se on tässä muutaman päivän aikana nähty jo miten hyödytöntä tänne enää mitään vastustavaa on yrittää laittaa. Joten siinäpä pidätte tunkkinne ja näette sitten mihin se johtaa kun ei saa sanoo enää kun niitä yhdenlaisia mielipiteitä.
Yrittäkää toki keskenänne, tulee taatusti oikein "mukavat keskustelut" kun kaikki saa olla vain sitä yhtä ainoaa "oikeaa" mieltä ja kaikki "väärämieliset" on savustettu ulos täältä :)))) nauttikaa ja hekumoikaa tästä vallasta niin kauan (tai vähän aikaa) kun se kestää ;))

ehkä vielä....
11.11.2013 19:17
"Onhan täällä noita aloituksia abortin katumisesta, terveyshaitoista jne"

mutta ei varmasti ENÄÄ kauaa :D ja niistä uutisoiduista traumoistahan pitää olla ihan HYSHYSS!! Terveyshaitoistahan ei saanu varottaa ihan useiden kiperän tyhjentävien linkkien kera.

"Eihän tässä itse uutisoida, vaan jaetaan aborttiin liittyviä uutisointeja. "

Niin, siis suosijat haluaa julistaa törkysyytöksiään vastustajista näiden turhien uutisten voimin ja puitteissa. Ja samanlaisia uutisointejahan EI sallita missään tapauksessa pro-choicesta...

"Miksi minusta etusivulla(kin) on aborttioikeuden vastustajien ketjuja? "

Tuskin on kauaa enää nekään. Ja kymmeniä lähti parilta kuukaudelta.

"Sinähän voit siirtyä sinne kirjoittelemaan, jos Suomi24 keskustelupalsta ei miellytä."

Vastustus siirtyy tosiaan muualle, missä asiakeskustelu on vielä mahdollista eikä muut "loukkaannu" toisten eriävistä mielipiteistä siinä määrin että kaikki pitää tukahduttaa poistoon ;)) muuallahan se menee laajemman ja monipuolisemman yleisön tietoon kun täällä muutaman vakiosuosijan valtaamalla ja 24/7 päivystämällä pikku tunkiolla.

hyshys tabu
11.11.2013 18:52
niin, eihän täällä saa uutisoida mm. aiheeseen liittyvistä traumoistakaan... eikä myöskään pro-choicen väkivallanteoista.

"Se ei toiminut., niin jos vähän tiukempi linja ohjaisi siihen keskustelun suuntaan?"

Joo, sehän sitten varmasti toimii että yks tyhjentää vähintään kerran päivässä koko palstan niistä vastustavista viesteistä jotta kukaan "ainoaa oikeaa" mieltä oleva ei vaan loukkaantuis ;) mutta kuten jo tedettu, tästähän halutaan nyt tehdä oikein yksinvaltiaan luotsin suosiollisella avustuksella se "vertaistuen" ja propagandan julistuspalsta johon ei oo vastustavilla mielipiteillä enää mitään asiaa. Mutta aivan sama, pitäkää säälittävä törkynen hiekkalaatikkonne, jossain vaiheessa vaan se tylsyys saattaa sitten iskee kun ei oo enää ketään kelle haastaa sitä iänikuista riitaa ja heittää hiekkaa silmille...:))) onneks monilla muilla on muutakin elämää kun yks kuppanen tyrannimaisesti ylläpidetty suoli24 palsta.

mitenkähän se
11.11.2013 18:20
onnistuu kun ne on luultavasti kaikki poistettu aiemminkin asiattomina?

Ja näköjään sitten vastustajia saa nyt jo nimitelläkin ihan vapaasti.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11848350

"eikä tarvi uskoa mitään huuhaapelottelijoita ja abortin synkistelijöitä."

ei herranjesta...
11.11.2013 18:16
""kalmanhenkäysverikynsimurhaajaabortöörilastentappajaksi" niin kyllä, se lähtee poistoon. "

Miksi valehtelet ja syyttelet joka välissä tota yhtä ja samaa mistä tiedät varsin hyvin ettei juuri missään oo ollukaan eikä ainakaan suurimmassa osaa yhtikäs mitään nimittelyjä mitä oot sabotoinu poistoon? Missä viimeks olikaan käytetty mitään tollasia termejä??

"Näin on oikeasti toimittu (naurettavaa sinänsä) "

Niin että vastustajat edelleen olla nälvintämielessä aiheena mutat suosijoiden toimista ei saa hiiskua yhtään mitään :)) turha sitä puolueellisuuttas on selitellä kun se näkyy ja kauas.

"Myös kun puhutaan "lasten julmasta surmaamisesta mukavuusaborteissa" niin se on loukkaavaa. "

No niinpä tietysti :D aiemmin olit vielä sitä mieltä että murhaamisestakin saa puhua... ja noin ne sääntös tiukentuu jatkuvsti etttä lopultahan tästä halutaan vaan ykspuolsien abortteja suosivan propagandan julistuskenttä :) kyllä se tiedetään mihin suuntaan sä tätä haluat ajaa. Eri juttu sitten kauanko saat mellastaa täällä mielivaltasen vapaasti.

"nyt toimitaan sääntöjen mukaan. "

Joo, näkis vaan... siis SUN omien puolueellisten epätasa-arvoistavien sääntöjes mukaan.

Mutta koska täällä on vastustajien turha enää mitään yrittääkään keskustella, nytkin oot poistanu taas vaikka miten monet täysin asialliset kommentit, niin mahtaa tulla jatkossakin oikein "mukavia keskusteluja" sen ykspuolisen julistuksen ja abortteihin neuvovan "vertaistuen" ym. parissa kun kaikki on aina yhtä ja samaa mieltä :))))) turha se on sitten ihmetellä ja nyyhkyttää kun köykin tylsäks eikä auta vaikka kuinka tivaa niitä vastauksia vastustajilta...

Noniin ja nyt voit sitten poistaa taas tänkin "loukkauksen" ;)

joo ei mtn väliä
11.11.2013 18:00
kunhan ei oo "loukkaavasti" ja "mieltä pahoittavasti" SUN kans eri mieltä ;))
Jos eri mieltä kun sinä = ASIATON.

palauta törkyt vaan
11.11.2013 17:57
"koetan palautella autotyhjennyksen seasta niitä jotka ovat asiallisia. "

Eikö se korkein valta ja viimenen sana ookaan enää muulla ylläpidolla?

Ja toi vastustajia nälvivä mehujuttukin on nähty täällä jo ties monetko kerrat, joten....???? No ethän sä sille tietenkään mitään tee, koska "väärämielisiä" vastustajia saa haukkua ihan miten vaan.

ilmoitus lähtee
11.11.2013 17:54
sitten puolueellisesta linjastasi ja asiattomasti toimivasta luotisista. Mitäs tässä taas muutakaan voidaan.

Suosijoista ja niiden toimista täällä siis ei saa keskustella mitään HYSHYSS vaan!!, ja perusteeksi on aikoinaan sanottu että kun eivät ole palstan aiheena. No vastustajista (jostain marginaaliosasta yleistäen) näköjään sitten saakin suoltaa mitä tahansa LOUKKAAVAA vääristeltyä nälvintäsyytössontaa...... jossa ei kappas vaan luotsin mukaan olekaan "mitään asiatonta", että silleen.

Miten on mahdollista ettet omissa toimissas näe tässäkään mitään epäoikeudenmukaista ja epätasapuolista?!!

no kas "kummaa"
11.11.2013 17:40
eli vastustajista saa nälvintäsyytellä mitä tahansa törkyä mutta pro-choicen harjottamasta väkivallasta pitää olla ihan hissun kissun ;))))) ja pikaseen tahtiin lähti heti uusin vastustava alotus...

"Inkvisitio Suomessa 2013
Keskiaikaa...
11.11.2013 17:28
Aborttipalsta on sikäli erityinen palsta, että sen tavoitteena on kohteensa
- olemuksen vääristäminen
- yhteiskunnallisen merkityksen kieltäminen
- seurausvaikutuksien hämärtäminen
- kohteita koskevan etiikan poistaminen
- perustuslain vastainen sananvapauden rajoittaminen.

Mukavuusabortti-instituutio on suomalaisen yhteiskunnan suurin tabu ja sosiaalipolitiikan häpeätahra. Tätä asiaa koskeva keskustelu sensuroidaan systemaattisesti, jotta väkivalta naisia ja lapsia vadtaan saisi jatkua ja valhe elää. "

Varukkeeksi riitti varmaan taas se "m-abotti"-termi ;))))
Luotsi haluaa tehdä tästä näköjään paitsi valheellisen suosintapropagandan myös vastustajien nälvintäsyytöstörkypalstan. Onneks ei oo sentään ainoo valvoja täällä joka voi näitä LOUKAAVIA, MIELEN PAHOITTAVIA sontia poistaa.

ja lisää tursuaa
11.11.2013 17:18
abortinvastustajia loukkaavaa sairasta syytöstörkyä!!!

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11848293
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11848288


Ainiin, mut vastustajiahan täällä saa nälviä ja syytellä täysin vapaasti ja jankutella samoja valheita niiden toiminnasta. Mutta EI missään tapauksessa pro-choicen ym. suosijoiden toimista!!!

älä jaksa...
11.11.2013 17:11
useimmat tekstit jotka olet poistanut "loukkavina asiattomuuksina" ei oo haukkuneet ketään yhtään mitenkään, edes sitä kieltämääs "a-väki" termiä ei oo enää käytetty. Kuten ei se tänpäivänenkään. Mutta nyt on sitten kielletty jo "m-aborttikin" :D mitähän vielä...kohta voidaan luetella ne sanat millä täällä enää saa keskustella :D kuten että miten saa enää puhua aborteista ilman vakavia terveyssyitä?
Että niinpä vaan poistat kaiken mikä ei sovi sun ajatuksiin ilman "mielenpahotuksia" ja keksit jatkuvati uusia "sääntöjä" mitä voit soveltaa poistellessas täysin asiallisia vastustavia viestejä :)

"siellä on asiattomia avauksia ja kommentteja paljon enemmän."

No kas kummaa miten tää ei varsinaisesti yllätä enää ollenkaan että ne on SUN mielestä asiattomia :D

miksi poistit
11.11.2013 17:19
vastauksen tästäkin, vai oliko taas liian kiperää? :)

"myös kammottavat nimitykset joita täällä jaetaan raatoperseestä synnytyskoneisiin kuuluvat tähän kategoriaan."

Mitään tälläsiä ei missään niissä kymmenissä vastustajien alotuksissa ole ollut jotka täältä viime päivinä olet sabotoinut poistoon. Eihän sulle kelvannu lopulta edes ne siistitytkään versiot ;)

"Massapostittaa viestejä useille eri palstoille"

Niin, paitsi jos ovat useaan kertan ympäri palstaa postattuja abortteja suosivaa valhepropagandaa ja koko teksti kopioitu sääntöjen vastaisesti toisesta lähteestä.

"Keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä"

Juu, millonkas ylläpitoo ja niiden puolueellista mielivaltaa sais kritisoida puolella sanallakaan.. :)

niin eli
11.11.2013 16:56
kunhan sinä saat olla yksinäs ja ylioikeutetusti se ketä ei saa "loukata" tai "pahottaa mieltä", muiden tunteilla, mielipiteillä tai edes järkevilläkään poistoperusteilla ei oo pskahaileenkaan merkitystä ;)
Ja mitähän aiheellisen asiallista tässäkään alotuksessa on? Onko se omasi, vai miksi jätät senkin toistuvasti lojuun tänne?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11846000

Vastustajien "sananvapaus" on pelkkä säälittävä vitsi enää tällä palstalla. Se nähtiin jälleen kun ketään mitenkään nimittelemätön vastustava aloitus poistui, koska oli aiheen mukaisesta TEOSTA luotsin "mielen pahoittavaa" mieltä :)

hohhoijjaa...
11.11.2013 16:43
ihan muuten vaan sun mielestä toooodella päteviä argumentteja on mm. loputtomien lähdeluetteloiden tunku ketjuun :D

"Tekstisi on poistettu vain asiattomuuksien vuoksi,"

Turha se on jankuttaa tätä yhtä ja samaa ympäripyöreetä kun yhtikäs mitään asiatonta et niistä vaan edelleenkään oo (sen massaposti-verukkeen lisäks) kuyenny osottaan :)

"- uutislinkkejä saa jakaa joten tuossa ensimmäisessä eikä toisessa ole mitään asiatonta."

Miksi sitten poistat ne aborttitraumoista kertovat uutiset jatkuvasti?? Jos ja KUN ne on poistettu aiheettomasti, varmaan palautat ne sitten takasin tänne :) vaan eipä taida näkyä...
Niin, että suosijat saa kyllä tunkee tänne jatkuvasti samoja massatekstejä ja jopa pelkkiä kopioita muista lähteistä vaikka se on selkeesti säännöissä kielletty mutta ei tietenkään vastustajat :)))))) jatkuvasti nähdään kummalla puolella olet.... etkä siihen puolueettomuuteen vaan kykene. Sulla on aivan eri säännöt niille jotka sattuu sopiin sun omaan kantaas ja "loukkaavuus"-mutu pätee tietenkin vaan omalla kohdallas eikä kukaan muu saa sellasia määritellä ;D

"mielipide oikeus on kaikilla,"

Älä nyt jaksa enää :D ei oo ollu minkäänlaista sananvapautta enää sen jälkeen kun sinä tulit mielivaltasesti pilaamaan palstaa lopullisesti. Kaikki minkä SINÄ koet "loukkaavaksi" eli on ikävästi eri mieltä, lähtee poistoon. Mutta ehkä se on sitten kiva riehua täällä lopulta yksinään kun ketään ei kiinnosta enää edes yrittää keskustelua kun sinä käyt kuitenkin aina tuhoomassa kaiken.

ja TAAS nähtiin!
11.11.2013 16:31
Niin se näköjään tää yhden nappulanpainajan tyrannia päättää nykyään mistä saa keskustella (eli ei mistään) ja mitä sanoja käyttää.... jälleen lähti täysin asiallinen ja ketään nimittelemätön vastustava aloitus!!! Ja tähän et sitten voi jankuttaa tekosyynä edes sitä iänikuista "massapostiaskaan" ;)))) no täähän kuuluu taas sinne "loukkaavuus"-osastolle kuten kaikki muukin epämieluisasti "väärää" mieltä oleva :D

"Perusasioita abortista
sos pol konkurssi
11.11.2013 02:37
Mukavuusabortti on pahin ihmisoikeusrikos Suomessa. Nainen painostetaan ja harhautetaan "anomaan" aborttia ja sitten lapsi teilataan.

Mukavuusabortti on naisten ja lasten pahin oikeusturvaongelma Suomessa 2013 sekä sosiaalipolitiikan konkurssijulistus. "

Osoita asiattomuudet.
Vaikka sehän tiedetään jo että mitään ei tule ja tääkin tästä vaan katoo hätäseen tahtiin :)))

Saa nähdä kauanko suosijoiden kopio-massatunku on ja pysyy tällä kertaa....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11848174
ja toisellehan ei olla edelleenkään tehty mitään...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11794015

häirikön massapskaa
11.11.2013 09:25
senku lojuu taas eikä mitään tapahdu....

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11846938
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11846934


lisää massaposteja
11.11.2013 01:02
Tääkin propaganda teksti on ollu täällä vaikka miten monet kerrat, eli MASSAPOSTI poistoon sitten vaan. Vai eikö lähde kun on abortin haittoja vähättelevää sontaa? :)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11790368
Lisäksi rikkoo tätä sääntöä
>Käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista>.

Ja samat syyt tässä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11794015

Että sääntöjä rikkovien massatörkyjen poistoo odotellassa..

Ja näköjään vastustajien toiminnasta saa jauhaa ja syytellä mitä tahansa aiheettomia, mutta HYSHYS vaan, EI suosijoiden!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11784569
Poistoon vaan LOUKKAAVA törkyturhake!! Vai etkö raaski poistaa kun on aatekaveris alottama? ;))

joopa joo...
10.11.2013 22:28
eli alunperin ei yhtikäs mitään asiatonta ;)) tiedät varsin hyvin että ylläpito poistelee mitä sattuu ja lukemattakin. Jos haluat toimia edes hieman puolueettomammin, palautat ylläolevat täysin asialliset alotukset palstalle. Vaikka turhaahan nämä pyynnöt tietenkin on. Eihän ylläpito muutenkaan käyttäjien toiveita ota huomioon.

"Voit sanoa että abortti on mielestäsi murha,"

Eihän täällä sellasiakaan saa enää sanoo niinkun ei mitään muutakaan.. että se sitten niistä "keskusteluista".

tässä nähdään taas
10.11.2013 12:43
eli nyt ei kelpaa sitten enää edes ne korjatutkaan versiot (ei siis massaposteja / samoja tekstejä) mitkä jo aiemmin hyväksyit vaan alat käyttää tätä samaa "massaposti"-tekosyytä asiallisten poistolle kun muutkin suosijat..... seleevä.

"Mukavia keskusteluhetkiä kaikille! "

No varmasti juu kun poistat kaikki ittelles epämieluisat eli "loukkaavat" viestit ;)) tulee taatusti jatkossa todella monipuolisia ja avartavan syvällisiä keskusteluja kun kaikkien pitää olla aina yhtä ja samaa mieltä! No näinhän sitä suosijoiden taholta aina onkin "keskusteltu"...

Mitä asiatonta tässä alotuksessa onkaan?? Kerrotko jo vihdoin?

(Aloitus Miksi abortin vaaroista ei saa varottaa?)

Ja mitä tällänenkin aiheeton nälvintä-turhuus vielä täällä tekee?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11846000

kas noin.
10.11.2013 21:38
ja sinne katos sitten toinenkin TÄYSIN ASIALLINEN alotus, mutta eihän täällä saa aborttiTRAUMOISTA hiiskua sanallakaan, HYSHYSSSS vaan!!! :)))))
Näin niitä "mukavia keskusteluja" sitten pidetäänkin yllä :DDDDDD

Perustelut tämänkin poistolle kiitos, vai kykenetkö mihinkään muuhun kun noihin hätäpoistoihin kun vastauksia ei ole??

(Aloitus Aborttitraumoista uutisointikin kielletty?!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti