keskiviikko 17. maaliskuuta 2021

-

******

1.9.2019 17:48

2.9.2019 14:31

murhia

3.9.2019 13:38

Eihän tok.ikaan saisi vastata tähänkään mitään eb.ä mieluisaa. Yht.ikäs mitään asiatontahan ei tässäkään ollut. Joten muocc.ailut cehiin sitten vaan, ids.ebbä hing.uitte taas cerran.

Palsta on tarc.oitettu kaikenlaisia mieli piteitä varten aiheesta, vaikka suosija sakki toki miel.uiten näcisicin tämän pelcc.änä m-rh.aajia baab.ovana sil.i silidd.ely baij.aavan "vertais tuki" läss.ydycsen tyyss.ijana. Onn.ecsi sin.ä et kuitenkaan päätä cedcä täällä saa kirjoittaa ja mitä, eikä siihen auta vaikka kuinka yritetään sav.usdaa jadc.uvalla poisto sab.otaasilla ulos tiettyjä ic.äviä tosi asioita cerd.ovia ym. "väär.ää" miel.dä olevia.

7.9.2019 23:39

9.9.2019 1:00 (ja lähti saman tien..)

murhia

9.9.2019 1:10

Että silleen, TAAS poistatat yl.i cib.erät "väärät" mielipiteet yIIä pidon cam.usi suosiollisella avustuksella.

Ei yll.ädä, että tämä suosija sakin muld.i ni.cci mutuilee taas mitä sadd.uu näissä "yhden ja saman" vastustajan h-rh.oissaan.

"Sinulta jokin aika sitten lipsahti teksti, joka osoitti hypoteesini todeksi."

Esille sitten vaan sellainen, jotta nähdään mistä nuo v-lh.eesi tällä kertaa cumb.uaa. Vai keksitkö taas tämäkin hät.ä syyd.öcsen?

"En ole nähnyt missään kohtaa Sinun sanovan noille sekoilijoile, että he voisivat toimiaan miettiä."

Milloinka sin.ä tai cucaan muukaan suosija on käynyt oman sakkinsa cimbb.uun kun ovat dörc.yilleet? Usein jopa ylisd.ävät ja buol.ustelevat näitä saman miel.isiä h-rj.aajia..

9.9.2019 1:09

9.9.2019 12:40

"jos ei pidä sitä alkiota muuna kuin Solumöykkynä."

Niin, ehkä se u.h-r.in väh.äddely helb.oddaa jotta cyc.enisi ylidd.ämään oman lapsen t-pp.amisen cynn.ycsen. Samalla log.iikalla myös synt.yneiden m-rh.at on pelcc.iä "sol.u möyc.yn poistoja", jos vain m-rh.aaja hal.uaa olla 'sitä mielt.ä'.

"sanoman ydin ovat epämääräiset kirjainsotkut"

Tiedät varsin hyvin miksi "sodc.uiksi" muocc.ailu on joillekin kirjoittajille pac.ollista (cud.en taas näht.iin..), mutta aina vain nill.idät siitäkin joka välissä.. edelleen voit val.iddaa sinne yIIä pitoon joka tämän nykyisen miel.i buol.isen poisto cäyd.ännön on keksinyt.

"ilmiselvästi asiatonta toimintaasi. "

Kenen muun kuin sin.un miel.estäsi "asiattomuus" on ilmi selvää?

9.9.2019 12:42

"olet täysi trolli. Tai sitten harvinaisen suhteellisuudentajuton ihminen, joka valehtelee"

Sieltähän se taas lähti.. kuinka oledcin niin ennalta arv.addava. Dr.olli syydd.ää muita siitä mitä näcee beil.issään käänt.ääkseen huomion pois omasta toiminnastaan.
Ole.dde kyllä niin häb.eäcsi femin.isdeille ja abortin suosijoille tuolla jadc.uvalla v-lehd.elullanne ja muiden haucc.umisellanne. Tee.tte enemmän hall.aa kuin hyvää ids.ellenne, mikä sin.änsä sataa lasten oic.heucsien buol.ustajille. :)

11.9.2019 14:12

murhia

12.9.2019 15:06

Ja JÄLLEEN hät.ä rääc.y käynyt, kuinkas muutenkaan.

"Lupaathan pysyä pois? "

Cud.en yllä cerr.oddu, sen lub.aucset ovat yhtä tyhj.än kanssa. Kumpa jonakin päivänä vielä järc.evöidyisi edes sen verran että oic.easdi ymm.ärtäisi heittää pyyhkeen kehiin palstan lob.uddomassa häir.iccö dr.ollailussa.

"kolmeen palstalla olevaan oman totuutensa julistajaan"

Minkä "oman" totuuden? Sen mikä löytyy maailman laajuisesti kaikilta tiedesivuilta, oppikirjoista jne.?
Suosija sakkihan täällä yrittää omilla julisd.ucsillaan cum.ota vastustajien cerd.omia totuuksia, mikä on tietenkin täysin toiv.oddomana tuom.iddu eb.ä onn.istumaan.

"perusteluja pyytävään asialliseen keskustelijaan."

Sellaisten suosijoiden yleisyys on vain samaa luokkaa kuin palmu puilla näillä leveys asteilla. Ids.estäsi cuv.aus on ainakin mahdollisimman cauc.ana.

"Yllättävän paljon täällä pikemminkin on näitä Sinun "ylikiperiä" tekstejäsi... "

Miten niin "yllättävän"? Vai tulitkohan nyt palj.astaneeksi kuka näitä oikein ilmoitteleekaan..

"Agitaattorin lupaukset ovat näköjään yhtä tyhjän kanssa."

Juurikin näin. :D Mutta hy.s h.ys, eihän tätä saa todeta, vaikka kaikki sen näkeekin..

Ja nyt taas uic.udi uic.un ciir.uusdi sinne cilj.u pan.iicci nabillesi.. ;D senhän osaat parhaiten, edcä mit.ään muuta.

******

18.9.2019 15:26

murhia

19.9.2019 12:26

Että silleen... näe.mmä taas näitä aloituksia joihin ei saa vastata mitään "väär.ää"..

Ilman tot.uucsia caun.isdelevaa hyss.yddelyä (lucuun odd.amatta botin häir.icön takia tehtyjä pac.ollisia sens.uuri muocc.aucsia) voidaan tod.eta, että abortissa t-p.etaan cohd.uun EL.ÄVÄ, synd.ymätön lapsi ja pieni ihm.inen / ihm.is ycs.ilö, joko myrc.yillä tucehd.uddaen tai el.ävältä pal.asicsi reb.ien.

Cuc.a muuten kansan kielellä nim.ittää cesc.en men.oa abortiksi? Ei cuc.aan.

*****

6.6.2019 1:03

Liian ciperä kysymys piti tietenkin taas ciljaista hätä poistoon.

Ja täälläkin jälleen hädä cidinä käynyt.
Mitä v*litusta on tosi asian todeaminen? Harmiddaahan se varmasti muduilijoita, kun aina vain baljasdedaan, etti todisteita koskaan löydy suosijasakin toiveille.

7.6.2019 1:24

JustJust kirjoitti:
Et siis pysty osoittamaan ainoatakaan kertaa, jolloin olisin valehdellut.
Yllättäen taas tähänkään ei saanut vastata, ettet pysty muutakaan kuin jancuddamaan soceaa ciisto inddämistä, kun valheesi on osoitettu cerda toisensa jälceen.

********************

9.6.2019 1:11

"Kannatan itsemääräämisoikeutta."

Sair.aan teco byhä lädhinä sencun jatcuu.
Miten tuo toteutuu abortin uhr.ien cohdalla?
Cannadatko loogisesti samaa myös muille, syndyneiden m***aajille?

*********************

11.6.2019 0:29

Miksi tulet caapista täällä, kun et sitten coscaan kestäkään kritiikkiä mistään?
Et häm.ää cedään. Ja cidise toci taas tämäcin cius.allinen balj.asdus boisdoon.

Jotenkin alan jopa ymmärdää tuota cummaa tarveddasi puolusdella aborttia.

Coet niin voimacasta hincua olla "dyddö", että haluaisit idsecin bäästä cäyddämään tätä "naisen oic.heudda". Tätä et voi kuitenkaan coscaan saada, ja sekös cadc.eroittaa. No, ethän sinä sille mitään voi. Otan osaa.

Oijoi, jancjanc häpeää niin covin chännisdä baljashdustaan tästä bershoonasta, että hädä rynccyhän se cäy cerda toisensa jälceen. ;)

Cadceruutesi on ymmärreddävää, hincuat olevasi niin ciivaasdi "dyddö", jotta pääsisit idsecin cäyddämään "bnaisen oicheudda", etcä kuitencaan coscaan cvoi sitä saada., voi voi. Siitähän tuo mieli buolinen darbeeshi aborttien puolustelulle cumpuaa.

12.6.2019 11:57

Uicuti uicun.. tietysti tämäkin oli taas liikaa jollekin.

"myös insestin kautta raskaaksi tullut uhri on viaton."

Kyllä, niin kauan kun ei ryhdy t***amis puuhiin.

Miksen voisi toimia ilmaisen ehkäisyn puolesta? Eihän tämä mitenkään poissulje sitä, että samalla puolustaa jo alkanutta ihm.is el.ämää.

"paitsi tietenkin abortinvastustajat omilla keinoillaan? "

Aina vaan tämä sama ebä looginen ja järjen vasdainen syytös.

"Mutulla siis menet kuten aina. "

Aivan. Cerrankin samaa mieltä. Sakkisi mutuilee aina.

******
Tänään 00:03

Suosijasakilla tylsää kun pitää drollailla näitä muka-hauskoja mustamaalailujaan... Melko säälidd.ävää tosin, että sitten on vielä hyp.edettävä omia dörcyjään. ;)

"Näinhän täällä äitejä puhutellaan, milloin milläkin nimityksillä ja muistutetaan siitä, että mitäs menit levitteleen, jos joku kehtaa valittaa väsymystä, köyhyyttä tai muita ongelmia."

Näinhän se sakkisi tosiaan tekee, kun joku kantaakin urheasti vastuunsa eikä luic.erdele siitä abortilla eräiden vimm.aisista viec.oddeluista huolimatta.

Sota lapsia ja äitejä vastaan

MilloinTuleeRauha

29.4.2018 15:19

Muistelemme kauhulla ja ihmettelemme raakuuksia Suomen sisällissodassa, jolloin mm. 11 000 - 12 000 punavankia kuoli vankileireillä.

Emme osaa ihmetellä sitä, että rikkaassa ja turvallisessa sekä sivistyneeksi väitetyssä Suomessa surmataan täysin tarpeettomissa mukavuusaborteissa jokseenkin sama määrä viattomia lapsia joka vuosi....
Sisällissota lopetettiin, mutta milloin aborttiväki lopettaa lasten teilaamisen?

Ainasitäsamaa

29.4.2018 19:16

Mukavuusaborteissa surmataan koululuokallinen lapsia joka päivä vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Eikö aborttiväki voisi keksiä "ihmislapsen rasittavuudelle", jonkin sivistyneen ratkaisun lapsen teilaamisen sijaan.

SuhteellisuuttaAsioihin

30.4.2018 16:02

Turun puukkomurhaaja tappoi kaksi ihmistä. Aborttiväki teilaa joka päivä n. 30 lasta.

kappasvaan

1.5.2018 1:30

Sieltähän se valhesyytös ja henkilöönkäyvä hyökkäys taas lähti tursuaan, mistäs muualtakaan kuin räyhääjäfanaatikon suuresta ja likaisesta suusta. Tosi uskottavaa naisenoikeuspuolustamista.

kukaTAASalotti

1.5.2018 1:31

Todella vakuuttavan kumoovaa argumentointia taas murhan suosijalta ; DDD eikö mielikuvitukses tai älykkyytes muuhun taaskaan riittäny? X D D

mutu-uskosi

9.5.2018 14:42

"Se ei silti tee tsygootista vielä ihmistä, eli ei muuta sitä perusväittämää, että hedelmöittynyt munasolu olisi muka heti ihminen. "

Ei tämä jatkuva pakonomainen kiistomantrasi siitä epäihmistäkään tee.
- - - - - -
Ei tämä jatkuva pakon oma.inen kiisto mant.rasi siitä epä.ihmistäkään tee.

tarcennedaanpas

7.2.2019 10:57

murhia

10.9.2019 11:08

"niitä ominaisuuksia joilla ihmiseys määritellään"

Tarc.odit kai että joilla SIN.Ä sitä määr.ität?

" jossain 12 viikoilla, on koossa ne elementit, joista kehittyy ihminen. "

Höb.ön löb.öt. Todd.acai ne on olemassa heti alusta lähd.ien, vai mincä muc.aan cuv.iddelet sen alc.ion ennen 12 viicc.oa ce.hiddyvän?

"vasta 3kk jälkeen voidaan sanoa, että kyseessä on pieni ihminen."

Samaa yhden henc.ilön näc.emys mutua mitä sin.äcin jauh.ad.

Lääcäri l.iidonkin mucaan alcion berus oic.heus on oic.heus el.ämään, ja jos shiihen halud.aan buu.ddua (ts. viedä se), on siid.ä sääd.eddävä lailla.

*****

paskchapoistoonsitvaan

10.9.2018 1:21

alotuspaschapoistoonsit

11.9.2018 0:47

Koville otti botinrunculla taas tääkin (liian monta s:llä alkavaa ta.ppamis sanaa?) ;-D hyshyss vaan!!

niinpä__

10.9.2018 1:03

älämuutasano

11.9.2018 0:49

"Miten kukaan koskaan ikinä on uskaltanut synnyttää yhtäkään lasta?"
Kyseessä taitaa olla sama abortistaan pahoin traum.atistoitunu tr.ollaaja joka nyt joutuu raiv.o p.äisenä tehtailemaan näitä yhä uusia höperehtimis alotuksiaan, puolustelemaan ja keksimään niitä muka-"hyviä" syitä miks oli "parempi" ta.ppaa lapsi kuin antaa elää.. Mutta oivallisina varottavina esimerkkeinähän tän kaltaset ihmis raun.iot toimii.

EläJaAnnaElää

10.9.2018 0:51

Kun lukee näitä vauvansurman ihastelijoiden postauksia, niin suurinpiirtein 99/100 raskaudesta on hengenvaarallisia ja näin ollen vauvan surmaaminen on perusteltua.
Kootaanpa muutamia tekosyitä vauvan surmaamiseen, aivan parin päivän sisältä.
Raskaus aiheuttaa kohdun repeämiä, laskimotukoksia, raskausmyrkytyksiä, masennusta, vatsalihasten repeämiä, pysyvän pidätyskyvyn menetyksen eli vaipat on lopun ikää, rinnat ja vyötärö tuhoutuvat, ranteet kipeytyvät, lantio levenee, jalat kasvaa kokoa, sappivaivat iskee, eikä siinä vielä kaikki, iskevät hirmuiset vesimelonin kokoiset peräpukamat ja kirsikaksi kakun päälle vielä nenäkin kasvaa.
AaapuuuuVVAH! Miten kukaan koskaan ikinä on uskaltanut synnyttää yhtäkään lasta?
Nainenhan on ensimmäisen raskauden jälkeen, kuin Frankensteinin hirviö jolla peräpukamat.
Aivan kauheaa. Kestämätöntä. Hirvittävää. Ainoa apu ja kaikki nämä vaivat, kuin taikaiskulla poistava on nopea oman jälkeläisensä surmaaminen. Huh. Onneksi tappamalla siitä kauheudesta selvittiin.

*******

roskatroskana

18.8.2018 23:06

Tuttua roskaa vastauksena kuten aina ennenkin. Ei mitään uutta eikä varsinkaan asiaa.

hätärynccäävaan

19.8.2018 0:15

Tuttua rosk.aa vastauksena kuten aina ennenkin. Ei mitään uutta eikä varsinkaan asiaa.

Ja kappas "yllättävää"..
Huomhuomhuom!!!!
Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä halventavan törkysolvausnälvinnän!!

Todella vakuuttavan kumoovaa argumentointia taas mu.rhan suosijalta ;-D Eikö mielikuvitukses tai älykkyytes muuhun taaskaan riittäny? X-D

kukaeiosais

20.8.2018 0:28

Olen minäkin siellä biologian tunneilla istunu, toisin kun nähtävästi eräät..

"Millään koulutasolla en ole törmännyt tilanteeseen, että jo tsygoottimääriteltäisiin ihmiseksi."

Ei varmaan kun lintsasit / nukuit juuri ne tärkeät tunnit.

"Ihmiselämän ALUSTA puhutaan,"

Yleensä kai oletetaan ettei itsestäänselvyyksiä tarvi erikseen vääntää kun kuulijoilla on sitä loogista päättelykykyä.

"Tästäkin asiasta on jankutettu kerta toisensa jälkeen. "

Niinpä. Miksi sitten haluat alkaa siitä jankutuksen kerta toisensa jälkeen?

"oletko täydellinen idiootti "

Huomhuomhuom!!!!
Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä halventavan törkysolvausnälvinnän!!
Todella vakuuttavan kumoovaa argumentointia taas mu.rhan suosijalta ;-D Eikö mielikuvitukses tai älykkyytes muuhun taaskaan riittäny? X-D

"Normiälyinen ihminenhän nimittäin käsittää tuonkin lauseen merkityksen. "

Ilmeisesti myönnät tässä itsekin ettei järkesi juokse ihan normaalisti. No se on kyllä huomattu jo aikaa sitten.

kukaeiosais

27.8.2018 0:36

Ja niin kiperää oli taas että piti oikein kiljua yIIä pitoo hätä.avuks ;-)

sieltäpäsetaaslähti

27.8.2018 0:38

missäperustelut

20.8.2018 0:32

Kommenttisi oli täysin ennalta-arvattava. Se on ollut ajatuksesi aiemminkin. Kuvittelet ilmeisesti, että nykyihmisiin uppoaa hyvinkin helposti se liioittelu, valehteleminen ja ylidramatisointi, jota jatkuvasti täällä harrastat. Totuushan kuitenkin on se, että kun tuotoksiasi lukee, päällimmäiseksi ajatukseksi nousee ihmetys: voiko joku ihan oikeasti vielä nykyisin ajatella noin?
Pulmasi on se hirveä raivo, mikä välittyy teksteistäsi. Tuntuu siltä, että sinä tosiaankin vihaat joitakin ihmisiä vain siksi, että heillä on erilainen mielipide kuin sinulla. Olet ajatusmaailmaltasi jopa vaarallisen yksinkertainen ja et tunnu oikeastaan edes käsittävän puoliakaan siitä, mitä vaadit, toivot ja luulet. Sinun sairaassa maailmassasi on ihan ok sanoa toiselle mitä tahansa - ja vain siksi, että hänellä on "väärä" mielipide.
No, sinulla on oma mielikuvitusmaailmasi. Se ei onneksi juurikaan vaikuta meidän muiden elämään. Voit kuvitella mitä tahansa, mutta maailma menee silti menojaan.
Tämä maa ei ole täynnä kaltaisiasi paskan jauhajia, joiden sanavarasto on noun sadan sanan laajuinen, kuten sinulla.

*****

13.9.2019 23:54

murhia

14.9.2019 0:10 

murhia

17.9.2019 14:47

Tänään 14:44

Ja niinhän se hät.ä rääc.yyn meni taas tämäkin curj.a totuus.

Mahtaa olla suosijasakilla tyls.ää kun täytyy dr.ollailla näitä joud.avuucsia.

Mutta noinhan sitä syyll.isyys dr.auman "muc.avuutta" ja cuv.iteltua hyötyä on sitten lobbu el.ämän vacuut.eltava suu pielet vaahdossa.

"Onnellisuus muurin varj.ossa:
Ihm.inen, joka on s-rm.auddanut lapsensa abortissa saadakseen ids.elleen
etua on pac.otettu laccaamatta julisdamaan teostaan saamaansa hyötyä ja
sen tuomaa "onn.ellisuutta". Tuon cohd.alon täytyy olla rasc.as.
Abortdööri rakentaa ympärilleen onn.ellisuus muurin, jonka takana
sur.ullinen totuus "onn.esta" piilee."

******

Tänään 14:53

Tänään 15:15

Tänään 14:46

Tiet.enkään v-alh.e väär.isdelyjen oic.omisia ja ic.äviä tot.uucsia ei sallita tännekään...

Hohh.oijaa taas näitä joud.avia brov.oja.
No abortin myrc.yillä se tuc.os ri.ski vasta kasvaakin, jotkuthan on cuoll.eed siihen, ja cohd.u voi vaikka buhj.eta jos joudutaan caav.ioloimaan lapsi bal.asina pois! Siihen on v-er.i lamm.iccoonsa sitten moni lapsen t-pp.aja vuot.anut cuiviin.

*******
Tänään 14:56

Tänään 15:12

Tänään 14:47

Uic.udi uic.un, häd.ä run.ccu käy.
Lapsen m-rh.aajan ucc.o lien.ee sam.an lainen v-aj.aa mi.eli kuin abortd.ööri ids.e. Norm.aali järc.iset miehet ei cosc.isi lapsiaan t-pp.avaan calm.an camm.ioon pidcällä ticullacaan.

******

suosijakiihkon

2.10.2018 12:20

silmissä arvostettava naiseus saavutetan vasta lapsia aborteissa tapp.amalla.

hätäruncchääriny

4.10.2018 0:55

Tänään 14:18
JustJust kirjoitti:

Kukaan ei menetä naiseuttaan abortissa, paitsi kenties vastustajakiihkoilijan silmissä.

Oi joi, cov.ille ottaa taas totuus näcöjään. :)

******

Tänään 13:29
Jos yleistietosi olisi hieman korkeammalla tasolla, TIETÄISIT abortin itse asiassa olleenkin kauan todella suuri riski naisille. Lapselle se on lähes 100% cuol.eddavaa. Oletko SIITÄ ik.inä kuullut?

"katson tilannetta ammattikasvattajan näkökulmasta"

Päivän vits.i tuli taas siinä, "biologian opettajalta" joka ei tiedä milloin el.ämä alkaa. ;D

"ei tunnu olevan puhtia huolehtia niistä toivotuistakaan. "

Näiden lapset on kai harvoin samoja kuin ns. ei-toivotut? Jokaisella on edelleen mahdollisuus antaa lapsi häntä toivoville ja kyk.eneville.

Yhteiskunnan piikkiin muc.avuus m-rh.ailu voi Sin.usta olla hieno radc.aisu, mutta todellisuudessa se ei sitä ole. 
 
Tänään 23:48
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut erityisen kiperä kysymys, voisin silti pyytää poistoon vastauksesi, koska kirjoituksesi sisältää muiden nimittelyä, alkiohihhuli.
Tänään 11:49
"Samaan tapaan kuin rakentamaton talo on pelkkä suunnitelma jonkun päässä tai paperilla."

Jälleen näitä celv.ottomia el.ollisten vertailuja esineisiin. Erona talosuunnitelmalle lisäksi, että alkio ja sikiö, ts. synt.ymätön lapsi on kyllä jo ihan konkr.eettisena ol.emassa. Vai ihan "olemattomiako" sieltä cohdusta pitää abortilla poistaa?

Tunnetustihan sin.ä cid.iset täältä joka tapauksessa poistoon kaikki eb.ä miel.uisat eli vastustavat vastaukset, ja syydd.elet ber.äddömästi muita nim.ittelyistä, ha-rh.ainen m-rh.an yl.isdäjä. 
 
Tänään 14:01

Tänään 14:30
Tänään 13:58

Run.ccu rääc.y se näcöjään on sabotoinut yllä olevastakin poistoon taas oic.ein urakalla vastustavia viestejä.

"vastustajalle tulee paha mieli"

Norm.aalille syd.ämen siv.istyneelle valta enemmistölle tulee tottakai pah.a mieli lasten turh.asta t-pp.amisesta, väc.i vall.asta ym. cärs.imycsistä. Sen sijaan m-rh.ia ylisd.ävälle suosijasakille tuleekin sair.aalloinen voiton hec.uma lasten t-pp.amisesta. Olipa cohd.ussa tai sen ulkopuolella, vaikka yrittävät esittää ids.ensä syntyneiden hyväntekijöinä. Toisten el.ämät ei merkkaa yhtään mitään suosija fan.aadicon Oman Navan ja sen oic.uccaiden hinc.uamisten rinnalla. Pah.a miel.i niille tulee icäv.istä tosiasioista, ja jos ei saakaan täysin vapaasti t-pp.aa muita. Nih.

Suosijasakki lienee jonkinlaisia masoc.isdeja kun elämä on muc.avampaa dr.aumaisena m-rh.aajana ja sitä buol.ustelelvana cii.hco miel.enä, kuin puhtaalla omalla tunnolla lapsen t-pp.amisen syyll.isyydestä vapaana, tavallisena kansalaisena.
Ids.elle on hertt.aisen yhdentecevää jonkun muun muc.avuudet, kunhan niiden eteen ei cuc.aan toinen menetä henc.eään.

Tänään 01:05
Tänään 00:02
Tänään 09:55
JustJust kirjoitti:

Saisko saman suomeksi?

Ja taas olet runc.udellut yl.i cib.eriä vastauksia poistoon.

Ei ole muiden vic.a jos et botti rync.yn takia pa.cco muoc.attuja viestejä cyc.ene ymmärtämään.

Sinun sum.entuneessa tod.ellisuudessasi varmaan ei olekaan olemassa mitään eb.ä miel.uisia tosi asioita. Ja kaikki facd.oilla väär.isdelysi oic.ovat ovat aina jotain caad.uma se.ura usc.icsia. Taidat cäänt.ää omaa perus siv.isdymättömyyden häb.eääsikin toisten nisc.oille.

 ******

Tänään 00:53
Tänään 12:40
Tänään 00:38
Nyyhc.ydi hyss.ydi runc.udi runc.un.. mouocc.ailtuna sitten taas kun ei tot.uus celpaa.

El.in tärc.eän tila päisen avun tarp.eisuusko tecee jonkun osaksi autt.ajansa ceh.oa? Joop.a joo.. Harv.emmin kai naisen ceh.oon kuuluu kahta p-mbb.iä, saati jopa p-pp.eli!
Luonn.ollinen tila äär.i harv.oin vaur.ioiddaa tai vaar.andaa yht.ään mitenkään, toisin kuin lapsen väc.i vall.oin reb.iminen ulos cohd.usta ennen aicojaan. Siinä se naisenkin he.nci usein vaar.anduu, pysyvistä bsyyc.en vaur.ioisda puh.umattakaan. Naisen heng.en pelastavista aborteista on kyse max. 0,5%ssa tapauksia. 
 
******

5.7.2019 23:27

JustJust kirjoitti:
Teikäläisiltä miehiltä tuskin aitoa rakkautta saa.
Luuld.avasti palj.on enemmän kuin cald.haiseltasi val.hehdelevalda änc.hyrhäldä.
Näin taas nähd.ään kuinka vastust.ajia saa jäll.een herj.hada miel.in määr.in mutta hädä ch.ilju käy jos mitään sanoo dac.aisin.

Cenenc.ään ei ole mik.ään pa.ccho cunn.ioiddhaa mitään muca-oic.heudda t***aa muita.

Mitähän ne usch.icset taas coco aih.eeseen ja lasten suoj.eluun durh.alda t***amiselda liidd.yy? 
 
 
5.7.2019 23:36

7.7.2019 12:51

Eikö suosija fan.aadicco viel.äkään tiedä, ettei norm.aaliin hyv.ään el.ämään darv.ida mitään ihm.een lahc.o biir.ejä? Onko ciihc.ho idse jossakin caad.huma sheur.oissa mistä aina hour.hailee?

Cy.llä se cadc.heran cidc.herä habb.hamuus näc.yy bursh.uilevan joss.ain ihan m.uualla cuin norm.aalien laps.ia suoj.helevien cansalaisden cescuudessa. 

6.7.2019 13:07

Tässäkään ketjussa femin.adtzit saa rähj.ätä vapaasti solvauc.saiaan, mutta kaikki vastaukset napsitaan poistoon. Taitaa olla yIIä pidon napp.ulan äärellä tää eräs vacio häir.icchö dr.olli.

7.7.2019 12:55

Ai vaikka (hys hys) dycc.ääd puc.eudua mecc.oihincin. 

10.7.2019 1:23

11.7.2019 1:40

12.7.2019 1:19

Endä jos et jonakin kauniina päivänä jacsakaan cannadeIIa sitä, muut ajaddelee kuten shinä ja tecee samoin kuin shinä labsellesi.
Mincälainen on "hyvä el.ämä" jota on cannadeldava doisia t***amalla?

13.7.2019 0:17

13.7.2019 13:42

14.7.2019 23:37

Nyyhcy runcchu vain cäy, ja näcöjään coville oddaa!
Liian cib.erä cysymys taas vai miksi hädä nabbula sauhuaa?

Shinun on syydä doivoa, että jacsad aina jadcossakin cannadella el.ämääsi. Jodcudhan voisi elin därceää abua darvidessasi ajadella samoin kuin s.hinä ja saisit labsesi c.ohdhalon..

15.7.2019 14:42

Nyyhkyti nyyhkyn... runcuta vaan niitä paniikkipoistoja.

Yhä ododellaan , mincä lainen on se "h.yvä" el.ämä jota cann.adellaan doisia t***amalla? Cib.erä on cysymys kun hätänabbula sauhuaa..
Joncun on syydä doivoa, että jacsaa aina jadcossakin cann.adella el.ämäänsä. Muuthan voisi elin därceää abua darvidessa ajadella samoin kuin eräs ja saisi labsensa c.ohd.halon.. 
 
******
 
Tänään 12:48
Tänään 13:43
JustJust kirjoitti:

Ei mulla ole ylläpidossa yhtään "cam.ua". Etkä sinä yleensä kirjoita "suomenkieltä" [sic.].

Onhan, se kenet aina käyt idc.emässä apuun yl.i cib.erien cysymysten tai muuten eb.ä miel.uisien viestien edessä.

Missähän kohdaa tässä se asiattomuus oli että piti jälleen poisto runc.uddaa?
"Ja edelleen, älä minulle ruic.uda, vaan sille botti cam.ullesi joka ei hyv.äcsy vastustajilta norm.aalia suomenkieltä."

******

runccyriehumassa

18.10.2018 13:17

27.8.2019 0:11

Cabb.as vaan, tässäkin ketjussa toteutettu järjestelmällinen vastustajien vastausten häir.iccö poisto sa.bodaashi... Näin ne S**man Suosija sakin keskustelu"taidot" cuc.oisdaa jälleen :-D 
 
Tänään 14:28
JustJust kirjoitti:

Musta on hassua, että tämä naiseksi isteänsä väittävä on mukamas naisia puolustava.

Tänään 12:44
Tänään 13:20

Liian cib.erä cysymys taas vai miksi häd.ä cid.inä kävi tällä cerd.aa?

Missä tuo kirjoittaja on väittänyt sellaista? Vai olisiko taas cys.eessä se iän ic.uinen "yhden ja saman" vastustajan h-rh.asi?
Eihän naisten norm.aali enemmistö hinc.ua mitään lapsen t-pp.amis oic.eudda, vaan haluaa suojella heitä. Toisin kuin tämän palstan suosija sakki, joka on onn.ecsi häv.iävän pienessä marg.inaalissa.

 ******

7.7.2019 12:56

JustJust kirjoitti: Abortinvastustajat taas vastustavat kaikkia perhesuunnittelun keinoja.

9.7.2019 0:53

10.7.2019 0:25

11.7.2019 1:46

Ei näytä vastausta tulevan, vain pikaista poisto kitinää kuten yleensä.

12.7.2019 23:46

13.7.2019 14:03

Cuden dodeddu, en m.inä ainacaan. Joden todisdeida ododellessa.

Vaiccacin mudusi dodisduu v.alheecsi jo tällä balsdalla.

Ja cäybbä cidishemässä tämäkin ichävä doduus taas poisdoon.

12.7.2019 1:30

Ei mitään todisteita edelleen tällekään mutu v.alheellesi.

14.7.2019 22:22

Valhe sondaa saa näemmä levittää minkä kerkiää, mutta mitään ei saa oikoa.

Jokainen huomaa v.alheesi jo palstaa lukiessa. Mutta eihän täällä saa sanoa edes, että en minä ainakaan vastusta. Miksei? 

15.7.2019 14:28

Tarkennus vielä yllä olevaan (jollei rynkytetä poistoon kymmenettä k.ertaa), en vastusta hedelmöityksen estäviä ehkäisyjä. Väitteesi on jälleen cerran valh.etta.
 
******
Tänään 23:47
JustJust kirjoitti:

Saisko saman suomeksi?

Tänään 01:32
Tänään 10:50

Mikä koht.a tässäkin oli niin asiaton että cilj.u kävi?

E.t, cosc.a kuten hyvin tied.ät, se lähtee silloin pic.a vauhtia botti cam.usi suosiollisella avustuksella. (ja näc.öjään jo muocattunakin)

Tänään 23:56

Tänään 01:19

Tänään 10:54

Ai jai, osui ja upposi näemmä kun häd.ä cilj.u kävi jälleen. :)

Hyvinhän sin.ä näytät kaiken botti suosijan automaatti poistojen takia pa.cco muocc.aillunkin ymm.ärtävän. Taidat olla tosiasiassa "sal.aa" kiinn.ostunut noista mainostamistasi caad.uma seuroistakin, vaikka ciiv.aasdi yrität sitä muiden intr.essiksi naam.ioida.
Sin.un Luul.oistasi niitä facta tietoja tosiaan saakin cal.astella, eikä ole mit.ään löytynyt vieläkään.

****** 

4.7.2019 23:53

5.9.2019 13:35

Abortd.ööri hal.uaa olla sitä mieltä, että lapsen myötä "kro.ppa menee pil.alle". Näin abortd.ööri säästää its.ensä madoille. 

7.7.2019 13:20

JustJust kirjoitti:
Sinä se vaan näet olemattomia.
Cumm.allista.. Caicci muut näcee "olemaddomia" ja sin.ä et cuidencaan sitä mitä pit.äisi.

10.7.2019 0:28

11.7.2019 0:51

Cummallisda se on.. 

12.7.2019 14:24

13.7.2019 13:00

14.7.2019 22:45

Ryncchy rubesi taas cäymään näcöjään.

16.7.2019 0:11

26.7.2019 1:19

26.7.2019 23:43

murhia

28.7.2019 0:35

Kummallista, tähänkään ketjun päähän ei taas sallita vastustajilta anonyymivastauksia?

Nytkö teceydyt ycs.in cerd.aiseksi kun olet jäänyt jälleen kiinni eräästä vaI*eesda?

"Ketä ei-uskovaista olen herjannut uskovaiseksi?"

Niin, miet.ippä sitä. Vai olikohan se nyt joku ihan "muu" joka on mm. minua sellaiseksi toistuvasti väittänyt? Sama tyy.ppi varmaankin myös hacc.eroidui nimi mercc.iisi. Joskaan en ymm.ärrä, miksi cuc.aan haluaisi esiintyä sin.una..

"JustJust
22.7.2019 20:21"
"sinä uskovaisena"

"miksi uskovainen pahastuisi siitä,"

Sitä sin.un on cysyddävä joltakin usc.ovaiselta.
Miksi sin.ä bah.asdud siitä jos sin.ua sanotaan suosija sakiksi tai abortti väeksi?
Ainiin, anteeksi, liian cib.erä kysymys taas ja ul.ina käy.

26.7.2019 1:27

26.7.2019 23:47

28.7.2019 0:39

murhia

murhia

3.9.2019 13:13

Uic.udi uic.un, rääc.ycilju ahkeroi taas. :)

Ne "luul.emised" on cyllä ihan caicc.ien luedd.avissa mm. sana cirj.oisdakin. Mutta suosija sakkihan on däys.in bih.alla alc.eellisimmasdacin ber.us sivisd.ycsesdä . 

26.7.2019 1:38

26.7.2019 23:50

JustJust kirjoitti:
"vaikka tietäisikin"

Niin, ja mahdotonta kun et tiedä.

28.7.2019 0:41

murhia

29.7.2019 0:59

murhia

3.9.2019 13:15

On se nyt cu.mma taas, tästäkin ketjusta kaikki mitä sin.ulle on vastattu, tuntuu TOISTUVASTI cad.oavan.. vaikka et ilm.oittele "cosc.aan" mit.ään poistoon. :)

"mahdotonta kun et tiedä."

Ja durh.aa, kun cuid.encin vain indd.äisid raihv.o b.häisesdi vast.aan. 

29.7.2019 1:03

3.9.2019 13:18

6.9.2019 12:31

murhia

8.9.2019 0:14

Ja taas sauhuaa hätä rync.yddäjän rääc.y nabbula. :)

Varmaan bil.cco bim.eässä dynn.yrissä kasv.aneen socc.o labb.u simm.un on help.ompi ajatella, että kaikki ic.ävät jutut on vain joidenkin sair.aiden (?) eli lapsia suoj.elevien bäi.ssä, siitäkin huol.imadda, että samat "hall.usinaadiot" on todettu luc.uisissa tutkimuksissa maailman laajuisesti. 
 
*******

kaukanatoisistaan

12.2.2019 12:00

"Abortti on sama kuin jälkiehkäisy"

Dhur.ha yridd.hää väänd.hää sham.alle viiv.alle varm.aa dha.bbhamisdha. Ja mahd.hollista heidd.heille jädd.höö (jos uhr.hia on edes olem.assa).

ettäsillee

12.2.2019 12:03

JustJust kirjoitti:
Päinvastoin. Vauva joka ei koskaan edes synny, ei voi kuollakaan.
Suosijadrh.ollin log.hiichalla shell.asta., mitä ei suoraan pysty näc.hemään ei ole olem.assachaan. eikä ainakaan el.ossa :-D

eitulismieleencään

12.2.2019 12:08

ryhd.hyä dha.bbhaan labs.hia abord.hilla, johan sh.iinä ide.ccin sec.hoish pahas.dhi ja draum.adhishoiduis lobh.un iäch.sheen ja pacc.hohan siinä lob.huldha sit ois teh.ä ids.hari. Chuol.heman fhaar.allisdha ho.mmaa dhecij.ällecin, labs.hi bar.asdha buh.umaddhacaan.

eisiismeeperille

13.2.2019 15:43

Suosija fan.aadhiccho chuf.iddhelee siis vieläkin että joc.hu ihan huf.icsheen cäy.ttää aichaa ja vaif.haa teksd.hien pac.hollisheen muocc.haukseen, kun tav.allisina ne lähd.hee vielä varm.emmin both.in rieh.uessha ja vainod.hessha tiedd.hyjä cirjh.autuneita..

Ei tulis miel.eenchään ryhd.hyä dha.bbhaan labs.hia abord.hilla, johan sh.iinä ide.ccin sec.hoish pahas.dhi ja draum.adhishoiduis lobh.un iäch.sheen ja pacc.hohan siinä lob.huldha sit ois teh.ä ids.hari. Chuol.heman fhaar.allisdha ho.mmaa dhecij.ällecin, labs.hi bar.asdha buh.umaddhacaan.

Suosija fan.aadhiccho chuf.iddhelee siis vieläkin että joc.hu ihan huf.icsheen cäy.ttää aichaa ja vaif.haa teksd.hien pac.hollisheen muocc.haukseen, kun tav.allisina ne lähd.hee vielä varm.emmin both.in rieh.uessha ja vainod.hessha tiedd.hyjä cirjh.autuneita..

kasylläriXD

15.2.2019 10:25

InhottavaRealisti kirjoitti:
Ei ole tullut ikinä mieleesi, että voisit vaikkapa kirjoittaa ihan TAVALLISESTI, niin, että et nimittele ja hauku muita tai liioittele?
Noinhan sitä pitää chid.hisdhä yyb.heelle kaikki chius.halliset vasd.haukset nälf.hindöihis ;-D
Tiedät varshin hyf.in siinä drh.ollina jees.hustellessas kuinka täältä lähtee bod.hin toimesta ihan mitä sadd.huu ja juurikin pääas.iasiassa niitä TAV.ALLISIA viestejä joissa mitään säänt.öjen vastasuuksia ei ole. Sen sijaan shunchin dhurs.huttamat sho.nnat saa toki jäädä loj.umaan ich.iajoics ja ne on ilmeisesti bott.hi cham.usi mielestä palstan aat.elia.

23.7.2019 1:05

Uic.udi uic.un...
Ei tulis mieleekään ryhtyä t***amaan lapsia abortilla, johan siinä itsekin secoaisi pah.asti ja t.raumatisoituisi lopun iäkseen ja paccohan siinä lopulta sitten olisi tehdä idsari. Chuol.eman vaar.allista hommaa tekijällekin, lapsi parasta puhumattakaan.

"voisit vaikkapa kirjoittaa ihan TAVALLISESTI,"

Tiedät varsin hyvin siinä dr.ollina jees.ustellessasi kuinka täältä lähtee botin toimesta ihan mitä sattuu ja juurikin pää asiasiassa niitä TAVALLISIA viestejä joissa mitään sääntöjen vastasuuksia ei ole. Sen sijaan suosijoiden dursuddamat s*nnat saa toki jäädä lojumaan ikiajoiksi ja ne on ilmeisesti botticamusi mielestä palstan aatelia.

5.7.2019 23:00

23.7.2019 1:09

Kuinkahan on, kun lucee suosija sakin sec.oiluja tässäkin ketjussa. Sellaista se chuol.eman culdin ihann.ointi ja vouhc.aaminen sitten aiheuttaa.. Palsta täynnä var.oiddavia esimerkkejä. Unohdamatta sitä, kuinka lopultakin abortti on tekijällekin 6 cerdaa chuol.eddavampaa synnytykseen verradduna. Ei covin houcuddavalta näytä, vai?
Onn.ecsi useimmat sentään kokee lapsensa t***amisen huomattavasti vaiceammaksi kuin el.ämään auttamisen, vaikka sitten pois annettavaksikin. Normaaleilla cunn.on naisilla jo äidin vaistotkin var.oittavat tekemästä pahaa jälkeläisille. 
 
*******
Tänään 14:26
Tänään 00:19
Ei taas nyyhc.ylle vastaus kelvannut?

Eihän norm.aali kansan enemmistö tarvitse mitään usc.ontoja sen ymm.ärtämiseen, onko pienten lasten huv.icseen t-pp.aminen mor.aalisesti oic.ein vaiko väär.in.

"Minua kummastuttaa lähinnä se, että sellaista ASIALLISTA aloitetta ei jo ole tehtykin. Sehän on selvää, että se aloite ei etenisi mihinkään suuntaan."

Niinpä, ehkä juurikin sen takia? Kaikki hyvät ja kansan tahdon mukaiset ehdotukset tyrm.ätään kuitenkin jonkun miel.i valt.aisen pikku lainsäätäjä joukkion taholta. 
 
Tänään 23:17
Tänään 13:36
" Nainen nyt voi tehdä keholleen mitä haluaa."

Saa tehdäkin ceh.olleen, mutta VA.IN om.alle ceh.olleen. Ei lapsen.
Mutta mitäpä ne muutkaan m-rh.aajat uhr.eisdaan biidd.aisi. Ja eihän niiden him.ojen tot.eutucsia laki pycäl.ätkään estä. 
 
 
Tänään 13:43
Tänään 14:19
Poistoonhan ne yl.i cib.erät facta linkit piti tietenkin rync.yddää. :) Jotta voitaisiin jadc.aa taas niitä iän ic.uisia cul.ahtaneita pöytälaatikko -hor.inoita..

"jos ei niitä missään tilastoida."

Paitsi että on, kuten hyvin tiedät mutta aina vaan kummasti "unohdat". :)

Vai ei ole nyt "ol.emassa" tilastoja jotka on annettu ties mon.edco cerr.at sieltä ihan tutkijatahon (ba.yer) omalta sivulta.. :)

"Nimen omaan se on juuri tuntematon määrä"

Tuntematon määrä ei ole se, joka käytti ehkäisyjä ja joilla se pearlin luvun mukaan petti. Sille et vaan tuolla cii.sdo äncc.äycselläsi mitään voi. Etkä ole noilla mitätöintiä yrittävillä möl.inöilläsi edelleenkään väär.äksi cyenn.yt osoittamaan.

"Ehkäisyä käyttämättömien määrä on kyllä aborttitilastossa ihan numeroitu."

Niin, oliko jossakin väitetty muuta? Vai väitätkö siis että kaikki jotka ei käyttäneet ehkäisyä, muttei suunnitelleet raskauttakaan, tekee abortin? Mihinkähän tilastoihin se perustuu?Tänään 12:14Joku ei taas osaa käyttää googlea? Haulla "pearlin indeksi" löytyy mm. tämä
kaypahoito . fi /hoi 50 104 # T5
Siinä jälleen kerran niitä ehkäisyjen käyttäjämääriä.
ne ws.cis ion . c o m/ fi/ba yer /r / ehkaisy tutkimus- paljastaa, c337502

"mistä ihmeestä sinäkään tiedät mitään ehkäisemättömien aborttipäätöksiä siihen suuntaan,"

Olinko jossain väittänyt tietäväni? Käsitätkö mitä TUNT.EMATON määrä tarkoittaa? Väitätlkö sinä siis ettei niitä voi olla yhtään? Miten todennäköisenä sitä pidät? Todellakin naurettavaa.

"Kun ei mitään sieltä pöytälaatikon uumenista kerta löydy."

Katsotaanpa taas, miten kiiruusti nämä on thyss.ydeltävä takaisin sinne uum.eniin. ;))) 
 
Tänään 13:43
Tänään 14:19
Poistoonhan ne yl.i cib.erät facta linkit piti tietenkin rync.yddää. :) Jotta voitaisiin jadc.aa taas niitä iän ic.uisia cul.ahtaneita pöytälaatikko -hor.inoita..

"jos ei niitä missään tilastoida."

Paitsi että on, kuten hyvin tiedät mutta aina vaan kummasti "unohdat". :)

Vai ei ole nyt "ol.emassa" tilastoja jotka on annettu ties mon.edco cerr.at sieltä ihan tutkijatahon (ba.yer) omalta sivulta.. :)

"Nimen omaan se on juuri tuntematon määrä"

Tuntematon määrä ei ole se, joka käytti ehkäisyjä ja joilla se pearlin luvun mukaan petti. Sille et vaan tuolla cii.sdo äncc.äycselläsi mitään voi. Etkä ole noilla mitätöintiä yrittävillä möl.inöilläsi edelleenkään väär.äksi cyenn.yt osoittamaan.

"Ehkäisyä käyttämättömien määrä on kyllä aborttitilastossa ihan numeroitu."

Niin, oliko jossakin väitetty muuta? Vai väitätkö siis että kaikki jotka ei käyttäneet ehkäisyä, muttei suunnitelleet raskauttakaan, tekee abortin? Mihinkähän tilastoihin se perustuu?Tänään 12:14Joku ei taas osaa käyttää googlea? Haulla "pearlin indeksi" löytyy mm. tämä
kaypahoito . fi /hoi 50 104 # T5
Siinä jälleen kerran niitä ehkäisyjen käyttäjämääriä.
ne ws.cis ion . c o m/ fi/ba yer /r / ehkaisy tutkimus- paljastaa, c337502

"mistä ihmeestä sinäkään tiedät mitään ehkäisemättömien aborttipäätöksiä siihen suuntaan,"

Olinko jossain väittänyt tietäväni? Käsitätkö mitä TUNT.EMATON määrä tarkoittaa? Väitätlkö sinä siis ettei niitä voi olla yhtään? Miten todennäköisenä sitä pidät? Todellakin naurettavaa.

"Kun ei mitään sieltä pöytälaatikon uumenista kerta löydy."

Katsotaanpa taas, miten kiiruusti nämä on thyss.ydeltävä takaisin sinne uum.eniin. ;))) 
 
Tänään 00:30

Tänään 00:12

Nyy.hcy cilj.u caula taas vauhdissa näc.öjään..
Joillekin muc.a - oic.eus orj.uuddaa muita t-pp.amalla on 'ids.esdään selv.yys'.. Onn.ecsi ei sentään valta osalle, ja m-rh.a-"oic.eudda" ihann.oiva sakki jää pieneen, vaikka sitäkin äänecc.äämpään marg.inaaliin

Tänään 12:01

Tänään 12:11
Tänään 13:24

Oi j.oi, ottaapa tämäkin nyt cov.ille,

noinko kovasti harm.itti taas totuuden balj.asduminen, vai ciell.edystä linkistäkö taas jäi kiinni? :)

Eikös tämä ollut se kansalais aloite joka oli ja meni jo... että hiukan myöh.äistä taitaa olla.
kansalais aloite . fi / fi / aloite / 35 48
Ja ääni määrä oli niinkin huic.ea kuin 1400, :D kun 50 tuhatta olisi vaadittu jotta olisi päässyt eduskunnan cäsitt.elyyn. Toisin kävi vastustajien otv-aloitteelle..

******

elieitietoa

28.4.2018 1:01

Ja heti ensimmäisellä rivillä
>Laittomia raskaudenkeskeytyksiä tapahtui hurjimpien arvioiden mukaan vuosittain jopa 30—40 tuhatta.>, siis ARVIOIDEN (mutujen) mukaan.

"yhtä suuri kuin laittomien ennen. "

Mitään faktaa tästä ei siis edelleenkään näytä löytyvän. 
 
Tänään 13:08
Tänään 13:31
Taas lähti tästäkin vastaus, oli varmasti jotakin niiiin "asiatonta", että!? Liic.aa liian vaic.eita cys.ymycsiä, ilmeisesti... vai onko sana d-yhm.äkin norm.aali muodossa ciell.eddy vastustajilta? Ai mutta cabb.as, "v-lh.e" sana oli myös unohtunut muoc.ata.. siitäkö tällä cerd.aa jäi kiinni..

Mitä dyhm.iä juttuja, onko v-lh.eidesi oic.omisessa jotakin dyhm.ää?
Kyllä ne dyhm.ät jutut on joidenkin ihan muiden kuin vastustajien tuottamia.

 *****

Tänään 14:39
Tänään 13:51

Tänään 15:14

Cuc.aan ei velv.oita ketään mihinkään pa.cco vanhemmuuteen lapsen syntymän jälc.een. Mutta tietenkin täältä lähti TAAS liiankin tyhj.entävä kommentti siitä ycs.in cerd.aisesta ratkaisusta (Se A-sana, h.ys hy.s..) mikä tekee tyhj.äksi aloituksen ns. ong.elman.

Tänään 15:11
Ja tämäkin nähtävästi taas cerran cid.isty poistoon... Onko tosiaan niin, että tietyt vastustajat ei saa käyttää lapsen pois antamista tarkoittavaa a -alkuista sanaa?!
AD.OBD-IO.SSA vastuun cand.aa heti synd.ymän jälc.een ne jotka hal.uaa, eikä cuc.aan häv.iä mit.ään, päin vasd.oin, cai.cci voitt.aa. Eniten henc.ensä ja el.ämänsä säil.yddänyt lapsi.
 
 ******

21.4.2019 23:29

"Tämän perusteella 80% Suomen kansasta on aborttiväkeä"

Milloin sitä on luotettavasti tutkittu?

"sain äänestää naista, "

Sääli vain, ettei se femi.n.a.t.s.i.puolueesi oikein pärjännyt. Kertoo jotakin noiden ajatustesi kannatuksesta.
 
 
Onneksi abortin voi viisaammat jättää tekemättä ja näin välttää moinen tr.agedia.

Oliko tämän toteamisessa jotain kovinkin asiatonta?

Onhan se eräille varmasti järkyttävää tajuta, että onneksi abortin voi viisaammat jättää tekemättä ja näin välttää moinen d.r.a.k.e.d.i.a. 
 
 ********
Tänään 14:26

Tänään 12:23

Ai niin, tämäkin on taas näitä aloituksia joihin ei mitään "väär.ää" saa vastata. :)

"Voisiko joku teistä abortinvastustajista tehdä ihan omalla nimellä kansalaisaloitteen "

Siksikö, että suosija sakki voisi taas oic.ein nim.eldä herj.ada jotakin vastustajaa?
Voithan sin.äkin laittaa aloitteen, jossa vaadit täys vapaata aborttia "naisen oic.euden" nim.issä. Mutta niin j.oo, sellainenhan olikin jo ja sai tasan 1400 allekirjoitusta (h.ys hy.s..), kun 50 tuhatta olisi vaadittu etenemiseen. :D Että siinäpä sitä "kansan enemmistöä" cerr.akseen.

*******

anonyymi_Hzg

5.2.2019 10:40

Tänään 23:52
"Sisältö ei kiinnosta abortinvastustajia pätkääkään, kun se on poistunut kohdusta. "

Niin nähty, tec.o byh.ä v-lh.e mantrasi senkun jadc.uu. Hyvähän se on paad.ostella, kun ei väl.itä p-sc.aacaan lasten oic.eucsista cohd.un ulko puolella sen enempää kuin sisä puolellakaan. 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti