keskiviikko 17. maaliskuuta 2021

Takaisin tulee niin kauan että pysyy

Chimut ja suomalaiset...

Anonyymi
Tänään 01:08
13.11.20

Yksi tiedetripin tarinoista kertoo ”Kansasta, joka murhasi lapsensa”.

Argeologit pääsivät ”suurimman” tunnetun lasten rituaalijoukkomurhan jäljille. Etelä-Amerikkalainen chimu-kansa tappoi viitisen sataa vuotta sitten muutamia satoja lapsia mahdollisesti pelastaakseen valtakuntansa ilmastollisilta vaihteluilta.

Chimut ilmeisesti uskoivat jumalille tarjoamiensa lapsiuhrien lepyttävän jumalat mahdollisesti liiasta sateesta, jonka el ninjo-ilmiö tai suurempi ilmaston muutos aiheutti.

Toimittaja ajattelee taikauskon ja rituaalimurhien jääneen pääosin menneisyyteen, vaikka joitakin tapauksia todetaankin Eurooppaa myöten. Emme kuitenkaan huomaa, että ”sivistyneessä” ja rikkaassa Suomessa uhraamme joka viidennen lapsen ”rasituksena” saadaksemme pieniä mukavuuksia. Nykyinen verinen aborttiuskonto ylittää epä-älyllisyydessään ja kohtuuttomuudessaan chimujen uskonnon sekä huu-haan että varsinkin lapsiuhrien määrässä.

Aborttiväki ja aborttiuskonto vie äärimmäisessä taantumuksellisuudessaan Suomen sosiaalihistoriassa vuosisatojen ja vuosituhansien menneisyyteen, aikaan ennen ihmisoikeuksia ja aikaan ennen tieteellistä tietoa.

Kauhistelemme chimujen rituaalimurhia, vaikka chimut olisivat olleet tyrmistyneitä ”sivistyneiden” suomalaisten ylläpitämästä 10000 kertaa pahemmasta lasten joukkotuhosta mukavuusaborteissa.

https://areena.yle.fi/audio/1-50465840

Tänään 08:48

Eräästä chimujen jättämästä.joukkohaudasta löydettiin 120 lapsen jäänteet.

"Sivistyneessä" Suomessa aborttiväki ottaa hengiltä 120 lasta neljän päivän välein.

Chimut uhrasivat lapsia jumalilleen, koska he olivat arvokkainta antia. Aborttiväki uhraa lapsia solvaten heitä limaklönteiksi. Chimut olivat suorastaan sivistyskansaa aborttiväen rinnalla.

Chimut ja suomalaiset

Tänään 13:34

Lapsiaan tappavat kansat

Anonyymi
Tänään 22:21
14.11.20

Onko noin r.ankkaa kun k.ätyri piti k.itistä taas hätiin? Liian suuri tabu kun vertaus osuu ja uppoaa ilmeisen k.ipeästi?

Lapsiaan tappavat kansat

15.11.2020 23:54

Sillä lailla, taas on sitten kitinä käynyt ja poistokätyri kiljaistu hätiin. ;)

Eilen 17:55
16.11.20

Muinaiskansa" otti hengiltä useamman sataa lasta. Täkäläinen aborttiväki toistaiseksi 700 000 lasta...

Eilen 11:14
22.11.20

Lasten murhaaminen mukavuusaborteissa palauttaa meidät kivikautisiin uskontoihin.

Kansat jotka tappavat lapsiaan

Anonyymi
Tänään 12:38

Jälleen on h.ätäulina käynyt tällekin äärimmäisen kiperälle aloitukselle!

Onko noin r.ankkaa ja liian suuri tabu kun vertaus osuu ja uppoaa ilmeisen k.ipeästi?

Kansojen vertailu, valtava tabu!

Anonyymi
Tänään 12:47

Käsittämättömän vaikea tabu

Anonyymi
Tänään 15:02

Aloitus jossa vertaillaan ilmeisen k.iperästi erästä m.uinaista k.ansaa ja nykyajan suomalaista abortt.väkeä, katoaa palstalta pikavauhtia. Onko vertaus lapsiaan t.appavista k.ansoista todella näin osuva ja uppoava, että on säädetty automaatio sensuroimaan liian vaikea aihe? Todella säälittävää.

*****

Tänään 14:50
12.11.20
Mitä s.ekoilet? Eihän tässä ketkään muut ole toisia tappamassa, paitsi yksin sinun sakkisi viattomia lapsiparkoja! Että pidä ne likaiset kyntesi ihan vain siellä omalla puolellasi. 
 
*****
 
Tänään 00:28
19.9.20

Tänään 00:24
20.9.20
Tänään 01:36
Että silleen, hätärunkkua pukkaa kun totuus käy liian tyhjentäväksi.. :)

Vai eivät raskaanaolevat nimitä mahassa olevia lapsiaan lapsiksi? :D Missä lie tynnyrissä vietät kaiken aikasi. Monet kutsuvat jopa vauvoiksi! Kai r.yntäät heti korjaamaan jos joku raskaana oleva kertoo "väärillä" termeillä alkiostaan tai sikiöstään, että "älä kuule yritä syöttää tuota prolife propagandaasi jostain olemattomista lapsista, sulla on mahassa pelkkä arvoton alkio/sikiö joka ei o le edes ihminen, tajuatko?!"?
Jotkut puhuvat lapsistaan vaikka ne olisi vielä pelkästään unelmissa eikä edes konkreettisesti missään olemassa.
Turha taas saivarrella tarkoitettua "syntyä" termiä "tulemiseksi" (ulkomaailmaan).

"Abortti ei ole murha"

Lue nyt vaan sieltä sanakirjasta m.urhan 1. määritelmä (ja laki vasta 2.na), ja lopeta joutava mutujesi jankutus.

"Koska koska alkiota tai sikiötä ei vielä lasketa ihmiseksi, "

Eihän tyssännyt missään kohtaa. Joten lopeta vääristelevä valehtelusi.
Missään ei poissuljeta syntymättömien henkilöyttä, eikä varsinkaan ihmisyyttä!
Sinun oma mutulaskentasi ei ole tieteiden mukaista, kuten nähdään.
Rikollisen mielenlaadun poiminta oli arvatenkin sieltä 2. juridiikan kohdasta. Mutta niin, onhan siinä ihmsoikeusrikos kyseessä, joten.. 
 
Tänään 00:14
20.9.20
pitkätukka-68 kirjoitti:

Ihan sama se on uskovaisissa. Pieni osa kuuluu tämän palstan pää-äänen kaltaisiin suu vaahdossa mesoaviin törkyturpiin

Tänään 01:25
Poistor.unkku alkanut hääriä täälläkin..

Ahaa.. siitä siis kaikki s.otku mitä tänne r.äkä p.ärskyen suollat, toistat sen päässäsi m.ellastavan äänen t.örkyjä. 
 
****
Tänään 14:51
Tänään 13:47
4.12.20
Suosijasakin omat termit olikin sitten eräille näemmä liikaa... :D

Mistäs nämä jankutukset tulee; "Kempp.aska, mukavuusseksi rangaistus, kehon itsemäärääminen, naisen oikeus, ihminen on syntynyt persoona/henkilö, ei pelkkää biologiaa, p.ersu, krisseli, elämänkoululainen, h.ihhuli, solumöykky, limak.löntti, en tappanut ketään, ei ole t.raumoja!, naisv.iha, naisten a.listaja, u.skismies" jne. ? 
 
*****
 
Tänään 00:28
29.11.20
koivupuu55 kirjoitti:

Itsekkyys on hyvä asia, varsinkin tässä lapsiasiassa. Kun en synnytä itselle, en synnytä muillekaan. Miten se on niin vaikea tajuta?

Eilen 21:38
Sijaislapsista on kova puute. Adoptiojono on jopa 6 vuotta, mutta aborttiin vaan mielestäsi jokainen.. Paljon olisi niitä, jotka kaipaavat lasta adoptioon, kun itse eivät voi saada! On selityksesi varsin järkyttävä. Lapsen saaminen ei ole todellakaan mikään itsestäänselvyys.

Tänään 13:00
2.12.20

Tänään 14:19
3.12.20
koivupuu55 kirjoitti:

En "murhauttanut" mitään vaan tein lain salliman teon kun en halunnut vahinkolaukausta pilaamaan elämääni.

"En "murhauttanut" mitään vaan tein lain salliman teon"

No ne onkin ihan "eri" asioita?!
Miten lapsi olisi millään tavoin pilannut Sinun ja O.man .Napasi ns. elämää jossain aivan toisessa perheessä?

Ja liian rankkaa näemmä tämäkin kun hätän.yyhky käy jatkuvasti..

Kyllä se on t.ajuttu vuosi kausien levyn p.yöritykselläsi, että O.man N.apansa kaiken yli asettava, itseään e.pä toivolla p.aaduuttava k.ylmäggö t.appaa kaikki jotka ei satu h.emmoteltua M.inä M.inä M.inä -pumpuli prinsessaa miellyttämään. Jopa lapsensa.

*****

Tänään 02:00
2.4.20

Tänään 01:02
3.4.20

Tänään 01:34
4.4.20

Hätäulina käynyt taas näemmä täälläkin..

"minut on pakotettu seksiin ja minulta viety pillerit."

Ihan varmasti j.uu, ja lääkäri n.ieli sellaisenaan tämän tarinasi. :)

Totta tässä ikävä kyllä on se, että näinkin k.öykäisten valheiden varjolla tämän l.epsulain p.orsaanreikien vuotaessa seulanaan jaellaan liukuhihnalla lapsentappamis lupia..

Tänään 01:35

"Eli saan apua."

Kuka auttaisi lapsip.arkaasi, kun t.ukehdutat häntä myrkyillä kuoliaaksi?

****

Tänään 14:19
10.12.20
Anonyymi kirjoitti:

Uutinen kuvaa kyllä aloittajan sekavaa mielentilaa. Biojätteet kuuluu biojätteen käsittelyyn eikä kirurgitkaan jemmaa elimiä kotiinsa 😆

Tänään 13:25
11.12.20

U.ik u.ik, k.iljukaulalle tämäkin oli taas ihan liian r.ankkaa r.ynkkypalaa.. :)

Sinun logiikallasi se on siis uutisesta kertovan "s.ekavaa m.ielen tilaa" kun joku sakkisi s.eko pää jemmailee tapettuja lapsia kotiinsa? : o

****

Tänään 14:15
Tänään 15:25
13.11.20
Ottiko taas noin koville? :)
Tänään 23:46
On se nyt s.tana kumma kun ei tähänkään taas mitään saa sanoa?? Kertoopa vain kuinka koville totuus taas eräillä ottaa. :)

****

Eilen 14:58
11.10.20

Anonyymi
Tänään 13:49
13.10.20

Oliko r.ankkaa kun h.ätär.unkku kävi?

Tänään 14:03
14.10.20

Ja h.ätär.unkku se vaan käy tässäkin.. ;D

Anonyymi
Tänään 14:10

Kumma juttu.. vastaus lähtee minuuttien sisällä?? Tähän kohtaan ei sitten ilmeisesti saa taas vastata mitään? Jospa h.ätä r.unkku kertoisi mikä tässä ottaa niin koville?

Abortti.väki t.uuttaa "tiekso.juttua" yli 9 000 kertaa vuodessa. Olisiko korkea aika lopettaa kun 700 000 lasta on jo t.uutattu tiekso. jutulla t.uonelan t.uville.

*****

Tänään 13:12
24.11.20
Anonyymi kirjoitti: 
Ei tarvi. Vain jos olet mennyt erheellisesti nauttimaan. Siitä tulee suorittaa jokin rangaistus = mielellään lapsi. Jotta et saa viettää vapaata elämää, matkustella ja katsoa telkkaria. Lapsen tulee nimittäin tulla juuri kun niitä ei missään nimessä halua. Lapsia ei saa myöskään viedä harrastuksiin, ettei niistä saa vapaata, että saa katsoa telkkaria, matkustella jne. Lasten kuuluu olla rangaistus jonka muistat. Koska se on sitä joillekin niin muidenkaan ei sovi elää vapaata pumpuliprinsessan kivaa elämää.
Tänään 11:59
25.11.20
Tänään 12:30
Nyyhkyti yhyy, hätäbottia paikalle vaan kun paljastut. :)

Yrittäisit nyt olla edes vähän uskottavampi kun trollaat näitä surkuhupaisia mustamaalaus tekeleitäsi. 
 
****
Tänään 13:51
8.12.20
Tänään 15:14
9.12.20
Oi voi, liian k.oville otti taas näköjään tämäkin eräällä..

Niin, kukahan sinuakin aikanaan siellä vanhainkodin unohdetussa nurkkauksessa elättää kun lapsia syntyy kokoajan vähemmän ja vanhuksia on sitä vastoin enemmän? Lapsia tapetaan jo kohtuun tuhansia vuodessa ja eräät h.inkuaa vain kiihdyttää entisestään sen tahtia. Hyvinvointivaltio on pian muisto vain tätä menoa. Ilmeisesti liian rankka totuus tämäkin. 
 
*****

väärääpuuta

5.9.2018 15:38

AsiatAsianavain kirjoitti:
Typerä trolliavaus. Oletko varma, ettet itse sitä tehnyt?
Sinä varmaan unohteletkin mitä olet jo ties monissako tuotoksissas tullu jorisseeks. Varhaista dementiaa tuskin on muilla ongelmana.

jahätäruncuttajariehuu

6.9.2018 13:52

Pitihän sekin epämieluisa vastaus kitistä yIIäpidolle :-D
Sehän on hyvä jos tajuat tälläsen synnytysmasennus-höpinän olevan typ.erää tro.llia :-)
Unohteletko sinä mitä olet jo ties monissako tuotoksissas tullu jorisseeks? Ei mulla ole varhais dem.entiaa.

javieläuseempia

5.9.2018 15:40

moninkertasesti loppuelämän abortin jälkeinen, usein kuol.ettava masennus.. Mutta sehän onkin valtava, vaiettu hys hys...!

hätärääkykäyXD

6.9.2018 14:01

Ja oikein arvattiin taas sekin HYSHYSS!! Millonkas täällä sais abortista mitään epämieluisia tosiasioita todetakaan :-)

" koskettaa tosi monia. "

Eli kuten todettu, vielä useempia moninkertasesti loppuel.ämän abortin jälkeinen, usein cuol.ettava mas.ennus.. Mutta sehän onkin valtava, vaie.ttuTA.BU...! (kuten taas täälläkin nähdään) 
 
*****
Tänään 13:55
18.12.20

Sieltä niitä s.ekavia h.arhoja taas kumpuilee... vailla mitään järjellistä tolkkua tietenkin. Suosijasakin kieroutuneessa todellisuudessa lapsien oikeuksien puolustajat on "uusnatseja", ja muita omien mutujen varassa ja huvikseen tappavat, esim. p.sykopaattiset narsisti-aborttöörit luomakunnan ylimpiä kruunuja.

*****

Anonyymi
Tänään 13:53
koivupuu55 kirjoitti:

"Mukavuusaborttööri onkin h.lvetin itsekäs, kuolemaa ympärilleen kylvävä pskakasa."

Kirjoituksesi antaa hyvän kuvan sivistystasostasi.

Tänään 15:13
3.10.20

Tänään 02:38
5.10.20

Nyyhky käy taas.. antaa hyvän kuvan paniikistasi.

Lapsensa mukavuusm.urhannut paatostelemassa muille sivistystasoista.. ;D

*****

olet siis todellakin
30.12.2014 17:20

Tänään 00:51
28.12.20

"Nehän ovat vaan todella solumöykkyjä"

Olet siis todellakin pelkkä paatunut moraaliv.ajeinen solumöykky, et enää ihminen.

*****

Tänään 14:28
21.12.20
Tänään 01:29
24.12.20
Liian r.ankkaa paljastusta taas kun hätär.unkku piti kiljaista paikalle? :)
Tänään 00:28
26.12.20
Tänään 00:33
27.12.20
Liian r.ankkaa paljastusta taas kun h.ätä r.unkku pitää k.itistä jatkuvasti paikalle? :)
Siis kaikki (kansan enemmistö) joka on sinusta "väärää" mieltä, on r.etardeja?
 
*****
 
Tänään 02:52
3.1.21
Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitit sitten kolme vastausta, herra naisvihaaja-kd-persu

Tänään 01:35
4.1.21

Vai niin, taas saa sitten näköjään vastustajien päälle o.ksentaa mitä vain p.askaa mutta mitään ei saisi vastata... taitaa t.rollilla mennä plöröt punttiin aina kun tulee samalla mitalla takaisin. :)

H.arhakoit taas kerran omiasi, lasten v.ihaaja viher vassari f.eminatsi t.antta.

*****

Tänään 01:07
2.1.21

Tässäpä taas suosijaf.anaatikon "asiallisuuden" huipentuma. :) Ja vastustajia syytellään joka välissä toisten haukkumisesta...

"Näiden repoanoiden mielestä heidän pitää päättää muiden asioista."

Jonkun t.yperän marginaalisen pohjasakka-a.kkasakin mielestä niiden pitää päättää lastensakin elämistä.. tai pikemminkin kuolemista.

Tänään 02:50
3.1.21
Merkittävä ero vaan se että suosijasakki osaa suoltaa pelkkää mutusontaa vailla mitään todisteita. Kuten tässäkin aloituksessa taas.
Onhan se tietenkin hirveää "haukkumista" kun lapsia m.urhaaville kerrotaan vain ikäviä tosiasioita ja saavat täällä rehellisen suoran palautteen teostaan ja mitä sen perusteella ovat.
Mihin todisteisiin perustuu lasten elämää suojelevien "typeriksi" haukkuminen?

Eilen 11:23
Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä sitten hyvinkin älykäs? Onko sinulla kenties akateeminen tutkinto? Onko tekstisi korkeatasoista?

Kierrät siis varsin asiallisen kysymyksen omalla kysymykselläsi, koska et osaa tai uskalla uskalla vastata ap. kysymykseen!!!! On olemassa sanonta, missä väitetään kysymykseen vastaamisen kysymyksellä olevan vanha juutalainen tapa. Yleensä myös naisen tapa, jos nainen ei halua tai osaa vastata ja siirtää vaikean asian selvittämistä.

Elämän suojelu jo sen alusta asti on yksi inhimillisyyden ilmentymä. Abortti on siten epäinhimillinen teko, kun abortissa kielletään ihmisyksilön oikeus omaan elämäänsä ja myös lopetetaan ihmisyksilön elämä. Barbaarinen teko puolustuskyvytöntä kohtaan.

 ****

 

07.01.2021 02:31

Parjauksien määrästä ja itsepetoksellisista valheistakin päätellen, ketkä täällä sitä mielenterveyshoidatusta tarviikaan?

07.01.2021 08:42
"Pohjoismaiset arvot pähkinänkuoressa:
Perustuslaki
6 §
Yhdenvertaisuus
Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä. (Finlex)
Perustuslaki sitoo suomalaisia. YK ei millän tavalla kiellä aborttia eikä naisten oikeutta ehkäisyyn. "
Väität, että ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä ja perustuslaki sitoo suomalaisia, mutta vain naisilla on oikeus surmata puolustuskyvyttömiä. Naurettavaa sössöilyä, tosiaan.

07.01.2021 13:25
Anonyymi kirjoitti:

Abortinvastustajat on kuin Trumppi ja sen vähä älyiset fundamentalistiksnnattajat Kieltäytyy uskomasta että laki on laki.

"Kieltäytyy uskomasta että laki on laki."

Päteekö sama myös esim. Puolassa tai Maltalla, vai ketkä vastaanpullikoijat siellä on vähä-älyisiä?

07.01.2021 16:44

Aivan, laki on laki ja ihmisyksilön surmaaminen äitinsä kohtuun on rikoslain alainen rikos, poikkeuksena lain sallima viranomaispäätös raskauden keskeyttämisestä luvalla. Suomessa on siten oikein hyvä, naisten ja lasten oikeuksien kannalta sopusuhtainen lainsäädäntö.

8.1.21

Katsotaan kenen puntissa se pökäle valuu kun palataan normaaliin, aikanaan tietysti vielä rajallisempaankin lakiin, ja järki alkaa pakottaa feminatsipropagandan sumuttamissa takar.aivoissa.
Aoitteeseen h.uijattujen nimet ei edusta likikään kansan äänioikeutettujen enemmistöä. Mutta siltähän ei abortionistit uskallakaan kysellä eikä haluakaan tietää. ;)

"Puolassa ja Maltalla saa kyllä abortin jos on rahaa."

S.äälittävä yritys kiertää liian vaikea kysymys. 

*****

Tänään 01:05
Tänään 01:03
21.12.20
Y.hyy y.hyy, eihän tähänkään ss-sakin s.ontaan mitään saisi takaisin sanoa. :)
Tänään 01:19
Sairas syytössonta senkun on ja pysyy mutta eihän siihenkään taas mitään saisi takaisin sanoa. :)

"ku olet suoltanut kymmenen vuotta täällä silkkaa saastaa ihmisten niskaan. "

Oijoi, kovillehan se näyttää ottavan toistenkin sananvapaus. :) Alkaa se m.urhan tai ainakin väkivallan himo yltää syntynisiinkin ihan vain kun ovat niin harmillisesti "väärää" mieltä ja ketovat kannaltasi kiusallisia tosiasioita. 
 
*****
 
Tänään 00:52
29.11.20

Tänään 00:19
20.12.20

Tänään 01:14

R.ynkytä pois vaan kun jäit taas niin n.olosti kiinni r.ysän päältä..

"Ja joku nainen nuo naisvihaajatkim on synnyttänyt. Olisko kannattanut tehdä äidin abortti ajoissa kun olis tienny...."

Ei yllätä taaskaan että m.urha m.antojen h.imot yltää (kuviteltua) "v.äärää" mieltä oleviin syntyneisiinkin!! (Talteen lähtee..)

Tänään 14:13
17.12.20
Tänään 00:17
20.12.20
Tänään 01:15
Tänään 02:11
21.12.20
Koville ottaa näköjään, ja hätäulina kävi taas liian rankkojen tosiasioiden edessä. :)

"Täällä jotkut luulee että lapsia voi suoltaa muille "

Jotkut luulee, että niiden m.yrkyillä t.ukehduttaminen ja elävältä palasiksi r.epiminen on jotenkin parempi juttu. 
 
