perjantai 22. marraskuuta 2013

Tyrannilla taas uus nastaketju

"Kehitysehdotuksista" ja sieltähän sitten tietysti tyhjäs lähes kaiken kiperistä kysymyksistä eikä epämieluisia toiveita saanukaan esittää :DD Siellä se nyt taas suoltaa säälittävänä yksinpuhelujaan ja räkyttelee syytöksiään lipilipi lässynlää -faniklubinsa kesken. Rankkaa tekstiä bloggerin ylläpidon linjastakin laitettiin sabotöörien kiusaamisen ja sairaan vainoamisen takia.
(laitetaan kaikki esille koska kyllähän ne loputkin sieltä kuitenkin pois riehutaan)
Tosin taitaa se vallanhimosen alkukiiman hekuma jo ruveta hiipuun tyrannisabotöörillä kun ei oo paljoo näkyny paikalla... ja aina parempi mitä vähemmän enää näkyykään. Eli edes vähän parempaan suuntaan näkys menevän. Vielä kun älyäis ettei sillä oo mitään tekoo tuolla pilaamssa palstaa kuoletuksellaan, eikä sen asiatonta käytöstä tulla jatkossakaan kattoon läpi sormien, eikä tajua itsekään ottaa niitä lopareita niin sitten hommataan ylläpidolta vihdoin kalossin kuvaa persuuksiin.. että sitä odotellessa..... :))

 lue tarkemmin
27.11.2013 22:56
Kun mainitsin ne massat, niin väitänköhän ettet mitään sellasia laittanukaan?
Ne nyt vaan ei todista edelleenkään mitään. Se ettet kykene todistamaan syytöksiäs jotka kaiken lisäks perustuu ihan omiin mutuihis "solvauksista" ym. "asiattomuuksista" ei oo mun ongelma. Tääkin jankkaus on vatvottu vuosien mittaan jo sen verran monet kerrat että ajanhaaskausta sitä enää on jatkaa.

"Eikä auta vaikka laitat niitä esimerkki-massojas ilman mitään todisteita ettei välistä oltu poistettu ainuttakaan alottajan tai muiden suosijoiden alottamaa haukkumasontaa."

ei oo näkyny
27.11.2013 19:00
"Tuon aloituksen kirjoittaja nimittäin sai kuulla olevansa lorttop*rsettään jakava irstailija ja pohjasakkaa... "

Oliko mihinkään niitä todisteita ettei välistä oltu poistettu ainuttakaan alottajan tai muiden suosijoiden alottamaa haukkumasontaa? Eli ei? Niinpä niin.

laput simmuilta
27.11.2013 16:08
Kuule katoppa nyt vaan kumpikohan puoli se tässäkin ketjussa TAAS on se asiaton ollu... no, vastustajiltahan se sanan- ja mielipiteenvapaus onkin jo lähes kokonaan viety, ja vielä vaan lisää vaaditaan kun mikään ei riitä. Ei oo suosijoiden ahneudella ja härskiydellä mitään rajoja... vaikka eihän tääkään mitään uutta ja yllättävää oo. Joillekin se ainoa "asiallinen vastustaminen" on sitä että mitään vastustavaa ei ole eikä sallita.

eikä muuten yllätä
25.11.2013 18:35
sekään että suosijat puolustelee kiivaalla kiihkoraivolla toistensa noloja törkysontimisia :D ja lähtee vielä vastustajalle "asiattomuuksista" räkytettyään mukaan paskamyrskyyn "säälittävällä paksukallolla", "hullulla" ja "vajaalla"... mitähän vielä..?!

"saati näkemään omia tekstejäsi aivan kamalina ja asiattomina."

Peili näköjään edelleen hukassa... ;))

senkun vapaasti
25.11.2013 18:23
Jos oisin seonnu niin pahasti että oisin itsekkyydessäni tappamassa lastani niin tottakai oisin ansainnu kaikki todenmukaset termit ihan kaunistelematta päin naamaa, joista saattaisin jopa vielä tulla järkiini.

säälittävää tosiaan
25.11.2013 09:47
"Tästä on hyvä aloittaa tämän päivän taistelut taas.. "

Niin, eihän sulla ressukalla muutakaan elämää oo kun häiriköidä 24/7 yhtä kuppasta Suolen törkyturhakepalstaa XDDD

säälimoukalle
25.11.2013 09:44
"Eikö tosiaan sinusta murhahinku, verikäsi, kalmankolo, raatop*rse yms ole haukkumasanoja "

Ja kukahan täälläkään suosijoita ENSIN (tai ollenkaan) sellasiks oli sanonu?
Harmittaahan se varmasti kun jäit törkyturpasakkeines TAAS kerran nolosti kiinni siitä haukkumasaastojen ryöpytyksen alotuksesta XDDDD

näin nähtiin taas
25.11.2013 00:39
Luotsi ei tehny yhtikäs mitään näille vastustajan moukaks haukkumisille ym. loukkaaville halventamissonnille... että silleen!!

"poisto = vastaus?

Odotellaan yhä vastauksia vaikka ilmeisen kiperää onkin :) tai sitten poistat aiheettoman syytöstörkysi ja valheellisen tiedon levityksen.
Kummallista vaan että niitä vastauksia ei oo näkyny ja kieltelet jo ihan mitä sattuu... ja heität vielä herjat niiden perään joiden mielipiteet ei satu miellyttään eikä oo sulle aina vaan lässynlää samaa mieltä (eli suosija) :DD

"Täysin asiallisia viestejä en ole poistanut yhtäkään."

Turha jankuttaa, olet jäänyt kiinni jo monista muistakin valheista. Ja ylläpidolle laitetaan palautetta aina jatkossakin räikeän asiattomasta käytöksestäs vaikkei täällä enää vastustajia muuten pahemmin näkysikään (mikä siis on ilmeinen tavote) ;)

" jos osaat tehdä sen asiallisesti. "

Älä ny enää jaksa. Sulle ei vaan kelpaa mikään jos ei miellytä ja koet ne "väärät" mielipiteet "loukkaaviksi". Eihän ne sun mieles mukaan siistitytkään alotukset täällä kauaa saanu olla.

"Olet päättänyt että olen arkkivihollisesi nro 1 niin sille en voi mitään."

Niin kauan kyllä kun et muuta käytöstäsi etkä ymmärrä jättää palstaa rauhaan KAIKILLE keskustelijoille. Nythän se on silkka mahdottomuus. Olet kai päättäny että olen arkkivihollisesi nro 1.."

valhesyytös tursuaa
23.11.2013 00:34
"Taisit muuten sortua viestissäsi nälvintään ja valehteluun."

Otappa nyt se silmä käteen ja kato oikein tarkkaan KUKA sen nälvintäsonnan TAAS kerran alottikaan...

"olet sivistymätön moukka, sillä sivistymättömät moukat kirjoittavat sinun kirjoitustyylilläsi ja käyttävät samanlaisia ilmaisuja kuin sinä käytät"

...mutta eihän toki vastustajat sais puolustautua mitenkään sun lapsellisia nälvintöjäs ja säälittäviä valhemutujas vastaan, ja sun tyylishän onkin aina niiin äärettömän sivistynyttä ja ylevän korkeamoraalista, kuten tästäkin näyttestä nähdään... että mikäs siinä on muille räkyttäessä :D

"Emmehän me muutkaan voi sille mitään"

Ketkä "me muut"? Sä ja sun sivupersoonas? :D

että voi voi
23.11.2013 00:03
"tätä samaa jauhaa joka ainoassa ketjussa,"

Korpeeko tosiaan noin kipeesti kun saat vaan takaisn mitä TAAS kerran ryhdyit ihan itse kerjäämään???

"miksi et pysy siellä erinomaisella blogilla"

Sinäkös sen määräät ketkä täällä saa kirjottaa? No sitähän sä haaveilet että saisit tän koko törkylootan yksinpuheluilles ja näille parille kamulles.. nyt on sit karvas pettymys kun ei ihan niin helpolla onnistukaan.

niin?
22.11.2013 22:35
kiperää on taas

"joista nopsan laskutoimitukseni mukaan 42 on jo ilmoitettu ylläpidolle."

Sen kyllä uskoo että ainakin kaikki vastustavat on, ei tartte edes tarkistaa. Jos ketään luotsia ei ois, ois sentään vähän suurempi mahdollisuus ettei niitä kuitenkaan poistettais. Mutta nythän sen tietääkin varmasti että kaikki lähtee jossain vaiheessa kuitenkin luotsikamus toimesta.

ei edes yllätä
22.11.2013 21:21
Huomhuomhuom!!!!
Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä halventavan törkysolvausnälvinnän!!

...ja sinä käsket MUIDEN mennä itteensä :DDD niin tyypillistä taas kun se peili on edelleen hukassa ja lappuset simmuilla..

katoppa nytkin
22.11.2013 17:06
kun luotsi ei ole paikalla, miten pitkästi tääkin keskustelu on edenny kaikessa rauhassa. Muutenhan se ois aikoja sitten jo tukahduttanu kaiken poistamalla jokaisen vastustajan vastauksen. Eli sitä parempi mitä harvemmin se on häiriköimässä näitä keskusteluja.

"Hänenkö syytäänkö mielestäsi on se, että tällä palstalla rauhaa keskustelulle ei ole ollut vuosikausiin täysin mielivaltaisten poistoilmoitteluiden takia?"

Nykynen entistäkin heikompi tilanne on kyllä.

taas vedellään
22.11.2013 16:51
"puolustamissasi verikäsissä, murhahinguissa ja raatop*rseissä? "

ne iänikuiset vakiotermit mukaan. Missä täällä viimeks niistä oli mitään puolusteltu??

"Mutta termi heikkopäinen ansaitsisi kuitenkin mielestäsi tulla poistetuksi."

Eikö tää oo sitten sun mielestä pelkkää mutua, vai voiko tälläsiä diagnooseja sun mielestä heitellä netissä tuntemattomista? Ja millä pätevyydellä?

"sellaista, kun olit nimitellyt abortin tehneitä verikäsiksi ja murhahinguiksi sekä erästä tiettyä kirjoittajaa lorttop*erseensä jakajaksi."

Jaksat jankuttaa tätä yhtä ja samaa... onhan ne niin kauan ollu ihan oikeutettuja kun ne on ollu vastauksia johonkin suosijoiden "synnytysemakoihin" ja "yh-lortto siiderivalaisiin".

"Juuri tällaisten erilaisten käsitysten takia minusta pitäisi sopia yksityiskohtaisemmat saannöt tälle palstalle, jotta kaikille meille selviäisi minkälaiset termit ovat sallittuja ja mitä ei."

Kerro nyt mitä hyötyä siitä on jos ja kun niitä ei kuitenkaan noudateta eikä sovelleta kaikkiin samalla tavoin ja oikeudenmukasesti?

johan todettiin
22.11.2013 16:45
"Juuri tämän takia minusta ensin pitäisi yrittää sopia ne palstan omat pelisäännöt,"

Miten se on mahdollista kun ne samat säännöt ei näytä pätevän kuitenkaan samalla tavoin kaikkiin??

"Nimenomaan mielestäni vain siksi ei sovi alkaa ilmoittelemaan viestejä, että vähän jostain loukkaantuu tai viestissä ollaan väärää mieltä!"

No kerroppa tämä sille luotsikamulles joka ei useimmista mitään muuta asiattomuuden syytä keksi.

Saat olla ihan mitä mieltä lystäät niistä blogiteksteistä. Valtaosa täältä poistoon sabotoiduista vastustavista alotuksista ja viesteistä ei oo ollu mitenkään nimitteleviä saati asiattomia ja sääntöjä rikkovia. Ei ainakaan yhtikäs enempää kun palstalla yhä lojuvat nälvintäsyyttelevät törkyalotukset vastustajista ym. turhuudet ja selkeät sääntörikkomukset.

nähty on
22.11.2013 14:57
aivan turhaa touhua. Ainahan se keksii niistä jotain tekosyitä miksei kelpaa, jos ei muuta niin sithän ne on ainakin sitä iänikuista "massapostia".. koska sekään ei kelpaa että muuttaa muutaman sanan sieltä täältä, lisää lauseen, poistaa tai muuttaa niitä ;) tai kuten nykyään, ei useimmiten kerro yhtikäs mitään syytä tuhalle poistolle. Vaikeehan se on keksiä täysin asiallisesta niitä olemattomia asiattomuuksia.. ei varmaan kehtaa sitä "loukkaavuuttakaan" enää hokee.

niin, paitsi ettei
22.11.2013 14:47
mitään tollasia huutoja ja nimittelyjä edelleenkään oo ollu niissä täysin aiheettomasti poistetuissa vastustavissa alotuksissa.

turha ihmetellä
22.11.2013 14:43
jos täällä ei oikein vastustajia innosta "keskustella" eikä tuu näkyyn niin kauan kun tää yhden henkilön vapaa sabotaasi jatkuu. Mitä järkee on edes yrittää mitään kun se "asiallisuus" näkyy riippuvan ihan siitä mikä luotsia millonkin sattuu miellyttään ja kaikki muu lähtee?
Vaikka muussa ylläpidossakin niitä puolueellisia välillä häärii, on niissä poistoissa sentään useimmiten edes jotain tolkkua ja tasapuolisuutta.

niin, se on kumma
22.11.2013 14:31
"Silloin sitä harjoitella vaikka niin, että käy lueskelemassa muiden palstojen (varsinkin rekisteröitymistä vaativien ja kunnolla moderoitujen) keskusteluja aiheesta, niin voi huomata vähän, miten keskustellaan."

miten missään muualla kukaan ei koe vastustavia mielipiteitä ja tiettyjä sanoja niin "loukkaaviksi" ja "asiattomiksi" että ihan normaali keskustelukin sujuu, eikä kukaan yritä poistattaa muiden viestejä vain siksi kun mielipide ei miellytä... missään muualla ei oo näkyny niin herkkänahkasta porukkaa kun täällä.

"Rauhaa ja keskusteluvapautta tänne ei ihan vielä ole saatu, mutta parempaan suuntaan on menossa."

Vain suosijoiden kannalta se menee tietenkin parempaan suuntaan (vaikka en tiedä sitten mitä järkeä on "keskusteluissa" kun kaikki on vihdoinkin aina samaa mieltä), vastustajien sanan- ja mielipiteenvapaushan on jo lähes mennyttä. Tätähän täällä nyt hihkutaan ja hehkutellaan. Todellinen vapaus ei palaa niin kauan kun tämä yhden henkilön mielivaltainen sabotaasioikeus jatkuu.

"logiikka" kukoistaa
22.11.2013 14:23
>Suomi24-palveluissa ei saa:
Keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä>

Tässäkin taas nähdään miten se sama sääntö ei pädekään enää siellä mikä luotsia miellyttää ;)) vai miksi tämäkin selkeesti tätä sääntöä rikkova alotus lojuu yhä edelleen palstalla?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11852328

"Noihin sääntöihin ja ohjeisiin voisit sinäkin oikeasti joskus vaikka tutustua ihan ajatuksen kanssa. "

Kuinka ketään voi motivoida säännöt jota edes ylläpito itse ei noudata?
Tästä kohdasta olen kyllä varsin tietoinen
>Epäasiallisesti käyttäytyvistä luotseista voi ilmoittaa Suomi24:n ylläpidolle palautelomakkeen kautta.> :)

kerroppa
22.11.2013 14:
"niin silloin voi kokeilla vaikka erilaista keskustelutyyliä"

Kerroppa miten niitä voi korjata enää jos mitään syytä / asiattomia kohtia ei niistä osoteta? Johan ne on ollu korjattu niiltä osin mitkä sanat on ollu niitä hyshys-kiellettyjä?
Muutenkin periaatteessa jo ihan naurettavaa että täällä ei saa enää keskustella kun jotain yhtä ylioikeutettua miellyttävällä ja määräilemällä tavalla ja sille kelpaavilla sanoilla :D

"ei havaitse niissä mahdollisesti olevaa provosoimista, trollausta tai puhdasta riidanhaastamista"

Hehheh, kyllä tänne nyt vaan näyttää "eräs" sitkeesti pesiytyneen joka ei tätä omissaan ja muissa samaa mieltä olevissa vaan jostain syystä huomaa... ;D
Rauha ja keskusteluvapaus kaikille tänne saadaan vasta sitten kun tämä järjetön yhden henkilön ylimielivalta päättyy.

tämän....
22.11.2013 13:53
"sen enempää heikkopäisiksi"

aina niin "oikeudenmukaisen" luotsikamus mukaan se oli kuitenkin ihan asiallista kun se sanottiin vastustajalle :)
Ja ne aiheettomasti poistetut alotukset ei todellakaan mitään nimittelyjä oo sisältäny, edes niitä "väkiä" tai "sakkeja" ja korjattiin siis täysin luotsin mielen mukasiks, vaan niinpä oli kuitenkin "loukkaavia ja asiattomia" ja poisti jälleen...että sitä ihmetellessä mitä niin asiatonta niissäkin sitten edelleen oli että piti poistaa mutta tähän tuskin koskaan saadaan näitä mutuja kummempaa vastausta. Sen sijaan kielletään tästä kysyminenkin ja kaikki kyselyviestitkin poistetaan tietenkin.
Vastustajien (joidenkin marginaalien) toimintaahan täällä saa ilkkua ja nälviä ihan vapaasti.

ihan vaan
22.11.2013 13:47
"millaista keskustelutyyliä ja kielenkäyttöä sinä pidät asiallisena."

Missä olikaan väitetty että kaikki siellä ois täysin asiallista? Pääosin kuitenkin. Ne vähemmän asialliset laitetaan sinne nykysin tietenkin vaan siks kun se korpee eräitä niin kipeesti ;)

Luotsi valehtelee jatkuvasti väittäessään ettei muka poista mitään muuta kun asiattomia viestejä ja sääntöjä rikkovia. Kas kun mitään "loukkaavuus"-mutua kummempaa ei useimmistakaan löydy. Jäi jopa kiinni hätävalheesta kun väitti että Yk:n lapsen oikeuksia koskeva aloitus olis sisältäny "murhaaja" -sanan muttei kyenny sieltä sellasta osottamaan. Ei siis ollu edes lukenu mitä poisti!
Ja samalla perusteella sitten mitkään ilmotukset ei oo turhia, koska kellä tahansa on oikeus loukkaantua ja pahottaa mielensä mistä vaan. Kuten nyt siitä että joku on vaan "väärää" mieltä. Vai luotsilla ja sen faniklubillako pitää olla se yksinoikeus loukkaantumiseen ja mielen pahotukseen, eikä mitkään poistot ja ilmotukset oo sillon turhia? Vai tarviiko enää edes kysyä...

kuten on nähty
22.11.2013 13:26
vastustajiin pätee kuitenkin eri säännöt. Ja ne tiukentuu kokoajan. Sen sijaan vastutajia saa syytellä ja nälviä miten vaan.
Esim. täälläkin vastustajaa sai sanoa "heikkopäiseksi" mutta kun tasan sama lause (ja muutenkin samat mitä suosija oli hyväksytysti oksentanu vastustajalle) oli suosijalle, niin lähti kiireen vilkkaa.

Ja sehän taas tiedetään että tämäkin poistetaan ;)

kappas taas :D
22.11.2013 07:42
lapselliset poliisiuhittelut kyllä jätetään mutta suosijalle tietenkään EI saanu sanoo samoja lauseita mitä vastustajalle :DDDD kuten mm. mainita heikkopäisyydestä...

"Lopeta jo tuo poliisien häiriköinti, teet ittestäs vaan naurettavan. Ihan kaikkien silmissä. Nehän vaan säälinsekasella huvituksella nauraa sulle siellä!
Aborttia voi muuten suosia muutenkin kuin räyhäämällä kuin heikkopäinen."

Nyt se sitten ilmeisesti muuttukin haukkumiseks :D ja tietysti taas ne liian kiperät kysymykset ym. asiallista jälleen lähteny..

No, ilmotusta asiattomasta käytöksestä lähtee eteenpäin taas kerran... jollei noi vastustajaa haukkuvat "räyhähenki"-sonnat ym. turhat uhittelut ala katoon täältä ja aika nopeesti :))

hohhoijjaa...
22.11.2013 07:57
"rikot jokaisessa viestissäsi jotain sääntöjä"

edelleen, turha jankuttaa näitä valhesyytöksiäs. Katotaan mitä mieltä muu ylläpito on kun teet näitä samoja virheitä jatkuvasti ja toimintas on mitä on, etkä halua mitään vikaa omassa käytöksessäs nähdä vaikka on yritetty ystävällisesti neuvoo monet kerrat. Se on kyllä jo nähty.
Noilla tasan samoilla syillä menis ja menee poistoon suurin osa sunkin tuotoksistas, ja niistä vastustajia haukkuvista missä et näe "mitään asiatonta".

kappas taas :D
22.11.2013 07:42

lapselliset poliisiuhittelut kyllä jätetään mutta suosijalle tietenkään EI saanu sanoo samoja lauseita mitä vastustajalle :DDDD kuten mm. mainita heikkopäisyydestä...

"Lopeta jo tuo poliisien häiriköinti, teet ittestäs vaan naurettavan. Ihan kaikkien silmissä. Nehän vaan säälinsekasella huvituksella nauraa sulle siellä!
Aborttia voi muuten suosia muutenkin kuin räyhäämällä kuin heikkopäinen."

Nyt se sitten ilmeisesti muuttukin haukkumiseks :D ja tietysti taas ne liian kiperät kysymykset ym. asiallista jälleen lähteny..

No, ilmotusta asiattomasta käytöksestä lähtee eteenpäin taas kerran... jollei noi vastustajaa haukkuvat "räyhähenki"-sonnat ym. turhat uhittelut ala katoon täältä ja aika nopeesti :))

mitäs luulet
22.11.2013 02:23
meneekö itkus läpi siellä :)

>Blogger arvostaa käyttäjien omia kommentteja ja haluaa taata mahdollisuuden niiden esittämiseen, mutta ei voi sallia materiaalia, joka esittää toisen henkilön yksilöivästi niin, että materiaali aiheuttaa vakavaa haittaa tai vaaran uhan.>

Kerro toki MITEN sut vois yksilöidä jonkun täysin anonyymin profiilin perusteella, ja toisekseen, siellähän on kerrottu sun TEKEMISISTÄ täällä ja niiden perusteella arvioitu, joka nyt ilmeisen koville ottaa :) Kerro toki millä tavoin ja missä kohtaa sua on edes haukuttu tai kiusattu siellä. Ja minkä ihmeen VAKAVAN HAITAN, VAARAN tai UHAN kuvittelet niistä teksteistä aiheutuvan?? ;DD
Voidaan jopa laittaa harkintaan joidenkin "loukkaavien" (mutusi) kohtien muuttaminen, mutta siihen ei ole mitään syytä niin kauan kun sinäkään et käytöstäsi täällä muuta.

Luit kai myös tämän
>Olemme myös tietoisia, että Bloggerissa voi olla sisältöä, joka on luonteeltaan henkilökohtaista tai _joka voi tuntua loukkaavalta_. Huomaa, että Blogger ei ole sisällön välittäjä, vaan sisällöntuotantotyökalujen tarjoaja. Annamme käyttäjillemme mahdollisuuden luoda blogeja, mutta emme ota kantaa blogien sisältöön. _Uskomme vahvasti sananvapauteen silloinkin, kun blogi sisältää _epämiellyttävää tai vastenmielistä sisältöä_ tai _epäsuosittuja mielipiteitä._ Ymmärrämme, että tämä voi olla turhauttavaa, ja pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.>

>Seuraavassa on esimerkkejä sisällöstä, jota _emme poista ilman oikeuden määräystä_:

parodiset tai satiiriset kuvaukset henkilöistä
vastenmielinen kuvakieli tai kielenkäyttö
poliittiset tai yhteiskunnalliset kommentit. >


Että eiköhän toi sun "kantelen bloggerille" -kitinäs oo aikalailla yhtä tyhjän kanssa :D mutta ainahan sitä voi aikaansa mihin vaan haaskata...

(lisäystä)
Ja mitä siihen väitettyyn ihmisryhmä-vihaan tulee...

>Blogger arvostaa ja tukee poliittista ja yhteiskunnallista keskustelua, mutta sisältö, joka edistää vihaa ihmisryhmiä kohtaan _rodun tai etnisen taustan, uskonnon, vamman, sukupuolen, iän, sotilasarvon, seksuaalisen suuntautumisen tai sukupuoli-identiteetin_ perusteella, ei ole sallittua Bloggerissa.>

(Kappas, abortintekijöitä ei mainita ;D jospa tietyn TEON tehneitä ei mikskään ryhmäks katotakaan..)

>Huomaa, että Blogger _ei poista blogeja, jotka sisältävät loukkauksia tai negatiivisia huomautuksia_. Tällaista sisältöä sisältävät blogit _voivat tuntua vastenmielisiltä_, mutta Blogger ei voi sovitella riitoja.>

olematon haukkuminen
22.11.2013 01:37
Ihan enstöiks palstat vapaaksi häiriköivistä ja puolueellisista luotseista. Mutta kun edes tätä tuskin tulee kovin pian tapahtumaan, niin turhapa tässä mitään on toivoo.

Ylioikeuksias ei kannateta. Elä sen kanssa.

oijoi, paniikkiko
21.11.2013 21:10
Täällä saa kuule ilmottaa luotsien asiattomasta toiminnasta ihan niin usein ja monesti kun huvittaa :D etkä voi estää sitä mitenkään, mahtaa harmittaa :) luotsikamushan saattaa saada vaikka ikävästi potkut ja siihen loppuu sitten se sunkin vapaa vastustajien häiriköintis täällä :) sitten palsta saadaan taas siihen mihin se on tarkotettukin, sananvapaudelle ja niillekin mielipiteille jotka ei sua ja luotsia satu miellyttään ;) ja se päivä tulee ennemmin tai myöhemmin.

"Nehän vaan säälinsekasella huvituksella nauraa "

Tuudittaudu siihen sitten vaan jos hätääs helpottaa ;D

mahtavaa....
22.11.2013 00:48
törkyhaukkumispaskaa murhis!!

odottelen innolla :)
22.11.2013 00:41
"Katotaan mitä poliisi on siitä mieltä"

Lopeta jo tuo poliisien häiriköinti, teet ittestäs vaan naurettavan. Ihan kaikkien silmissä. Nehän vaan säälinsekasella huvituksella nauraa sulle siellä!
Aborttia voi muuten suosia muutenkin kuin räyhäämällä kuin heikkopäinen.

noniin :D
21.11.2013 21:38
yhä odotellen vaikka ilmeisen kiperää onkin :)
Kummallista vaan että niitä vastauksia ei oo näkyny ja kieltelet jo ihan mitä sattuu... ja heität vielä herjat niiden perään joiden mielipiteet ei satu miellyttään eikä oo sulle aina vaan lässynlää samaa mieltä (eli suosija) :DD

"Täysin asiallisia viestejä en ole poistanut yhtäkään."

Turha jankuttaa, olet jäänyt kiinni jo monista muistakin valheista. Ja ylläpidolle laitetaan palautetta aina jatkossakin räikeän asiattomasta käytöksestäs vaikkei täällä enää vastustajia muuten pahemmin näkysikään (mikä siis on ilmeinen tavote) ;)

" jos osaat tehdä sen asiallisesti. "

Älä ny enää jaksa. Sulle ei vaan kelpaa mikään jos ei miellytä ja koet ne "väärät" mielipiteet "loukkaaviksi". Eihän ne sun mieles mukaan siistitytkään alotukset täällä kauaa saanu olla.

"Olet päättänyt että olen arkkivihollisesi nro 1 niin sille en voi mitään."

Niin kauan kyllä kun et muuta käytöstäsi etkä ymmärrä jättää palstaa rauhaan KAIKILLE keskustelijoille. Nythän se on silkka mahdottomuus. Olet kai päättäny että olen arkkivihollisesi nro 1..

paraskin syytteleen
22.11.2013 00:17
Silkkaa mutumutuas eikä yhtikäs mitään laitonta :) että kippuroi sitten siinä vaan.

tuolla muuten
22.11.2013 00:15
on joku blogi samalla periaatteella... Äkkiä tekeen hätäilmotuksia siitäkin ;D

http://mielivalta24.vuodatus.net/lue/2013/08/moikka-maailma

no voi voi :D
22.11.2013 00:08
"joka blogissaan nettikiusaa "

Se on kuule ihan vaan sun mutumutuas.

hehheh, juu ei kai
21.11.2013 23:58
"Ei tuo yhden ihmisen kiusanteko minua niin kauheasti häiritse,"

Muuten vaan poistat JATKUVASTI ne liian kiperät kysymykset (ja tähän on aivan turha jankuttaa enää niiden olematonta "asiattomuutta") ja uhittelet nettikiusaamisella ja blogin vainoomisella :D kyllä ne vapaat mielipiteet kovasti vaan eräitä nyt näkyy korpeevan, kun yritetään kiivaalla raivolla saada poistoon jopa toisten yksityisistä blogeistakin.. :D

muistutus.
21.11.2013 23:55
"Niille on kyllä laitettukin tästä sairaasta nettivainoomisesta ja sabotointia yrittävästä kiusaamisesta palautetta, että jättää vaan kokonaan huomiotta ;)"
"tiedät olevas yks joka on vastuussa toisten sanan- ja mielipiteen vapauden törkeässä RIISTOSSA...."
"Mulla ei onneks oo mitään hätää kun en oo edelleenkään mitään rikollista tehny :)"

Että liity niihin vaan jos jotain kuvittelet sillä voittavas.. ;)

turha jankuttaa enää
21.11.2013 22:33
"Niissä aloituksissa on ollut asiattomuuksia, ihan kaikissa joita olen poistanut."

Etkö vieläkään tajua ettei sun mutus oo mikään yleispätevä totuus? Kummallisesti monissa muissa keskusteluissa niissä ei kukaan näe mitään sellasta asiattomuutta että ryhtyisi poistamaan.
Viestien poisto pelkkien omien mielipiteiden takia on luotsilta asiatonta käytöstä. Kuka tahansa saa olla sitä mieltä että sinä toimit juuri näin ja kertoa sen eteenpäin.
Asiaton ilmotus tulee lähtemään tästä lähtien joka kerta kun käyttäydyt asiattomasti, eli poistat asiallisia viestejä (näytetään ylläpidolle), nälvit ja loukkaat alentavasti muita kirjottajia (todisteet talteen) ja palauttelet turhia törkyjä palstalle.
Eipä niistä palautteista paljoo hyötyä taida olla, mutta ne ketä sorrat tulee taatusti tekemään kaikkensa että tämän palstan tarkotuksen pilaava toimintasi loppuu niin pian kuin mahdollista. Ja tähän ei auta sekään että poistat pikavauhtia taas tämänkin viestin ;) päinvastoin..

jäkäti jäkä
21.11.2013 22:07
"Sinä,"

Mitään rikollista ei vaan edelleenkään oo tapahtunu, koita nieleksiä ja kestää nyt vaan :)

se oiskin hyvä
21.11.2013 22:06
taitas vaan tulla aika yksinäistä kun loppuis viimestään sekin vähä jäljellä oleva ja kaikki keskustelu täällä. Useimmat tuskin ryhtys rekisteröityyn tän ja muutaman kommentin takia.

muako syytät?
21.11.2013 22:03
En todellakaan tiedä kuka sua on kiusannu tai vainonnu, en oo koskaan edes ensimmistäkään yksityisviestiä sulle laittanu :D

"No en ainakaan minä kiusaa uhkaile tai vainoa"

Eikä ne poistamas alotukset mitenkään loukkaavia tai asiattomia oo ollu :) Tajuatko pointin?
Et voi mitään sille jos uhris kokee sun toimintas uhkaavana, kiusaamisena ja vainoamisena. Kuten tämän "Minäkin olen sinusta laittanut monet monet palautteet eteenpäin. Myös bloggerin ylläpitoon.".

"itseasiassa koskaan eläessäni tehnyt :D "

Niin, oot aina niiin kunnollinen, oikeudenmukainen ja asiallinen, ettet varmaan oo edes ikinä kävelly päin punasia :D

ehen toki :)
21.11.2013 21:52
Mutta mietippä todella tarkkaan kuka alotti ;) kuka kiusaa, uhkailee ja vainoaa? Sitäkö vastaan ei sais puolustautua eikä sun teoillas olla mitään seurauksia?
Mulla ei onneks oo mitään hätää kun en oo edelleenkään mitään rikollista tehny :)

hehheh, juu kai
21.11.2013 21:43
blogspotin ylläpito tuskin korvaansa lotkauttaa näille ulinoille siitä "ku mä ny en vaan tykkää tosta blogista" ( = sen mielipiteistä) :D ja kuinkahan paljon niille vastaavaa turhaa palautetta tuleekaan.. Niille on kyllä laitettukin tästä sairaasta nettivainoomisesta ja sabotointia yrittävästä kiusaamisesta palautetta, että jättää vaan kokonaan huomiotta ;) ja jos johonkin toimiin ryhdytään, niin tiedät olevas yks joka on vastuussa toisten sanan- ja mielipiteen vapauden törkeässä RIISTOSSA....

aijai....
21.11.2013 21:54
liian kiperän tyhjentävää oli taas kerran ;DD ja niitä vastauksia odotellessa....

juu, "eipä" tietenkä
21.11.2013 21:30
Ja oliko sua haukuttu tässä jotenkin??

"Ihan enstöiks palstat vapaaksi häiriköivistä ja puolueellisista luotseista."

Susta kai suoranaisesti ei puhuttu mitään vaan ihan yleisesti? ;)

Mutta eihän tässä toki "mitään" haukkumista taas ollukaan :D

"räyhäämällä kuin heikkopäinen."

Jälleen kerran osotat sitä (hyshys) mistä on laitettu jo monet palautteet ylläpidolle :)

että nyt sitten
21.11.2013 21:26
seKIN on jo kiellettyä :DDD no, helpompaahan se on muuttua muun ylläpidon tavoin "mykäks" kun mitään oikeita syitä ei täysin asiallisten poistoille pysty keksiin ja kiusalliset kysymykset poistoon. Mitähän vielä.....

häh???
21.11.2013 21:22
"uhkasit kirjoitella vaikka monilla eri nimillä ja ip-osoitteilla ylläpidolle"

En todellakaan tiedä mistä uhkauksista höliset... :D

"heikkopäinen."

Jaha, että heikkopäiseks sitten saa näemmä haukkua,.. kunhan haukutaan "väärää" mieltä olevaa...

ja millähän tavoin
21.11.2013 21:13
se poistoon sabotoimas viesti sua haukku? Onko nyt jo "puolueellinen" tai "häiriköivä"kin haukkumista?! :D

:DDDDDDD
21.11.2013 21:00

ensin kysellään mutta "vääriä" toiveita ei sitten tännekään sallita... KAS YLLÄTTÄVÄÄ XDDDDDDDD no, ilmotusta sitten TAAS vaan etiäppäin ylläpidolle, se on varma :)))))

ei ylioikeuksille
21.11.2013 20:52
Ihan enstöiks palstat vapaaksi häiriköivistä ja puolueellisista luotseista. Mutta kun edes tätä tuskin tulee kovin pian tapahtumaan, niin turhapa tässä mitään on toivoo.

kosto elää AINA :))
12.12.2013 20:29
kätyrinilkki häärii, hätärynkky käy ja törkyturvan sonnat senku lojuu vaan...!!!!

No voithan sä noinkin kuvitella jos se sun traumaista harhapollaa helpottaa... Ja apinoi tämäkin ihan vapaasti, aina vaan ilmaiset ihailevasi minua aina vaan enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän ja...

rääy ja rynkkää vaan
12.12.2013 18:29
Edelleen menen niillä säännöillä jotka sinä olet halunnut. Siihen kuuluu todistamatta jättäminen, solvaaminen, apinointi ja yleinen paskamaisuus. EI KESTÄ KIITTÄÄ! Ja kaikki sun viestit lähtee poistoon, ole hyvä!

PS. apinoi murhis rauhassa, tiedän että palvot minua. ;)

kätyrinilkki häärii
12.12.2013 18:05
annettu jo. :) lue vastaus ylempää nilkki.
Käy todistamassa omat väitteesi niin minä todistan sen jälkeen omani. Harmi vaan kun sulla ei ole mitään millä todistaa. ;DDDD
Ja mikä ongelma sulla tässä nyt on?? Täähän on ihan hyväksyttävä "todistus" sun omien sääntöjen mukaan niin lopeta toi itkuparku.
Onhan ne kiperät todisteet annettu jo lukuisat kerrat mutta turhapa hätärääkynilkille mitään on vaivautua todisteleen.
rynkkypaniikkinappula kun vaan ulvoo... vai joko unohtu? :))) jotain dementiaa näköjään..
hätärynkkykiljus ei poista eikä tee olemattomiksi niitä kiperän tyhjentäviä todisteita ;)))))) valhees pysyy säälittävinä mutuvalheina.
Pidä ne sokkolappuset simmuillas vaan ja hätärynkkää poistoon kaikki kuten aina ennenkin, ethän sä muutakaan voi :))))

jankka vänkkä
12.12.2013 16:47
kuten jo todettu,

"nähty on
turhapa hätärääkynilkille mitään on vaivautua todisteleen."

mutta senkun jatkat vaan sitä tyhjänpäivästä inttämistäs.

odotellaan...
12.12.2013 00:08
että ne sokkolappusimmut vihdoin aukee....

on se "kumma"
11.12.2013 23:49
"Kumma kun ei näy.."

Niin, minkähän takia.... rynkkypaniikkinappula kun vaan ulvoo... vai joko unohtu? :))) jotain dementiaa näköjään..

hätärynkkykiljus
11.12.2013 23:04
ei poista eikä tee olemattomiksi niitä kiperän tyhjentäviä todisteita ;)))))) valhees pysyy säälittävinä mutuvalheina.

inttä jankka pellell
11.12.2013 21:28
"Todisteita ei siis ole antaa. Jatka toki noita massasyytöksiäs, "

EI MEE ENÄÄ LÄPI, aina sama virsi.
Pidä ne sokkolappuset simmuillas vaan ja hätärynkkää poistoon kaikki kuten aina ennenkin, ethän sä muutakaan voi :))))

nähty on
11.12.2013 20:45
Onhan ne kiperät todisteet annettu jo lukuisat kerrat mutta turhapa hätärääkynilkille mitään on vaivautua todisteleen.

hups,...
11.12.2013 19:33
siinä sulle taas takertumista, "pilkkunnusssinta"!! ;DDDDDDDDDDDDDDDDDD

valehtelijalle
11.12.2013 19:31
Kyllä se kirjotus- ym. virheiden pilkunnusssinta on ihan pelkästään suosijakiihkojen säälittävää hätätakertumista ;)

kuka se takertuukaan
11.12.2013 16:46
Kirpoohan se ja lujaa kun murhistakin päästään muistuttaan sakkinsa niiiin noloista mokista ;DDDDDDD

hihi ;D
11.12.2013 00:39
suosijaraivokiihkon huvittavan nolo MOKA.... ".. sokea omalle epäasiattomuudellesi,..." -> epäasiaton = asiallinen? :DDDDDD

montako kertaa vielä
15.12.2013 13:33
pitää jankuttaa samoja ja ilmeisen kiperästi tyhjentäviä ;) vastauksia...

" mikä tekee heikkopäisestä oleellisesti asiattomamman? "

Tässäkin ketjussa jälleen on nähty kuinka suosijat ALOTTAA sen epämieluisaan mieletä olevien henkilöön käyvän älyä halventavan ym. haukkumissonnan ryöpytyksen. Miks se ois oikeutettua? Sitäpaitsi edelleen ne älyn halventamiset on pelkkää perätöntä mutua, kun taas tietyt termit perustuu ihan eräisiin tekoihin.
Tietenkin vastustajilla on täys oikeus puolustautua ja vastata samalla mitalla takasin suosijoiden alottamiin paskamyrskyihin. Iteppä niitä nimityksiä ryhtyy kerjäämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti