sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Päivän tyhjennykset tyrannin tunkiolla

Näköjään mielivalta-tyrannin omiin nostoketjuihin on turha sen enempiä kommentoida koska "puhdistaa" nekin säännöllisen totaalisesti.

joopa joo...
10.11.2013 22:28
eli alunperin ei yhtikäs mitään asiatonta ;)) tiedät varsin hyvin että ylläpito poistelee mitä sattuu ja lukemattakin. Jos haluat toimia edes hieman puolueettomammin, palautat ylläolevat täysin asialliset alotukset palstalle. Vaikka turhaahan nämä pyynnöt tietenkin on. Eihän ylläpito muutenkaan käyttäjien toiveita ota huomioon.

"Voit sanoa että abortti on mielestäsi murha,"

Eihän täällä sellasiakaan saa enää sanoo niinkun ei mitään muutakaan.. että se sitten niistä "keskusteluista".

tässä nähdään taas
10.11.2013 12:43
eli nyt ei kelpaa sitten enää edes ne korjatutkaan versiot (ei siis massaposteja / samoja tekstejä) mitkä jo aiemmin hyväksyit vaan alat käyttää tätä samaa "massaposti"-tekosyytä asiallisten poistolle kun muutkin suosijat..... seleevä.

"Mukavia keskusteluhetkiä kaikille! "

No varmasti juu kun poistat kaikki ittelles epämieluisat eli "loukkaavat" viestit ;)) tulee taatusti jatkossa todella monipuolisia ja avartavan syvällisiä keskusteluja kun kaikkien pitää olla aina yhtä ja samaa mieltä! No näinhän sitä suosijoiden taholta aina onkin "keskusteltu"...

Mitä asiatonta tässä alotuksessa onkaan?? Kerrotko jo vihdoin?

(Aloitus Miksi abortin vaaroista ei saa varottaa?)

Ja mitä tällänenkin aiheeton nälvintä-turhuus vielä täällä tekee?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11846000

kas noin.
10.11.2013 21:38
ja sinne katos sitten toinenkin TÄYSIN ASIALLINEN alotus, mutta eihän täällä saa aborttiTRAUMOISTA hiiskua sanallakaan, HYSHYSSSS vaan!!! :)))))
Näin niitä "mukavia keskusteluja" sitten pidetäänkin yllä :DDDDDD

Perustelut tämänkin poistolle kiitos, vai kykenetkö mihinkään muuhun kun noihin hätäpoistoihin kun vastauksia ei ole??

(Aloitus Aborttitraumoista uutisointikin kielletty?!)

verukkees nähty
10.11.2013 16:49
Niinhän ne suosijoidenkin alotukset on, joten poistoon sitten vaan. Vai oliko se nyt niin että kun kerran on saatu poistatettua täysin asiallinen alotus ylläpidon sokko-automaatin avulla, käytetään verukkeena sitä iänikuista "massapostia" kun mitään oikeeta syytä ei olekaan.. ja eihän ne massaposteja sillon oo kun tekstejä on muokattu entisestä ;)

kenties siksi
10.11.2013 15:52
"Vastustajat vaan tuntuvat ottavan isomman marttyyrin roolin viestien poistamisen takia"

koska valtaosa poistetuista on nimenomaan vastustavia mielipiteitä (luotsi tyrannisoi poistoon kymmeniä alotuksia) ja ne on poistetttu vailla mitään järjellistä syytä, siis täysin aiheettomasti. Ylläpito ei halua perustella siksi koska poistelee jatkuvasti mitä sattuu eikä mitään perusteluja asiallisten viestien poistoille ole. Ja tämä on näkyvissä muuallakin kun tällä palstalla.

nyyh ja yhyy
10.11.2013 15:14
Niin, suosijoillahan täällä pitäs olla ylivaltaoikeudet kaikessa, niinkun nyt puolueellisen palstakätyrin suosiollisella avulla näkyy olevankin, mm. nimitellä vastustajia fanaatikoiksi, hihhuleiksi jne. ihan miten lystää, mutta vastustavat viestit rynkätään poistoon ilman mitään nimittelyjä koska niiden kertomat tosiasiat "loukkaa" eräitä niin kirveltävän kipeesti.

nyyhkyparkuayhyy
10.11.2013 15:00
"kun ei saa enää haukkua muita mielin määrin. "

ja turha luulo että itekään saat suoltaa törkyjäs kun et salli muille edes täysin asiallisiakaan mutta - oih, niin kivuliaan "vääriä" mielipiteitä.

höpö höpö :D
10.11.2013 14:46
vai on ikäviä faktoja kertovat uutisetkin nyt jo kiihkofanaatikolle "perättömiä väitteitä" :DDDD skarppaa sinä nyt vaan sen sietokykys kanssa ja raota niitä ummikkolappusias vaikka kuinka kipeetä totuus tekeekin.

"aborttihihhulit. "

Kas noin, sieltähän se nimittelytörky taas kerran lähti tursuaan.... :))))

heh, hyvä vitsi
10.11.2013 13:58
"Mukavia keskusteluhetkiä kaikille!"

Joo, oikein mukavia... kun sinä käyt kuitenkin aina poistamassa vailla mitään järjellistä logiikkaa kaiken mikä ei sovi omiin mielipiteisiis eli on "loukkaavaa" ;) ketä enää kiinnostaa edes yrittää mitään keskusteluja niin kauan kun sinä häärit täällä terrorisoimassa ja kuolettamassa kaikki vähätkin keskustelut... Toivottavasti älyät jättää palstan rauhaan häiriköinniltäsi mahdollisimman pian tai edes joskus.

hys hyss!!!??
10.11.2013 12:51
Mitä ihmeen asiatonta oli täysin neutraalisti aborttitraumoista kertovassa uutisoinnissa tai abortin vaaroista varottavassa alotuksessa linkkeineen???? Vai saako täällä siis enää pelkästään linkittää ja tunkee jotain samaa massakopioo jonnekin valhepropaganda-"tutkimuksiin" ym. pro-choice sivuille vaikka miten moneen alotukseen joissa vähätellään harhaanjohtavasti abortin ikäviä seurauksia mitättömiks???!!
MIksi abortin vaaroista ja traumoista ei saa enää keskustella???

Ja mitä tää aiheeton alotus tekee vielä palstalla?? Sehän on selkeesti sääntöjen vastainen!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11843328
>-Keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä>
Vai eikö säännöt pädekään muuten kun niihin toimintaa kritisoiviin viesteihin?

Tääkin altous on massapostia mutta silleppä et vaan tee mitään..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11808486

Ja edelleen jätät lojuun alotuksen jossa vastustajia törkeesti HAUKUTAAN aborttifanaatikoiks!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11801500

Näköjään sulla on ihan eri säännöt suosijoille ja vastustajille.. vaikka eihän se mikään yllätys ookaan.

juu juu :)
8.11.2013 21:29
"Sotket nyt asiat."

eihän täällä ennenkään samat suosijoiden ylivalta-säännöt oo vastustajia koskenu.. ja mistä sä tiedät mitä materiaalilla tarkotetaan, mitä se teksti sit on, ja mitäs MATERIAALIA niissä vastusvissakaan oli jotka "loukkasi" luotsia?

mitäs täällä
8.11.2013 20:53
tarttee kellekään mitään perustella kun ei edes ylläpidonkaan :) samahan se sitten on millä sanoilla täällä asiat sanoo kun ne ei ohjeiden mukasenakaan kelpaa kuitenkaan. Mitä hyötyä sitten edes yrittää olla asiallinen juuri siten kun on vaadittu (vaikka mitään "asiattomuuksia" ei aiemminkaan oo ollu..)? Ja kaikkihan täältä poistetaan kuitenkin ennemmin tai myöhemmin, että se näistä "keskusteluista".

"Syyllistyit taas itse sääntörikkomukseen pyytämällä poistoon viestin, jossa ei ollut mitään asiatonta."

Siellä varmaan onkin se paraskin paheksuja ;D et oo kai ikinä ilmottanu yhtään asiallista vastustavaa viestiä.. ja miks täällä muutkaan sääntöjä kunnioittas kun ei edes ite ylläpitokaan? Saati suosijat jotka on kautta aikojen sabotoinu asialliset vastustajien viestit poistoon... Ei täällä todellisuudesaa mitkään säännöt edes päde. Ja todistappa vaan että mä olin jotain ilmottanu kun aloit taas sen sääntöjen vastasen loukkaavan syyttelys ;)

"Et näköjään vaan kestä muiden mielipiteitä? "

Tyhjennetyltä etusivulta nähdään ketkä niitä ei kestä ;D

"Vaikka syytät muita keskustelijoita samasta puutteesta. "

Edelleen voit kattella sinne peiliis.

hirsi siellä
8.11.2013 20:33
Pidetäänpä mielessä, näillä säännöillä lähtee sitten suurin osa suosijoidenkin viesteistä ;)

"Suurin osa sun viesteistäsi nimittäin ovat epäasiallista tai muuten törkyä."

Kaikki kohdat pätee myös suosjoiden yllytystörkyihin, vastustajien haukkumisiin, valheelliseen propagandaan jne. Ja sekin voi olla todella loukkaavaa jos joku kehtaa kysellä neuvoja lapsensa tappamiseen..

"- Keskustella yksittäisestä luotsista, hänen toimistaan tai hänen poistamistaan viesteistä"

Niin, ylläpidon toimiahan ei täällä S24:ssä saa kritisoida puolella sanallakaan.. ja mitään perusteita järjettömille poistoille ei tartte koskaan antaa.
Tästä lähtien keskustellaan (annetaan palautetta) siis vain muun ylläpidon kanssa.

miksi poistat
8.11.2013 20:20
vaan vastaamatta täysin asialliset viestit? Vai onko ne kysymykset tosiaan liian kiperiä?

kuuluu aiheeseen
8.11.2013 15:28
siinähän on nimenomaan kyse myös _abortoiduista_ lapsista! Miksi niistä ei sais täällä puhua?

Ja miksi poistat täältä alotuksia jotka on laadittu antamiesi ohjeistusten mukaan eikä mm. nimittele ketään? Ei vaan kelpaa vieläkään... Miksi toimit asiattomasti etkä kerro mitä vikaa alotuksissa on jotta niitä voisi muuttaa siltä osin mikä aiheuttaa sen poiston?
Miksi vastustajia saa nimitellä vapaasti aborttifanaatikoiksi mutta jos suosijoista sanoisi samoin, viesti taatusti poistuisi kiiruusti?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11801500

Ja kas, siellähän se aborttifanaatikko-haukkuminen lojuu yhä ja EDELLEEN..... eipä jaksa enää edes yllättää.

loukkaavuus
8.11.2013 20:16
on täysin mutujen varassa, jokuhan kokee loukkaavana jo senkin jos abortista puhutaan todenmukaisesti tappamisena! Poistat sitten varmaan jatkossa kaikki tälläsetkin ja sanat "murha" ja "tappaminen"kin muuttuu sun "loukkaavuus"-säännöillä tabuiksi tällä palstalla? Myöskään syntymättömistä ei kai saa enää puhua "lapsina" vaan vaikkapa "solumöykkyinä" tai "limaklimppeinä". Mikä tahansa voidaan kokea loukkaavana eli mitään selkeitä sääntöjä ei sitten poistoilmottelulle enää olekaan. Hyvä tietää jatkossa.

kappas...
8.11.2013 20:08
lähtee sitten näköjään jo nekin mitkä kertaalleen oot määritelly asiallisiks... mitä tässä enää muuta voi tehdä kun laittaa ilmotusta asiattomasta palstapoliisista ja saat pitää ihan omanas koko mielivaltasen mellastuskenttäs mistä poistat kaiken sen mikä ei vaan satu miellyttään. Se on nyt kyllä nähty. Ja selityksenä ei käy enää se että "joku muu" ylläpidossa ne sabotoi poistoon, koska muuten toki palauttaisit ne aiheettomat poistot palstalle. Vaan eipä oo näkyny. Sait nyt ihan oman leikkikentän jossa riehua vapaasti. Toivottavasti helpottaa.

niin?
8.11.2013 20:03
Ei toi sääntökopio kerro yhtään enempää mitä asiatonta niissä kaikissa TAAS poistamissas (?) vastustavien mielipiteiden alotuksissa on ollu mistä ne nimittelyiksi määrittelemäs on korjattu pois. Mutta mites niitä voidaan ryhtyä paranteleen kelvollisiks kun et toistuvista pyynnöistä huolimatta kerro mitä vikaa niissä vieläkin on.... mutta ilmeisesti täällä ei sitten sallitakaan yhtään jyrkempiä mutta täysin asiallisia vastustavia mielipiteitä vaikkei ketään oltas haukuttu mitenkään, koska ainahan joku niistä vetää herneet nenäänsä.
Mutta tällä menolla kyllä kaikki loppukin keskustelu tulee täällä kuolemaan, tai ainakin ykspuolistumaan, vaikka se on ehkä tarkotuskin.

Ja miksi ihmeessä tälläset aiheettomat turhakemassapostit on taas jätetty palstalle?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11841298
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11841307


********
(Muualta mm. vakiosta murhisräyhän massatörky-alotuksesta ja luotsin lässynlää-lipittelystä)

tässä nähdään
10.11.2013 19:56
lisäksi suosijat käyttää tekopyhästi tappamis-"oikeutta" puolustellesaan "liikaa" väkimäärää ja "huonoa" elämää muka-hyvänä syynä tappaa muita. Kas vaan kun itse kuitenkin viihtyy tässä niin hirveässä elämässä ja lisäämässä sitä väentunkua vaikka voisivat poistaa itsensä tästä maailmasta koska tahansa... mutta kivempihan se on vaan muilta hengen uhrtauksia vaatia. Etenkin niiltä heikoimmilta suojattomilta jotka ei kykene itseään mitänkään puolustaan vahvemman mielivaltaa vastaan.

"lapsia syntyy muutenkin enemmän kuin mitä abortteja tehdään (ja kehtaat valittaa...)"

Niin, sun mielestähän nekin ois parempi tappaa.
Hukumme jo nyt vanhustenkin paskavaippoihin ja jatkossa ongelma vaan pahenee, alammeko karsia heitäkin tappamalla? Entä jos jonkun mielestä sun elämäs on liian huonoa niin sillä on sitten omalla logiikallas oikeus tappaa sut?

"ehkä kuitenkin pitäisi keskittyä niiden auttamiseen"

Ja taas viedään huomioo hädissään pois niistä joita sinäkin haluat sortaa... miten pienimpien lasten puolustus ois niiltä muilta pois?

"työntää nokkaansa muiden henkilökohtaisiin asioihin"

Toisen ihmisen tappaminen ei vaan koskaan mikskään "henkilökohtaseks asiaks" muutu.

marginaalit kehiin
10.11.2013 19:27
Niitä onkin varmaan valtava määrä, raiskattuja 9-vuotiaita raskaaks tulleita.. sen sijaan suosijoilta ei heru vähintäkään myötätuntoa tai sääliä koko ihmiselämänsä muiden itsekkyyden takia menettäville yli 40 miljoonalle lapsipololle joka vuosi.....että siinäpä sitä "kunnioitusta" kerrakseen.

http://www.numberofabortions.com/

SINÄ aloit väittää
9.11.2013 22:31
omias ja kun niitä todisteita ei taaskaan "yllättäen" löydy, alkaa vierittely muualle, eli vastuatajien todisteiden muka-puuttumiseen.

"Ei nimittelyä? Joo, en kyllä löydä teksteistäni."

Ei, vaan "aina ei loukkaavuus kulje nimittelyn kanssa käsi kädessä" vai miten se meni.. ;)

"en sitten tiedä mistä näin kuvittelit."

Joo, mistäköhän...

"onnellinen ei näe syytä haukkua muita mikäli itsellään on kaikki elämässä ok."

Onnellisella on myös oikeus mielipiteisiin, vaikka se oiskin jonkun herkkänahkasen mielestä "haukkumista".

"kyllä nyt aikuisen ihmisen pitäisi osata ilmaista se asiallisesti muita haukkumatta ja nälvimättä."

Kuten vastuatajat pääasiassa on tehnykin. Vastattu toki on suosijoiden alottamiin nälvintöihin samalla mitalla.

laput silmille
9.11.2013 21:43
"Todisteita vastustajat osaavat jankata, mutta eivät antaa niitä itse, vaan kääntävät asian päälaelleen jotta alkuperäinen unohtuisi."

Ties miten monet kerrat annettu ja varmaan yhtä monet suosijat hädissään poistoon rynkänny... no mitäs muutakaan siinä enää vois kun tyhjentää niin kiperästi niiden valheet.
Suosijat sen sijaan alkaa inttää muilta todisteita kun mitään omia ei löydykään kiihkoissaan suolletuille mutuväitteille. Kuten taas nähtiin mihin sitä huomioo aletaan viemään...

"en sitten tiedä mennäänkö nyt vastustajien säännöillä, kun kaikki eriävä tuntuu olevan asiatonta."

Jos vaikka niillä uusimmilla suosijoiden apu-ylipoliisin määrittämillä "loukkaavuus"-säännöillä ;)

"nytkö sitten niilläkin on paha olo jotka eivät aborttia ole tehneet?"

Sun mukaan siis niillä on joilla on lapsia ja sen takia kun kirjottaa täällä. Miksei täällä sais kertoo mielipiteitään ne onnelliset perheen äidit? Ainiin, kun ne on monilla vastustavia...

no kappas
9.11.2013 21:27
kun abortteja saa vastustaa ja kertoo siitä kivuliaita totuuksia ihan laillisella sananvapaudella ja olla sen edistäjistäkin ihan sitä mieltä kun lystää. Vaan täällähän kaikki on valtava HYSHYS tabu!!! Onneks todenmukasta kaunistelematonta tietoo ja kuviakin on saatavilla lukuislta muiltakin sivuilta kun jostain kuppaselta Suoli24 törkypalstalta.

"Annetaanhan aborttiin neuvoja lääkäriasemalla ja eri terveyspalstoillakin."

Menköön kyseleen sieltä sitten, jos niitä palstojakin niin valtavasti jossain on (?).

todisteita esille
9.11.2013 21:19
Sinähän tässä aloit syytteleen ja väittää joutavias, ja nyt ei sitten todisteita löydykään.

"Mahdatko tietää itsekään? Niitä todisteita pyysin."

Eli et tiedäkään onko "meuhkaaminen" ollu hyödytöntä?

""Suurin osa kun tosiaan sen abortin hyväksyy,"

joskus ihan vakuuttavia tutkimuksiakin näistä enemmistön "hyväksymis"-toivemutuista"

Eli ei löydy vieläkään?

"Missähän mahtaa olla jotain loukkaavia syytöksiä? Vai oletkohan nyt turhan yliherkkä tapaus?"

Onko se malka nyt omassa silmässä? No ethän sä omissa törkyissäs koskaan mitä asiatonta nää.. ketkähän täällä tosiaan onkaan niitä herkkänahkasia vetämässä heti palkoo nenään eriävistä mielipiteistä :D

"Asiallisia kysymyksiä"

Joo, mutta sulta sellasia ei oo nähty.

"Ilmeisesti jotain luurankoja kaapissa kuitenkin on, mitä et halua muiden tietävän, ettei "täydellisen äidin" maine mene."

Joudut edelleen tuudittautuun näihin mutupallos harhatoivefantasioihin ;)) kuvittele mitä lystäät, ehkä se sitä pahaa oloos edes vähän helpottaa.

ois kiva nähdä
9.11.2013 20:56
"Suurin osa kun kuitenkin abortin hyväksyy,"
"Suurin osa kun tosiaan sen abortin hyväksyy,"

joskus ihan vakuuttavia tutkimuksiakin näistä enemmistön "hyväksymis"-toivemutuista. Eri asia on myös millä syillä, täysin vapaasti (kuten suosijat toivoo) vai esim. vain vakavilla terveyssyillä.
Selvää on ainakin että vain marginaali surmaa lapsiaan aborteilla.

"kun joku rauhallisesti kertoo olevansa tyytyväinen aborttiin."

Ainahan sitä voi kaikenlaista vakuutella minkä kyllä muut huomaa itsepetokseks.

"Koska olet oikeasti suojellut jotakuta ihan teoillakin eikä pelkällä meuhkaamisella keskustelupalstalla?"

Mistä sinä tiedät montako lasta on saanu pitää elämänsä vastustajien "meuhkaamisen" ansiosta? Uskallatko edes ajatella moniko lapsi on menny viemäriin suosijoiden "neuvojen" saattelemana? Entä monetko tekijöistä on tajunnu tehneensä loppuelämän kaduttavan virheen myöhemmin kun uskoivat vääriä ohjeita...

"Mutta jälleen ei vastattu siihen mitä aiemmin kysyin"

Ei täällä tartte kenenkään vastata sellaseen ja etenkään loukkaaviin syytöksiin millä yritetään vaan kalastella lisää tietoja mistä vääntää lisää henkilöön käyviä nälvintöjä ;)

sepä se juuri
9.11.2013 20:30
"Taisi tulla täytenä yllätyksenä, mutta vastustaa ja keskustella voi myös ilman murhaaja-kommentteja ja toisten halveksintaa."

kun ei vaan näköjään voi eikä kelpaa mikään asialliseks määriteltykään ja luotsin ohjeilla laadittukaan. Vaikka eipä niissä aiemminkaan todellisuudessa mitään asiatonta ollu.

"Vastustajat eivät tunnu kunnioittavan vastapuolen keskustelijaa lainkaan,"

Kun suosijat ei lopulta kykene enää aiheeseen liittyvään argumentointiin, alkaa se vastustajan henkilöön käyvä nälvintäsonta ja sitä saa sitten takasin mitä ihan itse ryhtyy tilaamaan.

"Joskus harvoin on myös ihan asiallisia ja kunnollisia vastustajia,"

Ei, vaan suosijoille kaikki on tietenkin "asiatonta" mikä ei myötäile niiden omia mielipiteitä.

"eivät tanssi vain vastustajien pillin mukaan."

Niin että se on "pillin mukaan tanssimista" jos kykenis puolueettomaan ylläpitoon? Niinpä niin. Ja kun epämieluisat mutta täysin asialliset vastustavat viestit sais olla palstalla, suosijat valittas jatkuvasti luotsin "laiskuutta, puoueellisuutta" jne.

"nythän vihdoin pystyy vähän vapaammin antaa ohjeita ja neuvoja aborttiin pyrkiville"

Niin, sinähän yrität ja toivot että se ois pelkästään sitä "vertaistukea" varten. No sehän nähdään... ;) ennemmin tai myöhemmin täällä näkyy olevan vuorossa se siivooja joka poistaa kaiken ilmotetun ja kato käy. Nythän täällä ei juuri vastustavia ketjuja ookaan enää tuhottavana, niin lähteepähän ne suosintatörkytkin aina lopultakin.

mitä peilissäs
9.11.2013 20:07
"Paljon vastustajat korostavat "normaaliuttaan" "

Ja sekö sitten on todella normaalia jos pitää puolustella ja hehkuttaa lapsien itsekästä tappamista joka päivä, päivästä ja vuosista seuraavaan? Niin ja onhan se nyt niiiin "epänormaalia" suojella lapsia turhalta tappamiselta ;) miten mahtaa kansan enemmistö ajatella... kumpi lie normaalimpaa.

juhlikaa kun voitte
9.11.2013 20:02
Saa nähdä kauanko joku jaksaa leikkiä yksinvaltiaana hiekkalaatikollaan kun aina voi näppärästi poistaa kaiken epämieluisan silmistään ja tuhota toisten hiekkalinnat. Voi käydä vaan pidemmän päälle tylsäksi ja kyllästyä koko touhuun kun kaikki keskustelu on lopultakin tehokkaasti tapettu.
Aborttien vstustus jatkuu aina ja jossain muualla, vaikka nyt täällä eräät sais tuudittautua siihen että kun kaikki vastustava saadaan sabotoitua järjettömällä sensuurilla, kaikki vihdoin "hyväksyy" abortin ja vastustajistakin on tullu suosijoita :) häviäjä on kuitenkin se joka ei salli muita mielipiteitä kun omansa.
Palaillaan sitten taas kun palsta vapautuu tyrannimaisesta "väärien" mielipiteiden tukahduttamisesta ja keskustelu muustakin kuin vain siitä yhdestä ainoasta "oikeasta" näkökulmasta on mahdollista.
Näillä palstoilla "luotsit" on täysin turhia ja johtaa juuri sellaseen häiriköintiin mikä täälläkin nyt on nähty. Toivottavasti ylläpito tajuaa joskus virhearvionsa ja minkälaisia henkilöitä päästää pilaamaan palstoja.

viekottelua on
9.11.2013 19:46
"jos tulet onnelliseksi tuudittautuessasi itse valheeseen"

Kyllä ne on jotkut ihan muut kun lapsia suojelevat jotka niihin "eiku mitään lapsia ei tapeta!" -valheisiin joutuu tuudittautuun. Vastustajienhan kuten muidenkaan normaalien ihmisten ei tarvi mihinkään itsepetoksiin kurjien totuuksien edessä ryhtyä.

rauha tulee, RIP.
9.11.2013 19:33
palstan kuolon rauha

"neuvot ja kokemukset niitä kaipaaville saisi jäädä ja vastustajien "sananvapaus" haukkumaviestit poistettaisiin."

senkun unelmoit vaan :) sitä saa mitä tilaa.. jos ja kun vastustajienkaan mielipiteitä ei enää sallita, tullaan taatusti pitämään huoli että hiljasta on suosijoidenkin valhepropagandan levitys, yllytys ym. sontimisten osalta... :)) että olkaapa hyvät sitten vaan.

ja jos mitään
8.11.2013 15:33
perusteita ei äskettäin poistettujen asiallisten aloitusten aiheettomalle poistolle tule eikä löydy (tai joku muu on ne poistanut), voit varmaan ystävällisesti korjata virheesi ja palauttaa ne palstalle.

kuuluu aiheeseen
8.11.2013 15:28
siinähän on nimenomaan kyse myös _abortoiduista_ lapsista! Miksi niistä ei sais täällä puhua?

Ja miksi poistat täältä alotuksia jotka on laadittu antamiesi ohjeistusten mukaan eikä mm. nimittele ketään? Ei vaan kelpaa vieläkään... Miksi toimit asiattomasti etkä kerro mitä vikaa alotuksissa on jotta niitä voisi muuttaa siltä osin mikä aiheuttaa sen poiston?
Miksi vastustajia saa nimitellä vapaasti aborttifanaatikoiksi mutta jos suosijoista sanoisi samoin, viesti taatusti poistuisi kiiruusti?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11801500

4 kommenttia:

  1. Murhankiihkot hekumoikoot sen aikaa kun ehtivät siellä uuden tyrannikätyrin siipien suojissa, vallanhimoisessa kiimassaan.... loppu tulee ennen pitkää ja kannattaa muistaa että KOSTO ELÄÄ. Aina ja ikuisesti. Niin kauan että oikeus voittaa. ;))))))

    VastaaPoista
  2. Joo, hirmuvalta ei kestä yleensä kovin kauaa, saati ikuisesti. Kuolleella törkytunkiolla on lopulta tappavan tylsää mellastaa ihan keskenään. Tämän ylivalta-tyrannikin hännystelevine lipittelysakkeineen tulee huomaamaan ennemmin tai myöhemmin kun alkukiima laantuu.
    Onneks netti on pullollaan sivuja jotka kertoo sen kivuliaan totuuden ja jopa niiden kiperien kuvien kera, joilta suosijakiihkot haluaa sulkea visusti simmunsa Suolen omassa pikku julistusnurkkauksessaan, eivätkä voi tiedon levitykselle ja vastustajien sanan- ja mielipiteen vapaudelle missään muualla yhtikäs mitään, koskaan :)

    VastaaPoista
  3. ja nimenomaan, OIKEAN kaunistelemattoman FAKTAtiedon levitykselle ;))

    VastaaPoista
  4. Joo, eihän sitä voi enää kun naureskellen seurata kuinka tyranniluotsi käy yksinpuhelujaan surkuhupaisalla törkytunkiollaan kun poistaa väleistä epämieluisat vastustajien vastaukset, ja palsta täyttyy näistä niiden suosijakiihkojen valhepropagandanjulistusten ja vastustajia haukkuvien herjaräkytysten ohella... näitähän tää sokkosabotööri käy kaivamassa uudelleen roskista takasin "kaunistamaan" palstaa vaikka muu ylläpito on ne jo vähintään kertaalleen katsonut ihan aiheellisesti poistojätteisiin kuuluvaksi. Saa nähdä kauanko tää sairas ylimielivalta saa tuolla jatkua....

    VastaaPoista