Tänään 14:13
17.12.20
Tänään 00:17
20.12.20
Tänään 01:15
Tänään 02:11
21.12.20
Koville ottaa näköjään, ja hätäulina kävi taas liian rankkojen tosiasioiden edessä. :)

"Täällä jotkut luulee että lapsia voi suoltaa muille "

Jotkut luulee, että niiden m.yrkyillä t.ukehduttaminen ja elävältä palasiksi r.epiminen on jotenkin parempi juttu. 
 
 *****
 
12.1.21
Anonyymi kirjoitti:

"On kyllästyttävää että Räsäsen naama on aina siellä missä puhutaan abortista."

Kyllästyttävää on Räsäsen ruttunaama sama missä.

13.1.21

14.1.21

Y.hyy y.hyy, hätär.ynkkyä paikalle kun jäit taas kerran kiinni kunnianloukkauksesta oikein rysän päältä? :D Joko alkoi puntti tutisemaan sinne valuneiden l.öysien kera? XD

"ruttunaama"

K.yllästyttävää on nämä h.erjaavat, mitään sanomattomat k.usimerkkisi, sama missä. 

******

Eilen 21:10
2.1.21

Jaaha, palsta alkaakin mennä suorastaan poika- ja miesvihaksi. Sitä kutsutaan misandriaksi. Radikaalifeministit näköjään haluavat olla täällä kukkoina tunkiolla, heh mikä sanonta! Tyyliin, että kaikki feministit yhtykää, heh!

Tänään 00:46
3.1.21
"kyse on vain siitä että vastustatte naisten tapaa ottaa pesäero miesten kuvitellusta päätäntävallasta naisten kehoon."

Niinhän sinä ja muut f.eminatsit kuvittelee.. Samalla aina vaan "unohtuu" se suuri joukko normaaleja naisia jotka suojelee lasten elämää, ts. vastustaa mukavuusabortteja. Suosijasakin maailmassahan kaikki vastustajat on yksinomaan uskismiehiä.

"saan määritellä omat rajani"

Jos teet sen tappamalla muita, kuten viattomia lapsia, saa ja pitääkin "rajojesi määrittelyä" vastustaa. Viet siis totaalisesti oikeudet lapsilta, joita ilmeisesti v.ihaat.
Jopa 18v nuori poika ymmärtää tietyt faktat paremmin kuin abortteja h.ekumoiva sakki.

Tänään 00:49

"Kokoomus kannattaa kansalaisalloite Oma Tahto 2020 esitystä aborttilain uudistamiseksi."

Ainakin joitakin viikkoja sitten, ennen varsinaisia käsittelykeskusteluja ja vastakkaisia näkökantoja kuulematta, jonkun vihermedia Ylen h.öpökyselyn mukaan. ;)

Tänään 02:55
4.1.21

Suosijasakin mukaan tappaminen ei siis loukkaa mitenkään uhrin ihmisoikeuksia.. ok. ;)

11.01.2021 12:56
JustJust kirjoitti:

En tiedä montako kertaa tästä pitäisi muistuttaa, tai auttaako edes jos siitä muistuttaa.

Kannattaa silti vielä kerran tarkastaa sekä sanakirjan että lain määritelmä sanasta "lapsi".

Niin, tarkista nyt löytyykö sitä lapsen alaikärajaa jostain esim. YK:n määrityksistä. Ja mitä kummaa on syntymättömät lapset jollei niitä kohdussa olevia. Eli mitä sieltä pitäisi tarkistaa (ja kenen)?

12.1.21
Ei, vaan "lapsi on alle 18-vuotias ihminen".

"Syntymättömät lapset ovat joko sikiöitä, alkioita"

Ovat siis olemassa. Miksi tätä pitää kieltää muuten joka välissä?

15.1.21

H.öpö h.öpö, korkeintaan puhutaan suunnitellusta tai haaveillusta lapsesta tms. ja syntymätön tarkoittaa nimenomaan jo kohdussa olevaa, syntyvää lasta. Ennen hedelmöitystähän ei tiedä tuleeko koskaan mitään lasta olemaan olemassakaan.
Sukupolvista yms. abstraktimpien asioiden syntymisestä puhuminen on taas kokonaan eri asia kuin yksilön syntymästä.

"Mutta koska mielestäsi "syntymätön lapsi" on jo konkreettisesti lapsi,"

Et siis kykene erottamaan konkreettisia asioita abstrakteista? Ok, tämä selvä..

"Jos vihaa lapsia niin abortti on kyllä oikea ratkaisu."

Logikallasi kaikki ketä vihaa saa tappaa.

15.1.21

Koostuuhan se kansan enemmistö tosiaan niistä sadoista tuhansista ja miljoonista 'yksittäisistä janttereista' joilta ei vieläkään uskalleta kysyä kantaa lakiin.. ;)

17.1.21 00.00

"Montako ihmistä suomessa kuolee laillisen abortin seurauksena?"

Pidemmän päälle ainakin 6 kertaa enemmän kuin synnyttäneitä.

17.1.21

Ei olekaan yleensä tarvis, paitsi sellaisiin kuten abortti joka jakaa jyrkästi mielipiteitä. Mutta feminatsit ei halua antaa rehdisti kansan enemmistön tahdon toteutua, ja syykin on päivän selvä.

"Puoluekokouksissa jokainen saa äänensä kuuluviin "

Siellä on siis koko kansa koolla vai? :D

"voi estää näitä janttereita nolaamasta itseään suuremman yleisön "

Suosijafanaatikon logiikalla kansan enemmistö on 'noloja janttereita' ja marginaaleista marginaalisin eli eduskunta ja sen muutaman sumutetun jantterin lainsäätöryhmä on "suurempi yleisö". ;D 

*****

Tänään 14:57

Vai pitäisi laissa olla oic.ein t-pp.amis pacc.okin, sen sijaan että pac.odettaiisin lapsen heng.en ja muun edun vuoksi olemaan vaikka ihan selvinpäin muutama kuukaisi.. huhhuh. Eikä päihteiden käyttö automaattisesti mitään aiv.ovammoja tarkoita, ääääI.iö.

"Äääääliö"

Hu.om hu.om hu.om!!!!
Jäll.een cerr.an abortin suosija AL.OITTI henc.ilöön cäyvän äl.yä
halv.endavan dörc.y solv.aus nälv.innän!!

******

hohhoijjakkkaa

20.6.2017 16:31

hätärynkytirynxxxxx

21.6.2017 0:14

Noinko koville otti taas liian tyhjentävä vastaus? :DDDD

"Tässäkin kohtaa abortti on jo tehty, aborttipilleri nielaistu, naiset käyneet ja käyvät Britanniassa abortissa eli sikiön kohtalo ei poikkea siitä, mitä se olisi laillisessa ja turvallisessa abortissakaan. :)"

No on se vaan niissä lukuisissa tapauksissa kun koko laittomuus jää tekemättä!!

"kun piti päästä eroon heistä tai kostaa joku täysin yksityinen asia."

No voi nyyhky, ne teki vaan ihan sen mitä lainkuuliaisen kansalaisen velvollisuus olikin. Mutta eihän lastenvihaaja halua antaa lapsiuhrille oikeutta edes kuolemankaan jälkeen.. saati murhaajalle edes vähäsintäkään mutta sitäkin ansaitumpaa rangaistusta. Ja toisen tappaminen kun ei vaan koskaan tuu olemaan mikään "yksityisasia" tms. tekopyhyyksiä.

" lapsilla tai sikiöillä on todella mitätön rooli missään kohtaa"

Niinhän sinä yrität hädissäs kieroutuneessa mielessäs jatkuvasti väännellä vaikka sinä itse olet se joka niitä lapsia hinkuaa tappaa ja säälittävänä yrität vieritellä kaikkee niitä suojelevien niskoille :) mitä sinä täällä olet kostamassa, niitä omia tappamistraumojasko?

"kun olet tyytyväinen kun naisia rangaistaan vaikka siitä että he joutuvat raiskauksen ja seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi"

Ja TAAS tulee näitä omia valhehatustas revittyjä kieroumia vailla ensimmäistäkään todistetta :DD

"yrittävät palauttaa tilanteen aikaan ennen hyväksikäyttöä ilman että he joutuvat terveydelliseen vaaraan raskauden vuoksi. "

Miten se raiskaus muuttuu olemattomaks lapsia tappamalla? Voi äly hoi... :D ja onkohan ne raiskatut juurikin samoja joilla on siihen mitään terveyssyitä? Tuskin..

"Jopa nimimerkkisi on "voitto.vastustajille"."

Hehheh, ihan vaan vastineena niille sun/sakkis "voitto naisten oikeuksille" ym. naurettavuuksia. Tärkeintä siis että lapsia saadaan murhata vapaasti? Kas kun taas räyhääminen alkoi vasta kun vastustaja tekee vastaavaa ;D osottaa taas täydellisesti sitä umpipuolueellista sokeuttas.

"Sikiöstä viis? :) Kunhan naista jotenkin rangaistaan? "

Nää on näitä iänikuisia harhakallos tuottamia sairaita fantasioita.

"ei koskaan syytetä mistään eikä hän joudu vankilaan siitä, "

Ai ei koskaan ketään syytetä raiskauksesta?
No sinähän haluat vaan kostaa kaiken viattomalle lapselle kuolemanrangaistuksella, muulla ei mitään väliä.

"Abortinvastustajalle on voitto, kun irlantilaiset matkustaa englantiin aborttiin"

Ei, vaan tietenkin se että yhä harvempi jättää koko kalliin reissun väliin tietäen ettei tuu saamaan mitään korvauksia. Ymmärrän kyllä että korpeaa :)

"kuinka pienessä ja sairaita ovat abortinvastustajien ilonaiheet."

Juu, onhan se niiiin "sairasta" puolustaa lasten elämää, ainakin suosijafanaatikon vinoutuneessa rinnakkaistodellisuudessa. Jos sinä pikku marginaaliräyhies kanssa edustat "tervettä", olen ihan mieluusti enemmistön kanssa niitä "sairaita" :D
 
*****
 
Tänään 13:16
5.11.20
Tänään 13:25
Vai niin, valehtelevan t.rollin p.skaa ei saa edes oikoa...
Tämä u.rpo jauhaa omia mutujaan jostain tappamisen "ihmisoikeudesta" vailla ensimmäistäkään j.ärjellistä perustetta, saati todisteita mihinkään. P.elle mikä p.elle.

Tänään 00:26
25.12.20
Anonyymi kirjoitti:

Oli varmaan laulava poliisi.....paljastuikin sitten naisvihaajaksi...

Tappamista ylistävien lastenvihaajien mielestä on siis "vihaamista" kun m.urhanhimoisille ei haluta antaa täyttä tappamisvapautta?

Tänään 00:12
26.12.20

Niin jos katsoo että jo siittiö on ihminen.

Nyt puhuttiin ihmisyksilöistä, ei puolikasperimäisistä sukusoluista. Mutta jopa alkeellisimmat biologian seikat on suosijasakille ylivoimaisen vaikeita käsittää. 
 
Tänään 02:37
31.12.20
Jälleen kerran, yltiöhörhöjen Yle on kertonut niiden 'ilmoittaneen' tällaista jossain epämääräisessä kyselyssään joitakin viikkoja sitten.

"Yle uutisoi asiasta. Yle ei ole kysellyt asiassa mitään."

Älä nyt jaksa. Yle sekä teetti kyselyn että tietysti uutisoi sen näyttävästi, mielipiteitä ennakkoon manipuloidakseen.
Tavaa nyt vaan mitä siitä joka sivuilla sanotaan,.. >_Ylen kyselyn mukaan_ suurin osa eduskuntaryhmistä tukee aloitteen tavoitetta.>
hs.fi/politiikka/art-2000006699371.html (hesari on kyllä samaa vihermedia-leiriä Ylen kanssa)
Mikä siinä on että tämäkin päivän selvyys pitää jatuvasti yrittää kieltää? :D 
 
*****
28.1.21
Niin juuri, m.urhan ihannoijien h.ölinöillä ei ole ollut vaikutusta. Lempimaa olisi siis joku fiktiivisen tv-sarjan utopia. Siellä on kaikenlaista muutakin pakotusta joista fantasioida, kun ei lasten kuolemaan pakottaminen riitä.
Aborttilukujen kehitys onkin ollut jo jonkin aikaa huolestuttavasti laskusuuntainen, niin jollainhan se täytyy r.äjäyttää nyt pikaisesti nousuun, ja tähän mitä mainioin keino löytyy M.urhaHinku2020 aloitteesta, jolla täysvapaalla tappamisella lastenv.ihaajien hurlumhei muuttuu täysin hillittömäksi.
 
*****
Tänään 14:51
13.11.20

25.01.2021 01:35
Poistokitinä käynyt ilmeisesti tässäkin...
Miksi sinulla on näitä jatkuvia p.akkomielteisiä h.arhoja vastustajien muka-ajatuksista?
Ja mikä ihmeen SETÄ? :D 
 
*****
29.01.2021 14:43

29.01.2021 14:52
Todella vakuuttavan kumoavaa argumentointia taas f.emakko p.elleltä
;-D Eikö mielikuvituksesi tai ä.lykkyytesi muuhun taaskaan riittänyt? XD 
 
28.01.2021 12:08
Anonyymi
30.01.2021 00:37

Lause ”Jokaisen lapsen oikeus on syntyä toivottuna”. Merkitsee, että jokaisella lapsella on oikeus toivottuun syntymään.

Tähän lauseeseen ei kuulu minkäänlaista olettamaan lapsen olemassaolon tai syntymän vastaisten toimien merkityksestä asiassa. Niitä ei ole otettu tarkastelun piiriin.

Jos lapsen oikeus syntyä toivottuna on lähtökohta, sen kanssa sopusoinnissa on se, että jokaisen toivottava lapsen syntymää. Kaikki muut mielipiteet ovat annettujen lapsen oikeuksien vastaisia sekä ristiriidassa alkuperäisen lauseen kanssa.

Aborttiasiamies yrittää ? väittää, että lapsella ei ole oikeutta syntyä, jos kuka hyvänsä – vaikka tuntematon täysin vieraasta aborttiväestä – v.ihaa lasta eli ”ei toivo” lapsen syntymää. Tämä on tietysti mieletöntä. Lisäksi aborttiasiamies yrittää kumota alkuperäisen lauseen. Lisäksi ristiriitaisilla ajatuksillaan aborttiasiamies osoittaa, että aborttiväki tekee alkeellisen ajatusvirheen, johtamalla alkuperäisestä lauseesta luvattomia päätelmiä eli käyttämällä ajattelua ja kieltä väärin ja valheellisesti. Samalla aborttiasiamies osoittaa aborttiväen ä.lyllisen puutteen ja moraalisen epärehellisyyden. Aborttiväki v.ainoaa lasta ja äitiä jopa yrittämällä piiloutua ”lapsen oikeuksien” taakse….

Aborttiväki h.äpeää sisimmässään lasten teilausta ja äitien kyykytystä ja yrittää peittää j.ulmat tekonsa ympäristöltä ja jopa itseltään.

Aborttiväen tuotteissa l.emuaa paitsi valhe ja t.yperyys myös kuoleman haju.

******

Tänään 00:00
4.7.20
Tänään 00:01
Tänään 23:13
4.7.20
On se aika vitun kumma, tismalleen sama viesti muuttuu "asiattomasta" asialliseksi, kunhan sen kirjoittaa sinisellä nikillä?! :D

Et halua myöntää rinnastuksen osuvuutta, ja siksi aloit taas räyhätä joutavia vastaan änkkäyksiäsi. Puheesi noloista epäonnistumisista ovat sen tason lässytystä, että saisit katsoa peiliin ja etsiä vikaa puheidesi taustalta.

******

07.02.2021 00:34

O.i voi, eikö jankkat.rolli ole taaskaan saanut päivän huomioannostaan täyteen kun aina tehtävä uusia samaa inttäviä massa-aloituksia? XD

08.02.2021 00:10
Kertoo vain sen että sinä et niitä vastauksia osaa lukea tai halua nähdä. Ei siinä mitään, ovat ilmeisesti liian tyhjentäviä, kun tuo iänikuinen inttäjankkaus jatkuu vaan. Tulipahan sekin asia selväksi. Jälleen kerran.

07.02.2021 09:24

Abortti on sen tason sensitiivinen kysymys, että siinä keskustelussa ei sovi olla trollailumielessä mukana, kuten ap. kirjoittaja haluaisi! Tiedän kyllä tekstejäsi lukeneena, että haluat olla yksi päätrolleista, mutta jossain aina menee se raja, milloin keskustelu pitää dissata.

07.02.2021 11:57
Aloittaja: "Mitkä kohdat seuraavasta trollailumielessä tehdystä listasta ovat sellaisia...." Siis miksi täällä yleensä pitäisi tuollaisiin trollailukysymyksiin vastata? ÄLÄ RUOKI TROLLIA, on jo vanha neuvo.

08.02.2021 00:15

Tähänkin on vastattu jo toisessa ketjussa jossa aloit tätä samaa jankuttamaan. Sitten kopioit samaa massativausroskaa useampaan paikkaan ja jopa omana aloituksenaan, ja kun samoja vastauksia ei todellakaan jakseta toistaa useisiin inttämisiisi, voitkin ilkkua niihin muihin "vastaamattomuutta". Tässäkin taas paljastuu selkeä h.äiriköivän t.rollin toimintatapa.

****** (Aloituksessa vätettiin naisen rankaisun olevan vastustajien ainoa tavoite..)

01.02.2021 02:08

Käyhän nämä suosijafanaatikon loputtomat h.arhat jo melkein viihteestä, ja aina vaan näyttää pahenevan.. XD Hohhoijaa... Onko tylsää? Eihän näistä jaksa enää edes provoutua.. eli ei nyt oikein onnistunu.. ;)

01.02.2021 10:10

Taas tuli telaketjua oikein kunnolla. Kannattaisi aloittajan alkaa kirjailijaksi. Mehän aborttiin negatiivisesti suhtautuvat olemme lähes kaikki Jim Jones kultin syanidijuojia. Äärimmäisiä miekka saarnaajia. Meidän mielipiteisiin tehoaa vain miekka tai myrkky. Totuushan on teidän (tappajien) hallussa.

01.02.2021 12:10

Taas aloituksesi asiasisältö on miinuksella. Noloa.

02.02.2021 14:43

Voi kysyä pikemminkin mikä siinä olisi totta.. eikä taas jostain suosijasakin demonisoimasta Gileadista tms. fantasiamaailmasta.
Millä ihmeen logiikalla vastustajat tai kukaan ylipäätään haluaisi saada mahdollisimman paljon toisia (syyttömiä?) vankilaan?

03.02.2021 12:35
"tämä vastustaja on ominut palstan itselleen."

Ihanko totta? Ja yhtään suosijafanaatikkoa ei onneksi pesi vuodesta toiseen päivystämässä 247 tällä terapiatunkiollaan? ;) Jospa kehotat omaa sakkiasi lopettamaan ensin sen "omimisen" niin ei tarvi vastustajienkaan olla täällä jatkuvasti oikomassa niiden propagadaa ym. valheita?
Oliko sinulla ihan jotakin aiheellista asiaakin vai onko liian vaikeaa? Mikä keskustelupalstan tarkoitus mielestäsi on jos täällä ilmeisesti saisi olla vain yhdenlaisia mielipiteitä?

"Onneksi kukaan älykäs ihminen ei välitä hänen mielipiteistään"

Mielestäsi siis sakkisi ei ole kovinkaan älykästä, kuten et itsekään. XD No vihdoin samaa mieltä jostain, ja näkee joskus suosijasakinkin myöntävän tilansa ja kykenvän jossain jopa rehellisyyteen..

"jos hän haluaa abortin?"

Kuka sille sellaisen haluamisesta kuiskutti, eihän nuori tyttö voi luonnostaan hinkua lapsensa tappamista?
Tietenkin tuon ikäistä aikuiset auttaisi kaikin tavoin lapsen kanssa, ja mahdollisen adoption järjestelyssä jos tyttö niin haluaa.

03.02.2021 12:39

"isä on murjaani."

Suosijasakin eräs motiivi lasten kuolemntuomioille on mm. "väärä" ihonväri..
Millä tavoin lapsi on siihen syyllinen, tai olosuhteisiin jossa sai ialkunsa?

"Ei vaan pikemminkin niitä juottajia. "

Mietippä nyt ketkä niitä m.yrkkyjä oikein pakkojuottaakaan ja kenelle.. ehkä pian alkaa raksuttaa sinullakin.

03.02.2021 12:40
Anonyymi kirjoitti:

Siittiökin on elävä. Muistapa se.

Muttei ole ihminen. Muistapa se.

02.02.2021 18:48

Onhan niitä monenlaisia ajatuksia propagandansa tueksi, jotta vain saisi mollata toisia!

04.02.2021 13:26
Anonyymi kirjoitti:

Ja onko siis väärin, jos 12-vuotias haluaa abortin?

Miksi se olisi sen oikeampaa tai lapsiuhrille parempaa kuin omaa napaa tuijottavilla aikuisillakaan?

04.02.2021 13:31

Ne onkin pelkkiä vihervassarien stereotypioita, kun on pakko aina syytellä jostain "väärää" mieltä olevia, kuten eräät täälläkin. Ei persut tai muutkaan tolkun ihmiset sentään himoitse toisia hengiltä "väärän" värin takia kuten sinä sakkeinesi teet. Lynkkausmielisille aborteille on tietenkin keksitty tilastoihin ihan muut, laissa kelvolliset syyt.

04.02.2021 13:36

Lue uudestaan: "Muttei ole ihminen". Missä väitettiin että se on kuollut?
Alkio voi toki olla muutakin lajia kuin ihminen.

Alkeellisinta perusbiologiaa täällä on tietenkin opetettava ä.nkyröille kerta toisensa jälkeen.
Ihminen muodostuu kahdesta sukusolusta. Sukusolut erillisinä = ei ihmistä. Sukusolut yhdistyneinä = ihminen. Oliko muuta epäselvää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti