"Kun peili on kauhistava
Peili ei valehtele
24.9.2013 17:38
Aborttiväki on erikoista, sillä kun heidän omia sanomisiaan ja tekojaan referoi vaikkapa vastauksessa, niin palutteessa väitetään heitä halvennetun.
Yksinkertainen tosi on, että aborttiväki sisimmässään häpeää tekojaan ja ymmärtää hävetä myös järjenvastaisia ja väkivaltaisia ajatuksiaan lapsia ja elämää vastaan. He eivät kuitenkaan uskalla myöntää julkisesti asiaa, vaan väittävät omien tekojensa ja sanomisiensa peilikuvia panetteluksi.
Näin aborttiväki vierittää aikuisen vastuun teliattavan lapsen päälle ja tekojensa kuvauksen he laskevat "ulkopuolisten viaksi".
Kyseessä on (skitso) yritys suojella omaa psyykeä ja tekijöiden salonkikelpoisuutta jopa omilta teoilta ja ajatuksilta."
"Mustaa pahuutta 2013
Perustuslaki....
24.9.2013 23:10
Aborttiväen on mahdotonta perustella toimintaansa avoimessa keskustelussa. Siksi aborttiväki harjoittaa perustuslain vastaista sensuuria, jossa keskustelu aborttiväkivallasta sensuroidaan. Näin lapsiin kohdistuva häpeällinen väkivalta laajenee myös sananvapauden alueelle ja koskee kaikkia kansalaisia.
Mukavuusabortti lieveilmiöineen on ikiaikaisen pahuuden ja väkivallan ilmentymä 2013."
"Oman edun kalastelua lapsen kustannuksella
Pohjasakassa
24.9.2013 22:33
Nelson Mandela: yhteiskunnasta kertoo se, kuinka se kohtelee lapsiaan.
Lasten hyväksikäyttö on iljettävä rikos.
Lasten surmaaminen mukavuusaborteissa on suomalaisen sosiaalipolitiikan konkurssijulistus.
Aborttiväki on väkivallan pohjasakkaa."
"Uskonnon ja abortin sekoittaminen
Veristä uskontoa
23.9.2013 19:01
Kun aborttiväki sekottaa uskontonsa lapsen teilaamiseen, on jälki kamalaa. Aborttiuskossa mutun palvelija väittää lasta ali-ihmiseksi ja niin vähäarvoiseksi, että hänet saa tappaa ilmoitusasiana mukavuusabortissa. Aborttiuskikset väittävät tälläkin palstalla itseään jumalaksi. Tätä samaa meininkiä on niissäkin laitoksissa, jossa porukka väittää olevansa Napoleon....
Kun aborttiuskis pitää itseään jumalana tai yli-ihmisenä, ollaan samassa barbaarisessa tilanteessa kuin stalinin, iivana julman tai saddamin hovissa.
Aborttiuskovaiset ovat ottaneet hengiltä 650000 lasta vain muutamassa vuosikymmenessä Suomessa. Erityisen vaarallista aborttiusko on tyttölapsille, joita tapetaan monissa maissa väestörakenteen vääristymään saakka. Ideologinen aborttiuskonto on osa ikiaikaista pimeyttä ja väkivaltaa, jonka vuoksi nk. edistys ja ihmisyyden arvostus jää vain turhaksi toiveeksi."
"Eduskuntaa harhautettiin
Laittomuus vallitsee
23.9.2013 17:32
Aborttiväki on riehaantunut "juhlimaan" mukavuusabortteja, joissa on tapettu 650000 lasta ja nöytyytetty liki sama määrä naisia.
Neuvostoaikaan kommunistiministerin johdolla eduskuntaa harhautettiin säätämään laki, jota ei ollut tarkoituskaan toteuttaa. Laissa määrätään lääkäri päätöksentekijäksi ja todennetut sosiaaliset syyt abortin perusteeksi. Käytännöksi muodostui kuitenkin täysin vapaa, mielivaltainen ja väkialtainen mukavuusabortti.
Mukavuusavortti on niin pidäkkeetön, että se vaarantaa myös naisten oikeusturvan. Kuka hyvänsä pakottaa tai harhauttaa naisen "anomaan" mukavuusaborttia pääsee kuin koira veräjästä. Tässä kelvottomat hulttiomiehet ja ideologiset telaketjufeminsitit lyövät kättä lapsen ruumiin ja äidin surun yli."
******
(Kommentteja uusimmista ja poistetuista ketjuista)
uusi tieto
23.9.2013 23:04
Radikaalifeministit on jyränneet muut mielipiteet. Naisista on haluttu tehdä miesten kaltaisia. Vapaalla aborttilailla on onnistuttu hyvin hävittämään naisista äidillisyyttä ja muuta ällöttävää pehmoilua. Nykyään naiset pärjääkin kiitettävästi miesten kanssa kädenväännössä, kaljan juonnissa ja tupakin poltossa.
uusi tieto
23.9.2013 22:35
Juu halutaan ehdottomasti lisää niitä samoja ongelmia joita Ruotsissakin on. Ruotsalaiset sentään uskaltaa jo varovasti tunnustaa tosiasiat. Eli vapaa aborttilaki johtaa yhteiskunnan rappioon, psyykkisiin ongelmiin, huumeiden ja alkoholin väärinkäyttöön, väkivaltaan....Kaikkeen sellaiseen mitä veronmaksajat eivät halua rahoittaa.
Kun ruotsalaiset pääsee eroon siitä loputtomasta suvaitsevaisuudesta ja diskuteeraamisesta, jossa kaikkien mielipidettä pitää kuunnella, niin saadaan sielläkin aborttilaki uusiksi, mikä ehkäisyvalistuksen lisäksi on ainoa oikea tie. Suomalaiset peesaa.
pulu kaatui :DD
23.9.2013 18:54
"jälleen kerran voitto puoltajille"
Mites se menikään: on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa, se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lentää pois julistautuen voittajaksi...;D
kuule mitä haluat
23.9.2013 17:20
Niin, yhteiskunnan varoilla tappamisesta pitääkin olla ihan hyssytihyssyn...
"Toisekseen, suurin osa maksaa kyllä aborttinsa itse"
Etkö todellakaan tienny että julkisen terveydenhuollon hoidoista (joita enemmistö kaiketi käyttää) suurin osa maksatetaan yhteiskunnalla? Vai kuvittelitko tosiaan että se käyntimaksu kattaa kaiken??
"Minä olen täysin rauhallisesti koko ajan kirjoittanut,"
Joo, näkis vaan :D itehän sä jostain suonten poksahteluista aloit jauhaa..
"Eli kyllä se sinä tässä hoidon tarpeessa olet."
Ylimeedion mutupalloko senkin taas kertoi? Vai millä koulutuksella ja pätevyyksillä teet netin kautta diagnooseja tuntemattomista?
"Niin mitä itsekkäitä tekoja? "
No mitähän :) mietippä sitä.
räkytiotsasuonelle
23.9.2013 16:20
Niin, katsos kun ne verorahat on tarkotettu ELÄMISEEN ja sen ylläpitoon, ei omanapasten akkojen lapsentappamis-hurvitteluihin. Mitä luulet, kumpaan haaskaaminen on noin yleisesti ottaen hyväksyttävämpää? Että ihan turhaan siellä taas raivokiihkoot ja puolustelet umpi-itsekkäitä tekojas suonet repeemispisteessä... ja kukahan tosiaan sitä hoitoo kiireisemmin ois vailla..
ja sinä yrität
23.9.2013 13:33
näemmä edelleen tekopyhyydessäs oikeutella lapsien itsekästä tappamista täällä sillä että kun "kuoleehan ambomaillakin ihmisiä jatkuvasti nälkään, sairauksiin" jne.! Voi järki hoi!!? Miten ne muut jossain tuhansien kilometrien päässä pelastuu sillä että sinä tapat oman lapses kohtuun? Miksi sinä et pelasta sitä kenet voisit?!
" yksi vastustaja hönkii yksinään."
Täältä on vaan poistettu sakkis räyhäturvan sontaiset massahönkimiset.
yritystä sentään..
24.9.2013 15:22
Aborttiväen "sosiogilla" on useampi nimimerkki ja varsinaiset "analyysit" raapustellaan vaihtuvan nimimerkin takana. Jälkimmäisissä on kyllä enemmän teoriaa ja otetta kuin yksniittisissä pysyvällä nimimerkillä raapustetuissa ideloogisissa femakko-monologeissa. Toki molemmista uupuu relevanssi.
pelottavaa on
24.9.2013 22:49
kuinka kuvittelet jatkuvasti mutulistalles jotain "vakuuttavuutta" minkä oot tonkinu jostain keskustelupalstoilta :D
Näähän voi yhtä hyvin ellei todennäkösemminkin seurata mukavuusabortista.. etenkin kuolema. Itsemurha ON 6 kertaa todennäkösempi abortin kun synnytyksen jälkeen! Traumoista nyt puhumattakaan.
häh????
24.9.2013 23:49
Osota nyt jo MISSÄ kohtaa siinä olikaan halastua sanaa mistään Maltasta tai Irlannista :DDD ai niin, et pysty..
"Eli siis Maltan ja Irlanninkin mielipiteet ei edusta sinun mukaasi koko kansaa, "
Ei varmaan niin jos ne on ollu siinä samassa taulukossa. Joten?
"esim. fanaattisilta prolife-terroristeilta,"
Tais siinä hekumoimassas taulokossa olla pikemminkin ne fanaattisimmat pro-murder terroristit ;))
"Tämähän se sun logiikka on. "
Tätähän et ole edelleenkään kyenny osottaan vääräks, vaan mutuväännät väkisin jostain hyväksyvimmän ryhmän prosenteista "koko kansan" mielipidettä :D
todistele pois
24.9.2013 23:19
"että Maltan ja Irlannin alhaiset luvut johtuu vaan siitä, että on oikeesti kysytty koko kansalta"
vaan että olin missään mitään sellasia väittänykään mitä väännät nyt hädissäs kun se hekumallisen autuas 80% osottautukin pelkäks illuusiokuplaks mistä mitään "koko kansoja" et vaan kykene todistaan :)
niin.....
24.9.2013 21:53
suosijasakkihan haluaa "vaan" puuttua toisten elämään......kuolettavasti.
"taas liian vaikeeta?
Todisteet esille sitten vaan että se on koko kansan eikä vaan sen hyväksyvimmän ryhmän prosentti :) vai oliko vaan pelkkää mutumututoivettas...
"Koska se on sun mukaan vääristelyä koko tutkimus"
Missähän tässä olikaan mitään sellasta sanottu?? Etkö osaa lukee vai etkö tajua mitä vastattiin?
"vääristelyä on tosiaan se _suosijasakin väite_" "
mitä luulet
24.9.2013 20:29
onko kovinkin todennäköstä että se on yhtäkkiä noussu noin 50%sta 80%iin, vaikka edellisessäkin tutkimuksessa se kaikkien hyväksyvimmän ryhmän tulos oli se sama 80%? Kumpikohan mahtas olla todennäkösempää? Uskovaisten ryhmäkin on yhtäkkiä alkanu paljon hyvksyvämmäks?
niin tai näin
24.9.2013 19:23
Onpa outo päätelmä, että raiskaaja olisi jumalan asialla. Raiskaus on rikos pahimmasta päästä, ja jos tulee vielä raskaaksi ja tekee abortin, on traumat moninkertaiset. Tämä on se karmea totuus, koska naisen vaisto sanoo, että elämää on suojeltava, oli lapsen isä minkälainen roisto tahansa. Siksi abortin tekeminen raiskauksen johdosta ei ole mitenkään yksinkertainen asia, vaikka ymmärrettävää niissä olosuhteissa.
"Mistä tiedät, etteikö abortti kuulu myös jumalan suunnitelmaan?"
Jos se kuuluisi jumalan suunnitelmaan, niin sitä traumaa ei varmaan tarvitsisi kantaa sisällään seuraavat 50 vuotta.
niin tai näin
24.9.2013 19:28
Elämä on pyhä, sen sanoo ihmisen järki ja moraali, ei katolinen kirkko. Eli nuo katolisen kirkon tahalliset mustamaalaukset voisit jatkossa jättää kirjoittamatta, vaikka niistä jotain kiksejä saatkin.
"kiperän tyhjentävää?
Vääristelyä on tosiaan se suosijasakin väite että se 80% edustais KOKO kansan mielipidettä :))
"Eiköhän tämä(kin) asia mene ihan toisinpäin"
Sitten kerrot toki mitä tosiasioita vastustajat joutus kiistään.
"Siellä taas joku traumainen akka puhuu p.askaa minkä kerkeää tuntematta ihmistä yhtään"
Voi trauma-akka raasua :D etkö muutakaan enää keksiny? Pitää vaan väkisin keksiä jotain vastaan räyhättävää...
"olet edelleen itsekäs eikä sinua kiinnosta pätkän vertaa orpojen lasten olot."
Lapsia kuolemaan itsekkyydessään hinkuva akka se siellä vaan hurskastelee tekopyhiään,... tapat mieluummin kun antaisit lapselle hyvän elämän joidenkin muiden luona. Huono elämähän sillä sinun "hoivissasi" tulisi olemaan. Myönnä pois, et välitä niistä kiihkoomistas orvoista yhtikäs enempää kun omista "solumöykyistäskään".
"Näkeehän sen, että täällä huudellaan jatkuvasti törkeyksiä muille."
Joudut edelleen eleleen siellä toiveharhoissas :) ja mitäs sä ite sitten teet :D Katsohan ämmä peiliin.
"muuten vain traumojasi muihin purkaat"
Niinkun mitä traumoja? Meedion mutupallo vinhassa vauhdissa taas?
"Näkyy kun katsot ulkona vähän ympärille ja luet uutisia."
Antaa tulla nyt vaan siltä säälittävältä kiemurtelultas :)) odotellaan edelleen... vaikka tietäähän se jo että aivan turhaa se on, niinkun ennenkin..
"Ja todisteetkin noihin aikaisempiin väitteisiin jo annettiin"
Missä? Ai jotain kumottuja vääristely-mutumuja jotka ei todista yhtään mitään?
säälikiemurtelua
24.9.2013 18:39
"Niin, tappaminen ei ole oikeutettua, abortti kyllä."
Muuhunhan et toki enää kykenekään kun ikävien tosiasioiden hätävalhekiistämisiin :))
"Sanoin jo viime viestissä, etten ole aborttia tehnyt"
Juu, "uskotaan" :D ja vaikket oiskaan VIELÄ niin tekisit kyllä :)
"olet läpeensä itsekäs."
Tästä sen suosijakiihkon mahtiälylogiikan taas näkee :D että elämän antaminen on tietenkin "läpeensä itsekästä" mut sen umpi-itsekkäässtä riistossa ei oo sitten yhtikäs mitään pahaa :DDD
"Jos sinua vähääkään kiinnostaisi adoptiolapset, "
Kerroppa monetko on kiinnostuneita jotka saa niitä itsekin, ja miks pitäs ollakaan niin paljo että ittelleen rupeis haaliin kun niillä on muutenkin jo tarpeeks kysyntää?
"Eli turhaan lässytät sitä myöskään minun kohdallani."
kaikki näkee kyllä kellä se on turhaa :)
"Miksi, todistitko muka itse väitteesi vai toivotko vain, että koska sinä vastustat aborttia, enemmistönkin täytyy siis tehdä niin?"
Missä mä olin siitä mitään väittänykään? Todettu on että ylivoimanen valtaosa ei tapa lapsiaan. Että antaa tulla nyt vaan ja turha kiemurrella hädissän kun niitä todisteita ei edelleen löydykään :)
"Eli luulisi äidillä olevan aikaa istua ja rääkyä täällä noin paljon."
Senku mutuharhakoit vaan ja pyörittelet sitä ylijumalaista meedion palloos :D
"Kenties olet kuitenkin tehnyt sen abortin"
Jotain vikaa kiihkofanaatikon ymmärryksessä vai? Montako kertaa se pitää toistaa etten oo tehny aborttia?
"Suurin osa nykylapsista on rikollisen alkuja."
Onko tääkin taas niitä sairaita mututoivefantasioitas? TODISTEITA sitten vaan odotellessa.... :)
"Nykyvanhemmat ja kakaransa ovat häiriintyneitä."
En epäile, ettetkö niissä omissa piireissäs oiskin nähny lähinnä tällästä...
" Koska mitään kansanliikettä ei aborttioikeuden rajaamisesta ole yli neljäänkymmeneen vuoteen kuulunut, niin siitä voi päätellä, että mitään muutospaineitakaan ei ole."
Niinhän sinä sen haluat kuvitella :) jospa mitään ei oo tehty kun siitä on yhtä "paljon" hyötyä kun kansalaisalotteistakin.. ei kansa mitään lakeja saa päättää.
"sen mukaan suomalaiset suhtautuvat aborttiin hyväksyvästi, 80% on sitä mieltä"
Montako kertaa toikin vääristely pitää oikoo? Toihan oli mitä ilmeisimmin se pelkkien ateistien eli hyväksyvimmän pikku ryhmän mielipide :)))
niin tai näin
24.9.2013 15:39
"Jumalan olisi, jos kerran kaikkivoipa on, nähdä tämäkin etukäteen ja estää abortti, jos jumalalla oli toiset suunnitelmat. Vai kuinka?"
Eli yrität ilmeisesti sälyttää ihmisen vastuun siitä, että hän hakeutuu aborttiin, jumalan syyksi. Kyllä ihminen on yksin vastuussa siitä, että hän sen abortin tekee, mutta anteeksi voi saada, kun osaa nöyrtyä ja tajuaa tekonsa.
"Vaikka paavit sun muut fanaatikot vouhkaa niiden syntymättömien solujen puolesta mukamas jumalan kuvina ja muuta yliylevää lapset jätetään heitteille, köyhyyteen ja jopa katolisen kirkon pappien raiskaamisen ja hyväksikäytön kohteeksi."
Niin, ihminen on vajavainen. Eikä kukaan ihminen edes pysty sanomaan, miksi tänne synnytään. Mutta ihmisen psyyke ei kestä sitä, että hän puuttuu jumalan suunnitelmaan, vaan se luo omalta osaltaan pahoinvointia maailmaan.
traumat ne jyllää
24.9.2013 15:19
"miksi heidän pitäisi lisääntyä vastoin tahtoaan, muiden haluamisen mukaan?"
Ei siinä mitään, kunhan ei TAPA muita :)
"Jos olisit järkevä (ja epäitsekäs) ollut, olisit adoptoinut lapsen sen sijaan että levität omia paskageenejäsi."
Ja niillä sunkin paskageenilläs ois ollu aivan täys oikeus elää ja syntyä mitkä survoit omanapasuudessas viemäriin :))) mutta eihän sua muiden elämät kiinnosta...
Ja et laukos mitään noin naurettavia jos oisit oikeesti tutustunu edes alkeellisella tasolla adoption tiukkoihin kriteereihin :DDD ja mistä luulet että niitä adoptiolapsia edes riittäis jos kaikki käyttäs sitä kiihkoomas "naisen oikeutta" tappaa??? :))) Noin se suosijan mahtilogiikka lirahtaa kerta toisensa jälkeen omille kintuille :DDDDD
ja kuka ei tosiaan mieluummin ja PALJON yksinkertasemmin ja järkevämmin niitä omia hankkis kun lähtis johonkin vuosikausien paperisotaan joka todennäkösemmin päättys kuitenkin tuloksettomasti ja jäis ilman lasta?? Voi äly hoi... :DDDD
" kun ei ole enää kehästä jäljellä mitään mitä kiillotella."
Ei lapsiaan tappamattoman mitään kehää tarvi kiillotella kun ei oo koskaan ruostunukaan :)
"Valtaosa ei myöskään näe aborteissa mitään vikaa."
Hahhhah, TODISTEITA sitten vaan odotellessa tällekin toivemutumutulles :))))
Suosijakiihkoistakin vain häiriintynyt vähemmistö kuluttaa aikaansa haukkuen ihmisiä keskustelupalstoilla.
"Pitäsköhän pistää lastensuojeluun ilmoitus, että siellä ei äippä anna lapsille kunnon ruokaa, istuu vain 24/7 koneella meuhkaamassa."
Ja nyt alkoi sitten se epätoivonen viranomasilla uhittelukin kun et muutakaan enää voimattomana voi :DDD
Sulla tuskin on varoja kun tapoit omas jotta voit paisutella leviäviä ihrojas koneella traumojas suoltaen nettiin 24/7...
"Jokainen abortti on aina yksi rikollinen ja lukuisia vaippoja vähemmän. Verorahoja menee vähemmän. Asuintilaa menee vähemmän."
Niin, vuosikymmenten verotulot menee siinä. Ennustaja-ylimeediokos se sieltä kattelee muille etukäteen rikollista uraa?
Tee sitten jo ittelles se mitä täytyy, maailma kun ois tosiaan paljon parempi ilman sunkaltasia :) vai oletko edelleen pelkkä tekopyhä hurskastelija ja ihmisoikeusrikollinen?
kerroppa
24.9.2013 13:50
"Siis miksi ahdistaisi asia, jota ei ole olemassakaan??"
millä meinasit estää naapurin Elliä hankkimasta lapsia? Meetkö sen oven taa hönkimään kalmaisia tappamisviekottelujas ja muka-hyviä tappamisoikeuttelujas postiluukusta, kuten täällä teet?
"Jos joku tässä on omanapaista, niin lasten hankkiminen."
Ei mitään verrattuna niiden tappamiseen.. juu, onhan se nyt niiiin "omanapasta" antaa toistenkin elää :DDD tässä ne suosijasakin älyyn ja mahtilogiikan lahjat taas kukoistaa :D
"Ylikansoitetaan ja tuhotaan maapalloa valtavilla vaippavuorilla"
Tälläsillä naurettavilla seliseli-verukkeilla joudut sitten niissä syyllisyystraumoissas sitä puhkiruosteista sädekehääs kiillotteleen.. jokainen "ylikansasta" meuhkaaja voi toki aina alottaa sen harvennuksen ITSESTÄÄN, mutta eihän tekopyhällä kiihkofanaatikolla ne rahkeet sellaseen riitä.. muiden, jopa viattomien lasten henkee sitä vaan ollaan kärttämässä :))))
"He katsovat lapsettomia kuin roskaa"
Vain niitä joiden lapsettomuuden syy on niiden murhaaminen.
"vastustajat ovat tekopyhiä puhumaan siitä, mikäli syövät lihaa ja syöttävät sitä lapsilleen"
Ja sitten vedellään tekopyhyyden hädässä taas elukatkin mukaan :DD on se vaan kumma että valtaosa maailman ihmisistä ei näe kaikesta päätellen mitään väärää eläinten ravinnoksi hyödyntämisessä, toisin kun toisten ihmisten, saati omien lasten huvikseen tappamisessa.. vain pieni häiriintynyt marginaali tappaa lapsiaan.
" ihminen pärjää oikein hyvin ilman lihaakin."
Ilmeisesti sinä olet yks varottavimmista esimerkeistä miten käy kun ei saa tarvittavia ravinteita... ituhippeys näivettää näemmä aivotkin, ensimmäisenä moraalisen ymmärryksen alueen.
"Ja samoin voidaan puolustaa myös abortteja, ovathan ne hyödyllisiä."
Ketähän muuta ne hyödyttää kun sitä omanapasta pumpuliprinsessa-tappajaa?
harhakoi vaan
24.9.2013 00:04
Onhan se tosiaan kumma kun ei siellä raskaus ja synnytys ym. palstoilla tartte olla hehkuttelemassa ja puolustelemassa valintaansa olla tappamatta lapsiaan ;))) että kellähän sitä vikaa päässä olikaan...
senkun unelmoit :)
23.9.2013 23:41
Pakkohan se on niissä traumoissa fantasioida että edes jollain menis vielä heikommin kun sulla :)
"kun tarvii vuositolkulla yötäpäivää kirjoitella ABORTTIpalstalle. ;) "
Senkun todistelet vaan :) ja kauankohan sä oot tällä palstalla kyylänny 24/7 ja mutuharhakoinu vastustajia millon kenekskin?
" Jos muille räksyttäminen on sinusta nautinnollista, niin joku luonnevikahan siinä pitää olla taustalla." jne.
Taisit just kattella sinne peiliis ;DDD
"itsehän en ole aborttia tehnyt. "
Uskoo kuka haluaa :) Joku trauma/ongelma sulla näyttää pahasti kyllä olevan kun tarvii vuositolkulla yötäpäivää räyhätä puolusteluja veriteoille ja raivota lapsia suojeleville. ;)
oi joi :D
23.9.2013 22:39
"Mees hoitoon"
sinneppä se taas osu ja uppos :) kukahan tässä se katkera on, se joka julistaa "laatuelämäänsä" lapsentappamisen julmuriteko takaraivossaan, vaiko se joka ei oo tullu hankkineeks tollasia taakkoja tunnoilleen ja nauttii siitä onnellisesta perhe-elämästään ja kaikesta muustakin ilman niitä tuskallisesti jyllääviä syyllisyystraumoja?
Putipuhtonen omatunto kun on se paras päänalusta :) oisko sunkin kantsinu kokeilla?
"kipeä rynkkytotuus
juu, "uskotaan" :D leuhki vaan :)) ahneilla pinnallisilla omanapa-pumpuliprinsessoilla on harvemmin mikään kaunis loppu ;)"
"itsepetoksen vankila
23.9.2013 13:24
Tollasia "tyytyväisyys ja järkiteko" jne. -valheitahan sinäkin joudut nyt täällä vielä 20 vuotta myöhemminkin vakuutteleen. Ei mee läpi. Kyllä tervejärkiset, lapsiaan tappamattomat ihmiset huomaa heti kuinka sullakin ne traumat vaan jylläilee.
Onnellisuusmuurin varjossa.
Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas. Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana surullinen totuus "onnesta" piilee."
Julminta uskontoa
23.9.2013 19:41
Totta on, että sairaimmatkin ajatukset on pakko ottaa keskusteluun, varsinkin kun niinden varjolla surmataan vuosittain 10500 lasta Suomessa ja kyykytetään sama määrä naisia. Parasta tietysti olisi, ettei tällaista mielen sairautta ja väkivaltaa enää esiintyisi sivistyneeksi kuvitellussa ympäristössä.... Valitettavasti aborttiuskikset verisine puuhineen kuitenkin ovat inhaa todellisuutta.
Uskonkappaleet "oikeudesta" surmata lapsia, koska he ovat suojattomia ja koska heitä halutaan pitää ala-arvoisina on ihmisyyden vastaista - sairasta - uskontoa, varsinaista harhaoppia. Aborttiuskonto on lapsen kustannuksella tapahtuvaan omanvoiton kalasteluun liittyvä väkivaltainen menettelytapa, jota perustellaan epä-älyllisellä uskonnolla, itsepetoksella ja sensuurilla.
no kas "yllätys" :D
23.9.2013 22:33
"Enpä ole juuri löytänyt mitään."
"Abortissa ei noita riskejä taida juurikaan olla,"
sinähän löydät sieltä tietenkin vaan sen mitä haluat ja mikä sattuu miellytään ;))
mitä jos..
23.9.2013 21:49
vaikka joskus googletat ja keräät sen listas välillä niistä abortin haitoista... vai eikö innosta? :)
pidä logiikkas
23.9.2013 18:45
missäs mä olinkaan väittäny että jotain vaarallisia kiellettäis?? :DDDDD
ja TAAS tätä
23.9.2013 18:29
on se sitten niiiin "uskottava" toi sun jostain nettikeskusteluista ja mistä lie ite keksimäs lista :DDDDD no, kaikki samat ja vielä paljon muutakin haittaa tulee aborteista... eikä vähäsimpänä ne moninkertaset itsemurhaluvut kun katotaan vähänkään pidemmälle, eikä tuijoteta puusilmäsesti niitä lukuja mitä suosijakiihkot haluaa rajotetusti nähdä :))
"Jos abortista tulisi edes puolet näistä, niin abortti kiellettäisiin"
Niin, siinäpä se kintuilles valuva logiikkas, jos synnytyksestä tulis muka kaikki noi mitä naurettavasti demonisoiden synkistelet, miksei sitä olla jo kielletty?? :DDDDD
tervemenoo :)
23.9.2013 17:35
turha tunkee taas tota kiihkofemakoiden harhaanjohtavaa valheproppissontaa :)) kumottu on jo ties monetko kerrat.
http://www.lifesitenews.com/news/doctors-slam-abortion-safer-than-childbirth-study/
defenssit jyllää
23.9.2013 18:22
onneks toi kaikki on vaan pelkkää tieteellisten faktojen vastaista mutumutuas :)))) kovillehan se ottaa.
"Ei se ole vielä ihmisyksilö. Ihmisyksilöllä on aivot, hermosto ja monta muuta asiaa, mitä ei alkiolla ole."
"Jos alkio olisi ihmisyksilö, niin sitä ei saisi pakastaa,"
Ai, missäs niin oli määritelty? TODISTEET esille sitten vaan :)) jäädään jälleen kerran odottelemaan....
"Jos vanhemmat on halunneet yhden lapsen, ja on sitä yrittäneet heitetään loput alkiot huitsin nevadaan"
Mistä SINÄ tiedät muiden alkioista mitä niille tehdään??
Ihan yhtä väärin se on heittää ne "ylijäämä"alkiot huitsin nevadaan hoitojen jälkeen (kun vois lahjottaa muillekin) kun abortissakin.
Aborttiusko on veristä
23.9.2013 17:42
Aborttiuskonto on synkin ja ihmisvihaisin kaikista uskonnoista. Aborttiuskis väittää kunnon stalinistin tapaan lasta ali-ihmiseksi ja vaatii siksi hänen tappamistaan, jos siitä on hupia tai hyötyä edunsaajalle.
Aborttiuskonto on pelkästään Suomessa tappanut muutamassa vuosikymmenessä 650000 lasta. Kansainvälisesti mukavuusabortit kohdistuvat tyttölapsiin, joten monen maan sukupuolirakenne on jo pahasti vinossa. Aborttiuskonto väittää lapsen, erityisesti tyttölapsen, tappamista ja naisen kyykyttämistä jonkinlaiseksi " oikeudeksi". On vaikeaa kuvitella pahempaa ja harhaisempaa ja naisvihaisempaa uskontoa kuin aborttiuskossa oleminen.
turhaa mutumutua
23.9.2013 17:30
Säälittävää yrittää vääntää lapsesta "epäihmistä" jollain sieluttomuudella ym. filosofis-teologisilla stereotypioilla.. niin tyypillistä suosijakiihkojen epätoivoista sontaa.
Ihmisyksilön elämä alkaa edelleen hedelmöityksessä, jonka jälkeen tietenkin ihminen on loogisesti olemassa. Sehän se on se äärimmäisen kipeä biologinen fakta eräiden nieleksittäväks.
tasa-arvon vihaajat
23.9.2013 17:26
Siis pelkkää takapakkia jo yli 40v kun vuonna -70 taannuttiin jonnekin julmurimaisen brutaalille keskiajalle...
Natsien juhlaa
23.9.2013 17:17
Stalinistis-fasistisia yli-ihmisoppeja viljelevä aborttiväki juhlii, kun on saanut 650 000 lasta hengiltä ja puoli miljoonaa naista kyykytettyä mukavuusaborteissa. Ihmisillä on monia juhlan aiheita, mutta vastenmielisempää, kierouteempaa ja kalamlöyhkäisempää "juhlaa" on vaikeaa kuvitella.
älä höpötä
22.9.2013 16:21
Eihän nainen vähintään 99,5%ssa tapauksia oo kuitenkaan kuolemassa raskauden takia, toisin kun lapsi abortissa jos toisen itsekkäät hinkuamiset ylittää tärkeimmän oikeuden elää? Sillonko se sun käsittämäs tasa-arvo sitten toteutuu?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti